De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Tuurlijk is dat goed Raspie!! Ik vrees dat dat bij ook gaat gebeuren. Heb idd ook braaf gelezen...
    Heb bijvoorbeeld nog helemaal niet gereageerd op Meis, dikke knuffel meid, ik leef met je mee, maar ook de rest vergeet ik helemaal.
    Nu op mn werk, hoop snel tijd te hebben om echt mee te kletsen!! Mis de café avonden ook!!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey Nemo, t is allemaal beetje anders nu hier maar gelukkig blijven we ZP vriendjes!! Maar ik hoop wel dat er een tijd komt dat ik weer wat vaker hier kan zijn.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Heb ook veel zin in onze meeting!!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ook!!! Maar k vind het ook wel heel spannend hoor!!;)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen meiden

zo even een momentje voor mezelf (hoop ik:D)

@Vlek, hoe is het met de ovutesten? ging je niet anders de gyno bellen vandaag of had je dat niet gezegd??sorry ben het even kwijt

@Merel, hoe is het met de poeders/poepen en onze stoere JP? JK nu wel weer lekker aan het doorslapen vannacht?? Oh hapjes wil ze niet van een lepel, F wou dat ook niet alleen van een Nu.by lepel met van die zachtenrandjes en een tijdje wou ze helemaal niet meet happen deed ik het in een fles met een beetje water dan wou ze wel fruit.

@Funny, nou je stukje gelezen op de site, jee kan me voorstellen dat het je soms even te veel is, en je bekken ook nog niet helemaal goed he. En punky wil ook zo dr aandacht op de tijd. Hoop dat ML wat kan met je brief.

@Giraf, fijn dat de kindjes weer op knappen. Maar herkenbaar hoor, heir willen ze ook bij verdrietjes door mama getroost worden.

@rasp, tuurlijk kan je zo inhaken gekkie, en het word vast wel drukker hier. alles goed met jullie??

@Madeliefje, ja kan me voorstellen in je hoofd denk je toch al iets verder na dan een test. maar ach komt vast allemaal en nu lekker genieten van je meiden he;)

@nemo, nou steeds aan het kwakkelen he wil maar niet echt over he, nou straks als de zon weer gaat schijnen misschien

@Quint, hoe is het nu bij jullie? L ging goed, maar ben jij ook al weer op geknapt?? het was ook wel een heavy start zo met alles he.

@Wolfje, jammer dat je niet mee gaat met meeten, wat een mooie foto''s in je album leuk hoor, helemaal een trotse mama.

@LM, alles goed met Fee in het zkh vrijdag? goed weekend gehad?

@Maible, zo je eerste werkweekje zit er weer op de 2de is al weer aan gebroken, hoe vind L het op de opvang. En mama dat om ze er achter te laten? niet echt leuk he, na een tijd thuis te zijn geweest moet je je kleine mannetje en meiske missen.

@Jadore, jij al weer druk in de bruiloft/jurken/taarten/muziek/kadootjes enzenz gedoken?? hoe vind C het dat jullie gaat trouwen snapt ze het al een beetje??

Nou iemand vergeten??
    Hier vandaag weer een rustig dagje heerlijk begin van de week, verer ook weinig gepland maar even niet zo veel aan mijn hoofd op het moment. vrijdag natuurlijk na het zkh toe, en hoop ook snel voor de hersenmri. En dan uitsluitsel, we zullen zien. Ml vind het heel moeilijk om mee om te gaan. en weet ook niet zo goed hoe of wat te doen. maar ja ik verander niet (nou ja ben niet zo energiek als dat ik was) en 1 ding hebben we elkaar wel beloofden dat is GENIET!! en dan vooral van de kleine dingen de kindjes en alles wat je heb en deelt.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zooooooooooooooooooooo ik mis mijn meiden!!!!!!!! Dus zit nu even stiekem op ZP in een klein scherm :D

Met Fee was alles goed!!! Ze moest op een mat liggen en dan gingen ze haar bewegingen bestuderen hahaha Nou dat kind beweegt goed hoor :D

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Lm, fijn alles goed, had ook niet anders gedacht!!
    en zit jij stiekem in de baas zijn tijd even te spieken:D;) omdat je ons zo mist hiii

8. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Zo! Boef is bij mn ouders, Punk slaapt nog, ML is nog thuis:$ en ik heb net even lekker gedouched. Vanmiddag weer werken... Dus dan mag Punky ook naar mn ouders.

Meis: Knapperd!!! Ik vind het knap hoor, hoe jij en ML je staande houden! Ik zou knettergek worden denk ik. Maar je hebt gelijk: Je hebt ook prachtige dingen om je heen om heel gelukkig mee te zijn!
    En ja mn bekken wordt helaas weer erger en erger... zit weer bijna op niveau hoog-zwanger qua pijn. Ik heb gewoon niet genoeg kans om te rusten, dus ik raak vreselijk overbelast. Met ML gepraat en hij gaat de komende maanden alleen nog oefenen en 1x p maand optreden. Maar dan t 2e weekendvan april wel meteen een heel weekend touren. Dus ik zie wel of ik dat aankan... Anders heeft ie gewoon vette pech. Maar hij ziet gewoon niet in hoe slecht t met mn bekken is.

Giraf: aaaah fijn dat ze weer opknappen!! Heb je nog leuke foto's van je kanjers?

Zeep: Beterschap meid!

Quint: Hoe is t met je, meissie?

Nemo: Komt goed hoor!! Wij gaan nergens heen en jij kan je energie beter gebruiken voor jezelf en je kindjes!

Rasp: tuuluk mag dat!! ;) Welkom terug :p!!! Hoe gaat t nu met mams?

Mlief: Hmmmmm het enige is het bericht van Meis op de site... Verder is er niet zoveel gebeurd geloof ik. L van Quint heb je meegekregen toch? Of vergeet ik nu iets heul belangrijks??:):):):) sorry!!!!

Merel: hoe is t in G??? Beetje goed weekend gehad???

Maible: Hoe gaat t met jou en de kids? En met je vader en moeder??

Vlek: Ja? Vind je ze goed? Ze hebben met nu of nooit meegedaan (om op PP te openen) maar niet gewonnen helaas ;)

LM: Supergoed van je kleine meid!!!!

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Funny, lieffy!! maar nou ja fijn dat ML toch wel mee denkt, maar pas je op met je bekken. Ik had toe ook zo'n moment toe had ik ook weer veel pijn!! maar snap je heel goed want juist de avond momenten is het fijn als ML er is met de kindjes badderen en in bedje doen. want onbewust kost dat toch meer energie he van je bekken. Ik moet zeggen fingerscrosst dat ik van mijn bekken pijn af ben. gaat heel goed eigenlijk ben ik wel blij mee hoor!!

En die Punky wat een slaapbeest!! snachts ook??

10. Funnyfant

oh whahahahaa nee ze was al om 6:00 en 8:00 geweest voor een voeding hahaha

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Funn, wat vervelend meissie!!! hele dikke knuffel voor jou! Hoop dat het snel beter gaat met je bekken!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    oooh zie, ik dacht al even:D:D;)

wat heb je nu voor schema met dr dan??
    ik vind dat altijd wel leuk om te weten hoe een ander dat dan doet
    (hoe zo nieuwsgierig :D:D)

Wij;
    6.30 flesje 210/7 (geeft ML zodat ik nog lekker kan slapen)
    daarna gaat T weer in bedje tot 9.30
    10.00 fruit
    12.00 flesjes 210/7
    15.00 flesje 210/7
    17.00 groente (sinds gister)
    18.30 flesje 210/7 en dan slapen!!

sinds gister krijgt hij dan groente potje erbij lekker joh vind ie het, en een schrikkop!! en fruit had gister voor beide banaantje met kiwi gemaakt. jumjum vinden ze dat.
    maby wel een beetje vroeg voor 2 x bijvoeding maar volgens CB mocht dat wel als hij dat zelf ook aan kon, nou hij zit te schudden van plezier in zijn wippertje :p:D

13. Funnyfant

Hahahahaha denk dat je een schrokop bedoelt niet :D:D:D:D :p hahaha!

Hier niet echt een schema. Soms slaapt ze tot 6:00 en dan geeft ML een flesje en soms slaapt ze tot 8:30...
    en daarna komt ze tussen de 3-4 uur voor de volgende voeding. Behalve op de regeldagen dan komt ze om de 1-2 uur!:p

Maar ze drinkt eerst een borst leeg en gaat dan uitbuiken en daarna spelen en dan drinkt ze nog een klein slokje waarbij ze meestal ook in slaap valt. Maar dat probeer ik nu in een keer te geven... Want dat is met de fles niet te doen anders.

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja is met BV ook heel anders zo als ik hoor.
    maar punky slaapt ook wel lekker leuk he als ze nu een beetje gaan spelen en brabbelen. T is zo'n kletskous heel grappig

en ja schrokkop bedoelde ik de i zit dicht bij de o he:D:D

ik ga even lekker op de bank liggen ben altijd bang als ik na boven ga dat de kindjes wakker worden!! moeten we niet hebben he!!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, wel fijn dat je gister even je zinnen hebt kunnen verzetten, en idd genieten van kleine dingen, ook al is dat heel lastig nu.

FF, fijn dat ML toch een beetje heeft geluisterd, miss kan in dat weekeind je zus of moeder iets vaker langskomen?
    jammer dat ze PP niet mochten openen, ze zouden het heel goed doen denk ik.

merel, bedacht me ineens dat sommige kindjes geen gepureerd spul willen, maar wel een stukje peer of banaan wat ze zelf naar binnen kunnen werken, het proberen waard miss?

vandaag trots op mezelf !! ben tegen het advies van de ass van de gyn ingegaan :):p, ze zei dat ik maar moest wachten op mijn ongi en dat we dan weer verder konden met clomid, maar zonder ei heb je toch ook geen ongi zei ik, is er niet iets mogelijk van een echo om te kijken OF er een ei is. oh...... ja..... moeilijk/lastig, ze zou nog even overleggen en terugbellen.
    nu mag ik volgende week als er geen ongi of ei is gekomen testen op een zwangerschap en dan weer beginnen met provera en daarna nog 1 keer met clomid 50.
    nu heb ik tenmiste een datum, dat wachten tot ik een ons weeg ben ik nu wel beu.

S even naar bed gebracht, kind was doodop en jengelig. kan ik even zp :D en de administratie doen :(

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, ben trots op je!!!!!!!
    heel goed, gewoon van je af schreeuwen je heb al lang genoeg gewacht he!!
    Hoop dat je nog een ie gaat vinden en anders dat je snel weer kan starten is dit dan laatste keer 50mg? ik ging 3de keer na 100mg om dat er ook niets gebeurde.

Maar heel goed!! nu je toch zo lekker bezig bent, ook even vragen om een echo om je ei te zoek:D:D;)

Weet zeker 2012 word jou babyjaar hoor!! nog even vol houden en dan is er vast een knoepert van een EI!!

17. Funnyfant

Goed bezig Vlek!!! Echt heel goed van je!! Die Ass kan me de ass kussen ;):p

18. Funnyfant

Oh pfff zit hier met tranen in mn oogjes... Kijk nou deze foto, net gemaakt... Ben zo verliefd op mn meisje:)

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF wat een lekker ding !!

meis, tja daar doet ie dus niet aan, lekker lastig :(. ach ja ben al blij dat we iig weer verder kunnen.
    maar ga nu wel meer op mijn strepen staan, wil toch voor of in maart wel zwanger zijn.
    zal eens vragen naar die 100, nu willen ze nog 1 keer 50 geven, kijken wat dat doet, maar miss is het beter om al te gaan 'zeuren' voor 100 mg.
    en dan met die bollen van jou erbij kan er niets anders uitkomen dan een mooie beeb toch ;):D

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, ja 100 is gewoon ipv 1 tablet 2 nemen, bij T had ik 2de ronde ook geen ei vandaar dat ik toen ben opgehoogd.
    En ja knallen met de ballen :D:D, maar weet nog goed dat je vorig jaar zei 1 april de Mmm in! Was het maar een grapje.

Funny, wat een schatje iset punky toch!!!

Deel Deze Pagina