@Giraf Leuke schoenen voor I.!!Stoere stappers!! @Merel Knuffel voor je manneke!! Ach, naar hoor dat het poepen nog steeds niet lekker gaat!En dan ook al zo aan het snotteren...Beterschap! En wat een gave keuken!!Gaf zo'n kookeiland!Wij hebben ook gekeken voor een nieuwe keuken, maar dat hebben we even op de lange baan geschoven. We hopen die te realiseren in 2014 Het kost idd veel!! Fijn dat je dan zoveel zelf kan doen!! @Zeepaardje Fijn dat het met P.im zo goed gaat!!! Oh das heel naar als je je zo slap voelt!! Nee dan voel je je idd niet jezelf en alles kost dan zoveel energie en dan voel je je erg moe zeker! Laat je lekker verwennen door je man en de kv! En neem je rust!Knuf! @FF Vind het zoooooooooooooo zielig voor P.unky!!! Oh en dan nog een afstandsbediening om je hoofd krijgen, ah het arme ding! En maandag weer werken, dat zal wel even zwaar worden dan! Geef maar een dikke knuffel van me! En dat ze gauw mag opknappen! Net wat giraf zei...laten ze babies niet meer voor gaan bij de HAP? Aaaaaaaaah E.line maakt de broek proppie vol, dus ga gauw ff broekkie doen...en dan weer verder lezen haha..en nou lekker gaan kraaien he!! de boef!
@Quint Snap dat niet..ik kreeg te horen dat ze de eerste weken minimaal 100 gram moesten groeien per week, dus 340 gram en ziek geweest zijn in 2 weken tijd is dan super gewoon!!! En als hij wakker genoeg is tussendoor en voldoende plast, dan hoef je hem echt niet extra wakker te maken!! Het is goed in de gaten houden dat hij niet door evt, koorts te weinig om drinken gaat vragen, maar regelmatig blijft drinken. Maar als hij geen koorts meer heeft en alert genoeg is, zou ik het gewoon op je gevoel doen hoor! @FF hahahaha leuke foto!!
meiden... oh ik blijf maar te veel bloed verliezen... wat nu normaal zou zijn voor deze dag voor 3 uur heb ik met 2 minuten... zit nu ook aan de floradix tabletten... pim is mega gulzig, moet ook op zoek naar andere fles... avent en difrax helpen niks... morgen laatste dag kraamhulp, manlief moet al om 5 uur de deur uit... is alleen wel deze maand de vrijdagen vrij heb ontzettende leuke kleertjes gekregen allemaal, mooie naamslinger en waardebonnen voor de prenatal, kan straks dus flink shoppen knuffels xxx
@zeepaardje Lieverd, gaat het wel goed? ik weet niet hoeveel je bloed je dan wel niet verliest, maar ik zie je zo opeens op de grond liggen en vind dat de kv dan al wel snel weg gaat!!! En als je man dan al om 5 uur weg is..RESPECT!!!Denk je wel goed om jezelf? Het moet wel goed gaan hoor!!! Pffft...trek ajb anders aan de bel bij je vk he!!!DIkke knuf!!En hopelijk wordt het bloeden gauw minder!! Leuk dat je zoveel al hebt gekregen, lekker van genieten hoor!!!
Ik ga maar braaf ff troep opruimen hier...huis vol gehad vanmiddag, en ML is nu naar de kerk, dus moet wel ff wat gaan doen! ps: als ik er zo es over nadenk...hebben we toch al onze kleine en grote zorgen om onze kindjes gehad qua ziek zijn!En op dit moment zijn er meerdere aan het rommelen qua verkoudheid, griepje, etc. Mag ik nog van geluk spreken geloof ik! Alle zieke, snotterende, grieperige musketiertjes, BETERSCHAP!!!
mdl; lukt me niet om zo te plaatsen vandaar avatar tja erg veel duizelig enzo... maar mams woon dichtbij die is er dan gelukkig zo... knuffels ik ga op de bank... xxx
Zeepje het is echt een mooi manneke!! Lekker hoor! Hopelijk voel je je snel beter meid Zo is het niks.... Gelukkig is mams dichtbij, maar ja als je op de grond ligt, is om hulp vragen ook een beetje lastig. Even over de meeting: Wil je liever helemaal niet komen, of kun je toevallig die data niet...???
@All HELLOOOOOO Wip weer even langs @ZEEPJE en QUINT, het spijt me dat ik niets mee heb gemaakt van jullie bijzondere momenten! Ik wil Quint en Zeepje onwijs feliciteren uit het diepste van mijn hart wens ik jullie een supermooie tijd toe met jullie 2e zoon(tjes).
@Vlek, hoe gaat het meid? Hoop zo dat je niet lang meer hoeft te wachten ! @Giraf, wowww wat een verhaal over I op onze site! heftig!!! @Maible, ik heb er nog vaak aan gedacht, wil je veel sterkte wensen lieverd!!! @Madelief, WAAATTTT ben je misschien weer zwanger??? Offuh lees ik het verkeerd ? @Meeting, Funn wat regel je het toch goed lieverd! Echt TOP! En ik ben het helemaal eens met jullie kijkwijze op deze situatie wat betreftnet zo lang door kunnen gaan tot we allemaal DEFINITIEF kunnen. Mocht het toch nog een datum worden waarop ik niet kan, zoals gezegd dan kom ik net zo lief de keer erna Heel veel liefs voor allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeeee puupke!! Heb je je mail gezien hihi Thanks meid!! Ja ik denk dat we niet een datum gaan vinden waarop IEDEREEN kan en dan moeten we er t beste van maken en de volgende meeting rekening houden met diegene die niet konden.
oh enne: Ja Mliefje kan in theorie weer zwanger zijn.... En Giraf heeft de pilstrip alweer in de prullebak gemieterd... Dus wie weet hebben we weer een babyboom in 2012 van Nemo, Vlek, Giraf en Mlief... Alleen geloof ik dat t voor Mliefje een beetje vroeg zou zijn
Thanks voor de update Funny @Girafy, wowww meisy echyt GAAF!!!!!!!!! hahahaa vind het ook echt wat voor jou ...zie jullie liefde zo afstralen van foto's en berichten...kan me helemaal voorstellen hoe dat zou moeten zijn gegaan de keuze voor nu al een 3e,zo verlieft op jullie 2 kleintjes...pfff ik ken het hoor. Ik zou eigenlijk ook al willen, niet qua tijd maar de wens voor een 3e is zeker groot! @Madelief, jeetje meid best heftig! Hoe is jouw gevoel naar je ML als ik vragen mag? Gaan jullie er samen uitkomen denk je? Het is niet niets als je zwanger bent,maar de liefde voor je kind overwint alles! Dikke knuffy meid!
zooooooo goedemorgen! Ik heb Punky om 9:30 wakker gemaakt!!!! En ze is en heel stuk opgeknapt ga je toch lekkerder werken mn spiraal krijg ik nu de 18e.
Goedemorgen allemaal, iedereen een goed weekend gehad?? zoals beloofd nog foto's van F en T in mijn album gezet en de taart (dacht voor een 2de taart niet slecht binnekort ga ik workshopen dus worden ze nog beter) Bekijk bijlage 213347
@Jadore Leuk dat je er weer bent!! Ja, het zou straks weer zover kunnen zijn, ach..dan ben ik ook weer blij en in de wolken, let maar op!En ML en ik gaat gelukkig weer...hihi..anders zat ik nu niet met de vrag of ik zwanger ben ja of nee Hij vindt het wel leuk (en zeker als het dan deze keer een jochie zou zijn...)Zaterdag ga ik testen, dus wie weet... Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de bruiloft? @Meis Leuke taart!!!Die was erg lekker zeker? @FF Werk ze vandaag!!!Fijn dat het beter gaat met P.unky!!Dan ga je ook met een beter gevoel naar je werk! @zeep Hoe gaat het vandaag met je?
Vanmiddag om 15:00 uur met M.aaike naar CB, ben benieuwd hoe zij gegeroeid is en hoe ze het doet volgens het 'ontwikkelingslijntje'.
Meis mooie taart hoor!!! Superleuk zelfs zo ff foto's gluren Madeliefje : Aaaaah je meid doet t vast perfect!!! Ja ik ga wel lekkerder werken nu! Ze lacht en brabbelt en hoest wel nog, maar ze is niet meer zo suf.