volgens mij valt Z8 best groot of niet? Heb 2 jurkjes in de kast, maar volgens mij past ze de nog niet
Oh die is ook leuk!!!! Thanks liefie! Ik zal die site eens doorkijken Oh trouwens: Ik kwam vandaag bij de vk voor de nacontrole. Zegt de assi: "Oooh dat is wel een HEEL mooi kindje!" En toen zei de VK: "ja dat is nou echt zo'n kindje dat je in een reclame ziet, heel mooi!" Nou ik natuurlijk supersupersupertrots want die zien nogal wat baby's en kindjes in een week Ach het zegt niks, maar het is wel altijd leuk om te horen!!
dat is een leuke site, ben al aan het kijken hebben veel kleding in alle maten, thanks voor de tip. Zo ik ga even het eten af maken.
Ooooooh ik wil deze!!! Babykleding Mexx Jurk k1RE7405673 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Oh ze braakt echt alles onder als ze heeft gegeten Vandaag echt erg... En ML gaat gewoon oefenen met de band... Ja hoor laat me maar alleen en neem de auto gewoon mee... L*l! HEt is geen spugen meer maar echt overgeven... En ze heeft ook hele dunne diarreeluiers ineens... Maak me zorgen.