ff; op tijd haha eerst alles op zijn kop moeten zetten om boxkleed te zoeken haha maar misschien zet manlief hem maandag of dinsdag neer, kan ik de spullen wassen die ik erin wil hebben
ff; ja idd.... zit nu bij me ouders en die hebben ledikant bij sem op de kamer staan... ik bracht heb naar bed zegt hij; kijk mama als de baby huilt kan ik hem zo eruit tillen oh en als ik hem nu vraag zit er een broertje of zusje in mama's buik zegt hij nee mama een doortje dertel haha
Whahahahahahaha heerlijk! Ik hou echt van driejarigen! Die hebben de mooiste uitspraken, niet normaal hahaha'! Ik heb ook op de drie+groep gewerkt oooooh zo genieten he
zwaaizwaai liefies was met mn stomme kop toch naar een verjaardag gegaan vanavond. Van mn beste vriendin, wordt ook 30, schelen 4 dagen. Daan zou toch al bij smoeder blijven.. Pffff hele avond in de rook gezeten en misselijkheid is nog niet weg. Moet ook niet echt spugen of p**pen ofzo, al had ik liever van wel, dan was ik er tenminste ff vanaf. Buik is mega aan het borrelen, doet zeer... morgen iig wel uitslapen dikke knuffel speciaal voor rasp kus
Arme Nemo Beterschap! Misschien ff vinger in de keel? Doe ik wel als ik me echt beroerd voel... Ben je t kwijt!!
nemo; he bah wat naar, heel veel beterschap!!! ff; ja idd, heerlijk oh men me rug is echt niet normaal bah... echt zo onderin lekker zo een kruik mee naar bed tegen me rug aan!
Zeepje: Neem anders een Pmolletje? kan geen kwaad. Nemo: He bah wat rot... Ook niet als je vooraf een heel glas water achterover kloekt? (ja heb vroeger eetstoornissen gehad, komt toch nog van pas hahahahaha)
lm; ja idd, doe ik zo ook, dit is niet leuk meer en zo kan ik ook niet slapen... all; nog ff en ik ga naar huis en bed... knuffels!
Hier gaat het goed hoor Alleen krijg ik net een smsje van mijn vriend dat ze ook nog de stad in gaan................dus ben bang dat ik morgen 3 kinderen heb Maar baal er wel van, hele week zegt ie dat hij op tijd thuis zou zijn. Fee heeft de hele dag gehuild en dan baal ik gewoon dat hij niet even sociaal zegt "ik kom na het etentje naar huis"..........of ben ik nu een zeikerd
lm; fijn dat het goed gaat!!! oh wat irri dat vriendlief nu ook nog ff stad in gaat en niet naar huis komt s6 morgen! xxx
Nou ik ga morgen op negeerstand als ie gaat lopen zeiken dat ie hoofdpijn heeft (van de alcohol)............oh en verrassend genoeg is het morgen ook weer zondag