@LM, nee geen idee! Ik ben nog steeds niet ongi geweest, maar komt voorlopig ook niet denk, dus kan je helaasniet helpen meid. @Madelief, nou ik bedoelde niet met een ruzie,maar meer als het even een tijdje minder gaat. Bij ruzie moet hij ook van me afblijven hoor en bij mindere tijden sporadisch en momenteel ***agum*** een libido zo hoog als klein duimpje komt waarschijnlijk door mijn schildklier. Fijn dat het iig weer goed gaat met jou en ML, zonder downs zou je ook geen ups kennen
@LM, o hihi lijkt Chloë wel. Die kan alleen nog maar boos kijken vandaar maar1 nieuwe foto van haar en mij samen
WOWWWWWW LM niet normaal, wat is hij GROOT geworden!!! Tjemig wat een knappe kanjer zeg!!!! Je ziet wel dat hij ziekjes is en toch zo'n knappert blijven
Thanks lieverd, trots zijn we iig maar jouw kindjes hebben het van hun mooie mama indd die van mij hebben het toch echt van zichzelf hoor hihi ze lijken totaal niet op me (vind ik )
Niet zo bescheiden Jadore!!! Ik weet zeker dat mijn kids niet mijn looks hebben. Denk dat de combi wat moois op levert hahaha Merel, ik kan niets vinden van JP in het zh?!?! Kan dat kloppen of kijk ik niet goed?
tot snel!! xx Oh en ik zie dat ik helemaal de verjaardag van F gemist heb..........................F alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat je maar een mooie grote meid mag worden
@madeliefje, ja ze speelt heel graag met de keuken, en ze heeft ook van die duplo, die gaat hier de pan in hiii maar alles goed bij het CB dus fijn hoor. @LM, thankx meid, en beterschap voor je zieke kindjes arme Juul zo op de bank ik ga even snel aan de kook, ML is laat maar ja F wil wel wat eten he
He, Even tussen de bedrijven door vandaag, krijg echt geen moment voor mezelf, constant kindjes die aandacht vragen.... Het ging wel goed vanmmorgen op de poep.polie. Jp heeft zich keurig laten wegen en meten en de dokter mocht naar zijn hartje luisteren en zijn buikje voelen, en zelfs het allerergste voor zo'n kleintje doorstond hij goed: een inwenig onderzoek, 1 vinger erin zeg maar om te voelen of hij harde ontlasting erin had zitten en de arts (vrouw) heeft gekeken of hij scheurtjes had. Allemaal ok, zoals wij al dachten. Met dat inwendige onderzoek kreunde hij wel heel angstig, maar hij heeft niet gehuild. Dat heeft hem dus een Nemo-helium-ballon opgeleverd, waar we al op de weg naar buiten ruzie over hadden. (hij wilde toch liever El.mo, of nee, toch liever toystor.y ballon.....zucht. En tegenwoordig is hij zo driftig omdat hij niet lekker in zijn vel zit) Anyway, we kregen een doos poeders mee waar je bang van wordt zoveel zakjes. Hij moet er 1 per dag en als hij nu in een paar dagen niet elke dag ontlasting gaat 'lozen' dan ophogen naar 2 zakjes. Als hij dan met 1-2 weken niet elke dag dunne ontlasting heeft en het nog ophoud, dan moeten we terug en wordt hij opgenomen voor clysma's. Hij moet over 3 maanden terugkomen. (ja 3, kun je nagaan hoe een fijn gevoel dat oplevert dat je zo naar huis gestuurd wordt met het idee hier nog maanden mee bezig te moeten zijn....) En intussen krijgen we een oproep thuis voor de kinderpsycholoog, om het idee van het 'loslaten' met hem te gaan aanpakken. Maar vrees dat we daar ook wel paar weken op moeten wachten......ze hebben het druk.... Dus er wordt aan gewerkt, maar intussen zitten wij nog steeds dagelijks met een 'ziek' kind dat niet kan spelen en totaal zichzelf niet is. Ik heb wel bijgelezen maar zal ongetwijfeld vanalles vergeten. Jadore: leuk je weer te 'spreken'. Wat een beer van een ventje heb je zeg! Jk is nu 5 mnd rn 6850 gr, niks over van die dikke baby dus Heb je foto's gezien maar tijd ontbreekt om overal op te reageren! Je hebt een mooi gezin meid! Meis: wat een mooie taart meid!!! En ik heb ook niet op je foto's gereageerd maar T is een super mooi manneke, hij kijkt zo wijs!! Funny en LM: lekker gewerkt geloof ik? LM: tis zeker fijn andere mensen weer te ontmoeten, ik zou niet anders willen! Balen dat je naar huis moest voor zieke kinders, beterschap met je moppies!! Nemo: alles goed las ik bij de controle. 2,5 kilo is toch prima nu! Ga zo door!! Maible: haha, zullen we er samen tussenuit knijpen als de mannen gaan verbouwen? Lekker met de kinders in een luxe verblijf zitten en terugkeren als het laatste stof geveegd is. Jij donderdag weer aan het werk? Je zult zien dat het je mee gaat vallen hoor, is ook echt wel weer leuk hoor! Madelief: ik verheug me nu ook al op het keukentje dat we ooit voor Jk mogen gaan kopen, zo'n leuk speelgoed voor meiden! Rest: ik zwaai even vandaag!! xx
Wat knap van JP! Wat voor een zakjes zijn dat dan Merel? Ik heb ook zakjes voor zachtere ontlasting en na de bevalling was ik daar heel blij mee Hoop dat JP snel weer durft te poepen!!
Juul zit te vragen om gehaktballetjes Heb groente balletjes gekocht in de hoop dat hij dat wel eet, je probeert alles als je kind geen groente eet. Heb hem verteld dat het gehaktballetjes zijn
@Merel, jee wat een verhaal en wat knap van JP dat zich zo goed liet onderzoeken zeg knap hoor. als je als volwassen met de billen bloot moet is al erg maar zo'n klein ventje. zeker een ballon waard En nu dus aan de poeders, oooh hoop zo dat het gaat werken joh en dat hij lekker kan poepen en zich zelf gaat worden. voor JP fijn maar voor jullie ook!!! @Lm, hiii een leugentje om best wil, ik werp hier ook wel groente burgers er in (die ik dan met smaak op eet ahum!!) hoop dat hij het lekker op eet, het je al eens groente pannenkoeken geprobeerd, als F een slecht eetbui heeft gaat dat er goed in. @Merel, oh ja T is echt een wijs menneke hoor, eigenlijk altijd al zo'n wakkere baby geweest heel anders als F eigenlijk. en ja een keuken is heel erg leuk, maar vin JP dat niet leuk dan??