De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Meisje toch!!! Niet zo boos zijn op jezelf! Het is ook super vermoeiend om voor twee van die kindertjes te zorgen. Ik snap heel goed dat je dan graag wil dat ze slaapt en dat het dan vervelend is als J haar wakker maakt. Kun je J niet in de tuin laten spelen of even rustig een dvdtje laten kijken als F slaapt?
    En dat je even baalt van jezelf omdat je minder geduld hebt is heel herkenbaar hoor! Ik mopper ook meer op O dan voorheen, en dan baal ik daar ook van. Gelukkig is het met een kus en een knuffel al snel weer goedgemaakt;)
    Kun je niet de kinderen een middag bij bv opa en oma brengen zodat je even iets leuks voor jezelf kunt doen om bij te tanken? Lekker naar de kapper, de stad in of gewoon lekker slapen! Dat doet echt wonderen!

En je mag altijd je hart hier uit storten!!

Dikke knuf voor jou!!

2. giraf

giraf Niet meer actief

LM
    Waarom denk je dat ik I 1x in de zoveel tijd een dagje/nachtje bij oma breng? ;):D

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Thnx meiden!! De tranen stromen haha
    Ik ga even Fee de fles geven en kijken of ze het jurkje past, kan ik er misschien nog 1 kopen (beste remedie is gewoon shoppen)

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Juist ja, retail therapy:D:D
    Ik ben trouwens helemaal fan van dat stippeljurkje dat je hebt laten zien. Ik denk dat ik die ook maar voor L ga bestellen:D

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik ga zo op de rest reageren hoor! Ik wil niemand passeren maar ik wilde eerst op LM reageren en nu is O weer wakker;)

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    ik wil deze

7. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Die is ook echt heel leuk LM!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb iemand van mp geemaild had zo'n jurkje te koop. kijken wat ze ervoor wilt hebben, anders heb ik nog een goedkope site achter de hand haha

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ook! :)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    maible, merk valt wel wat kleiner trouwens. Heb net even snel gekeken en Fee zit in 56 en dit jurkje is 62, ze past hem nu al. Zal het zo ff aantrekken, als eten gezakt is, en foto maken. Kun je het zien.

11. giraf

giraf Niet meer actief

Niet teveel foto's van mooie jurkjes hier laten zien hoor, word ik heel hebberig van :)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    sorry :)

14. giraf

giraf Niet meer actief

Mij maakt het niet zoveel uit hoor, maar ML ;) Die moet eigenlijk 6 dagen in de week werken met een shopverslaafde vrouw :D

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    deze heb ik ook via mp gekocht

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    zal nu stoppeen.

giraf, hahaha ik ken het. alleen betaal ik het meeste gewoon zelf dus die van mij mag niet zeuren ;D

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @LM, oooh zo herkenbaar meid, echt het is gewoon zoeken naar de juiste verdeling met 2 kids. Maar echt nooit aan je zelf twijfelen maar soms worden de emo's te veel en ja die moet je kwijt soms en hoe vervelend ook en je wil het niet je word boos.
    F is nog wel wat jonger als jou J maar goed die weet ook wel zo haar dingetjes te doen.
    Ligt T net lekker te slapen en jawel banjert F er even langs heel fijn.
    En dat bozer zijn ja merk ik ook wel.

Maar wat ik nu aan hou is als we beneden komen sochtends gaan we ontbijten en dan samen spelen, zodat F daarna lekker zelf gaat spelen. En dan laat ze T ook beter met rust en kan ik dan aandacht aan hem schenken. Doe ik dit niet nou word ongeveer alles uit de kasten getrokken om aandacht te krijgen:(

Gewoon een lekker langzame dag indeling maken en alles komt echt wel goed straks vind het allemaal zijn weg. En kan je weer heerlijk lachen om wat je achter je heb gelaten.

Oh en dat jurkje met die witte kraag die is echt heeeeeel mooi zeg.
    (hebben ze die niet in mt 92??)

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    oooooh, diue laatste van Ducky Beau, die is gaaaaaf! Helemaal mijn stijl:D

Die van Gymp hebben ze alleen nog maar in 74 zag ik op de site. Maar die kan ze dus al eerder aan LM?

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ben net terug van HA, ene oortje is beetje rood en zit bloedkorstjes om het buisje, dus wss heeft ze last van eht ingroeien.
    niets aan de hand maar wel in de gaten blijven houden, nou ja doen we dan maar he.
    T ligt nu zonder puckababy in bed want hij was in de auto in slaap gevallen en is dus nu al weer wakker ja hij heeft wel 15 minuten geslapen in zijn bedje.
    Hoe moet ik heb oooooit van de puckababy afwennnen:(:(

Deel Deze Pagina