Rasp wauw wat n mooi kaartje!!! echt heeeeel mooi en puur. Leuk dat we allebei onze beeb in de boom hebben
Shit, kan het kaartje nog niet zien... @Meis: de echte zwangerschapskwaaltjes worden minder. Heb nu ook gelijk minder dikke buik Nu gewoon weer blubber in plaats van harde bal. Maar ben nu erg verkouden (had ik met Daan ook erger) en al dat taaie slijm in mijn mond zorgt voor veel hoesten en daardoor spugen. Voor de rest gaat het wel. Krijg alleen niets gedaan thuis, één grote puinberg
ooooh ja sorry meis echt knap hoor hoe streng jij je aan je dieet houd !! rasp, heel mooi kaartje hoor, moest meteen eigenlijk aan de CD van U2 denken nemo, ach dat huis komt wel weer.
meiden weet niet of ik er vanavond ben... morgen drukke dag en vrijdag ochtend markt, boodschappen doen en opruimen...smiddags heeft sem zwemles, hij doet het zooo goed, arm en been slag heeft hij onder controle, echt knap voor zijn leeftijd, ben dan ook erg trots op hem!
hij vind het ook wel heel jammer, maar volgende keer beter. ik denk dat wij er te nuchter voor zijn, het heeft gewoon zo moeten zijn. ooit komt mijn tijd met een verse lieve baby nog wel
He daar, Vlek....helaas geen goed bericht lees ik....wat spijt me dat voor jullie 3tjes zeg, het was jullie zo gegunt... Wel 'fijn' dat een curretage je bespaard is gebleven en dat je lichaam erop gereageerd heeft. Ik ben blij te lezen dat je zo positief blijft. Nuchter of niet, het moet een plaatsje krijgen, nu of later. Boompje planten vind ik erg mooi, Ik draag een bedeltje aan mijn armband met een piepklein hartje eraan, dat is voor mij een symbooltje dat er toch iets bijzonders is geweest wat helaas niet zo mocht zijn. Ik hoop dat je direct groen licht krijgt om verder te gaan met de medicijnen en dat je snel weer op roze mag. (en deze keer met wat minder buikpijn van de c.hlomid!) Knuffels! Rest: ik reageer later op jullie, ben op mijn werk....nog een ruim half uur en kan ik lekker weer naar huis!
Vlekkie: Heb je vlindertje wel een plekje gegeven op onze site, is dat oke? Als je er zelf iets over wil zeggen dan moet me maar ff pbén. Knuffie!
Goedenavond meiden jeetje wat en dag!! @vlek, meid lekker uit eten vanaaf even gezellig doen en alles even voor het moment vergeten, denk aan je hoor @Nemo, jeetje balen meis van dei verkoudheid na de bevalling maar gelijk je er aan laten opereren he, stond toch op de planning he @Merel, jij al weer uit gewerkt?? @FF, hoe is het met jou lieffy lees weinig over je en je kindjes?? @Nemo, Kabouterjes ja ik laat de deur altijd open snachts maar ze zijn nog niet geweest heb hoop @Girafje, lekker bankhangen, veel plezier Wij zijn gezellig met de hele familie bij de tda geweest, en we mogen ook nog weer terug komen heb 2 gaatjes en ML 1tje en F heeft al heel goed in de stoel gezeten zo lief Nou duik hier ook op de bank mijn favo programma 'T Bl.ok is vanaaf.
Sorry Meis ik was zo van slag door het nieuws van Vlek Maar hier gaat t wel hoor! Alleen heeft Punky allemaal uitslag in haar snoetje. Ik dacht hormonen, maar mn moeder dacht uitslag... Waarvan??? En ze heeft vandaag weer een regeldagje. Aan de ene kant doet ze het supergoed (vannacht ook weer heel goed) en aan de andere kant is het nog zo wisselend... Ach ja ze is pas 5 wk maar toch. Beetje ritme zou lekker zijn. En rekken of wakker maken heeft gewoon geen zin, ze laat zich niet dwingen hahahaha!
Vlekkengek, wat een verdrietig nieuws... Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop uiteraard dat jullie heel snel weer zwanger mogen zijn van een plakbeeb. Wolfje, fijn dat alles goed was bij de vk. Funny, beterschap voor jullie meisje.
Zo.... Allereerst: Rasp bedankt voor je super snoezige mooie kaartje! Echt heel lief met die vogeltjes! Mooie tekst ook! Enne.....ik ben toch wel niet zó nieuwsgierig naar jullie binkje!! KOm je snel een foto spammen??? Gaat het goed met jullie? Had je nou je favo collega nog kunnen krijgen als kraamhulp, ze kreeg paar dagen voor je bevalling toch dienst? Geniet er maar lekker van!! Funny: ik kom morgen na 10 uur ok? (lekker wazige tijd, maar kan het niet goed plannen, wil vtv ook even kolven, krijgt ze bij jou de fles, is altijd lastig zo midden op de morgen en wil niet tussen de kussen gaan klooien op jou bank, dus wordt een flesje. Ben benieuwd naar kleine Puncky! Ik denk dat het hormonen zijn, begon bij Jk ook rond die tijd! Foto's op paspoorten: wat een dotjes I en M! Echt grappig! Slaat ook nergens ook he, zeggen ze bij de gemeente ook nog dat jullie als ouders zijnde ervoor moeten zorgdragen dat de foto altijd gelijkend blijft met je kind! euhhhhhh....ja.... Wolfje: leuk kaarten uitzoeken en kamertje doen!!! Spannend hoor, gaat nu echt hard he! Quint al naar het verlof aan het snakken?? Meis houd zich keurig aan haar dieetje, knap hoor! Giraf heeft 'iets' getracteerd vandaag!? Collega's kennis gemaakt met J? Nemo gaat het al ietsje beter met je? Hoop dat de snotjes meevallen... Verder geen nieuws, hier wordt van 's morgens tot 's avonds sinterklaas cd gedraaid en gedanst, erg leuk!
Merel hier ook sinterklaas cd erin zitten F vind het ook zo leuk, heb er maar een bij gekocht voor de afwisseling hihi Funny, eigenwijze meid dus haha, maar wat je zegt ze is vijf weken oud joh komt wel , maar balen van de uitslag in dr snoetje Ga hier weer ff verder met bankhangen Kussies
all; zit nu ff in tranen net ruzie met manlief meneer heeft nu al 3dg van 14u werk erop zitten, nu dus helemaal op... hij zegt ik ga naar bed... ik zeg zo van we hebben savonds niks meer, je werkt eet en drinkt kop koffie dan ga je naar bed...ik heb gezegt dat hij meer aanzichzelf en ons gezin moet denken dat wij op de laatste plaatst staan--> hormonen... weekend is meneer super sjaggie omdat die dus helemaal op is... hij nu dus mega boos op me, en ik heb het gevoel overal alleen voor te staan
Goeiemorgen allemaal!! Wolfje: heb je het al goedgemaakt met ML!? Ik heb ook wel eens zo'n aanvaring, maar ik vergeet altijd dat het voor ML zelf ook niet altijd een lolletje is om zoveel uren in de week te maken en de kinderen zo weinig te zien, dus ik zwelg dan in medelijden met mezelf terwijl dat niet helemaal eerlijk is. Vergeven en vergeten meid, maar je mag hem zeker ff laten weten dat je het niet zo makkelijk hebt als tijdens de zwangerschap van Sem! Eigenlijk niks te melden hier...maar geen nieuws is goed nieuws toch?