De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ja is alweer bijna 1 jaar :$:(, word zo moedeloos van al dat wachten, maar gelukkig heb ik nu weer een datum waar ik 'naartoe kan leven',.
    klinkt wel heel ernstig dit, maar zo voelt het wel.

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nee joh heel logisch, je wil dit zo graag !!!
    Een datum is fijn geeft houvast he!! Blijf gewoon duimen hoor, maar denk je dat je helemaal geen ei gehad hebt?? Deze ronde??

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    tot nu toe nog niet, heb wel sinds vandaag meer buikpijn ;) (maar daar heb ik natuurlijk niets van gezegd, dan kan ik nog langer wachten)
    dadelijk even een ovutest doen, kan ie bij de verzameling :D

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

vlek: Doe niet zo gek, natuurlijk kijk je uit naar die datum!! ik kan de dagen wel wegvreten voor je, zo kijk ik er al naar uit!!! Laat staan jijzelf!!! Jij MOET gewoon snel die plakbeeb hebben en de gyn moet maar eens vaart gaan maken! Groooooot gelijk schat!

Kus!!!

5. Funnyfant

vaart=voort :p

Ik ben werken!!!

MLief: Ja heel dubbel die omotest :) Knuffie!!!

6. giraf

giraf Niet meer actief

VlekGoed bezig! Wachten duurt altijd te lang, dus goed dat je "gezeurd" hebt! Op naar je ei en een baby!

FF
    Heerlijk kind is die punky toch! Kan niet wachten om lekker te kroelen met haar tijdens de meeting! (mag toch wel hè?)

Meis
    Hier het schema van J
    8:00 flesje 210+7
    10:00 fruithapje (sinds gisteren)
    12:00 flesje 210+7
    16:00 flesje 210+7
    19:30 flesje 210+7

Slapen heeft hij nog niet echt een ritme in helaas, vaak een paar keer een klein uurtje op verschillende tijden. Hij gaat wel elke avond om 20:00 naar zijn bedje.

Nemo
    Hoe gaat het met je? Alweer iets beter?

Rasp
    Inspringen mag altijd, doe ik ook vaak ;)

Ik kan nu officieel weer gaan werken, want alles is van mijn lijstje gedaan :) ik had een aantal dingen die ik tijdens mijn verlof wilde doen zoals kasten uitruimen, spullen uitzoeken, foto's inplakken enz en alles is gedaan! Heb vandaag de laatste kast helemaal opgeruimd, dus je kunt hier in huis nu alle lades en kastjes opentrekken want alles is schoon, opgeruimd en georganiseerd! Heerlijk gevoel!

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Funny, werkze!!

Girafje, goed bezig, begrijp ik dat je nu tijd over heb:D;) heb ook nog wel een paar kasten hiii
    Oh beetje zelfde schema als hier, T slaapt ook niet veel smorgens even, tussen de middag en om half5 leg ik hem even in bedje een uurtje. maar goed hij slaapt wel van half 7 tot half7 zodat ik vanaf 7/half 8 de kindjes in bed heb 20uur wil ik koffie en rust hiii

Vlek, ach je moet ze idd niet alles vertellen bij de gyno!! ben je altijd al zo geduldig geweest eigenlijk?? jeetje echt geloof dat ik al voor de poort in Z had gelegen "IK wil nu zwanger worden!!!!":D:D

Zo hier de was maar eens aan gezet 2 machine al weer van vandaag, gaan we weer opgeruimd de week in!! ach ja je moet wat doen he!! (de kasten giraf daar heb ik nog geen zin in ;))

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlek wat goed dat je mag komen!! Vriendin van mij, is ook met clomid bezig, krijgt ook zo moeilijk een echo. Vind dat zo vreemd van een ziekenhuis dat ze mensen zo makkelijk afschepen!!!

Schema Fee als ze thuis is:

08.30 uur fles
    11.30 uur fles
    15.00 uur fles
    18.30 uur fles
    22.30 uur fles

Meestal bieden we 200 aan, maar ze drinkt de laatste tijd steeds minder.

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    even snel berichtje hoe het hier gaat.
    pim draait het dag/nacht ritme om...
    vannacht heel de nacht brullen en krijsen vannacht om 3.45u fles en om 7.45u fles toen slapen tot nu toe!!!! had hem 12.45u wakker gemaakt voor fles maar nog geen 30 gedronken (normaal 120)
    we kunnen onze lol weer op vannacht!

knuffels voor jullie en foto's pim in album:)

10. Funnyfant

Zeep ik ben steeds banger dat je P ook een reflux heeft meid... :( Dit is erg herkenbaar voor refluxbeebjes... deed mn meisje ook...

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He daar,

Heb wel bijgelezen maar niet alles zalzijn blijven hangen...

Zeepje:ik zou zelf morgen de HA eens bellen. Als het reflux is wil je niet zo in een verkeerd ritme terecht komen als nu, plus het feit dat je kleintje pijn heeft.....bellen meid!

Vlek: meid, goed gedaan dat je het er niet bij laat zitten!! Kom voor jezelf op, want als je zo'n assistente moet volgen, is er zo weer een maand om!
    Hoop echt heel erg dat komende dagen je je ei kunt spotten!! Wachten is zo frustrerend he!

Meis: hoop dat je snel die mri krijgt, dan heb je weer stukje achter de rug. Inderdaad probeer te genieten van alle kleine dingen, wat de diagnose ook is, jullie komen er samen wel doorheen meid!

Raps: beterschap!! Vervelend he als je zo opgeëist wordt!

Giraf: dat klinkt goed!! Ik heb vandaag ook enthousiast gepoetst! Gestofzuigd, gedweild, stof af gedaan, 2 wasjes gedraaid, het was nodig.....:):p
    Wanneer moet je officieel ook weer beginnen? (nog lang niet zeker)

Madelief: omo.....aahhh stiekem toch balen? Maar misschien wel beter zo, toch leuker als het samen beslist is vtv ipv 'per ongeluk' , althans lijkt mij hoor..

LM: tuurlijk beweegt Feetje perfect!! Wat had je anders gedacht, ze doet het echt goed he!! Zo fijn!

Schema......wordt beetje down als ik jullie schema's zo lees....
    Ik heb de oudste beeb en het meest baby-achtige schema nog...
    7-11-15-19-23 uur borst. Probeer na en/of voor 11 wat fruit te geven, maar meer als 2 theelepels is het nog steeds niet.....:(
    Heb vanmiddag stukje fruit geprobeerd, er kwam een piepklein stukje kiwi op haar tong terecht en gelijk kokhalzen....
    Vanmorgen fruithap uit potje in de papfles gedaan, ze zoog er niet eens aan!!
    Heb zachte lepels maar zodra het op haar tong komt wurmt ze het eruit.... van een lepel afzuigen die voor haar mond gehouden wordt?? Not!
    Kan ik nog meer doen dan....?

Jp heeft vrijdag-zondag en vandaag gepoept, zit dus schot in de zaak.
    Hij houd nog steeds op, al houd hij dat dus niet lang vol. De poeders zijn moeilijk toe te dienen....hij drinkt niks waar het spul door zit. Straks hadden we hem pudding gegeven en onder het mom van: wil je er wat poedersuiker in dan?? Konden we nog wat van die poeder geven, maar de pudding werd direct waterdun! Dus dat is ook geen optie!
    Hij proeft het gewoon, de slimmerik....

Dan ben ik zelf nog druk geweest met mijn nieuwe hobby. Heb een leuke speelgoed mand gemaakt voor Jk, moet nog een rubber binnenmand in, als ik die heb spam ik hem even.
    En ben zaterdag met vriendin wezen shoppen, en heb mezelf ff in het nieuw gestoken, zo fijn!!
    Morgen en overmorgen weer werken en donderdag een school bezichtigen waar we Jp volgende week bij willen aanmelden....brrrr school!:$

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh....kreeg vanavond nog wat foto's doorgestuurd van onze sinterklaasavond bij mijn ouders. Zijn we 'uit eten' geweest bij de Mc....
    Moest zo lachen om deze foto: :D:D

13. Funnyfant

Hahahahahaha Merel geweldige foto!!!! Hahahaha
    Wat fijn dat ie poept!! Oh maar wel zeer creatief blijven in het toedienen dus ;)
    En lekker geshopt!!! Doet wonderen he meid:) Zooo mamalief klinkt wel al een stuk vrolijker! en het schema: Tja zo is dat nu eenmaal met BV.. dat is toch anders :)

14. Funnyfant

ooooh ik wordt lastig gevallen op BB... :( Echt wat iemand daar stuurt??!!??!! Niet normaal! Ik zet t we effe op de site..

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Mwoooooohhhhhhh, wat een.....tja.......een wat.......zijn geen benamingen voor voor zulke zieke types.......enige wat ik erop kan zeggen: rot voor dat 'meisje' dat ze zo'n duf leven heeft dat ze hier zoveel energie in steekt om zichzelf een fijn gevoel te geven!

xxx voor je stoer meissie met d'r coole naam; mwah!;)

16. Funnyfant

hahahaha thnx!!! Ja wat ze over mij en P zegt boeit me echt niet zoveel. En heb t even opgezocht: Met mn ip adres ook niet :) Ze wilde volgens mij op hyves ook vrienden worden.. helaas pindakaas daar trap ik dus niet in he!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Funny, aah lieffy wat een gek wijf!!! Die gewoon zieke in dr hoofd en heel erg gefrustreerd, punky is een top naam voor een lieve stoere meid zoals punky is. Maar helaas lopen er mensen op deze aardbol met heel weinig hersens, echt had ml laten lezen die viel bijna van de stoel wat een mens.

Merel, je moet niet vergeten dat bv heel anders is he!! T is heel snel, met F had ik zelfe probleem een week heeft ze potjes gegeten met lepel, daarna tijdje in de fles maar van 6 tot 8 mnd heeft ze helemaal geen hapjes gehad madam wou alleen soepstengels! Maby meidendingetje ;)
    Echt komt wel goed ze vind je melk te lekker!! Maar wat ik wil zeggen gewoon ff stoppen volgende week nw ronde nw kansen , elk kindje is anders lieffy ook Jk gaat lekker eten straks. Niet betweterig bedoeld he:) Xx
    Wat fijn dat Jp gepoept heeft (mijn moeder maakte voor mijn zusje sinasappel saroma met die poeder er door!) Slimmerik is hij wel Jp hiiiii en wat leuke foto

18. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    :$:(:$:(:$:(:$ jeetje wat een taal FF :$:$:$:x dat iemand zo grof kan zijn zeg, kan er niet bij.
    en dan ook nog een beetje gaan dreigen, hoezo zielig !
    niets van aantrekken hoor meid, ik vind het een hele stoere naam. had de verbastering met verpunken nog niet eens gelegd, vind ik ook wel heel diep gaan om het daarmee te vergelijken trouwens.
    en dan vooral zeggen dat je haar niet wilde schiet bij mij in het verkeerde keelgat, dat mens is niet helemaal 100% volgens mij hoor.
    niet teveel op uit doen, negatieve aandacht is ook aandacht.

merel leuke foto, alleen vind jp het eten bij de mac niet zo lekker geloof ik ;)

net een vriendin helemaal overstuur aan de tel gehad :(, vriendlief wist niet of ie nog genoeg van haar hield om met elkaar door te gaan, lekker dan !! ze hebben net hun huis voor de helft verbouwd, de rest moet nog ;).
    ga haar binnenkort maar eens ontvoeren denk ik, even leuke dingen doen :D

19. Funnyfant

Zooooo heftig Vlek!! :(:( Dat is schrikken he :( Wat ben je toch een topvriendin dat je haar lekker gaat ontvoeren!! Topwijffie ben je!
    En nee, ik heb alleen melding gedaan en iedereen gewaarschuwd voor haar. Troela ;)

20. Funnyfant

ik lig wakker... kan de slaap niet vatten :( pffff

Deel Deze Pagina