De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik spring even in, wel alles bijgelezen maar het is zoveel om op iedereen te reageren.

meeting, leuk dat het doorgaat !!! ik kan je wel ophalen LM, meis kan ook meerijden, maar vanmorgen zei je dat ML miss met F naar de dierentuin wil ? komt tegen die tijd wel aan de orde :D
    en meis, zal je zo een pb doen.

mega druk hier, ML is even een nachtje weg dus moet ik de boel een beetje 'runnen', kom ik thuis van een bezoekje aan meis is er een koe aan het kalveren, dacht aan z'n pootjes te zien dat ie goed lag, kom ik dichterbij en kijk goed ligt het kalf achterstevoren op de kop, jeetje heb ik weer :$, gebeurd normaal natuurlijk nooit ;)
    wel het kalf goed eraf gekregen, en alles is gelukkig gezond, toch weer een hele opluchting.
    dadelijk nog even achter de naaimachine om de gordijnen van S te maken, en dan is het kamertje helemaal klaar !! ze slaapt er sinds gister, wel in het ledikantje zodat het niet helemaal nieuw is, morgenavond in het grote bed denk ik, is ML ook thuis, wel zo fijn :D.
    verder niet zoveel te beleven hier, aan het wachten op mijn ei, duurt zo lang.

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Woede??????? :( hahaha snap m nie? Is da ne zowiets as wonne?

Merel: Haha ja, mn koelkast puilde uit en moest voedingen gaan weggooien... Tja dat is wel zonde dan. Dus ik ben gaan invriezen :)
    HEb net ook Friso Pep gehaald. En dat ga ik haar leren drinken. Ik vermoed toch een koemelkallergie en ga dus pep geven. Hopelijk drinkt ze dat wel anders heb ik 20 euro weggepist hahahaha!

Meis: Nee die heb ik nog niet gelezen :)

Quint: Fijn meis!! Haha tomtommetje mee ;)

Doortje: Hahahahah ik heb dat ook hoor. Dat onrustige zenuwachtige gevoel!!! Oooh man ik raak ook zo gestresst als ze in de wandelwagen ligt te brullen en ik ben nog niet helemaal klaar om te gaan.. ooooooh en als Boef dan gaat tegenwerken word ik gek :) Maar ja als ie flesjes drinkt heb jij t wel een stuk makkelijker!

3. Funnyfant

Vlek: Ooooh dat is schrikken! Gelukkig is alles goed. Ben heul benieuwd naar je grodijnen en t grote bed van S!!!!!
    Oh je ei duurt lang :( Ik zou in jouw geval ieder uur te lang vinden onderhand meid, dus ik vind je nog altijd retegeduldig! Kanjer!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Giraf, sportsze!! fanatiek hoor!!

@Vlek, dacht dat er niets op kalveren stond?? haaahaa had je te hard geroepen vanochtend dat het bij thuis komst toch zo bleek te zijn. maar gelukkig alles gezond geboren.
    En ja nu wachten op het ei!!!! wachten duurt lang he!!

@Funny, oh nou die boeken zijn echt de moeite waard is een serie dus je moet wel bij boek 1 beginnen wil je het kunnen volgen.

@merel, jij meer van de romantiek:p

Nou werd zo straks nog gebeld door zkh as woensdag kon niet door gaan er was niet voldoende tijd voor alle onderzoeken is nu verplaatst naar vrijdag, ach 2 daagjes wachten, en dan als ik mri heb gehad krijg ik daarna uitslag va het hele geheel!! nou ja wachten duurt lang, zal k maar zeggen

Nu ga ik heerlijk met de pootjes omhoog, heb nog lekkere appeltaart over van vanmorgen jumjum

5. Funnyfant

Knap hoor Meis! Ik zou denk ik gek worden als ik nog 2 dg extra zou moeten wachten.. Je komt best kalm over, superknap!
    Ik zal eens kijken naar die boekenreeks... Oh LEKKER!!! Appeltaart mmmmmmmm!

6. Funnyfant

dames ml gaat n stomme film kijken dus ik wil lekker zp-en!! ;) iemand? :p

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo...ik zit net...pffff, vaatwasser propvol en nog een halve afwas die afgedroogd moest worden, Jk in badje gedaan en tussendoor Jp nog aan ons been gehad hangen die weer's op springen stond. (maar wel wéér opgehouden he.....:cool:)
    We moeten de dosis ophogen, maar hij verrekt het nu ook op goed te drinken, alsof hij weet dat we zijn drinken 'vervuilen'....
    En het ergste baal ik van het feit dat het zeer waarschijnlijk er morgen wel uitkomt op het kdv, en ik dan zelf er niet bij ben om 1. te zien hoe hij zich daarbij gedraagt, 2. niet zie hoe zijn ontslasting is qua dikte 3. ik weer het gevoel krijgt dat het aan mij/ons ligt dat hij bij anderen wel soms poept.
    Anyway, genoeg erover.

Meis, je gedraagt je kranig, petje af hoor!

Funny: pep ken ik niet, maar koemelkvrij is duur weet ik van vriendin. Jikke heeft nu paar keer banaan gehad en paar keer pap, en ze poepte vandaag echt drolletjes.....;), ben ik niet gewend....ik mis de fledder nu al...

Giraf: beetje stom maar ik dacht vandaag iets over jou.....jij bent zo fanatief je zwangerschapskilo's weg aan het werken in de sportschool, en voor het zelfde geld heb je je doel bereikt en ben je weer zwanger! (zonde van het geld van het abo;))

Vlek: oeehhhh ben zo benieuwd naar het eindresultaat!!
    En je hebt dus vandaag voor VK gespeeld!!! Stoer man! En een goeie afloop! Hoe heet ze?? hih hi!
    Klinkt alsof je een geitje een flesje drinken geeft zo cool praat je erover, ik zou flippen als ik een kalf ter wereld moest helpen!!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo even zp, pppfff de gordijnen maken is nog iets moeilijker dan ik dacht. heb er 1 af, dadelijk nr 2

merel, wel vervelend idd dat je er niet bij kan zijn, miss dat de leidster goed op zijn signalen kan letten en dit aan jou kan doorgeven als je hem komt ophalen ?
    wel lastig hoor, en dan moet je ook nog doen alsof er niets aan de hand is ;)

en het kalfje was helaas een mannetje, die gaat over 14 dgn dus weg :(, was wel blij dat alles goed was, en een peuter in de gaten houden en een kalf van de koe af helpen is een beetje teveel van het goede, gelukkig gebeurt dit niet dagelijks, zal blij zijn als Ml er weer is.
    en gelukkig was het een tamelijk klein kalf wat er zo afging, soms zijn ze zo groot dat ik het met mijn kippekracht niet red.

morgen zal ik foto's maken van het kamertje, ik ben er echt heel teverden over hoe het allemaal geworden is :)

meis, lekker was die appeltaart !! en een genietmomentje mag nu best !! wel heel vervelend dat je nu 2 dgn bent opgeschoven, maar dan wel alles in 1 begrijp ik, dat is dan ook wel fijn.
    en als je een keer oppas moet hebben voor F en T dan trek je maar aan de bel hoor !!

nou ga weer verder.................

9. Funnyfant

Merel he getsie... Je mag m ook gerust naar mij brengen hoor, als je dat zou helpen... en t ligt niet aan iets wat je doet, hij is juist veilig bij jullie en daarom komt die uitlating van angst en frustratie er bij jullie uit...

Vlek: ja dat is wel bikkelen zonder ml:( benzoooooo benieuwd! maar dat kan bijna niet anders dan prachtig zijn! oooooooooooooh ML geeft me eenm envelopje wat lief!!!!!!!!!!!!!!!! thanks meissie! ga er lekker mee knutselen. ik neem wel postzegels mee naar de meeting... krijg je natuurlijk terug:)

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Funny: zo hafd ik het nog niet bekeken, alhoewel ik toch ook wel eens dacht dat hij bij anderen misschien zich niet zo durft te laten gaan met hupsen en ophouden, dus...denk dat je gelijk hebt!

Nog even een vraag:
    Zou ze honger hebben of gewoon graag uit bedje willen??:D

11. Funnyfant

ik zeg: beiden! maar ik zit in een regeldagmood, dus ben bevooroordeeld ;)

12. Funnyfant

oh whahahahahahahahhaha nu zie ik de foto pas hahaha! ik zeg een sterk staaltje uitbreekdrang :D

13. Funnyfant

en doorzettingsvermogen ;)

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Heb er nog 1 bijgeplaats...lijkt inderdaad wel een uitbraak!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik heb ook te veel naar Prison B.reak gekeken....:):p

16. giraf

giraf Niet meer actief

MerelHaha ben ik mooi voor niks aan het zweten!! :) nee hoor, das maar gekheid... Bij I ben ik tot de 36e week blijven sporten, alleen heb het daarna nooit meer opgepakt. Mocht ik nu zwanger raken dan wil ik eigenlijk weer gewoon door blijven sporten.

En ik sluit me bij FF aan, waarschijnlijk gedaagd Jp zich alleen bij jullie zo omdat hij zich 100% vertrouwd voelt bij jullie... Niet dat je er iets aan hebt.. Sorry..

FF
    Oei, ik hoop dat punky de voeding wel lekker vindt!

Meis
    Hem die 2 dagen extra wachten kunnen er dan ook nog wel bij :(

Vlek
    Wauw, dat klinkt allemaal zo spannend hè bij jullie op de boerderij!
    'even een kalfje ter wereld helpen' ik vind je super stoer!
    Leuk S in haar nieuwe kamer!

17. giraf

giraf Niet meer actief

Mama!!! Ik wil eruit!!! Wacht, ik doe het zelf wel weer!!
    Geweldige foto!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Ben er weer vandoor.. Nog even bankhangen...

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

sorry dat ik er nauwelijks ben, maar overdag druk met de kids en 's avonds ben simpelweg te moe om achter de pc te kruipen...
    en wil ik gewoon genieten met manlief...

hehe bloedverlies wordt minder mag nu ook wel
    vannacht om 23.30 uur fles gegeven toen kwam die pas op 8.15uur!
    We hebben dus heerlijk geslapen!

knuffels xxx

ps paar pagina's bijgelezen... nauwelijks wat onthouden

wil wel meis een dikke knuffel geven, las bericht op de site... heel heftig zeg!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nog even een vraagje misschien herkent iemand het...

pim is erg gulzig, heb hiervoor wel een speciale fles.

tijdens fles veel hikken en kokhalzen... wel alles doorslikken...met boeren komt er een ietsjes mee niet veel.

maar vaak een uur soms 2 na de voeding komt het er in golven uit... zo eng om te zien en erg zielig...

tips/ ideeën hoe of wat...?

Deel Deze Pagina