De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    pim om 21uur de fles gegeven toen heeft hij tot 6.15uur geslapen!
    ook heb ik zojuist friso comfort voeding gehaald tegen spugen... hoop dat dat ook helpt...

ff; als je het nog leest, donderdag komt cb thuis, dan ga ik het overleggen en doen...

merel leuke foto!

vlek heftig van je vriendin!

mdl; thx voor reactie in me fotoboek:)

all knuffels

2. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Lieve Funny, ik ga je missen...:(
    Wat een naar mens zeg, van die berichtjes:x:x

Ik kom eigenlijk even inspringen hier:) Ik hoop morgen weer even te komen kletsen. Het lukt me de laatste dagen bijna niet om te komen kletsen. Die ukkies houden me bezig en ML maakt lange dagen.

Ik denk aan jullie! Dikke knuf

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Bah Funny :( Ik zal je missen :( Wat kan één zo'n randdebiel toch een schade aanrichten!! Trut!! Hele dikke knuffel schat

4. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Vandaag drukke dag! Eerst naar manuele therapie met J, daarna door voor fysio met hem en vanmiddag een fotoshoot van de kleintjes voor de opa's en oma's!

Fijne dag allemaal!

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morguh!

Giraf: fijne dag, hoop dat het weer positief mag bijdragen aan J zijn ontwikkeling/voorkeurshouding!
    Wat leuk een fotoshoot! Hoop dat ze allemaal goeie zin hebben ;):D, zal wel lekker druk worden!

Ohhh, begin nu echt chronisch vermoeid te raken vrees ik.....ik tel zo af naar 1 febr, dan is kleine meid 6 maanden en voor mij lichamelijk de hoogste tijd om af te bouwen, want er blijft niks van me over door de bv.....ben moe en uitgemergeld....gisteren stond de teller op 53 kg....:$ moet niet gekker worden.
    En ja, ik móet van mezelf tot 1 febr, ik moet gewoon een einddatum hebben, d.w.z. een datum dat ik ga afbouwen, want ik kan dat niet zomaar "effe" doen geestelijk :).
    Jk heeft gisteren wel 5 of 6x gepoept, en vanmorgen weer direct! Voor haar doen mega veel, normaal 2x in de week ofzo....dus hoop maar dat het van een aankomend tandje is! Zie wel wat onder haar huidje zitten, en ze kauwt ernorm fanatiek overal op, dus hopelijk haar eerste tand in zicht! (maar kan ook virusje zijn al hoop ik dat niet, ze drinkt deze week namelijk ook heel goed)

Verder geen nieuws!
    Iedereen een fijne dag gewenst!!
    xx uit het zuiden

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    is wel heel rustig zo zonder onze FF :(

merel, hoop ook dat er nog geen tandje aan zit te komen, au au voel m'n borst al ;), wel lastig dat je het zo graag wil, maar je lijf het niet aankan :(, nog 2 weken en dan lekker afbouwen.

giraf, veel plezier vandaag, hopenlijk werken de kinders mee met de fotoshoot. hopenlijk werkt de manueel therapeut voor j.

vandaag gaat S even naar opa & oma, kan ik even de stad in voor nieuwe kleren.

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Succes vandaag giraf! Ik had na het bezoek aan de manuele fysio een heel ander kind. Zijn nek zat echt vast.
    De rest ook een fijne dag!! DE bel gaat zo, we mogen weer!!
    Heb een nieuwe tregging en shirt aan vandaag, ben er zelf wel blij mee, maar heb nu wel gelijk een mega buik!

8. giraf

giraf Niet meer actief

Foto!! Willen wij ook zien!! :)

Weer terug van alle therapieën, voor de eerste keer manuele therapie gehad, hij voelde toch wel wat blokkades in onderrug en nek dus volgende week mogen we weer terug komen. Fysio was niet veel meer want J was te moe... Daar mogen we over 2 weken weer terug naartoe.

Vlek
    Shopte vandaag!

Merel
    Hmm ik kan me best voorstellen dat je baalt, maar als je nog langer blijft voeden dan houd je niks meer over :(
    Tijd gaat snel trouwens, over een paar weken is ze alweer 6 maanden! Wauw!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja, gaat snel he! Is heel dubbel, van de ene kant wil ik haar klein houden en van de andere kant kan ik niet wachten tot ze iets groter is en met zon schattig jurkje aan loopt met speldjes of staartjes in haar haren!!

Giraf; is ook veel voor je mannetje he, laat m maar lekker bijtanken!

Vlek, ik hoop wel op tandje hoor, beter als n buikvirus....
    Shop ze meid, heb ik afgelopen zaterdag ook gedaan, zo fijn!
    Ps, nog geen ei?

Nemo, showen!!! Wij willen je toeter wel zien!!

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen,

Giraf, drukke ochtend gehad zag ik. Wat doen ze precies bij de manuele therapie? Hoe gaat het trouwens met I en het slapen?

Merel, ik vind het knap dat je het al zo lang hebt volgehouden met de bv! Zorg je wel dat er nog iets van jezelf overblijft:$
    Ik las ook dat Jp wat beter aan het poepen is (of het in ieder geval niet op kan houden) Fijn!!

Vlek, super dat je actie hebt ondernomen! Het duurt nu al zo lang, ze moeten je nu toch echt serieus verder gaan helpen hoor! Wij willen zoooo graag een mini vlek:D;)

Nemo, FOTO:D

Zeep, ik hoop dat de andere voeding het spugen al een beetje vermindert. Arm kleintje..

Ik had vanmorgen een afspraak bij de ha. Ik was er ruim op tijd (10 min voor mijn afspraak) maar het was enorm druk en ze lopen daar wel vaker uit. Dus ik dacht dat het nog wel even zou kunnen duren. Maar toen ik daar een half uur zat ben ik toch maar naar de balie gegaan. Blijkt dat de ha naar een spoed is gegaan en dat hebben ze niet laten weten. En ze hadden me ook nog bij de verkeerde ha ingepland:x Dus ik zit daar voor niets te wachten en ML is er ook nog voor thuisgebleven. Daar word ik niet echt vrolijk van:x
    Zometeen met L naar het cb. Ben benieuwd wat ze nu weegt.

Merel, ik zag dat Jk ook geen fruit wil. L ook niet. Ik ben al een paar weken bezig maar ik krijg het er echt niet in. Ook groente wordt weer naar buiten gewerkt. Bij O had ik daar echt geen problemen mee. Die at meteen! Ik heb zelfs al een potje geprobeerd maar dat wil ze niet eens..
    Wat heb je bij Jk allemaal al geprobeerd?

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Vlek, veel plezier met shoppen!

12. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik zou bijna zeggen: fijn, jk is niet de enige! Maar leuk is het niet he...
    Ik heb niet zoveel geprobeerd hoor....ben niet zo'n doorduwer....
    Gewoon met lepeltje gepureerde banaan, gepureerde appel en kiwi, alle 3 wordt uitgezeverd.
    Banaan uit potje idem, en dit heb ik ook in een papfles met wijde speen gegeven, werd wat op de speen gebeten, maar slikken ho maar.
    Pap op de lepel, boeide haar ook niet. Pap uit de fles drinkt ze echter wel graag.
    Verder op stukjes appel en kiwi laten zuigen, dit lijkt ze lekker te vinden, maar ze kreeg stukje kiwi op haar tong en kokhalzen maar!
    Achter op haar tong gaat ze kokhalzen, en lepeltje in haar wangzak ook... zuigen van de lepen doet ze niet.
    En jij? Wat heb jij geprobeert?
    Komt ooit wel goed, maar zou fijn zijn als er schot in de zaak komt.

* edit*
    Met doorduwer bedoel ik niet dat anderen dit wel zijn, ik bedoel dat ik niet zo'n puf heb om steeds te oefenen :)
    En alles van fruitprut wat ik op haar speen doe, slikt en sabbelt ze er wel vanaf, ook van de vinger. Dus zuigen wel. Maar papfles-speen weer niet?!

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik heb zo'n beetje hetzelfde geprobeerd. Ik wil het niet forceren want dat lijkt me ook niet goed. Dus ik bied elke dag wel fruit aan. Ik bied een paar keer achter elkaar hetzelfde fruit aan zodat ze er aan kan wennen. Tot nu toe heeft ze alleen banaan, peer en appel geproefd. Ze wil het niet van de lepel, van mijn vinger of uit een fles. Vandaag ga ik peer met ene klein beetje rijstebloem mengen. Rijstebloem vind ze nl wel lekker, ook van de lepel. Het zal wel goed komen..;)

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    goedemorgen,

heb even bijgelezen, kom zo reageren
    eerst een paar boefjes in bed doen!!:D

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Kijk ik net bij de post!!!! een kaartje van jullie aaah wat een lieverds zijn jullie toch, doet me goed. Dank jullie wel schatten.

Zo nu even tijd voor mezelf,
    vanmorgen een vriendin op de koffie gehad altijd gezellie.
    Die in november babytje heeft gekregen, meisje is kleine 8 weekjes jonger maar in vergelijking met T is hij echt een bullebak:D zij is nog zo'n fijn poppetje.

@Nemo, oooh ik ben benieuwd naar je buik!! altijd leuk.

@Vlek, jij even lekker shoppen fijn hoor, ben benieuwd wat je straks allemaal gescoort hebt. Oh en mp3 ik heb er ook de ballen verstand van ik heb voor ML een apple mp3 gekocht zo'n kleintje voor als hij gaat hard lopen maar hij heeft gewoon gezegd deze wil ik dus heb ik maar braaf gedaan;)

@Merel, oh jee er blijft niets meer van je over 53 kilo!! kan me voorstellen dat het dubbel is met BV geven. (je mag wel wat spekjes van mij hebben moet nog 10kilo kwijt ;))
    En met hapjes, ja zo herken baar F begon ook goed en daarna niet meer heb het toen maar laten rusten net wat je zegt je wil niet dwingen en doen he. Komt wel echt F is ook een grote meid nou die kreeg je als ze het niet wou er ook niets in. En bij CB zeiden ze maar, ze moet brood, en hoe gaat het met het brood 9mnd was ze nou mooi dat ze het niet wou hoor.

@rasp hoe is het met jou lieffy??

@maible, dat was lang wachten fijn dat ze dat even niet vertellen dan he!! zit je te wachten tot je een ons weegt. niets ernstigs overigens hoop ik??
    Oh jij dus ook een meid die niet happen wil (ja zei het laatst ook al tegen Merel volgens mij zijn meiden toch eigenwijzer). Komt wel goed hoor, vast en zeker. Zo zie je maar er zit tussen de kindjes verschil net wat jij zegt O wou het ook. T die eet ook alles F wou het ook niet.
    Succes bij Cb ben benieuwd, ach zal vst goed zijn!!!!

@madeliefje, heb een lekker zonnetje gehad hoor gister;)

@Giraf, Fijn dat je dan weer zo snel terug mag komen, zal wel dat J daar moe van word kost veel energie he voor die kleintjes. Mag ik vragen waarom je naast fysio nu ook manueel doet?? maby dat je het wel verteld heb maar weet het niet meer sorry daarvoor. Oh is het voor de voorkeurshouding??
    Fotoshoot leuk spam je nog een paar foto's??
    (ik moet ook maar eens zoiets plannen dacht als we terug van vakantie zijn en een beetje kleur opgedaan hebben:))

Hier verder een rustig dagje, moet ook zeggen dat ik weinig puf heb voor iets. Straks misschien nog even wandelen of zo met de kindjes even naar de supermarkt toe. lekker een frisse neus halen. jee wat is het koud!!
    Hebben jullie dat ook dat de tijd lijkt te vliegen als ik dan mijn banner zie denk ik jee wat gaat het toch hard T is al bijna weer 5 maanden. lijkt wel sneller te gaan nu.

Heb trouwens te horen gekregen dat ik 2 feb door de mri kan en 8 feb de uitslagen krijg van alles. dus nog even geduld hebben dus!!

16. giraf

giraf Niet meer actief

I en slapen gaan helaas nog steeds niet samen...vermoeiend, maar ik probeer me er niet meer zo druk om te maken. Deed ik eerst wel en daar werd ik heel onrustig van wat weer oversloeg op de kinderen, dus dat was niks.... Ze ligt nog wel in het grote bed en blijft daar ook braaf in liggen, ze komt er niet zelf uit.

Bij de manuele therapie doet hij dmv massage blokkades wegwerken. Soort van osteopaat maar die werken met de ingewanden en de manuele therapeut werkt met de ruggewervels enzo (in de volksmond is de manuele therapeut een kraker)

Wat vervelend dat sommige kinderen nog geen fruit willen... Ik zou zo 123 ook geen tips voor jullie hebben, sorry. Niet forceren inderdaad want volgends mij werkt dat juist averechts.

Speldjes/ staartjes
    Oh ja! Kan niet wachten tot I haar haren groeien, kan ik eindelijk ook een mooi speldje indoen bij haar! Zag op FB al een paar mooie dames voorbij komen met mooie stiekjes en speldjes!

17. giraf

giraf Niet meer actief

Meis we krijgen nu ook man therapie op verzoek van de fysio, hij blijft een voorkeurshouding houden....

Vind het best lang duren voordat je de scan en uitslag krijgt, hoe sta je er zelf tegenover?

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Geen tips qua fruit, daan deed vanaf dag 1 zijn mond wagenwijd open haha!!
    Daan is ook echt gekraakt bij de manuele fysio. Linkerbeen over rechterbeen en op zijn heup duwen zeg maar. En zijn hoofdje *krak* naar één kant duwen... Maar ja, daan was ook al (precies) een jaar. Heeft erg goed geholpen..

Ennn, de bel gaat weer... doeiiii

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Wel vervelend dat J zo aan zijn voorkeurshouding blijft he. Ik vond eht ook zo frustrerend dacht elke keer T waarom doe je nou jezelf in een bocht wringen. Hoop dat J er ook snel van af is. een helmpje is niet wat je wil he (maar wat mot dat mot:))

En ja vind het ook wel lang wachten, nu vrijdag onderzoeken en dan 2 weken later mri, ja kon niet eerder was al best snel normaal wachttijd van 6 weken. en uitslag kan niet eerder dan 5 dagen na de scan ivm analyseren.

Ja had het liever vandaag als morgen de uitslag maar goed het is niet anders he.

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Snap ik.
    Komt er niet al iets uit die onderzoeken van vrijdag??
    Knuffel meid!!

Deel Deze Pagina