De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen lieverds,

Iedereen lekker geslapen? en alle kindjes weer vrolijk en gezellig??

Hier was het al vroeg dag 7,30 waren ze beide wakker.
    maar nog even gezellig in bed gelegen met zn 3e.

Meiden wil even kwijt aan jullie allemaal dat jullie ontzettende lieverds zijn, en dat iedereen er voor mekaar is in Goede en Slechte Tijden. En ik vind dit dan ook heel waardevol!!
    Hoop dat we samen nog lang de 13 musketiers kunnen zijn!!

Liefs voor jullie allemaal en dikke knuf voor alle musketierkindjes

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ik zeg Meeting!

Meis, je woorden zijn waar, we hebben veel steun aan elkaar! Mooi toch!

Oh ja, nog iets, die vriendin van me die in de put zit heeft gevraagd of ik met haar op yoga zou willen gaan. Gezien ikzelf nogal een stressvol type ben ga ik de uitdaging aan! Misschien kan het mij ook wat moois brengen. (Vinden jullie yoga voor ouwe mutsen? :p)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hahaha, en ja vind het heel fijn dat je alles kan bepraten ook dingen die je niet snel met andere (de kliene probleempjes) zal delen.

En Yoga is voor alle leeftijden, ik heb het ook 1 x gedaan maar kan me goed ontspannen ;) wie lag daar als enige te pitten op het matje IK:D:D:D:p

Merel en Funny jullie gaan samen aan de koffie he vandaag?? gezellig hoor

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nee, we hebben de date verzet, Puncky is nog niet helemaal lekker.
    Volgende week herkansing!

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    volgende week nw ronde nw kansen he.

@FF, arme Punky, nog steeds zo verkouden??

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeimorgen meiden

Meis, je hebt helemaal gelijk! Ik ben ook zo blij met de Musketiers!
    Net als Merel ben ik ook voor een meeting!! In maart was toch de bedoeling?

Rasp, wat een onwijs mooie kaart!! Verder alles goed met jou en je gezinnetje? Ik zag dat je geen i-net hebt momenteel. Ik hoop dat je binnenkort een foto kan komen spammen!:D

Merel, ik heb echt zo'n mama associatie met Yoga. Dat komt omdat mijn moeder het ook deed toen ik klein was. Maar volgens mij is het nu best 'hip'. Hier ook best veel vriendinnen die Yoga doen. Gewoon een keer een proeflesje doen.

Wolfje, weer goedgemaakt met ML? Je verhaal is erg herkenbaar hoor. Ik baal er ook vaak van dat ML zoveel werkt. Maar ik weet ook dat hij die uren moet maken zodat ik veel thuis kan zijn met de kindjes. Soms zou ik wel willen dat hij eerder thuis zou zijn of 's avonds lekker bij me op de bank kan zitten maar dan zou ik zelf ook meer moeten gaan werken (en ml moet dan een andere baan want er wordt ook van hem verwacht dat hij die uren maakt). Maar geef in ieder geval bij je ML aan dat het nu echt zwaar voor je wordt, die dikke buik en de zorg voor S. En dan heb je ook nog met regelmaat je oma te logeren. Het is ook wel erg veel. Misschien kan hij dan de komende tijd wat meer thuis werken (als zijn baan dat toelaat). Knuf voor jou!

FF, hoe is het met Punk? Is de uitslag al een beetje weggetrokken?
    Ik ga je zo ff een mailtje sturen;)

Nemo, hoe is het met de snotneus? En bevalt de nieuwe auto?

Vlek, hoe is het met je? Ben veel aan je aan het denken. Ik vind het knap hoe je zo voorruit kunt kijken! Respect hoor!

Voor de rest; hele dikke knuf van mij:D

Hier is het een groot snotterfestijn;) We zijn met z'n viertjes verkouden. En ik moet de maandelijkse bult boodschappen gaan doen (heb echt niets meer in huis;)) Normaal komt mijn moeder of vader dan even oppassen maar ze mogen beide geen verkoudheid oplopen omdat mijn vader dus elk moment een oproep kan krijgen voor de operatie. Dus ik moet de ukkies meenemen. Dat wordt nog een uitdaging. Hoe doen jullie dat??

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

all; manlief heeft niks meer tegen me gezegd sinds onze ruzie vertikt het om te praten... vanmorgen sms gestuurd, want bellen heeft geen zin horen elkaar toch niet, hij heeft al wel een pauze gehad, maar heb helemaal niks gehoord, heeft er dus echt de pest in:(
    zie hem vanavond rond 21u pas, als hij dan al niet op bed ligt...
    want ben vanavond ff weg...
    heb er nu flink de balen van:(
    kan er totaal niet tegen als een ruzie niet uitgepraat is...

maar ga zo overblijven en dan vanmiddag ff me zinnen verzetten!

fijne dag allemaal!

merel; ik weet het, maar 1of 2 lange dagen in de week vind ik genoeg, je moet ook aan elkaar denken vind ik... maar goed...we zullen zien...
    yoga, heb het nog nooit gedaan... maar ben benieuwd naar je ervaringen!

meis; helemaal mee eens meid, nee hier niet lekker geslapen... rotnacht gehad, sem gelukkig wel tot ruim 9.45uur:)

ff; beterschap met punky!

maible; hij zit in de buitendienst door heel nl hekken en trappen plaatsen... dus helaas zit thuiswerk er niet in...
    maar ik vind 2 lange dag meer dan genoeg... want in het weekend is hij zo sjaggie door al het werk en hebben we het nog niet gezellig... bleh

ik zou nu idd ook niet het risico willen lopen dat me ouders verkouden worden en dan net de oproep krijgen...
    is er misschien geen buuf of vriendin die op wil en kan passen...
    sem gaat altijd mee met boodschappen doen, maar ik weet natuurlijk nog niet hoe dat gaat met 2 kids;) s6

all; dikke knuffel xxx

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even ego berichtje: Jk kan omrollen van rug naar buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):)

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Joehoe wat goed, knappert is ze hoor!!!!

10. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

zie t ff niet meer zitten. Voel weer deprirotgevoelens de hele tijd. Verdomme ik dacht dat t goed zou gaan deze keer:( net heel lang moeten gaan rijden om Boef te laten slapen. Ben ik terug, ligt ie ein-de-lijk in bed, begint Punky.... En dit na een hele ochtend huilende kinderen te hebben gehad.... sorry voor mn ge-ego... hopelijk straks meer tijd om te reageren

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Aaah lieffy, jeetje even een moeilijke periode he, maar komt goed.
    hier schijnt de zon al en die schijnt ook zo weer voor jou lieverd.
    Komt goed schatje, echt!!

12. Zeepaardje

Merel wat goed van JK:D

ff; ah meid wat rot zo....

Hopelijk gaan boef en punky lekker even slapen zodat mama even bij kan tanken, knuffel meid!!!

all; nou hier drama en strijd met sem...
    meneer vertikt het om te eten... pff zit al een ruime half uur in de gang te krijsen en brullen:(
    en nog steeds niks van manlief gehoord:(

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oei......geen goeie berichten hier....
    Semmetje toch....heb jij iets met Jp afgesproken? Die zat ook al te zieken tijdens het eten! Foei!!
    ML van Wolfje: SMS eens terug!!!!

Funny: ach meid toch, ik proefde al zoiets in je sms....
    Ik hoop dat je je gevoel snel om weet te buigen, maar als je er ff doorheen zit en de kindjes willen van geen kant meewerken, dan lukt het niet om je gevoel om te keren he....
    Ik kan alleen van hieruit zeggen dat je moet onthouden dat deze gevoelens tijdelijk zijn. Het komt nu vanwege dat alles ff tegenzit. Puncky niet lekker in haal velletje, Boef die enorme veranderingen doorgaat sinds zijn zusje er is, en dan ook nog die stress die hij ervaart op het kdv....niet niks hoor.
    Als ze beide tegelijk mega huilen, ga ik soms effe paar tellen naar boven. Huilen is niet erg, kan om allerlei redenen zijn, honger, te moe om in slaap te vallen, teveel prikkels gehad. Als jij je even afzonderd en ff tot tien telt en bedenkt dat het fases zijn, dan kun je daarna terug om ze een voor een te troosten. En een keertje samen een jankbui samen met boef is ook niet erg hoor! Heb ik ook vaker gehad, en dan is Jp daarna veel braver omdat hij ziet dat mama's ook wel eens verdrietig zijn.
    Ik heb laatst zo'n emo-terugval gehad voordat ik moest gaan werken. Het duurt een paar dagen, en dan gaat zoals Meis zegt de zon weer schijnen.
    Probeer niet die gevoelns van na boef te vergelijken met nu. Dit zijn stress gevoelens en geen paniekgevoelens. Als je je erin mee laat slepen kunnen het wel paniekgevoelens worden, maar dat hoeft niet! Kijk eens terug op hoe een grote roze wolk je zat na de bevalling!! Die was echt wel groter als die wolk van mij hoor! Je was supersterkt!! En Puncky doet het hartstikke goed al, ze is alleen nog wat aan het zoeken en proberen. En helaas zijn wij mama's daarvan de dupe omdat papa werken is.
    Hoop dat je wat aan mijn woorden hebt, kop op meis, je kunt het, je bent een top mammie!!

14. Funnyfant

Pffff wat moet ik toch zonder jullie.... Thanks meiden ik heb hier echt wat aan! Ja ik moet gewoon even mn schouder er onder en er doorheen. Dit is niet zoals met Boef en ik kan dit! Sorry voor mn gezeur, vooral sorry Vlekkie. Ik vergeet soms hoe graag jij in mijn stress zou willen zitten...
    Komt goed. En bedankt voor je lieve PB's meiden!!!

15. Funnyfant

Het is al bijna een uur stil..... Pff ben weer bijna helemaal opgeladen... Thanks dames!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    heel goed, de baterij weer lekker (bijna) vol heel goed hoor, en vasthouden!!!;):D

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    FF, gelukkig heb je weer een beetje kunnen opladen! Geen angst hoor meissie, het is heel herkenbaar! Het is gewoon allemaal veel en druk. En dan heb je echt even tijd nodig om bij te tanken en als dan de kindertjes net op datzelfde moment besluiten om je geen rust te gunnen kan dat echt even teveel zijn. Je lijf heeft het erg zwaar gehad de afgelopen maanden en je hormonen razen nog alle kanten op. (hier wel tenminste...;)) Ik heb ook af en toe van die dagen dat ik om alles in tranen uitbarst. En daar is niets erg aan als je maar in je achterhoofd houdt dat het morgen weer ok is. En aan het einde van de dag mag ML de kinders eten geven en in bed stoppen terwijl jij even een bad neemt en vroeg je bedje induikt. (dat helpt bij mij;))
    Dikke knuf!

Wolfje, is S weer een beetje zichzelf? En al iets van ML gehoord?

Merel, knappe Jk, dat ze al kan omdraaien!!

18. Zeepaardje

maible; sem heeft uiteindelijk niks gegeten... nu telkens aan het zeuren om snoep, die hij niet krijgt...

niks gehoord van manlief:(

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Zo gaat dat hier ook Wolfje, niet eten is ook geen koek of snoep. Ik ben benieuwd of S wel zijn avondeten wil straks.
    En wat je vent betreft, die verdient voorlopig ook geen koek of snoep:p en eigenlijk ook geen avondeten;)

20. Zeepaardje

maible; met avond eten ben ik er helaas niet bij...hij eet bij me paps... hoop dat hij zich gedraagd en gewoon eet...

manlief zorgt zelf ook maar voor avondeten, blik soep staat in de kast, hij zoekt het maar uit...

ik ga me klaarmaken ga met mams de stad in...

knuffels en tot vanavond/morgen

Deel Deze Pagina