De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja ze wil alleen mama's melk!!!
    succes straks en rustig aan( je heb het er nog al gestresst neer getypt:D)

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    typen met S op schoot gaat niet super, dus een foutje hier en daar moet je me maar vergeven :)

FF wel fijn dat ze alleen mama's melk wil, maar handig is het niet als je weer aan het werk moet :(

las vanalles over verbouwen, succes iedereen !!

merel, hoe gaat het met jp en z'n poeders? hopenlijk helpt het

LM, jeetje het zit feetje niet mee he :(, een koorststuip is zo eng brrrr, heb het gelukkig nog niet van dichtbij meegemaakt maar een nichtje van mij had het ook, een paar uur lang, zo eng lijkt me dat.

quint, hoe gaat het met je manneke, ligt ie nog in het zkh of is ie alweer thuis? sorry ben niet echt op de hoogte :)

iedereen voor een derde !! wel in de rij aansluiten he ;):p
    hihi nee, gun het jullie van harte hoor

vandaag gebeld voor de psz,we hebben dinsdag de 17e een afspraak. ben benieuwd of ze onze rebel willen hebben ;)
    vanavond nog paardrijden, heb hem eerst vanmiddag maar een beetje gefatsoeneerd :), dat weer werk niet echt mee zeg maar ;)

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Meis Ja,zeker!! Ik wil meer gaan bewegen en afvallen en meer hier zijn (daar hou ik me al aardig aan geloof ik) hmmm...ff terug bladeren...

Ik heb ongeveer dit rijtje:
    1) vaker op forum kletsen
    2) proberen 11 maanden bv te geven...levert 10,85 per week op;)
    3) gezond, gevarieerd te eten en niet te snoepen
    4) elke maand ongeveer een kilo af te vallen (dat mag best)
    5) nieuws bij te houden (dmv van krant lezen:$:D)
    6) door gaan met genieten van mn twee kanjers van meiden:)
    7) 10.000 euro gespaard te hebben aan het eind van het jaar

En als ik zo kijk, zijn er al een paar voornemens bezig, behalve om niet te snoepen..dus het afvallen zal dan ook wel niet gaan. Mn buik begint nu echt te rollen in al die lagen, echt vreselijk..zelfs wijdere kleren zitten nu strakker...maar: ik ben vanavond begonnen met de eerste les van de komende 9 weken waarin ik ga leren hardlopen..en over 9 weken 5 kilometer hard kan lopen...vanavond was dat: 20 minuten wandelen:D

@FF Ja hehe..mama's slagroom is natuurlijk het allerlekkerst...dan wil je niet ineens genoegen nemen met melk:p

@Vlek Was het weer lekker om paard te rijden vanavond? Duimen draaien nog steeds!!En natuurlijk willen ze jedochter hebben op psz!!!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik ga afsluiten, lekker tv kijken en dan slapen!!Tot morgen xx!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    De een sluit af, de ander wipt aan. Altijd gezellig hier :D

Vandaag gewerkt, ook wel blij thuis weg te zijn. Klinkt rottig, maar had vanmorgen voor het 8 uur was al weer ruzie met de kleine man....:cool:
    Hij had vandaag bij mijn ouders die oppasten wat gepoept. Verder was hij daardoor ook vrolijker en ondernemender geweest. Toen we thuis kwamen lag hij echter alweer met regelmaat op de bank.
    Hij zat net met ML in bad, en hij stond op en zei ik moet plassen! ML vroeg of hij dat in bad wilde doen? Nee, in de pamper. Ja, maar die heb je nu niet om, wil je in een beker plassen dan? En hups, ja hoor, dat deed hij keurig. (zo'n speelbeker) Dus hij kan best aangeven dat hij moet plassen en het dan ook ergens 'in doen'. Hoop dat de poeders gaan werken....

Madelief: niet teveel voornemen hoor, je leven is toch mooi zo!?

Funny: heeft Punky op het kdv wel gedronken van de BV? Had je nooit eerder kunstflesjes geprobeert dan? Ik heb tussendoor wel 'geoefend' met 'nep', anders is het echt wennen als ze het de eerste keer krijgen en dan ook nog van een ander.

Vlekkie: tuuuuuurlijk willen ze zo'n schatje als S op de psz!!! Wat leuk dat ze bijna mag! Weet zeker dat ze het naar haar zin gaat krijgen, is zooo leuk voor die kleintjes!
    Enne.....ben rete benieuwd naar het kamertje van S!!! Heb je al foto's???
    Hoop dat je testjes heel snel donker gaan kleuren meid, je hebt weer lange tijd moeten wachten, duimen draaien weer volop hier!!

Giraf: ooohhhh, nou mag je blij mee zijn met z'n kerel! Leuk hoor! Grappig dat hij die datum bijna spannender vind als een 3e baby :D
    Hier is het tussen de lakens momenteel erg stil....:(....ligt deels aan mijn hormonen van de bv, en andere deel aan de situatie thuis met Jp.....vreet energie, we staan ermee op en gaan ermee naar bed momenteel.

Rest: zwaaiiiiii

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

HAha! Hier nog helemaal niks tussen de lakens gehad. Ik heb ecth nog teveel pijn om daar aan te denken :)

Mlief: Je bent al zo prachtig, waarom zoveel voornemens??? :) Lief zonnestraaltje!

Merel: He bah, das geen leuke start van de dag... Wel knap van Jp dat ie t zo kin aangeven en ophouden! En ja we hadden zeker een paar keer met kv geoefend. Van ML pakt ze t wel, maar van mn moeder gisteren ook al niet...:( We geven nu iedere ochtend een flesje KV en dan kolf ik. Zo leg ik een lekker voorraadje aan en kan zij nog meer wennen aan de smaak.

Vlekkie: Oh leuk en spannend PSZ!!! En wie weigert er nou zo'n lekker ding als S??? HAha ikke niet hoor :D:D

Giraf: Oooohh hahaha wat lief van ML!!! Echt leuk als hij zo enthousiast is dan!! :D:D

Punky heeft de moedermelk dus wel keurig gedronken... Troela! ;) Maar ik had dit keer KV van etosmerk gekocht... Maar volgens mij vindt ze die vies. Alhoewel ze vanmorgen er bijna 180 cc bij papa van had gedronken! Maar gisteren bij oma ook geweigerd, en vandaag op t kdv dus ook :( Nou ja, ik kolf wel hoor;)!!! Trok er vandaag steeds 200-300 cc uit! Hoppa in de diepvries!
    Verder redelijk geslapen. Al met al best goed gegaan...

7. Funnyfant

Boef heeft t SUPERgoed gedaan bij de TA!!!! Bij mij nog wat werk ad winkel :( 1 kies er uit bij de kaakchirurg, 3 oude vullingen vervangen, 1x gebitsreiniging en een gaatje... :) Lang leve de AB-kuren op jonge leeftijd!!! Enkele reis kunstgebit in de toekomst:(

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ohhh wat knap van boef!!!! Dat zie ik bij jp niet zo gebeuren hoir, volgens mij gilt hij dan alles bij elkaar.
    En vergeet zwangerschapsschade niet bij jezelf. Ik had 4 gaatjes na jk.....
    Duur grapje babys krijgen...

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

@Merel, knap hoor van JP dat hij het aan kan geven!! en hopelijk gaan de poeders lekker werken, nog even afwachten dus

@Funny, ooohoo die Punky toch alleen mama's melk, nou je heb genoeg lees ik 300cc dat is toch een boel of niet??
    En wat knap van boefje zeg met het gaatje!! top hoor!!

@hier ook gaatjes hoor, 2 stuks nou idd lang leven baby's (vroeger zeiden ze toch ook elk kind kost een tand/kies!

@Druk onder de lakens??!!! je moet er toch onder slapen:p:p:D:D die lakens??

ZO hier vanochtend weer bij de fysio geweest, vanmiddag nog even weg dus geen spannende dingen hier

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Grote knul!! Super hoor dat het zo goed gegaan is bij de tandarts!

@voornemens nou, ik heb het idee dat er elke een laag vet bij komt...dus nee hoor...ga er hard voor werken!!

Wat is het hier rustig!!!!

11. Funnyfant

oooooh boef heeft zn hele lip doorgebeten... door de verdovibng voelde hij niets en toen is ie erop gaan kauwen.. helemaal door, allemaal vocht er in... ziet er naar uit :(:(

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ha meisjes,
    ben op mijn werk, dus ff kort (vind 25 minuten pauze beetje kort).
    Thuis doet de LT nog steeds raar en reageren via mobiel werkt niet echt. Maar lees steeds bij en ben dus op de hoogte maar dan weten jullie waar ik ben. Lig trouwens ook al 3 nachten om 21:15 te slapen :)

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @FF Ach, dat is straks wel pijnlijk dan!!

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Meis: Oohh van dat kussentje had ik moeten weten met Daan!!! Toen zocht ik zoiets!

Zeep: Hoe is het nu?? KV al weg zag ik. Hoe gaat het met bloeden?

Jadore: Je bent altijd welkom he!! Logisch toch dat je het nu druk hebt?

FF: Knap van Boef bij de TA!!! Balen alleen dat hij nu zijn lip opeet!!
    Jammer dat Punky geen kunstvoeding wilde, gelukkig heb je genoeg BV :p

Madelief: wat een berg goede voornemes zeg!! Haha, ik begin er geeneens meer aan..

Maible: moest je nou binnenkort ook weer werken :) sorry nogal vergeetachtig..

giraf: las nog een heel verhaal over manuele fysio (dat was jij toch??) Zou wel tig kantjes kunnen schrijven over onze ervaringen rondom nek/fysio/overstrekken.. wordt vervolgd
    Fijn dat ML zo enthousiast is!!

Vlek: Ei al gevonden?? spanned weer!! Ik duim voor je!

LM: OOh een koortsstuip, lijkt me zo eng!
    Zag dat je je een beetje verloren voelde op je werk... Gaat het al beter

Merel: oooh ik hoop zo voor jullie dat het snel beter gaat met Jp!

Quint: hoe gaat het nu met de kleine??

Rasp: hoe is het nu meid???

Zo, kindjes (ahum, de 15/16 jarigen) hebben nu toets dus zit ongegeneerd te ZP-en! Heb een beetje kunnen reageren op iedereen

Hier gaat het redelijk. Nog wel (bijna) elke ochtend overgeven, maar dat ben ik nu wel gewend. Het is ook echt alleen 's ochtends, dus ben er wel gelijk weer vanaf. Gevolg is wel dat al mijn collega's blijven vragen "Oh wat is er met je??" Haha, maar ook die zijn het nu al gewend.
    Voel de kleine nu ook echt schoppen soms, echt leuk!!
    Zal snel proberen om de echo-foto's te uploaden

15. Funnyfant

ja ik ben benieuwd hoe hij wakker wordt...

Aaah wel knao hoor, als je t kunt!! Hier gaat t best goed om stabiel te blijven.. 75 kilo geeft ie iedere dag aan... En ik wil 66 kilo, dus heb nog een weg te gaan. :)

Meis: ik heb net fysio gehad... :)

Wat vinden jullie hiervan? Ja ik vind het een schetig kindje maar bi mij roepen die "volwassen" haarbanden en oorbellen zo'n gek gevoel op...

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zit te kolven en typ via mobiel; persoonlijk vind ik oorbellen bij babies tot kleuter walgelijk......haarbandje ken net...

Zielig voor boef!!!! Auwah, hopelijk gaat t als hij wakker is!

Nemo, leuk van je te lezen!! Balen van die misselijkheid. Had je dat bij daan ook?

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @Merel: volmondig JA!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Nemo Tjonge, das niet leuk elke dag nog te overgeven!! Je komt dan ook niet veel aan denk ik? Leuk,echofoto's!!

@ FF Niet echt mijn smaak, maar vind het wel leuk staan hoor, maar iets te! En oorbellen vind ik mooier bij wat oudere kinderen. Het enige wat mn meiden hebben is zo'n naamarmbandje. Helaas is M.aaike die kwijt...

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    #2639 Lou Lou, 11 jan 2012
    Laatst bewerkt: 11 jan 2012
    @Merel, jeetje wat erg zeg! Wat zal jij je machteloos voelen nu en al die tijd! als je maar weet dat jij er niets aan kan doen en je een hele lieve goede mama bent!
    Ahhh is toch juist perfect wijfy :D ik ga straks even in jouw album kijken...nog niet aantoe gekomen sorry!

@Meis, wat goed van T :D wat leukkk en lief van ML!!! Dus jullie gaan nov/dec 2012 voor de 3e? Dan zouden wij misschien wel weer tegelijk zwanger zijn :D leukkkkkk!

@Vlek, ik sluit niet liever dan achteraan in de rij meid! Als iemand nu met mooi zwanger nieuws "mag/hoort" te vertellen ben jij het wel!!!

@Funn, ooo nee meisy toch dit is toch allemaal niet niets zo! Ik zou me zo rot voelen :( begrijp je volkomen. Je voelt je gewoon leeg als moeder zijnde en vooral omdat je het het liefste zelf zou doen, dat zou ik zo iig voelen. Hoe gaat het met de BV dan? Uhm 3x als ik eerlijk ben...ik zou me wel zorgen maken,maar zo'n soort angst heb ik altijd al over me heen gehad, ik denk meteen dat als N. ruim 4 uur geen voeding heeft gehad uitgehongerd is :)...dus misschien hoef je je geen zorgen te maken, maartoch zou ik als ik jou was zeker bespreken met de KA. Hele dikke knuffel meid, vind het echt rot voor jou!

@Giraf, heerlijk jouw berichtje, ik zwijmel er gewoon bij weg :D hier nog steeds niet uit over een 3e, maar ik weet bijna wel zeker dat die er wel gaat komen alleen niet in 2012 ;) op zijn vroegst 2013, maar misschien liever 2014...al hoewel wij het dus niet helemaal veilig doen en ik mijn onderbuik een beetje opgezet vond, maar zullen mijn darmen wel zijn waar ik last van heb ;). Hoelang zijn jullie nu bezig en hoelang hebben jullie over I en J gedaan (sorry ben niet goed in onthouden).

@Madelief, ik begrijp niet helemaal waar je het over had van je onverwachtse visite...komt door mijn afwezigheid hier, maar dat "uitvallen" herken ik ook helaas...C. is soms zo stout,maar dan echt met grote dingen..mevrouw heeft onze laptop gesloopt van 700 euro dus toen ben ik op mijn aller kwaatst ooit geweest en voelde me echt een slechte moeder, maar kinderen moeten ook weten tot hoever ze kunnen gaan en zolang je ze geen pijn doet en niet slaat ofzo vind ik dat dat wel eens kan gebeuren, kortom maak je niet druk meid..volgens mij heeft bijna elke moeder hiermee te maken:)

@Nemo, tjemig is emesafenne niets voor jou??? Je bent lief thanks!!!

@Funn2: o lees nu hele positieve berichten...TOPPPP :D ben opgelucht!!!! Knappe kanjers van je!!!! En jijzelf ook!!!! Hoe doe je dateigenlijk als je BV invriest?

@All had ik al gezegd dat ik zo'n zin in onze meeting heb :D:D:D hahahaha echt LEUK!

@andere zwaaiiiii en liefssss

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    OMG funny, lief kind maar idd dat zegelringetje, en al die andere dingen die al genoemd zijn jee, nee wat ik er van vind??!! echt niet kunnen, maar ja ieder zijn ding denk ik dan maar.

Ben net weer thuis, en moe, ga evt vanaaf wel reageren lieverds op jullie maar nu heb ik de knollen op. SORRY

Vlek, morgen, hoelaat eigenlijk was van 10uur uitgegaan zo ergens??

Deel Deze Pagina