De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

He bah LM, dat is asociaa. Ik vind je wel een lieve vrouw hoor... Ik was pisjelink geweest als ML dat zou doen :):) Ben niet zo coulant geloof ik, maar daar is al veel aan vooraf gegaan;)
    Nee ML komt apart naar huis gereden na t optreden, zodat hij weer rond 0:00 / 0:30 thuis is!!! scheelt een hoop :)

2. Funnyfant

Hahahaha ja indd! ;) Nou ik hoop voor je dat t meevalt meid... Ben blij dat die van mij niet drinkt...

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hihi plaatje op hyves pas bij je:D

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

slaap lekker allemaal...
    en tot morgenavond of als ik heel moe ben tot maandag...
    xxxx

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Funn, ik ben zo coulant om de vrede te bewaren. Tijdens een ruzie kan ik het nooit winnen van mijn vriend omdat hij het altijd zo weet te praten dat het niet aan hem ligt :D

Zee, welk plaatje bedoel je?

6. Funnyfant

Tot morgen Zeepje!!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Slaap lekker Zeep!

8. Funnyfant

Oh dat is rot.. Dat hebben wij andersom... Ik weet alles recht te lullen wat krom is, maar gelukkig doe ik dat meestal niet. Vind ik zo'n roteigenschap in een relatie! Maakt meer kapot dan drank ;)
    Nee ik hou me meestal in en probeer te onthouden: Ik wil het oplossen, niet gelijk krijgen... ik wil t oplossen, niet gelijk krijgen enz enz enz.. Hahaha maar soms wordt ik nog wel pissig en lullig hoor ;)

9. Funnyfant

Mereltje ben je dr??

10. Funnyfant

LM: Plaatje: Zeepje heeft op Hyves een roze dansende olifant bij een opmerking naar me gezet: Hahaha vanwege Funnyfant denk ik ;)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach we zullen zien morgen :D

Ik ga me omkleden en Fee wakker maken voor een laatste fles en dan duik ik lekker mijn bed in. Hoef ik me ook niet te ergeren hahaha

succes nog even!!!

xxx

12. Funnyfant

Thanks meissie en slaap lekker!!! hopelijk valt t mee!!!! :)

13. Funnyfant

ben wel moe, maar ik weet niet wat Punky gaat doen??? Voorgaande avonden is ze wakker geweest tot 1:00 / 2:00.... Maar nu slaapt ze al vanaf 20:45 in de wandelwagen... Wakker maken voor borst? Of afwachten tot ML thuis is en dan lekker in de bak mee naar boven en daar zo in bedje leggen? En dan zien wanneer ze weer komt? Denk dat ik dat maar doe... HAar ritme volgen. :)

14. Funnyfant

15. Funnyfant

Dikke PLOFWANGEN :D:D:D:D:D:D

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo, kom nog effe voor het slapen gaan mijn gal spuien....
    Moesten naar verjaardag schoonloeder vanavond.....vorige verjaardag ging Jp netjes slapen bij mijn schoonbroer, maar nu helaas niet.
    Kon ik eerst naast hem op het bed van SM gaan liggen, en ik zag allemaal haren liggen, dus was niet verschoond!:cool:
    Hij ging gelijk blehren toen ik weg liep. En uiteindelijk maakte hij zijn kleine neefje wakker dus zaten alle kids weer onder. (Jk sliep wel netjes)
    Toen geprobeerd hem op de bank te leggen in de serre, maar daar liep iedereen langs naar buiten voor te roken, dus om 22:30 was moeders weer thuis met kroost. ML is uiteraard terug, dus LovingMomL join the club, weet zeker dat mijn ML ook laat thuis komt!!
    Hadden al extra pannekoekje gegeten omdat smoeder altijd veel lekkers op tafel heeft staan, maar helaas zit ik nu dus een vieze vette luikse wafel naar binnen te werken gadver!!!
    Oh ja, om het feest compleet te maken: Jp heeft weer niet gepoept!

Einde zeikverhaal.....

Rasp: meid, neem je tijd hoor, valt ook niet mee als je flink wat uren slaap moet missen. Wij lopen niet weg!! Sterkte meid!!

Nemo: BETERSCHAP!!! En jeeeejjj, kamertje gescoord!!?? Foto's!!!

Funny: eigenlijk moest je gewoon naar bed gaan als het :) gaat, ff bijtanken! Maar hier kleppen is ook leuk he...;)

Meis: ja hier ook vandaag mini boompje gezet, wel erg mooi, hadden ook weinig plaats met de box in huis, dus klein maar fijn!!

Zo, ik ga voeden en naar bed!
    Truste!

17. Funnyfant

Weet je wat? Ik ga gewoon in mn eentje die 5000 pagina's voll#llen :p:D:D

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    suc6.....:D

19. Funnyfant

hAHAHAHAHAHA! Thnx! :D

Wat rot dat je vroeger naar huis moest :( En nog rotter dat Jp nog niet gepoept heeft ....:(
    Ik kan niet naar bedje want Punky ligt beneden in de WW. ;) Ik ga wel op de bank slapen, maar ik mag morgen ook uitslapen :D lief he!

20. Funnyfant

Oh ja tot morgen Merel :D;)

Deel Deze Pagina