De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

rasp
    zo das inderdaad wel een compliment dat ze nu bij de VK praktijk een bad hebben aangeschaft! :)

lm
    ik vind het ook knap hoor dat hardlopen, ik vind het alleen in de zomer leuk :)

nemo
    Super dat de echo goed was en dat het nog steeds een meisje is :p

madeliefje
    nee, hier kijk ik geen wie is de mol, donderdags ga ik altijd sporten, maar ik hoor van meerdere mensen dat het echt een leuk programma is.... misschien ga ik eens kijken of ik het op uitzending gemist kan kijken.

meis
    haha hier gilt J ook altijd als een meisje, ML roept dan altijd "mag het wat mannelijker?" ;):D
    Maar rollen doet hij echt nog niet, vind het wel best op zijn rug denk ik...

FF
    Daar hoef je je toch niet voor te schamen voor een gaatje bij boef? Ligt inderdaad aan het soort gebid hoor, al poets je bij wijze van 6x per dag, als je eenmaal aanleg hebt voor gaatjes kun je er bijna niet onderuit....

Quint
    Jeetje wat een heftig nieuws :( Helaas hoor ik het hier wel weer vaker de laatste dagen, allemaal verkouden en ziek....
    Ik hoop dat L heel snel opknapt en lekker mee naar huis mag!

Merel
    Hmm das niet leuk dat Jk niet veel is aangekomen :( Maar je kunt geen BV blijven geven terwijl je zelf alleen maar afvalt.... maar nog maar een paar weekjes en dan heb je je 6-maanden-doel bereikt toch? Je mag trots op jezelf zijn dat je het zolang volgehouden hebt hoor! Ik vind BV geven sowieso een top prestatie!

Meis
    Sorry helemaal vergeten gisteren :):):) maar nog gefeliciteerd met je grote meid! 2 jaar alweer! Leuke dag gehad gisteren?

FF
    WHAAT?! :$:( Wat een belachelijk mens op BB!!! I LOVE RARE NAMEN :D En trouwens zo raar is de naam M niet, want mijn buurmeisje heet ook zo!

Vlek
    ah geen middagslaapje meer, weg rustuurtje voor mama ;):D Maar wel al om 18:00 maar bed hahaha, gek kind :p

FF
    WHAHAHA dat filmpje op you.t! I lag helemaal in een deuk toen ze het zag! :)

Merel
    Ook al zo'n leuk filmpje! I even enthousiast als het vorige filmpje "BABY BABY BABY HAHAHA" :D

en dat weeg filmpje is helemaal super! Hahaha die reactie van de VK! Geweldig!

FF
    Dat dansje! :D Doet I hier ook zo.... Leuk!

Madeliefje'
    Voel je je al wat beter deze morgen?

Oh hoor er eentje wakker worden.... Fijne dag meiden!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Gaat gelukkig weer horo!haha..nee geen avondmisselijkheid hoor! Gewoon me darmen geweest dan denk ik!

@FF Wat een leuke filmpjes weer! Leuk he als ze zo uguh aan het kletsen zijn!Leuk dat ze zo'n rollend geluidje maakt!(kan jij trouwens ook goed;))

@Giraf Hoe gaat het met jou?

3. giraf

giraf Niet meer actief

Zo ben er weer, kindjes zijn gewassen, aangekleed en hebben gegeten, dus mijn taak deze ochtend zit er weer op ;):D

Ik zag dat jullie het hadden over op de buik liggen enzo.
    Hier leg ik J meerdere keren per dag op zijn buik, oefening van de fysio. Het helpt alleen tot nu toe nog niet veel, hij blijft zijn voorkeurshouding pakken :( Het leek even goed te gaan, maar sinds een paar weken is hij weer helemaal terug gezakt.
    Nu moeten we over 2 weken naar de manuele therapie om te kijken of J geen blokkade's in zijn nek heeft zitten. En daarna gaan we weer verder met fysio.
    Zijn hoofdje is met 3 maanden gemeten en de uitslag was niet goed, maar ook niet zorgwekkend. Nu gaan ze met 5 maanden weer een meting doen en dan moet er toch echt verbetering inzitten en anders gaat het misschien toch een helmpje worden :(
    Ach als het hem maar helpt.....

Verder gaat het hier heel goed, vanmiddag is ML sinds tijden weer eens lekker thuis ipv aan het werk en andere aan het helpen, dus vanmiddag gaan we iets leuks doen met zn 4en!

Volgens mij moeten er trouwens deze week alweer meiden aan het werk na hun verlof toch? FF en LM? Of hebben jullie nog een week?
    Weet het even niet meer :)

En net wat Madeliefje al zei, het is toch best jammer dat ik jullie oudere kindjes niet ga zien op de meeting, ben toch best benieuwd naar alle kindjes..... Nemen we op onze 2e meeting gewoon alleen onze oudste kindjes mee :) Met uitzondering van Vlek natuurlijk, maar die heeft de kleinste dan in de buik, dus die gaat mee :D

Volgens mij vindt I het niet zo leuk dat ik achter de LT zit, want ze is de hele tijd 'papa aan het bellen' ;) hahaha, dus ik ga haar maar even wat aandacht geven....

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

Even een zwaai vanaf hier!! Hebben lekker weekend samen!!
    Iedereen een heel fijn weekend en misschien kom ik vanaaf nog wel eveb kletsen!

Knuf X

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @giraf Nou hopen dat het gewoon goed gaat groeien en de voorkeurshouding zal verdwijnen. Een helmpje ligt niet echt lekker voor een kind en dat zorgt weer voor slaapproblemen, dus we gaan voor een goede ontwikkeling. Wel gek eigenlijk als tie toch paar keer op zn buik ligt op een dag. (e.line mag blij zijn met 1 keer per dag soms) Ik bedoel...zou E.line het toch ook kunnen hebben.
    Fijne dag vandaag met zn 4en! Heerlijk is dat he..en hoe kostbaar...we zijn zo vaak zo druk!

@rasp Fijn weekend!!Knuf voor jullie!

@Quint Denk aan jullie! Hoop dat alles goed gaat en hij al beter wordt!!!

@Meis En..hoe was de verjaardag gisteren? Al foto's?

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hier heerlijk rustig dagje, vanmorgen bij MLs opa geweest en nu is ML lekker klussen, M.aaike bij dr nichtje aant spelen, E.line ligt op bed en ik zit lekker met mn benen omhoog! Straks komt ouder nicthje hier logeren, gezellig!!Ze is 9 jaar en dat is ook zo'n leuke leeftijd. Het voelt als een klein zusje...kun je weer hele andere dingen mee ondernemen!

O ja en klein feestje, omdat E.line alweer 4 maanden is!:)

7. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ff snel... we zijn met Punk naar de HAP geweest. Hoge koorts gekregen voor een kleintje.. bijna 2 uur daar gezeten.... TE druk :( AB kuur amoxiline gekregen.. ze heeft n keelonsteking en de HA wil erger voorkomen ook ivm reflux (etensresten en zuur in de longetjes)...

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi Meiden,

zo even snel tussen de bedrijven door, kindjes liggen nu op bedje.
    vandaag een drukke dag nog visite gehad, verf gekozen voor de kast en druk ik de schuur (lekker interesant he:D)

F, geniet er zo van dat ze jarig is echt leuk om te zien!!

@Madeliefje, foto's komen ben er nog neit aan toe gekomen, jij een buikgriepje!!

@Funny, aaah jee wat erg arme punky!! hoop dat de Ab gaat werken zeg jee zou dit consant aan wezig zijn geweest bij dr??Hoop dat je er nu eindelijk een xtje achter komt he!!

@merel, hoe is het met je kleine lachenbekkie, als ik een foto van JK zien moet ik altijd heel erg lachen zo lieve meid!! En JP hoe is het met hem? en de poepjes? Die word ook al zo'n grote jongen he, oh wat vliegt de tijd.

@Quint, hoe is het met L?? zijn jullie al weer uit het ziekenhuis?? hoop dat alles weer in een rutig vaarwater is bij jullie Xx

@Rasp, geniet van je weekend , zwaai zwaai, en julie nog geen natte voeten??

@Giraf, oh geefft toch niets!! ik vergeet ook wel eens wat maar was een leuke dag gister, maar J nog steeds voor keursligging, bij onze T hebben ze ook die meting gedaan en toen 1ste keer was het echt al flink afgeplat, maar sinds dat we zijn kussentje hebben is het mooi rond! ben er zo blij van want een helmpje is neit echt leuk. Vind je zo'n kussen niet het proberen waard dan? kan je laten weten waar ik hem vandaan heb hoor(mail maar daneven) want nu 2de meting is nu paar weken terug had hij een rond bolletje.

Zo hier maar even opruimen en dan weer verder aan de klus!!

9. giraf

giraf Niet meer actief

FF
    Jeetje weer naar de HA post met onze lieve punky :( En zo lang moeten wachten :$:( krijgen baby's geen voorang dan?! Toen wij met I naar de HA post gingen (ze was toen 4 maanden ofzo) ivm ontzettende benauwdheid mochten we gelijk doorlopen naar een arts.....

Meis
    J wil helemaal 'los' slapen zeg maar, wilde ook niet ingebakerd worden want hij werd helemaal gek.... En we hebben voor zijn voorkeurshouding kussentjes gemaakt van doeken zodat hij niet op zijn verkeerde kant kon rollen, maar hij duwt alles gewoon weg.
    Van mijn szus hebben we wel een soort rubber kussen gekregen, maar dan wordt hij helemaal gek...

Vandaag lekker naar de stad gewandeld met zn 4en! Was heerlijk weer. Nieuwe schoenen gekocht voor I, ze was helemaal gelukkig. Hahaha riep naar iedereen in de stad "KIJK!" en wees toen naar de tas met schoenen. En toen ze ze thuis aanhad ook de hele tijd "MAMA KIJK" :)
    Deze heeft ze:
    Bekijk bijlage 212977

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    #2510 QMerelQ, 7 jan 2012
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
    Hi meiden!

Allemaal druk met genieten van het weekend?

@ Meis: 'troep' van gisteren al aan kant? En vandaag ook nog bezoek gehad? Druk altijd he, maar wel leuk voor de kleine meid!! Kan ze al koken??
    De poepjes gaan nog steeds slecht. Hij had gisteren tot onze verbazing op het kdv in zijn pamper gepoept! Dus we dachten: oh, dan hebben wij rust dit weekend. Helaas ging het gedraai en buikpijn gisteravond weer gewoon door. Intussen zit in elke pamper wel aangekoekte poep waar hij dan even mee gelopen heeft tussen de billen, zo zielig. Dus hij wil om het uur een nieuwe pamper aan. Hij is ook nog erg verkouden, hees en veel slijm op de longen dus erg zielig mannetje.....

@ Funny: wat afschuwelijk voor jullie dat punky zo kwakkeld steeds....hopelijk knapt ze van de ab goed op zodat ze er een hele tijd tegen kan!! Niet leuk om zo aan het weekend te beginnen he! Beterschap, knuffels voor M!

@Giraf: ha, lekker van ML genoten vandaag? Lekker he als de mannen weer thuis zijn.....ook al is het ook wel eens lekker als ze weg zijn ;)
    Hopelijk krijgt de fysio J zijn hoofdje weer mooi. Ook gezien het weer straks, zou jammer zijn als hij net in de lente met een helmpje moet. Maar als het zo is, is het zo he....je kunt dit soort dingen helaas niet altijd zelf voorkomen, die kleintje hebben soms al een sterke eigen wil!

Rasp: vergeet het steeds dus nu een late reactie: wat pittig voor je mams die kuren zo kort op elkaar. De weken kunnen je vast niet snel genoeg gaan, gezien het feit dat er een behandelplan uitgestippeld is wat nu liefst zo vlot mogelijk afgewerkt moet worden. Ik duim mee voor een super resultaat straks. Sterkte! En als je moeder haar haar weer terug gaat krijgen zal het ook weer een heel stuk prettiger voor haarzelf worden lijkt me, weer meer terug naar haar eigen ik.

@all: wij zijn vandaag op pad geweest (zonder de kindjes) voor de keuken, en we hebben de koop gesloten! Ohhhh hij is mooi! Zat erg in over de kleurencombi en blad bij de vloer enzo, maar het paste perfect bij elkaar! 3D tekening gekregen, geeft zo'n goed beeld, en ML heeft zich even laten gaan qua afdingen en nog eens 1000 euro van de prijs afgekregen, mét een paar luxere items erbij! Jihaaaa, ikke blij! :D Krijg nu helemaal zin in de verbouwing! (als de eerste zand in de hut ligt zal ik er wel niet meer zo over denken maar ala!)

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Girafje: Coole stappers!!!:)

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Merel, oh mooi een nw keuken!! leuk hoor ben benieuwd als het straks helemaal af is!! En aan arme JPtje wil nog niet echt met de poepjes!! hoop dat er snel een oplossing komt (en die komt er vast al lijkt het nu nog ver weg;))

@Giraf, leuke schoentjes voor I!! en het kussentje is een therapeutisch iets het is gewoon stof met een speciale vul matriaal waar door er geen druk op het hoofdje zit maar ze wel het gevoel hebben op hun favo kan te liggen en de achterkant van het hoofd liggen ze vrij. Heel anders als zo'n rubere ding en doordat ze er goed in liggen kunnen ze er ook niet af of er af wurmen. zit een rand die in de nekje valt!! Ja ach als je hhet gezeik vind van mij kant ook prima hoor, lekker niet lezen dan, maar goed T had ook echt een plat koppie. dus ben er laaiend over.

@Funny, hoe is het nu bij jullie met punky??

Zo duik nu de bank op morgen een rustig dagje ook wel eens lekker!!

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

Ben ik weer even...

Zo Pim doet het super goed... overdag zo'n 3,5 uur tussen de voedingen en 's nachts zo'n 4,5/ 5 uur!

We kunnen dus lekker bijtanken. hij huilt alleen als hij honger of een vieze broek heeft...

Heel tevreden maar pittig mannetje... weet wat hij wil...
    Hij slaapt alleen op zijn zij

Kraamverzorgster lief en leuk mens, alleen mega chaotische...! Doet 10 dingen te gelijk en maakt uiteindelijk nog niks af

Sem is een erg trotse broer die overal mee wil helpen, hij doet het ook erg lief allemaal!

Gister nare dag gehad, ben ruim een liter bloed verloren met de bevalling ... zit aan de ijzertabletten...

Paar keer bijna flauwgevallen en wat lijkwit, kon alleen maar op bed liggen... zo rot om geen controle over je lichaam te hebben!

Gelukkig gaat het nu beter, al moet ik het erg rustig aan doen en goed op me lichaam letten.

Knuffels voor jullie meiden!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh Zeepje: wat fijn dat P het zo geweldig doet! Minder van je ijzertekort! Flink stroop en brocoli eten enzo, schijnt ook te helpen.

Trouwens......de kraamverzorgster van Jk komt aanstaande donderdag op bezoek bij ons! Zo leuk!! (en lief)

15. Funnyfant

Hee dames!!

Giraf: ERG leuke schoentjes :):):) Lief dat ze ze zelf zo mooi vind :)

Merel: Balen dat het nog neit goed gaat met de poepjes, was je nog bij de magneetman geweest?
    Oh heerlijk een nieuwe keuken! Snap dat je er zin in krijgt! Kun je de 3d foto niet spammen :D?

Meis: Ja als het helpt is het super!! Hie zei de fysio (had net 2 wk geleden weer update-cursus gehad) dat ze NIKS meer mogen adviseren van de GGD, ivm veilig slapen... Dus geen kussentjes, geen rolletjes... NIKS... Helaas. Maar heb je geen foto van t kussentje? Met de doorsnedemaat er bij? Dan kan ik m misschien namaken voor Punky. Die heeft rechts een lichte afplatting.

Rasp: Ja indd moest ik ook nog zeggen, sorry schandalig: Wat een zware periode nu met mams.. Hopelijk komt ze er een beetje goed doorheen en kan ze daarna weer door met de laatste loden van het traject... Respect hoor!!!! En wel heerlijk als ze weer haar krijgt! Dat lijkt me zo heerlijk dan.
    Wordt er bij jou en je zussen(toch? of 1 zus..?? weet t even niet meer:)) nog gekeken naar erfelijkheid?

Punky is doodziekjes. Echt zielig.. Helemaal sufjes, ziekjes, pusogen, snot, hoest, slijm in de longetjes en keelpijn... :(:(:(:( Vind t zoooo zielig.
    En was BOOOOOOOS op ML:x:x:x Hij wilde de AB van de tv... Die moest ik gooien (ik lag net plat ivm bekken) Ik zeg NEE, dan valt ie op Punky's hoofdje (lag bij hem op schoot). Kom m maar halen! Hij zo: Nee joh, gooi nou! Niet zo moeilijk doen ik kan wel vangen! Kan echt wel GOOI!
    Dus ik gooi ... en wat denk je: Hij stuitert van ML's handen recht OP PUNKYS HOOFDJE!!! KRIJSEN!!!!! :$:$:$ Nou heeft ze ook nog een blauw plekje boven haar wenkbrauwtje.... ZUCHT.:(

Wiegje: Oh ja wilde ik nog vragen: Liggen de kleintjes nog in de wieg bij jullie?? Hier slaapt Punky al vanaf de 5/6 weken ofzo in haar eigen bed.... Daar sliep ze beter en langer en ik sliep ook beter... is dat extreem vroeg???:)
    De wieg staat wel nog naast t bed...

16. Funnyfant

Zeeeeep!! Hee meid, wat heerlijk dat P het zo goed doet!! Balen van je bloedverlies, heftig zeg!! Gelukkig is het tijdelijk en kun je snel weer volop genieten!!
    Knuffie! (was mn blogje goed wat ik geschreven had voor jou op BB?)

17. Funnyfant

Merel: Superleuk dat ze p de koffie komt! :D is zij van t groene kruis? Anders wil ik haar naam wel bij een evt 3e kindje ;)

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhhh leef met je mee wat P betreft, wat een zielig hoopje is het nu dan als ik het me zo voorstel....dikke kus op haar blauwe plekkie en een aai over haar borstkasje, dat ze maar snel mag opknappen!!

Ha ha, ja wíj vinden haar super lief! Misschien zou jij gek van haar worden, hi hi. Echt poetsfiemel namelijk. Alles wat niet opgevouwen in de kast lag greep ze voor in de wasmachine! :p

Ik zal zo een foto maken van de tekening....ooeeeehhhh zo cool.

19. Funnyfant

Whahahaha het zijn allemaal poetsfriemels in mijn ogen hoor!! En als ik t niet hoef te doen: PRIMA! Heerlijk!

Ja Punk is echt zielig :( Maar ja. Het ergste vind ik dat ik net nu moet werken maandag.. Ik zou eigenlijk ook mn spiraal krijgen maandag, maar dat gaat ook al niet door. STOMME manager :(

20. Funnyfant

Zeeeeeep: Ik wil foto van P :)

Deel Deze Pagina