Hallo allemaal, Hoe is het hier? Ik heb net even bijgelezen maar niet alles is blijven hangen. Funny, Gelukkig is Punk wat opgeknapt! Succes met je eerste werkdag!! Rasp, wat gaaf dat de vk praktijk een bad heeft gekocht na jouw bevalling. Ik moet zeggen dat zo'n bad bevalling me ook een hele mooie ervaring lijkt. (maar zal met mijn turbo bevallingen niet voor me zijn weggelegd) Merel, Gaaf dat je een keuken hebt uitgezocht en dan ook nog flink kunnen onderhandelen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Meis, Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje!!! Mooie taart heb je voor haar gemaakt! Madelief, je maakt het wel spannend zo! wanneer mag je testen? Quint, Gelukkig is L weer thuis! Hoe is het met jou? Ben je weer een beetje aan het opknappen? Nemo, Ik zag dat de echo goed was en dat het nog steeds een meisje is Heb je ook foto's van de echo? Giraf, Hoer gaat het met I in het grote bed? Slaapt ze nu wat beter? En stoere schoentjes heeft ze gekregen! Leuk dat ze er zelf zo blij mee is! Zeep, Vandaag het laatste dagje kraamzorg, toch? Heb je nog veel bloedverlies? Heb je nog wel hulp? van je moeder? Jadoor, leuk om weer wat van je te lezen! Hoe is het met jou en je kindjes? Vlek, Hoe is het met jou? Ben je al met de ovu testen bezig? En moest jij niet weer op wedstrijd binnenkort? LM, Jij begint deze week toch ook weer met werken? Succes hoor!! Hier dus weer drukke dagen achter de rug. We hebben de oude schuur gesloopt en hebben nu ineens een mega tuin! Het is wel een ravage want al dat puin etc is op het gras en de planten gevallen en dat heeft meteen grote gaten achtergelaten omdat het gazon zo nat was. Morgen komt de timmerman maten nemen voor een nieuwe achterdeur en dan in de komende weken wordt de betonschutting door een mooie houten vervangen, nieuw terras leggen en we gaan een schuurtje zetten. Genoeg te doen dus. Veder zijn we nog druk aan het tekenen voor de aanbouw. Donderdag moet ik weer aan het werk. Nu het zo dichtbij komt zie ik er toch wel tegenop. Ik heb er vannacht niet van kunnen slapen..
Jeeeee Maible het is ook nogal wat zo'n verbouwing... KAnme voorstellen dat de spanning soms teveel wordt. Maar hou in je achterhoofd: Het zijn maar een paar maanden op je hele leven en daarna heb je plek voor je 3e schatje Hahahahahaha jij krijgt t bad niet eens halfvol!!! Hoe lang duurde L's bevaling ook weer?
even tussendoor: ga zo naar VK. ff tussendoor in een tussenuur ML is onverwacht weer naar boord, dus is beetje druk en hectisch nu..
@Maible, jee dat is idd druk weekend, maar goed straks heb je een mooi paleisje he, hou dat vast En werken ja kan me goed voorstellen, als je net verlof heb denk je jeeee ik ben lekker lang thuis maar nu komt de 1ste dag wel weet snel in zicht he. Nu nog maar even lekker genieten van je kindjes dan he. (en je moet wel slapen he!!) @Funny, is punky lekker wakker geworden de kleine slaapkop, hier liggen zo nu ook voor pampus heerlijk hoor. als ze lekker slapen. jij moet vandaag weer aan het werk of niet?? @madeliefje, ben benieuwd hoe het bij CB was, ach vast goed met doe grote meid van je Van de week voor veel weer de eerste werkweek! En dan word hier wel weer stil als iedereen aan het werk is zeg maar ja er moet ook gewerkt worden he (dat ik hier nou alle dagen op mijn luie kont zit)
Nemo, sterkte met de drukte! En straks weer even naar het hartje luisteren bijde vk, altijd leuk! Funn, zo is het idd, even druk en een grote puinhoop maar dan heb ik straks wel plek voor een derde Die 2 slaapkamers gaan wel erg klein zijn... Ik had al bedacht dat ze dan een hoogslaper krijgen zodat ze daar onder nog speelruimte hebben. Ml twijfelt of het wel groot genoeg gaat zijn. Maar voor kinderen maakt het toch niet uit als ze een klein slaapkamertje hebben? Bevalling van L duurde een uurtje of 3. Maar ik had niet echt in de gaten dat ik al echt weeen had. Gevoelsmatig duurde het dus pas vanaf dat de vk kwam kijken, een klein uur dus. Vk heeft bij de nacontrole gezegd dat ML bij een eventuele derde goed moest kunnen vangen
Daar geloof ik nou helemaal niets van!!! Volgens mij zit jij nauwelijks stil! (geen van ons denk ik trouwens)
Jawel!!! IK! Ik ben een heerlijke luiwammes op zn tijd Ik kan uitermate goed niks doen Alhoewel ik dan toch wel met mn koters aan t spelen ben.... Nou ja iig niet productief voor het huis ofzo Ja zometeen werken! Echt raar, ben er zo lang uit geweest... Vanaf de 20 weken ofzo? pffffff MAar gelukkig maar 2 middagjes vorlopig. En uiteindelijk 2 voorschoolseopvang en 3 middagopvang. De woensdag dus nog heel lang vrij
@Maible Heerlijk, ineens een grote tuin Wennen weer straks werken!Komt goed! Ws. kan ik zaterdag gaan testen met een vroege test en anders volgende week... @FF Succes straks met werken!! Gelukkig nog niet zoveel!(kun je hier ook nog veel zijn hihi) @Meis Hier nog eentje op de luierkont hahahah1 @Nemo Succes bij de vk straks! Komen er nog mooie echofoto's?
2 middagen in de week is nog wel te overzien Funny. Maar het zal toch wel wennen zijn. Ik werk ook maar 2 dagen maar ik mis de kindjes dan zo... ML zei gister nog dat hij het me wel zou gunnen om thuis te blijven met ze maar dat het ook wel goed is om het huis uit te zijn. En daar heeft hij mook wel gelijk in. En ik kan het ook niet allemaal willen en hebben. Als ik een derde wil en mijn paarden wil houden zal ik daar zelf ook wat voor moeten doen (ben even rationeel tegen emotioneel aan het afwegen hier) En als je met de kindjes spelen onder 'op je luie reet zitten' verstaat dan maak ik me daar ook 'schuldig' aan Hoewel O het liefste wilde spelletjes doet waarbij ik achter hem aan moet rennen
Alles was goed bij de VK. Bloeddruk 110/72, maar was wel 2,5 kilo aangekomen met de feestdagen Was al blij dat ik weer wat meer eetlust had ipv overgeven, dus niet echt boeiend. Ook hartje weer gehoord en zwangerschapsverklaring gekregen, dus ben druk mn verlof aan het regelen. Ga ook ff mn banner aanpassen naar mn nieuwe uitgerekende datum (2 dagen eerder).. Niet dat het echt uitmaakt, maar toch...
@funny, wat fijn lieverd pfff ben toch een soort van opgel;ucht, had zo met je te doen dat je moest werken en arme meisje zo ziekjes! Ben je inmiddels al klaar met werken? Hoe was het? @Meis, WAUWWW mooie taart!!! Ik hou van die kleur roze!!! @Madeliefyyy nee dat is waar, maargoed soms kan je wel sex hebben toch ook al gaat het niet echt goed Oehhhh wat spannend, leuk hoor!!!! ik ben nog geens eens ongi geweest hihi. Druk druk druk,maar gaat wel goed. Zijn van ceremoniemeesters veranderd en heb daar een veel beter gevoel bij dus dat is erg fijn. @Maible,wow wat een hoop veranderingen nu en straks al helemaal echt te gek! Nog even op je kiezen bijten, maar dan heb je straks dus wel wat! Kindjes gaan echt TOP! N. woog een dag voor hij 4 mnd werd al 8175 en 70 cm hahahaha tis zo'n super makkelijk en vrolijk ventje..ik wrijf in mijn handjes en zit nog steeds op mijn roze wolk @Nemo, heerlijk dat alles goed is meid! Trappelt ze veel? @"luieren', wat is dat?
@nemo, fijn dat alles goed was he!! en je schiet ook al weer lekker op, he de tijd vliegt soms. En verlof aan het regelen lekker weet je al wanneer je mag??en die kilo's ach ja als je je beter voelt is ook wel belangrijk he!! @Madeliefje, luierkont hiiii @Maible, nou soms zit ook wel eens stil ja, maar goed meestal hoef ik me niet te vervelen @Jadore, leuk dat je weer terug bent, klein beetje tijd gevonden?? en ja mooi kleur roze is dat alleen beetje rot fondant ach ja het is leuk geworden, en jullie andere ceremoniemeester. het is toch belangrijk als je er een goed gevoel bij heb he.
even een snelle reactie vanaf hier S is bij mijn zus en ik ben aan het behangen, kamertje is al bijna klaar, alleen nog planken ophangen en een lampje en dan kan ze er slapen. leuk dat de meeting doorgaat, zal het op de kalender zetten, mij maakt niet zoveel uit qua tijdstip/locatie/kosten. ovutesten worden alweer wat donkerder, ik denk in de loop van volgende week of zo, maar als het zover is kom ik hier wel weer de foto's spammen. de maansteen die ik omheb is ook raar aan het doen, zit vol scheuren en er brokkelen kleine stukjes af, hij doet z'n werk goed laten we maar zeggen nou zal weer eens aan het werk gaan, tot later !
@vlek, druk met het kamertje, leuk hoor ben benieuwd hoe het straks geworden is. En wie weet met de maansteen. En fijn daat de ovutesten donkerder worden he, lekker op zoek naar je ei!! @Merel, hoe was het in het zkh met JP?? ben zo benieuwd!!
@meis, heyyy lieverd, ja nu wel even hummm fondant krijg er honger van ga ff in je album kijken @vlek, duimmmmm nog steeds keihard! @Merel...jp zh ???? voor zijn ontlasting? @all, heb wat nieuwe foto's van N. in mijn album als jullie nieuwsgierig zijn
Hey meiden!! Heb niet bijgelezen.............druk weekend gehad. Vrijdag nog de HAP voor Juul hier gehad. Hij viel ineens weg en kreeg hem met moeite wakker. Waarschijnlijk koortsstuip. Vandaag weer begonnen.......nieuwe functie en nieuwe plek. Kan bijna niet internetten dus zal minder hier zijn Op mijn eerste dag gebeld dat Juul 39.7 koorts had, ben ik nog geen 1.5 uur thuis word ik gebeld dat Fee ook 39 graden koorts had. Dus nu 2 zieke kindjes thuis. Net begonnen en nu alweer vrij moeten nemen.
Trouwens even een ander vraagje......voor 3 weken terug ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Ben toen begonnen met de pil en slik vanavond alweer de laatste voor de stop week. Alleen heb ik 3 weken lang wel wat bloed/slijm verloren. Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij Juul had. Iemand enig idee of dat normaal is?
@LM Beterschap met je kindjes!!!Niet leuk dat ze allebei ziek zijn!! @ Jadore dan hoor ik daar niet bij denk. Als ik ruzie heb, hoeft tie me niet aan te raken zeg maar...en had gewoon al niet behoefte eraan. Maar dat kan dus veranderen hihi @Vlek Ooooooooh duimen draaien weer!!Wel fijn om te weten welke twee dagen je eisprong kan zijn he!! Hoop snel!! En dan...ROZE!!!! @Meis Met M.aaike is alles goed!!!Ze hebben niks aan te merken. Ze is nu 12 kilo! Ze zag aan M.aaike dat ze van puzzelen hield. (door hoe ze de blokjes in de blokjesvorm deed) Ze hadden daar trouwens het Ikea keukentje...ze was er helemaal weg van. Een vriendin van mij heeft em ook...dus die krijgt ze als ze 3 jaar is. Want ze speelt er altijd gelijk mee als ze em ergens ziet staan. Zo schattig gezicht!Hoe speelt je meisje met haar nieuwe keukentje? Echt leuk dat je het nu gegeven hebt! Achteraf hadden we het ook beter kunnen doen, want naar de duplo kijkt ze niet meer om. Komt wel weer denk.
@LM, jeetje wat heftig meid zo zielig! en je werk heeft het maar te aanvaarden! Dat is schrikken zeg zo'n stuip...nog nooit van gehoord, maar ik denk dat ik helemaal overstuur zou zijn. Hoop dat je schatjes snel beter zijn! Je bent een lieverd dank je wel! Ik keek ook even in jouw album, maar zie geen nieuwe foto's ben erg benieuwd naar je knappe kindjes!!!