He daar! Meis: we zijn er voor je, meld wat je kwijt wilt en laat de boel de boel hier als je er even geen behoefte aan hebt! Heb op de site gereageerd. Knuffel..xx Rasp: goed dat de ups er ook zijn naast de paar downs, soms met vallen en opstaan he, ik miste je hier al! Ik heb dus vanmorgen mijn KV van Jk op bezoek gehad, zo leuk!! Ze kwam al binnen met een tas kado's! Een doos neger.zoenen voor Jp en een boek van treintje t.homas. Voor jk had ze een super leuk roze kussen met een blauwe vogel erop meegenomen, zo lief!! Ik ging net zitten op de bank met mijn brood en lt, en ze had alweer een mailtje gestuurd: dat ze het erg leuk vond om contact te houden en de kinderen te zien opgroeien. Bof ermee dat ik zo'n fijne kraamtijd mede dankzij haar heb gehad, alleen achteraf nog steeds jammer dat ik me toen zo enorm klote heb gevoeld de laatste 4 dagen.....zo jammer
Was het maar zo I is al dagen ziek, koorts, hoesten en de afgelopen nachten elk half uur wakker.... nou ben ik echt wel wat gewend qua nachtbrakende kinderen, maar zelfs mij gaat dit te ver Ze zit niet lekker in haar vel helaas, morgen afspraak bij de HA om te kijken of ik iets voor haar kan doen. Ze viel gisteren zelfs bij mij op schoot in slaap, dat deed ze vanaf 2 maanden al niet meer! Stiekem toch ook wel weer lekker, want anders komt ze bijna nooit kroelen, maar de reden is iets minder Meis Berichtje terug op de site... denk aan je kanjer! Rasp Rustig aan lieverd, wij gaan nergens naartoe! Merel wat heerlijk dat je nog zo'n contact hebt met de kraamhulp! Wij komen die van ons van J ook af en toe tegen en dan is ze altijd laaiend enthousiast over hoeveel hij weer gegroeit is
Hoi Lieverds @Rasp, rustig aan jij, idd wij gaan nergens na toe. Fijn dat het met de kindjes zo goed gaat en jou downs worden straks alleen nog maar Up's joh komt helemaal goed @Madeliefje, zwaai zwaai @Giraf, oh jee elk half uur nee dan is I echt niet lekker in orde morgen naar de HA? ben benieuwd, er heerst wel van alles hoorde ik al. @Merel, wat leuk dat je zo'n goed contact heb met je KV echt leif hoor dat ze ook kadootjes mee neemt leuk zeg. (wou dat ik ook zo'n leuke hulp had gehad) En kan me voorstellen als het zo goed klikt dat ze graag wil zien hoe het met de kindjes gaat @Quint, fijn dt alles met L goed gaat, je moet nog even er van bijkomen lees ik. rustig aan en vooral ook lekker genieten @Vlek, was weer gezellig vanochtend, oh F kwam met met het knipje van S aanlopen, stuur hem je wel even op. dat je trouwens mijn PB nog gehad?? @Funny, fijn dat het met punky goed gaat, zag foto op FB wat een lekkere meid is het toch!! Rest zwaai zwaai en knuf
@meis, jemigggggggg meid ik schrik me echt rot! Hoelang gaat het duren voordat je de uitslag krijgt? Ben gewoon echt eveninshock sorry meid weet echt even niet wat ik moet zeggen behalve dat ik echt hoop dat het "loos alarm" is!!!!! hele hele hele dikke knuffel lieverd!!! @giraf,spannend,leuk en echt geweldig meid! Ergens een soort van gezonde jaloezie hier! ik vind het zoooo speciaal voor een kindje gaan en alles wat daarna gebeurd als het dan raak is. Ik zal nog een paar jaartjes geduld moeten hebben ALS het uberhaubt wel een wens van AS voor een 3e komt Hoeveel keer ben je al ongi geweest dan? @FF, ooooo zoooo wahhaaaa sorry dacht per boek nou dat lijkt me wel heeeeel erg leuk en heeeeel erg lief, maar mis je je boeken dan niet? Ik ben niet zo'n snelle lezer...al ben ik gister begonnen en heb ik in een korte tijd al 54 blz gelezen..dat is best veel voor mij fijn dat punky t beter doet...ze is gewoon kieskeurig ahahaahahhaahahaha lekkerding! @merel, wat leuk van je KV! zou het proberen los te laten over die 4 dagen voor je spijt krijgt je er weer zo lang "druk" om gemaakt te hebben @Raspy, hoe gaat het met je mams nu? @giraf2: pittig zeg! hoop dat ze snel weer opknapt!
@Jadore, thanx ja ach alles is goed wat je zegt dus ook als je het niet weet weet het zelf soms ook ff niet ach ja, hoop op loos alarm (maar ergens zegt een stemmetje dat het niet zo is, we zullen zien) En ja wou ik nog op reageren zag dat je aan het lezen bent geslagen, altijd leuk ik heb al tijd niet meer gelezen als ik de matras raak slaap ik. Maar wat vind je leuk om te lezen dan??
Even jullie hulp nodig...ik ging N. bv via een flesje proberen te geven...je raadt het al neeeee hij weigert, nee please niet weer. Wat moet ik nou. Dinsdag ben ik een week op vakantie naar Landal Vennebos met een vriendin en ik moet daarvoor een UUR of max 2 uur zonder N. naar een hele belangrijke afspraak, zonder hem....maar wat moet ik nou???? ik ga hem sowieso nog voeden voor de afspraak natuurlijk, maar ik weet even niet hoe ik het haar moet laten doen hem stil te krijgen als hij gaat huilen danis hij de laatste tijd alleen stil te krijgen aan mijn borst HELPPPP echt ALLE tips zijn welkom!!!
@meis, pffff nou lieverd ik bid voor je van niet! Zal denk wel een hoop verklaren dan toch? Dat weet ik dus nog niet...vind makkelijk lezen en spanning of romantisch erg leuk!
oei je had beter iets eerder kunnen beginnen maar daar heb je niks aan natuurlijk. Ja iedere dag een flesje aanbieden. en niet ter vervanging de borst geven als ie weigert... verschillende spenen: tommy tippee heeft een borstvorm... speen eerst in je eigen mond zodat ie glad en warm is... en anders mt een spuitje of pipetfles in t wangetje spuiten!!
@Jadore, oooh ik kan je geen tips geven ben een flessenmama maar boek tips, ja spannend en romantisch Sas.kia Noo.rt,heeft van alles wat in de boeken zitten. En ken je de film devil wears prada, daar zijn ook boeken van geweldig heerlijk maar dat zijn wel beste pillen. dus voor beginnend lezer zou ik dat niet doen. Wat is je eerste boek waar je mee aan het lezen bent dan??
giraf: oh nee meid wat sneu hopelijk snel weer beter. knuffie Jadore: hahaha nee alle boeken hihi. nee mis ze niet, ik heb ze toch al gelezen Meis: je bent een kanjer!!! Merel: wat gaaf zeg!! en die 4 daagjes: meid niet rot over voelen. is beter dan 9 mnd toch?
Dames... Even over de meeting: De lokatie is geboekt. Die staat in de online planner. De datum is: 7 april en we meeten om 10:00 (anders hadden we de ruimte niet kunnen reserveren!) Een van ons moet ook echt STIPT om 10:00 daar zijn om de ruimte bezet te houden, dit is wel essentieel. Misschien iemand die niet zo heeeeuul verschrikkelijk ver hoeft? Quint? Madeliefje? LM? Doortje? Het is een kindvriendelijke lunchroom en we kunnen High tea doen en een broodje eten. Staat bekend als BV-cafe, dus dat is wel fijn met 11 baby's
Oh meiden ik mis echt veel hier.........kan niet internetten op mijn werk (moeilijk) en 's avonds geen puf voor. Sorry!!! meis/vlek, kon ik met 1 van jullie meerijden?!?! 10 uur is wel vroeg zeg hahaha. En ik moet nog even een oplossing zoeken voor Juul...... Wij moeten trouwens morgen met Fee naar Utrecht. Erg spannend dus, maar verwacht dat we snel weer thuis zijn. Ze doet het zo goed
Ooooh ik lees heeel veeeeel...(nu ff niet, te druk) Maar geen detectives en geen science fiction... Veel non-fictie vind ik mooi. Romans (maar das heel breed)... fantasy KAN mooi zijn. Maar van die Chic-lits vind ik ook zalig... En in de zomer durf ik zelfs af en toe een fout romannetje te verorberen Oh en ik hou van boeken met een filosofische ondertoon: Justin Case is zo'n boek en Toon Tellegen is KONING van de absurde verhalen vol filosofische moraal. dat is mijn absoluut favoriete schrijver. Verder heb ik ook alles van Toon Kortooms gelezen. Dat speelt allemaal in de Peel af en dat vind ik prachtig om te lezen. Maar dat is natuurlijk geen literatuur, want het is geen ABN in die boeken hahahahaha! Ja en kinderboeken... Ik lees veel kinderverhalen Vind ik zo 'n prachtige manier van schrijven. En dan Astrid Lindgren, Toon Tellegen, Annie MG schmidt (Floddertje is mijn HELD).. I love it! Bij de moderne schrijvers heerst vaak zo'n hype om maar zo ingewikkeld mogelijk te schrijven, zoat je koppijn hebt voor je er iets van begint te begrijpen. Dan kom je zo laat in t verhaal. Of ik ben gewoon enorm dom, maar dat geloof ik toch niet hahahahaha
@Lm, rustig aan dan he, maar ja ga even kijken wat ik doe of ML mij weg brengt en met F naar dierentuin gaat of zo, maar je mag altijd mee rijden, en met anders vast met Vlek @Funny, ja kinderboek geweldig, vind carry slee ook zo mooi schrijven. Maar literaire thrillers ja daar ben ik altijd wel weg van en vooral als er dan nog een sprankje romantiek in zit ben ik om hiii maar SF en detectives zijn ook niets voor mij, moet wel het gevoel hebben mee te kunnen leven in een boek anders ben ik zo het spoor kwijt, ben ooit eens begonnen aan Lord of the rings m'n een boek ben niet verder dan 30 pagina's te gekomen volgde het niet En jij dom nee echt niet, maar heb je heleen gelezen de Mannen.tes.ter heb hem uit maar OMG wat een boek geen touw aan vast te knopen. maar er was toen zoveel ophef over dat ik dacht dat moet ik lezen.
Nou en of!!! Maaaaaaaaar niet werken ook Ga zo koken. Wilde alleen even melden dat ik er wel om 10 uur wil zijn en dat ik L meeneem. Hoop alleen dat ik het kan vinden, daar ben ik namelijk niet zo goed in.
@FF, ik heb hem wel eens een flesje gegeven..in het begin kreeg hij de eerste paar dagen bijvoeding en daarna nog 1x gegeven en ging goed (was denk maand terug) en nu weigert hij dus heb het al 2x geprobeerd vandaag. Ik ga de tips zeker gebruiken,maar ik vrees dat laten huilen of geen borst geven ik de meest slechte moeder in ben :S ik krijg het niet voor elkaar hem dan niet zijn zin te geven...ik weet het het is iet wat ikfout doe,maar ik weet gewoon niet hoe ik die nare kriebels uit mijn buik kan krijgen van soort "angst"ofzo ik weet niet wat dat is bij mij weet niet of je me nog kan volgen hoor. @Boeken ahhhh dat is echt superlief!!! @Meis,hoelang moet je nou wachten op de uitslag? Ik ben begonnen met "Haar naam was Sarah" ..ken je die? maar moet zeggen dat dit niet het type boek is wat ik eigenlijk wil lezen qua narigheid, bedoel dit is waar gebeurd en ik ben de laatste tijd erg gevoelig voor ditsoort nare dingen dus ik lees hem wel uit,maar wil liever iets romantisch of spannends fictief! @Boeken FF en Meis, ooo jaaa thrillers vind ik ook leuk en romans dus, maar wat ik voor nu iig nog niet wil is precies wat FF net omschreef: Bij de moderne schrijvers heerst vaak zo'n hype om maar zo ingewikkeld mogelijk te schrijven, zoat je koppijn hebt voor je er iets van begint te begrijpen. Dan kom je zo laat in t verhaal. Of ik ben gewoon enorm dom, maar dat geloof ik toch niet hahahahaha daar heb ik dus echt een hekel aan! verder vind iknon-fictie ook heel mooi alleen liever geen nare dingen met kinderen kan ik gewoon echt niet tegen...kijk om die reden dus ook echt geen nieuws meer
Jadore en Funny: Niet denken dat ik erg echt mee zit hoor van die 4 dagen! Schreef ik dat alsof ik er echt moeite mee had?? Nee hoor, gewoon zo'n achteraf-jammer, boeie verder! Lezen: ik lees geen trillers, ben meer van romantiek met heel verhaal eromheen. Lees veel van Jil.l M.ansell. Quint: al wat opgeknapt?? Hoop dat je alweer beter bent en lekker geniet van L. En met M komt wel goed hoor, heeft zijn tijd even nodig. Is ML nog thuis? Jadore: oei....da's minder dan....had je misschien gezien het eerdere verhaal van Chloë toch regelmatiger moeten blijven aanbieden....maar da's makkelijk achteraf praten, sorry! Ik zou hem tegen mijn blote borst aanleggen met flesje erbij, dat hij weer even jou ruikt en toch misschien zo sneller 'hapt'. Proberen waard, verder ook verschillende spenen aanbieden en anders een keer laten huilen, als hij écht honger heeft pakt ie m vast wel als hij dat eerder ook deed. Is echt niet dat je dan een slechte moeder bent hoor! Jij vroeg dat ook van het invriezen toch? Ik vries al vanaf de kraamweek BV in. Super makkelijk. Nu met werken ook, wat ik op vrijdag op het werk kolf gaat de vriezer in en op dinsdag krijgt ze de 'oudste' melk uit de vriezen in de fles bij de oppas. Ik heb van die kleine ronde potjes van A.vent gekocht, ook handig voor fruithapjes in te bewaren en in te vriezen. En ik gebruik ook veel ijsblokjeszakjes dan kan ik altijd 10 cc eruit halen en bijvullen bij flessen die net niet volgekolft zijn. Verder gebruik ik ook wel eens een dubbel boterhammenzakje. (gewoon 1 extra eromheen omdat ze met ontdooien wel eens kunnen lekken. Zou het zeker in gaan vriezen hoor, zo fijn! Oh, en ik zou hem ook zéker af en toe kunstvoeding via de fles gaan geven hoor!! Straks valt je bv om welke reden dan ook weg kun je daar weigering mee krijgen van N....hoeft niet, maar kan wel. Enne...Funny: toch aan het invriezen geslagen?? Jij zei toen ik bij je was dat je die bv zo vond stinken...?
Woede!! Meeting staat dus vast! Wel vroeg, maar ach dan leren jullie me maar kennen met een duffe kop Over lezen: Ik ben juist van de spannende boeken Stephen king of blank tuig is ook een super stoer boek, weet alleen de schrijver niet meer... Nu tas inpakken en hop hop naar de sportschool!