Och liefje toch! Als je ongerust bent anders even bellen met de verpleegkundige van het CB? Of anders de HApost bellen voor advies?
Ik heb mn zus gebeld: Haar oudste had ook reflux. Zij is gekomen en heeft me geholpen met Punky. Uiteindelijk nog tot 23:15 geplaard en eindelijk is ze in slaap gevallen. En ze slaapt nog. Heb even uitgehuild bij mn lieve zussie en ze heeft me echt even opgepept. ML komt zo als t goed is. Gelukkig want ik ben gebroken en kapot. Ik zou soms ook wel even die deur achter mn kont willen dichttrekken en zeggen: DOEI! los t je maar op, ik ben weg. ML heeft za of zo ook nog een optreden staan. pffffffff... Maar zelfs als ik in bad wil, moet ik minstens 1 van de kinderen meenemen... Alleen afgelopen zaterdag heeft ie alle verzorging gedaan. Maar toen was ik ook echt ziek.
Oh ja: Ik ben helemaal ondergespuugd, maar ik heb er nu een voeding in zitten. hopelijk blijft ie zitten. Morgen beginnen we hopelijk met het medicijn van punky (was niet klaar? vandaag?). Ik hoop echt dat het verlichting brengt, want dit werkt niet.
Och lieve funny toch Ik herken het gevoel helemaal hoor.... dan denk je 'hey, hij heeft heel zijn fles op en nog niet gespuugd' en dan 2 uur na zijn voeding komt het er alsnog met een grote straal uit! Hier kon J zelfs vanuit zijn bed helemaal op de muur aan de andere kant spugen Bij ons waren de medicijnen ook bijna nergens op voorraad Vind ik vreemd want het is toch iets wat een kind snel nodig heeft... ik heb toen ook de hele stad doorgereden naar elke appotheek, uiteindelijk heb ik het medicijn bij het ZH opgehaald. Maar met de medicijnen is het een heel ander mannetje geworden, slaapt super, huilt amper en is gewoon heerlijk tevreden! Wel lekker dat je even bij je lieve zus hebt uitgehuild! Maar wel af en toe even alleen-tijd pakken hoor! Gewoon de kinderen bij ML droppen en even iets voor jezelf doen.... Je hoeft niet eerst ziek te zijn om rust te hebben! *ga er even 1 uit bed halen, slaapkoppie is nu pas wakker*
Oh Giraf wat fijn dat de medicijnen zo goed hielpen!! Ja ik ken die stralen ook! Niet normaal die kracht! Oh ik kan niet wachten tot ze klaar zijn. Hoe lang duurde het bij J voor ze begonnen te helpen?? Thanks meissie!!!
Eigenlijk merkte we bij J al de volgende dag verbetering, elke dag een beetje beter en na een weekje spuugde hij helemaal niet meer! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
aaah FF hopenlijk hebben ze vandaag de medicijnen en helpen ze heel snel !! is van ML idd niet zo heel lief om op dit moment je alleen met de kids te laten, gelukkig heb je een lieve zus !! even een schouder om op te huilen is altijd fijn, en vooral van iemand die je dan ECHT begrijpt !! kan me voorstelledn dat je de kids nu niet alleen wilt laten, maar als alles weer goed is gewoon een avondje voor jezelf pakken meid, na het eten naar een koopavond bij je in de buurt of zo, doe ik ook wel eens, het zijn dan maar iets van 3 uurtjes, maar oooh zo lekker. hopenlijk heb je vannacht kunnen slapen. meis, nog aan je dieet? nog 5 wkn meid en dan ben je er weer vanaf !! net op tijd voor kerst
Goedemorgen, FF, oooh meid he het zit je niet mee he, wat een avond/nacht zeg, hoop echt dat je snel de medicijnen krijgt en dat het helpt en morgen de operatie (is het dat ook? of hoe gaan ze dat doen bij Punky ze is nog zo klein). Heb je nog wel een beetje kunnen slapen. We fijn dat je zoveel aan je zus heb dan he want kan me voorstellen dat je soms neit weet waar je het moet zoeken. Had het graag een nachtje van je over genomen! kan heel goed flesjes geven. Hoop vandaag op een betere dag voor je. Giraf, zo jij lekker koffie drinken met je mams, ga ik vanmiddag doen zijn mijn zusje en broertje ook thuis. Vlek, Oh 5 dec aan de provera beginnen, hopen op een mooie ronde he deze keer. En dieet, ik ben gestopt kreeg lichamelijk zoveel klachten was zo slap als een vaatdoek en veel hoofdpijn en enorm haarverlies. dus nu aan de sonja bak.ker en wel 7 kilo kwijt dus ik ga door hoor. Nou zo ga ik ook even met F naar de HA die zit de hele tijd in 1 oortje en zegt dan mam pijn, dus gezien ze net de buisjes heeft wil ik er even na laten kijken en ze heeft ook regelmatig verhoging op het moment.
Dames, Ben er even wat minder...lees wel bij hoor! Heb veel aan mijn hoofd, veel te veel afspraken staan, werk erbij, gezeik in de familie vanwege mijn verjaardag die ik niet kan vieren op de dagen die ik wil doordat schoonfamilie totaal geen rekening met mij houd....oh ben er zo klaar mee he! Gaat verder wel goed, Jk heeft spuitjes gehad en geen verhoging of koorts, alleen lachen lachen lachen, dus daar was ik erg blij mee! Funny, jij moet morgen voor het tongriempje....als ik andere keer moet komen hoor ik van je he! Sterkte met je meisje, schijnt erg mee te vallen voor die kleintjes hoorde ik van iemand. Rest een dikke knuffel en zwaai!!!
@Merel, fijn dat JK zo lacht om de prikjes, lieve meid is het ook. En dus druk druk, oh ik heb van de week eens een rustig weekje. Maar balen van je schoonouders zeg (breek me de bek niet open die van mij zijn na T geboorte op dag 1 en 3, wel 10 minuten geweest daarna niet meer!!) Rustig aan en als je tijd heb ons wel even op de hoogte houden he altijd gezellig
Arme F Orrpijn is zo zielig. Hopelijk is alles nog goed in t oortje. Boef had t ook vlak er na, maar was wel snel over toen. OH wat supermegaknap!!! Al 7 kilo!!!! Wat goed! En SB is indd wat beter met een gezin Groot gelijk Je bent een schat. Uiteindelijk sliep ik rond 1:30 vannacht. En ML heeft de nachtvoeding gedaan. Giraf: Veel plezier bij je ouders!
`Jeetje meiden wat een pech ineens allemaal!!! Hele dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!!!
FF, oeh das laat, ga je wel even liggen zo dan he, anders heb je door je geren en gevlieg morgen last van je bekken moet je niet hebben nu he. SB is idd beter te doen ja, blijf gewoon doorgaan!! ben op 1/3 nu dus komt goed. Oh nog even iets grappigs, Ik was aan het douchen en F lag in ons bed Teletubbies te kijken. ik had wel deur open om het in de gaten te houden. maar madam is toch naar haar kamer gegaan heeft daar bus haarlotion opgehaald en dit geprobeerd in dr haar te doen met als resultaat een grote plas lotion bij ons in de slaapkamer. Dus ik was klaar en kom met handoek en al even kijken wat er aan de hand is of ze nog lief ligt in bed. maar ze ziet mij en heeft dus in de gaten dat ik er aan komen en wil weer in bed gaan liggen maar dat lukt niet glibber glibber, en opstaan van de grond ook niet want de handen glibberen ook. oooh moest zo lachen echt te grappig. En nu ruikt dus alles naar haarlotion er is nog een bodempje in de fles over (hij zat vol!!) Nu ga ik gauw kindjes in de auto en naar de HA
Meiden ik moet even wat van me afschrijven...........en ik wil niet als een zeur overkomen vandaar dat ik het zo min mogelijk probeer te doen hahaha Maar ik walg op dit moment echt van mezelf..........op dinsdag heb ik beide kindjes thuis en ik merk gewoon dat ik totaal geen ritme heb en best gestrest ben. Juul is een heel druk jongetje en ik merk aan mezelf dat ik daar op dit moment heeeeeeeeeeeel slecht tegen kan met als gevolg dat ik boos word op hem als hij weer eens (bewust) zijn treinen van de bank/kast laat afrijden........En ik wil niet eens boos zijn op hem maar ik ben op dat moment gewoon bang dat Fee wakker wordt en ik die weer moet gaan troosten. En dan kijkt ie me aan en zegt ie heel lief "sorry mama, knuffel" en dan kan ik mezelf echt wat doen. Gisteravond in bed was hij ook weer druk en Fee begon dus te huilen dus weer werd ik boos dat ie stil moest zijn en moest gaan slapen. En daarvoor was het ook al raak omdat hij gewoon niet luistert. Echt op die moment walg ik gewoon echt van mezelf.........
Oh lieve LM wil je daar asjeblieft nu mee ophouden dan??? Ik lees in bovenstaand bericht niet meer en niets minder dan een mama met 2 kindjes die haar weg probeert te vinden. En ik lees ook niks dat ik niet herken en hetzelfde heb!!! Die 2 boeven van ons zijn ook extra druk en vragen extreem veel aandacht. En die GRENZEN die zoeken ze keer op keer op. Vooral juist op die momenten dat t jou t minst goed uitkomt. En ja dan is mama ook gewoon een mens, en ja dan geeft mama de grenzen aan, en ja soms doe je dat op een manier die je later liever anders had gezien! Maar J weet gewoon dat hij iets deed dat jij niet leuk vond en dan komt hij het gewoon goed maken! Dat is toch juist heel lief en goed??!! Zo leert hij ook dat niet alles wat hij doet zomaar kan en hij snapt zelfs al dat hij t kan goedmaken. En dat kan alleen als een kindje zich veilig voelt! Hij komt naar jou toe, omdat hij weet dat als het weer goed is, het heel erg fijn is. En hij weet ook hoe dat te doen nadat hij stout is geweest! Superknap en supergoed! Boef zegt hier ook als ik kattig ben tegen hem of ML: Mama boos? Papa stout? Boef lief he? En dan denk ik ook: OEPS en schaam me kapot! Maar we zijn mensen liefie, geen robots! We hebben gevoelens en emoties en het is JUIST goed dat hij al die dingen leert kennen in een veilige omgeving. En dat is wat je hem biedt. Je verrijkt je kindje juist hoor meid. Je maakt het toch ook weer goed met m? Het komt goed en jullie leren er allebei van! Wat wil je nog meer??? Dikke dikke dikke dikke knuffel en stop NU met walgen en geef jezelf maar eens een dik vet compliment dta je t allemaal zo goed doet en er zo goed voor je gezinnetje bent terwijl je een paar weken geleden nog bijna je kindje bent verloren. En je andere kindje dagenlang hebt moeten missen. Je bent een SUPERMAMA en je doet alles wat je kunt en dat is helemaal supergoed en knap! En als je anders beweert ben je gek!