ooooh Vlekkie wat rot Maar kan het niet je ei toch zijn geweest? Ik heb ook nooit een knaller gehad met de ovutesten... Maar was toch posi... Rasp: Stertke!
Goed idee! Hoe is t met jou? Beetje bekomen van alle eerste schrik? Of nog vol spanning voor de uitslagen?
Hey lieffy, ja op moment gaat niet zo goed veel pijn. En verlies zo veel haar dat het nu echt dunner word dus ja voel me k*t, en ook als bij de oogmeting de uitkomst is dat mijn ogen niet goed samen meer werken doorstoring in de zenuwen. Sorry nu ben ik klaar met mijn geklaag. Morgen lekker zwemmen in DL. Had je nog mijn berichtje op fb nog gezien Hoe is het de kis? Je Ml is ons stage of niet vanaaf Oh zit op mobiel te typen zwaar onhandig Xx
He meissie is dat de uitslag of ben je daar bang voor????? Vind het allemaal maar heftig liefje Kon ik je maar even een dikke knuf geven.. Nee ML is thuis nu. Morgen van 's morgens tot 's avonds weg om op te nemen. Truste poppie! en ja heb FB gelezen ,ga eens effe knutselen! Heb alweer een boel opdrachtjes binnen zo! Maxicosi slinger, 4 mutsjes, 2 (hoes)lakentjes, deurhanger en een knuffel!
Was bij de brillen zaak geweest en daar konden ze me dus niet verder helpen is wel ff met je voeten op de grond, dat er dus dat er echt wat aan de hand is. Oh lekker toch een boel te knutselen (vult ook de knip heb ) Truste, en 7 april gaan we ff knuf jes uit delen Ga nu ml ff wakker maken die ligt te snurken op de bank hiiiii
hoi meiden voel me al een paar dagen helemaal niet lekker. oververmoeid, hoofdpijn, huilen, etc. ML is sinds donderdag thuis maar overmorgen alweer weg. hij gaat nu met daan zo ff weg dus even rust.... hoop snel weer bij jullie te zijn.
Sterkte Nemo, goed om jezelf denken meid, is wel lastig als je alles vaak alleen moet doen....knuf @FF, ik mis het ook ondanks dat ik zelf dus nog maar weinig hier ben maar iedere dag hoop ik weer dat ik het op kan pakken. V.era is gewoon ook heel aandachtbehoeftig, speelt nog niet zo veel zelf dus die vraagt ook mijn tijd. Tijd voor mezelf heb ik bijna niet meer maar dat had ik van te voren ook al wel bedacht alleen nu het zo is vind ik het best wel vervelend. Madelief, ging jij gisteren testen?? Stond me iets van bij....
Ik had een heel bericht weg Meis: He meissie toch dat zijn niet de dingen die je wilt horen Denk veel aan je hoor meissie Knuffie Rasp: Aaaaah lieverd!!! Ik kan me voorstellen dat t pittig is met 2 kindjes onder de 2!!!! Ik moet er heeeeel eerlijk ook niet aan denken, dat Boef nu nog 1,5 zou zijn.. pfffff zo zwaar! Respect hoor! Nemo: He meid wat een pittige zwsch voor jou zo Beterschap!!!! EN mssch eens denken om minder te werken??? Om tussendoor even op adem te komen? Mliefje: Jaaaaaaaa hoe gaat ie???
hoi meiden, even berichtje van mij... vandaag even naar me opa en oma geweest, was fijn om er even te zijn... Voel mezelf alleen niet echt lekker... tja weet niet precies wat het is, maar me billen doen mega pijn... ontlasting doet ook erg veel pijn geen aambeien maar toch erg vervelend! Zit dus ff niet zo lekker in me vel... knuffels
zeepje, fijn dat het bij opa&oma leuk was. wel vervelend dat je je niet zo lekker voelt meis, jeetje nog meer slecht nieuws , hopenlijk is het snel vrijdag en heb je de resultaten snel zodat je precies weet wat er mis is en wat eraan te doen is, dit wachten is allemaal zo zenuwslopend was het wel eluk in DLD even je zinnen kunnen verzetten? FF, vandaag overleefd zonder ML? heb hun site bekeken, maar ze zijn echt goed man !! jammer genoeg is de gouden tip voor pinkpop al gesloten, anders had ik ze zeker opgegeven, eind van dit jaar weer een nieuwe kans !! Mlief, en en en ........?? nemo, is ook heel zwaar zo in je eetje he, even lekker kunnen liggen toen ML en D even weg waren gister? vandaag lekker niets gedaan, s'middags verjaardag waar we even zijn geweest en daarna kraamvisitie, moet de kalfjes nog doen maar S kan maar niet in slaap komen, en durf dus niet naar buiten, veel te bang dat ze uit bedje komt
Hoi hoi even snel ben onwijs moe Zwemmen was lekker idd ff lekker de zinnen verzetten. Hoop dat ik snel door de mri kan pas daarna krijg ik uitslag (beetje bang ben ik wel ) maar ach kop ervoor en positief denken!! Lieverds fijne avond @vlek wat goed dat S al in de grote bed slaapt , wij hebben voor de zekerheid de eerste week matrasje van ledikant er voor gelegt mocht F eruit vallen maar is niet gebeurd gelukkig. Xx
Hmmm lees dat er weer een heleboel zieken zijn hier in de omgeving ook al zoveel, wat hangt er toch in de lucht? Hier knappen de kindjes juist gelukkig weer een beetje op. Waren even drukke dagen met 2 hangerige kinderen die alleen maar op schoot willen, en het erge is dat papa dan ineens niet meer goed is... Hebben jullie kindjes ook wel eens van die periodes dat alleen mama 'goed genoeg' is? Vind het altijd zo sneu voor ml dan wil hij ze troosten maar dan weten ze niet hoe gauw genoeg ze weer naar mij toe willen... Nu de kinderen maar dik aankleden, want ml belde dat het heel koud is buiten, en dan even snel naar de markt. Die borrelavond hier moeten we zeker snel plannen! Het is veel te lang geleden dat we hier bijna allemaal tegelijkertijd waren!
Hey meiden, sorry voor mijn afwezigheid. Heel drukke dagen gehad met logeetjes in huis en op visite gaan. Pffffffffffft...en nu weer de gewone week in. Enne...vanmorgen getest en helemaal omo wit!! haha, heerlijk dubbel, had afgelopen dagen alweer gefantaseerd over een volgende. Maar dit is toch wel beter zo!! Vrijdag doe ik nog eentje voor de zekerheid, maar ga er nu wel vanuit dat het nog even bij mn 2 meiden blijft! Zo en hoe gaat het hier? (iemand een updatje? de kids gunnen me geen tijd om na te lezen en vanmiddag ben ik ws ook weer weg en anders heb ik gewoon pech) @Vlek En, is je ei al in zicht? ik heb alles naar jou doorgestuurd, alle roze hormoontjes, dus het gaat gewoon raak zijn!!! Het is tijd voor deze wereld voor een lieve vlekbeebje!!
Goeiemorgen meiden!! @Madl, oh ja das zeker dubbel maar voor nu is het goed en die derde komt er vast nog wel als jullie er écht aan toe zijn! @Giraf, ja het gaat erg rond, ik hoor helaas ook bij die groep nu, ben nu zelf ook snotterig helaas, hopelijk blijft het alleen hierbij. Gelukkig zijn ze bij jullie weer wat opgeknapt. Hier ook voornamelijk mama die heeeeel belangrijk is als ze ziek zijn. Kan soms wel eens lastig zijn! @All, vinden jullie het heel erg als ik gewoon even inhaak vanaf vandaag? Heb al die tijd wel bijgelezen hoor dus ik ben wel op de hoogte dus kan er over meekletsen.