De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

nou hier een zeer goede nacht gehad...

23.30 voeding toen pas om 4.45 uur...

vloeien moet ik goed in de gaten houden... anders over 2 weken de verloskundige bellen...

voel me nog beetje licht in me hoofd... hopelijk snel voor bij

Vandaag afscheid genomen van onze kraamverzorgster...Sem kreeg een leuke ballon en een mooie sleutelhanger... wij een lieve kaart en een doosje merci!
    zij kreeg van ons een mooie bos bloemen en tekening van sem

Kom snel weer wat meer mee kletsen meiden

knuffels xxx

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Zoooooo daar was ik weer

LM: Oh nee 2 zieke kindjes :( Wel enorme knapperds!!! :D:D:D Maar das niet lekker beginnen, nee. Pecht voor je baas ;)

Jadore: Wat heb je toch zaaaaaaalige kindjes!! Ik ga je ff terugmailen vanaaf.

Nemo: Oh netjes meid, 2,5 kilo! Dat moet ook na al die weken misselijkheid. Fijn dat alles goed was :)

Zeepje: Oh goed afscheid dus :) Wel rustig aan nu.

Merel: Jeeeeee knap manneke!!!! Mijn nichtje kreeg ook die poeders en het ging al snel heel veel beter!! Ik hoop dat Jp er ook snel gebaat bij is. Want een opname en clysma's zijn wel heftig:(

Meis: Oh leuk zo'n keukentje voor de meiden... Kan niet wachten :D:D

Ongi: Geen idee...

Vlek: Jaaaaaaa ei in zicht schip ahoy!!!!! Kom op pirzaadjes in de aanval!!!! Ik duim en bid en hoop en wens en doe alles om een plakbeebje voor jou!!!

Groente en peuters: Boef vindt soep heel lekker. En daarin eet hij groente wel. Dus ik geef hem vaak eerst soep met groente er in voor de maaltijd.

Eerste dag: Het was wel leuk weer daar te zijn! Weer even wennen, maar komt goed :) MEt Boef ging t heel goed, Punky had last van het buikje gehad. En maar 30cc gedronken maar ligt vervolgens wel al een hele poos in de maxicosi te slapen :)
    Ik heb de KA gebeld en die belt nog terug over de darmpjes. Heb echt het vermoeden dat er een verstopping zit.
    Ik zie wel op tegen morgen de hele dag kdv voor Punky... Zit nog te twijfelen of ik niet alleen de middag doe. Ik ben zo bang dat ze slecht eet :( Maar goed dan kan ik in de ochtend gebeld worden nstuurlijk. Pffffff dit loslaten is zooooo moeilijk :(

Ik zie ook echt op tegen woensdag... Naar de TA met Boef... Boren, spuitjes verdoving... arme schat...

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Lm, gewoon een soort van omelet van pannekoek, maar dan met vermalen brocoli, kaas er bij door, welke groente je maar heb in huis, doe ook wel eens een potje worteltje olv.arit door de blender en dan hup de pan in smullen maar hiiii en voor de lekker lepeltje appelmoes er op!! hahaa trappen ze allemaal in!!

@Funny, oh jee punky de darmpjes ja als ze vast komt te zitten is niet goed want dan wil ze ook niet drinken dan he.
    En voor je het weet is de woensdag voorbij (maar leuk is het niet)

zo ik ben net als een tornado door de keuken geweest even af soppen, en dan nu op de bank ben moe!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi dames, knuf voor iedereen, ben er morgen weer hoor!! Pc is mega traag en dat is waardeloos en ik ben zelf ook traag en dat is ook waardeloos haha.

Dikke knuf! X

5. Funnyfant

ik verveel me n fluitketel...

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Lekker gaan slapen, dat verveeld bij mij nooit ;)

Truste funnylieverd

7. Funnyfant

Truste!!!! Ik ga indd maar eens lekker slapen :) Leuk detail: Punky sliep een uur eerder dan normaal. Wel heel raar:
    Ze heeft maar 3 voedingen gehad vandaag en nog een paar slokjes tussendoor. Maar dat was t.... Moet ik me zorgen maken?

8. Funnyfant

HELLUP!!! Ik ben kinderloos :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( Heb me in mn leven nog nooit zo leeg en doelloos gevoeld...
    Gatsie wat is het toch moelijk je kindje aan een ander over te laten en de BV niet te kunnen geven...

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oooooh lieve funny toch!!
    Heb je je lieverdjes a l bij opvang? Succes met werken de dag is vast zo om

Ik ga zo ff na CB met T, tot later!!!

10. Funnyfant

Ja ze zijn bij t kdv. Ik hoef pas om 15:00 te werken :( Dus tot die tijd zit ik mn zelfmedelijde ben ik bang ;):p

Succes bij CB!!

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh funny, poetsen is niet je ding, maar draai dat doelloze gevoel om en kruip achter de naaimachine en maak iets moois zónder kindjes die je storen! Dat gevoel moet slijten, straks vind je dat heerlijk even rust in de tent!

Ik zag net hele discussie op die meetingplanning pagina, moet nog bijlezen. Prijs maakt me niks uit als we maar ergens ruimte krijgen zonder ons ongemakkelijk te voelen als er kindjes huilen. Misschien even melden met welk gezeldschap we komen ivm flesjes geven en maxicosis die gestald moeten worden.
    Leuk, ben benieuwd!!!!

12. Funnyfant

KDV belde: punky wil niet eten :( Dus nou heeft ze om 6:45 voor t laatst gegeten. Ben nu zoooo blij dat ze een dikkie is. Ze proberen het zo nog een keer. En anders bellen ze terug... Pfff gaat niet vanzelf...

Maarrr Merel ik heb exact dat gedaan ;)
    Rasp je mutsje is af, heb foto gemaild. is ie zo goed? Zal ik m inpakken?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46873-albums7493-picture50632.jpg

Xxx

13. giraf

giraf Niet meer actief

Meis
    Dus door dat kussentje kunnen ze helemaal niet meer met hun hoofdje draaien? Dan liggen ze 'vast' op hun rug? Zal eens vragen aan de fysio, het lijkt mij namelijk een mooie oplossing!

Zeep
    Hmm als je zoveel bloed blijft verliezen lijkt me ook niet goed... Misschien even de VK bellen voor de zekerheid?

Jadore
    Ah je bent lief!

FF
    Punky wakker gemaakt om 9:30!! Heerlijk toch!!

Meis
    Mooie taart! Wij hebben met alle buurvrouwen wel eens zo'n workshop taarten maken gevolgd, alleen zaten we meer te kletsen en te snoepen dan op te letten :D

Madeliefje
    Oh oh, maar toch misschien best wel leuk om zwanger te zijn... Hahaha, straks ben je nog teleurgesteld als de test omowit is....

maible
    Haha tegen de tijd dat jullie het bad gevuld zouden hebben zou de kleine er al uren zijn ;):p
    Best wel weer pittig om straks weer aan het werk te moeten he? Ik tel de laatste dagen hier ook af... zin om weer te gaan werken, maar ik ben er eigenlijk nog niet aan toe om zonder de kinderen te moeten :)

nemo
    Was alles goed bij de VK? *edit* lees dat alles weer goed was!
    En die 2,5 kilo erbij is beter dan de hele dag zo misselijk zijn toch? Hoe gaat het nou verder met je?

Vlek
    Spannend op zoek naar je ei!
    Ben benieuwd naar het kamertje!

LM
    Jeetje dat lijkt me echt zo eng he, zo'n koorststuip....
    Over de pil weet ik niet precies, ik verloor toen eigenlijk geen bloed ofzo...

Merel
    Goh, das dan best een tegenvaller... "mag" je eindelijk naar de poeppoli, mag je pas over 3 maanden terugkomen.... Ben ook eigenlijk best wel benieuwd hoe de kinderpsycholoog het gaat aanpakken.

FF
    Dan is het maar goed dat Punky nog wat reserves heeft! Maar leuk is anders, ik snap je gevoel helemaal!

Hier hebben we ook weer wat hoor....
    Eerst was ML toch niet zo in voor een 3e, en uiteindelijk wilde hij het toch wel dan... niet overenthousiast, maar ik mocht de pil weggooien. Nou hij is he-le-maal om! Nou heeft hij bedacht dat het heel leuk zou zijn als de 3e dit jaar nog geboren zou worden, omdat we dan alle kindjes achter elkaar hebben qua jaar 2010-2011-2012.
    Nou wil hij dus bijna elke dag sex :) Whahaha, word helemaal gek van die kerel ;):D:p Hij was zelfs al aan het tellen wat het uiterste was om zwanger te worden zodat ik in dec zou bevallen :)
    Is wel weer een boost voor je relatie in ieder geval :)

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Giraf hahaha, das nou es heerlijk nieuws!;) Fijn dat het zo goed gaat tussen jullie, en gun het jullie van harte!!

@ Merel Ach, Jp heeft zich heel dapper gedragen en ik hoop niet dat je 3 maanden bezig bent!! Maar dat de poeders mogen werken!!!! Dit is toch geen doen zo! Voor jullie beiden niet!

@ FF Ach lieverd!!Zwaar dagje voor jou! En als ze dan niet wil drinken!!! Heeft ze ondertussen al weer gedronken? Knuf voor jou! En succes met werken, dan gaat de tijd vast veeeel sneller!!

@Wolfje Fijn zo'n nacht!!! Kan jij je rust goed pakken! Wat lief dat de kv zelf wat gegeven heeft! Groeit je manneke goed?

@ Meis Heb je nog foto's?;)

@LM Wat een lieverds op de foto's! Hoe gaat het vandaag met ze? Aan de betere hand?

Pfffffffffft vanmorgen onverwachts op moeten passen. Het was paar weken terug al besproken of ik dan thuis was en ze zou er nog over hebben (had geen idee of het door ging en hoe laat) niks meer gehoord en vanmorgen ging om 08.30 uur ineens de deurbel. Had nog geluk dat ik al opgestaan was! Vind het prima hoor, maar M.aaike kan dan zo gaan krijsen en enthousiast doen en heel druk, ze plukt dan helemaal aan de jongen en ze gooit met speelgoed. Ik word er helemaal GEK van! Wat moet ik dan doen?? Ik kan haar elke keer weer op de stoel laten zitten, maar zewordt gewoon hyper! En dan kan ik er op een gegeven moment niet meer tegen en dan val je vaker tegen dr uit dan je wil:( Voel me dan zo'n slechte mams...:(:(

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    En het is nu net weer rustig, dus ga wat drinken, benen omhoog doen en relaxen!!!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Madeliefje, in mijn album!! Oh wat moeilijk ja als M zo doet, ach zal jou eens een kerel in huis zetten die aan je spulletjes gaat zitten, word je ook niet blij! maar goed lastig is het wel niet te boos doen even tot 10 tellen......... hoe moeilijk ook (oh en gillen zal wel meiden ding zijn:))

@Giraf, nou mooie is hij ligt niet vast hoor op de kussen want T gaat nu veel op de zij liggen, maar door die korreldinges die er in zitten word de druk verdeeld. En eerst lag hijalleen nog maar op zijn rug idd maar hield nog wel zijn voorkeur voor links maar er is dan geen druk meer. Maar het is hier niet zo bekend die kussen is echt een duits iets. Oh en jullie zijn dus heel druk s'nachts;) hii maar leuk hoor. Vlek eerst nog even zwanger en dan bij jij nr 1 weer van voor het 3de kindje!! leuk leuk

@Funny, en kan je je een beetje vermaken? maar balen zeg dat punky slecht wil drinken, ach komt vast goed ze moet even wennen joh. En jij achter de naaimasjine!! Heb je nog leuke projekten?

@Merel, hoe is het met JP? heb je hem al een zakje gegeven?, oh ja lijkt me wel handig ja al die maxicosi's en baby's flesjes. volgens mij kunnen we beter een Mac afhuren hiiii

@Nou hier bij het CB geweest, T doet het heel goed, bleek dat hij ook prikjes moets (oeps was ik vergeten) maar ach hij hoefde niet te huilen de stoere bink. Hij is nu 67cm en 7260gr dus dat gaat helemaal goed. mag fruit uit gaan bouwen met smorgens fruit en smiddags groente. En dan over 2 maand weer terug

@Oh ML begon hier van het weekend over een 3de??!!:$??!! ja dat we het graag wilde dat wisten we al, dus ik vraag wanneer dan??dacht voor dat ik iets zeg!!zijn antwoord;, ja ach als jij niet met je bekken had gehad. zou ik er nu wel weer voor gaan, maar dat kan niet dus Nov/Dec gaat spiraal er hier weer uit!!! ooooh nog wel raar idee.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    joehoe ik ben er nog wel hoor!!~

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hahah ik bedoel hier thuis rustig!

Oh heerlijk meis, dus voor jullie wordt 2013 misschien wel weer een bijzonder jaar!;) Dit jaar natuurlijk ook!

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hahaha, ja ik had het getypt en toen las ik het nog eens goed en snapte het toen pas (BlonT) he, maar je heb ze lekker in bed

ach elk jaar is een bijzonder jaar he!! zeker met die kleintjes.

Naast sparen;) heb jij dan nog doelen voor 2012??

20. Funnyfant

Dames ff snel: Ik ga douchn, werken, fysio en daarna hopelijk even tijd voor ZP.
    Punky wilde weer de fles niet: Ze wilde alleen BV!! Dus ik heb mn vriezer maar even half geplunderd en haar wat gekolfde melk gebracht. Hopelijk gaat dat beter!!!!!

Deel Deze Pagina