De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @versiering van baby's/kinderen: ik vind persoonlijk dat het aan meerdere factoren ligt!
    oorbellen heeft Chloë ook vanaf 6 maanden al, ik was 6 weken! Dus bij ons is het "traditie" in de fam. Daarbij hangt het er ook vanaf WAT voor oorbellen oorbelletjes je erin doet. Chloe heeft altijd de kleinste meest schattige simpele knopjes met steentje en ik vind het echt heel mooi staan op deze manier....zegelringen vind ik ook niet mooi...sowieso geen sieraden bij jongens, maar bij meisjes vind ik het wel leuk en schattig zolang het Subtiel is! Maar goed ik vind sowieso dat veel (Nederlandse) mensen hun (voor)oordeel trekken over dingen die niet als standaard gezien worden helaas. Ik voel mezelf al schuldig als ik het zou spreken over een kindje die niets aan keuzes van ouders kunnen doen op wat voor gebied dan ook....ennnn daar is Jadoor weer hoor :p bedoel dit niet naar iemand(en) hier he :)maar wilde even zeggen wat ik ervan vind ;)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @versiering van baby's/kinderen: ik vind persoonlijk dat het aan meerdere factoren ligt!
    oorbellen heeft Chloë ook vanaf 6 maanden al, ik was 6 weken! Dus bij ons is het "traditie" in de fam. Daarbij hangt het er ook vanaf WAT voor oorbellen oorbelletjes je erin doet. Chloe heeft altijd de kleinste meest schattige simpele knopjes met steentje en ik vind het echt heel mooi staan op deze manier....zegelringen vind ik ook niet mooi...sowieso geen sieraden bij jongens, maar bij meisjes vind ik het wel leuk en schattig zolang het Subtiel is! Maar goed ik vind sowieso dat veel (Nederlandse) mensen hun (voor)oordeel trekken over dingen die niet als standaard gezien worden helaas. Ik voel mezelf al schuldig als ik het zou spreken over een kindje die niets aan keuzes van ouders kunnen doen op wat voor gebied dan ook....ennnn daar is Jadore weer hoor :p bedoel dit niet naar iemand(en) hier he :)maar wilde even zeggen wat ik ervan vind ;)

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ieder zijn keuzes hierin he. En maar goed ook!;) (
    Ik zou mijn kinderen persoonlijk zelf pas oorbelletjes geven als ze er zelf om vragen, gezien de pijn van het zetten ook...:)
    Anyway, ieder moet doen wat hij/zij mooi vind bij zijn/haar kindjes.

Jadore; voel me ook machteloos helaas, je wilt toch het liefste dat je kind gelukkig en gezond is en vooral niet opziet tegen iets waar anderen niet eens bij stilstaan....maar komt goed!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Ooooh maasr ik VERoordeel het ook niet, maar ik kreeg zo'n gek gevoel bij deze foto met die hangertjes en grote bloem. Dat vind ik een beetje voelen als wanneer ik naar die peuters in amerika kijk, in die missverkiezingen of hoe noem je ze :) Kleine meisjes met make-up en grote mensen dingen... Dus ik vroeg me gewoon af hoe jullie hier in staan. Vond ik interressant ;)
    En ik zou ook een beebje niet snel oorbelletjes geven, maar ik vind het prima als andere mama's het wel doen.
    Bedoelde t niet rottig en ik vind het beebje ook erg schattig zei ik meteen ;)

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @versiering, bedoelde ook niet naar mensen die het niet mooi vinden hoor,maar ik bedoel meer dat er vaak best "gemene"opmerkingen naar kinderen worden gemaakt terwijl een kind sowieso op welk gebied dan ook door de ouders wordt aangekleed,opgevoedt of wel/niet "versierd" :p hahahaha.
    Ik was 6 weken en heb niet eens gehuild! Kinderen die ouder zijn enhet vaak graag willen hebben veel stress en vinden het pijn doen vanwege de angst..Chloe huildenog minder dan bij een prikje :)
    persoonlijk vind ik hangers in kinderen hun oren ook echt niet mooi, maar knopjes vind ik juist heeeeel liefjes:) Zo sta ik er in:D

@All,lezen jullie graag boeken? Ik heb zojuist mijn 1eboek binnen :) het trok me nooit zo,maar merkte dat ik laatste tijd een beetje gestresst raakte door de bruilift :) en dacht wil iets hebben helemaal voor mij alleen om te ontspannen en wat ik makkelijk kan neerleggen en oppakken :)Ik heb "Haar naam was Sarah"gekocht...heeft iemand dit boek al gelezen? En heeft iemand nog aanraders voor makkelijke en spannende en of romantische boeken? Wat dus makkelijk wegleest en liefst dat je niet kan stoppen met lezen :)???

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Funn o trouwens die meisjes in Amerika vind ik wel heel erg hoor,veel van die meisjes weten niet eens hoe het is om een kind te zijn :( ik kijk het wel eens op TLC.

7. Funnyfant

Ja erg zijn die he!!!! Ik kijk ook op TLC :D
    Hahahaha jij maakt ook meisje-meisjes hihi ik maak tomboys :p:D:D:D Die krijgen later een neuspiercing ipv oorbellen hahahahaha! Zal ik die vast laten zetten bij Punky hahaha :p:p:p;):D:D:D Zie je t voor je? :D:D:D LOL

Oh ik heb echt zin in de meeting! Ik ga morgen even de VVV in Amersfoort bellen. Kijken of die leuke tips hebben npg :)

8. Funnyfant

Boeken: Jaaaaa de vliegeraar... Zo mooi! en: Mijn naam is Asjer Lev (geloof ik)... Uhm... ik ben al veel titels vergeten, maar ik kan je wel wat boeken van mij toesturen? Krijg ik wel een keertje terug :)

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Lieverds,

Sorry maar ben nog steeds erg ziek :( Daarnaast is M de laatste tijd heel erg onrustig 's nachts waardoor wij (bijna) niet kunnen slapen (want L is er natuurlijk ook nog...) Overdag slapen gaat ook niet want dan wil M zijn aandacht. Kortom ik ben gesloopt door de ziekte en slaapgebrek. Hoop dat het gauw beter wordt want zo is het iig geen doen. L gaat gelukkig goed.

J'adore leuk dat je er weer bent, meid! Hebben je gemist.

Dank jullie wel voor de reacties over de bv. Ik voed tot nu toe op verzoek en dat bevalt/voelt erg goed moet ik zeggen. (.)(.) gaan ook goed, bijna geen lekkages meer ;)

Madeliefje, knap van je dat je 11 maanden bv wil blijven geven!!!

Giraf, hihihihihi moest toch echt lachen om jullie. Geniet ervan zou ik zeggen :D:D:D Jullie hebben nog tot en met maart de tijd om 2012 baby te maken, hihihihihihi.

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Funn, I Love TLC :D...indd zo denk ik er ook over....in mijn album ff foto van Chloe 6 a 7 mnd MET oorbelletjes...ik vind het cute en kan niet voorstellen waarom sommige mensen dat "walchelijk"ofzo kunnen vinden :) maar ieder zijn ding en mening ;)
    Goed idee van de VVV...was ik echt nooit op gekomen!
    Ahhhhh wat lief! Nou dat zou ik zeker heel leuk vinden, maar ik kijk eerst even of dit bevalt...boek heeft me 5 euro inclusief verzendkosten gekost :D dus denk dat kopen dan goedkoper is hihi,maar als ik deze uit heb kom ik even aankloppen voor tips :D thanks lieverd!

@Quint, heyyyy lieverd! Wat goed dat je BV geeft!!! Had je M ook BV gegeven? Chloe had daar ook last van...ze moest echt even aan de nieuwe situatie wennen, maar het was sneller weer ok dan ik had verwacht, komt goed lieverd!

11. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek
    Oh spannend naar de PSZ! Natuurlijk willen ze S hebben, zo'n lieverd!

Madeliefje
    Hardlopen! Goed bezig hoor!

Merel
    Ik kan me goed voorstellen dat je het lekker vind om te werken zodat je thuis af en toe even weg bent hoor, het is ook niet niks om je kleine man zo te zien lijden.... En dat je dan wat vaker ruzie met elkaar hebt herken ik ook zeker weten, als I in haar super-slechte-slaap periode zit katten wij af en toe ook al vanaf 's ochtends vroeg :)

Nemo
    Begint de vermoeidheid toe te slaan? ;) Geeft toch niks dat je elke avond lekker vroeg in bed ligt! Heerlijk juist!

FF
    Persoonlijk vind ik zulke oorbellen en haarbanden bij die kleintjes echt vreselijk, maar ach ieder zijn ding, ik kan me er niet zo druk om maken zoals sommige hier op ZP tijdens discussie 'wel of geen oorbellen voor een baby' Sommige slaan dan helemaal door en noemen het zelfs kindermishandeling, nou dat vind ik ook een beetje overdreven hoor.

Jadore
    Over I deden we ruim een jaar, vandaar dat ik na de bevalling van haar niet meer ben begonnen met de pil onder het mom van 'wie weet duurt het weer zo lang' Maar 5 maanden na de bevalling was ik alweer zwanger van J! Nu dus afwachten.... heb geen normale cyclus, dus het is altijd spannend.

Quint
    Neem de tijd lieverd! Wij zijn hier voor je!

Hier niks te melden :) Haha, heb niet veel beleeft afgelopen dagen, kindjes, huishouden, sporten en ML....

12. Funnyfant

Aaaah Quint lieverd arme jij :( Nog steeds zo ziek. Knap maar goed op, wij wachten wel op je! Herkenbaar van M. HAd Boef ook. Gaat echt over met een paar weken meid! Goed dat de BV lekker loopt!!

Doortje: Hahahaha ik snap er niks van? Hoe is kopen goedkoper??? :) Als ik een staper boeken met DHL verstuur voor 5,- en ik krijg ze dan een keer terug als we meeten... Hoe kan t dan duurder zijn? :D:D:D:D Of snap ik het niet hahahaha

Giraf: Oh heerlijk toch, lekker kabbelende daagjes :D Ik vind t heerlijk als er eens een paar dagen dingen lekker lopen :) Hahahah genoeg drama gehad toch? :)

Merel: Hoe gaat ie meid? Trek je t nog een beetje? Heb je al iets gemerkt van t drankje?

LM: Oh sorry ik wil de hele tijd schrijven: Wat naar die koortsstuip, doodeng! Ik heb t ook een keer gehad met Boef. Toen hij 6 mnd was ofzo viel hij ineens weg. Helemaal slap. Oh ik dacht dat hij dood was :) (ik wist niet dat hij zo ziek was) Heb gegild... Hoe gaat t nu met de kindjes?

Rasp: Hoe gaat t liefie???

Nemo: He meid nog steeds zo ziek 's ochtends :(:(:(:( Sterkte!!! Lukt t allemaal nog wel zonder ML met D? Knuffie!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zwaai vanaf hier!!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden!!

SORRY!! Ben hier wel erg weinig de laatste tijd he. Ik zal het goed maken hoor!!
    Ik ga eerst even bijlezen en dan ga ik daarna even reageren. Krijg zo wel bezoek dus het reageren wordt even later vandaag.
    Hebben het druk met bezoek de afgelopen week dus vandaar dat ik vrijwel geen tijd over had om overal even op te reageren.
    Alels gaat goed hier hoor!! De ups and downs zijn er nog steeds maar dat zal ook nog wel een tijdje duren ga ik van uit.

Ik ga lezen!!!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Lieve allemaal,

ik heb zojuist op onze site (op gastenboek) een berichtje geplaats.
    Hoop dan ook dat jullie dit willen lezen, zodat jullie weten wat er op dit moment speelt in mijn leven.

Het is te ingewikkeld en persoonlijk om hier neer te zetten vandaar dat ik het maar op site doe!!

Liefs

16. Funnyfant

Oh schatje toch :(:(:(:(:(:(:(:( ik had geen idee meisje :( Ik heb op de site gereageerd... Hele dikke knuffel.

17. Funnyfant

Geeft toch niks!!! Neem je tijd liefie. Knuffie!!!!!!

18. Funnyfant

Zwaai lieverd!

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Funny, heb het net gelezen, lieve woorden. Ik hoop nog steeds dat alles wat hij heeft gezegd niet waar blijkt te zijn. En dat het mee gaat vallen maar dat hij het zei gister kwam wel als een klap!!
    Het is nu wachten en onzekerheid is gewoon K*T!!

Hoe is het met Punky??

20. Funnyfant

Ah ben je toch een liefie. Punky gaat goed meid :)
    Ja kan me voorstellen dat je daar helemaal van ondersteboven bent. Ik ken t wel een beetje toen de HA een knobbeltje in mn borst erkende en me doorstuurde naar de mamma-poli. Je wereld staat een even op zn kop. Zeker de tijd tussen de onderzoeken en de uitslag is zooooo zwaar. We slepen je er doorheen wijffie, wat er ook gebeurd!!!

Deel Deze Pagina