De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    sssssssssssssssssssttttttttttt Pucky slaapt!!!
    iedereen typen met fluwelen handschoenen, anders is Funny dr rust vergaan;);):D

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ga nu echt afsluiten, morgen weer vroeg dag
    mijn broertje is jarig morgen dus feest !!!

4. Funnyfant

Kussie terug!!!

5. Funnyfant

tuuuurlijk... ml is pas om 1:30 thuus.. zucht

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen musketier tjes

Iedereen een fijne dag vandaag, brrrr het is wel koud vandaag

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen meiden

Ik lees wel mee met jullie hoor, wil niks missen natuurlijk.
    Bedankt allemaal voor jullie meeleven!! x
    En als ik de verhaaltjes over wijntjes enzo lees dan heb ik daar zo'n zin in!! Ik merk dat nu ik me niet zo happy voel ik nóg meer verlang naar een lekker drankje, gewoon even relaxen en een wijntje drinken ofzo, lijkt me heerlijk.
    Vanmiddag gaan we naar mijn ouders en daar vier ik dan met de familie een beetje mijn verjaardag zodat ik morgen zelf geen visite hoef te ontvangen, dat kan ik echt niet meer opbrengen.

Fijne zondag allemaal!! XX

8. Funnyfant

Morgen dames...

zo... 1:40 was ml thuis... Punky werd wakker, maar ik ging naar bed. Had echt net gekolfd dus kon toch geen bv geven.
    ML zou ff flesje geven.
    Maar helaas, om 4:30 kwam ml met Punk me wakker maken. Ze wilde niet slapen, of ik haar ff wilde aanleggen. tuurlijk. Nou na 10 sec sliep ze en kon ik haar na flink boeren in mandje tussen ons in leggen waar ze tot 8:20 heeft geslapen.... Maar dit is vaker! Ze pikt gewoon ml niet!! Alleen mama... das niet handig maar ja ;)
    Boef werd om 1:00 wakker maar kon weer terug naar bedje toen ML thuis kwam.

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Haihai kletskoppen..
    zo, heb tot 10:00 uur geslapen :) Voel me gelijk beter. Beetje de ochtendmisselijkheid door een lege maag maar is al verholpen door een crackertje.

Geniet een beetje van je 'verjaardag' Rasp!!

Zal ff een foto van de babykamer spammen. Stelt niet heel veel voor hoor. Hadden een paar wensen:
    - commode met de laden
    - wit
    - niet te groot

Nou, dit is hem. Ga er zelf andere greepjes opzetten..

10. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @alcohol: dat mis ik dus écht niet...
    Wel broodjes filet en carpaccio..

Funny: gekke punky. Je moet toch ook bij papa drinken??

@allemaal weekendruzie?? Handig, ML is er niet, zit in keulen..

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Nog ruim 2,5 week, op onze trouwdag, ben ik precies op de helft, 20 weken. Wat gaat dat snel.
    Bij Daan was ik met oud&nieuw precies op 12 weken...

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Nemo, wat en leuk kamertje! Hoe voel je je? Heb je je cracker binnen weten te houden?

LM, was Ml nog laat thuis?

Merel, dat zijn geen fijne avondjes uit, als Jp niet wil slapen.. Hoe is het met het vanmorgen met Jp? nog poepaandrang? Wat een ellende is dat toch.

Funny, lekker eenkennig meisje;) Het is wel onhandig maar iegenlijk ook wel erg schattig dat Punk alleen maar mama wil. L heeft ´s avonds een knuffeluurtje. Dan wil ze ook alleen maar op mijn buik liggen en is ML niet goed genoeg:D

Zeepje, nog harde buiken gehad?

Meis, woorden met ML gehad las ik. Is het weer uitgepraat?

Quint, hoeraaaaaa, eindelijk verlof! Je verdient het meid!

Jadoor, leuk om weer iets van je te lezen! Ik ben echt benieuwd naar je jurk!

Madelief, hoe is het met je? En met de kindjes?

Giraf, gaat het nog goed met het SB dieet? ik zou dat niet kunnen hoor, zeker niet rond deze tijd van het jaar..

Rasp, veel plezier vanmiddag. Rustig aan doen hoor meid! Knuf

Vlek, hoe is het met je? Je bent alweer bijna een week aan de medicijnen. Ben je al met ovu testen begonnen?

Ik heb een rustig weekendje met ML. De laatste weken hebben we het zo druk en zoveel afspraken in het weekend dat het niet leuk meer was. Dus dit weekend even niet! Gisteravond lekker dvd gekeken en vandaag de kerstboom zetten. ML is heerlijk van de kindjes aan het genieten.
    Nu hij toch in een goed humeur was heb heel voorzichtig aangekaart dat ik evt over een jaar of 1,5 misschien wel een derde kindje zou willen:D
    We hadden tijdens de zwangerschap van L heel stellig besloten dat het hier bij zou blijven maar nu ben ik er niet zo zeker van. Ml vindt het wel prima zo maar omdat ik twijfel houdt hij de optie wel open! Ik blij!:D

13. giraf

giraf Niet meer actief

*komt even binnenstormen*

SORRY SORRY SORRY voor het verwaarlozen, maar druk druk druk hier... wel met allemaal leuke dingen gelukkig!

Kwam dus even snel een teken van leven geven, ben er vanaf morgen weer bij hoor! :)

Daag lieverds!

*stormt weer naar buiten, terug naar het drukke weekend*

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    zo boel gekletst gister :$

gisteravond onverwacht even lekker uit eten geweest, daarna een feestje van de carnaval, was supergezellig !! S sliep bij opa en oma dus vanmorgen ook geen S, lekker rustig.
    vanmiddag en vanavond verjaardag, dus ben er morgen weer.

nog een heel fijn weekeind !!

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, mooie kamer!!! En gelukkig gaat het vandaag beter.

Merel, het klinkt niet als het meest geslaagde avondje uit... ;) Hoe is het vandaag? ML nog laat thuis gekomen?

Rasp, knuffel en heel rustig aan. Het is ook niet niks om voor twee kinderen te moeten zorgen. J is vandaag 1 maand oud, gefeliciteerd!

Funn, Punky is vandaag 2 maanden oud!!!!! Jeeeeeeej!!!

Drank, jaaaaaaaaaaaaaaaaa, mis het ENORM :D

Dank jullie wel voor alle lieve woorden, hier is inderdaad verlof. Vond vandaag een mooie datum om te bevallen 11-12-2011 maar denk niet dat het gaat gebeuren :cool: Zeepje misschien???????
    Ml heeft vandaag eindelijk wat buikfoto's gemaakt en ik schrok eerlijk gezegd van mijn buik.

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
  17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mooi buikje hoor Quint!!

Meiden.........................ik heb nog geen ruzie had met VL :D

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    LM: schiet es op dan!!!:D:D

Quint: mooie buik, goed spits of niet?? Had je snoet er ook graag op gezien, maybe in album? Vergeet je er geen te maken met M erbij!!??? Das zo leuk voor later!!!
    Wat ga je komende week allemaal doen? Tijd zat he!!

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: heeel mooi kamertje heb je gescoord!! Wat voor greepje wil je erop gaan plaatsen Iets roze???

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hello Ladies,

Ach woorden woorden, even een fikse zaterdag discussie;) ach duurt een half uur en dan is het weer klaar hoor, no worry's

@Quint mooi buikje meid leuk hoor, en nog even en dan is er ook een drankje voor jou

@Nemo, mooi kamertje hoor

@Vlek, druk druk druk jij maar klinkt allemaal wel gezellig jij ook nog veel plezier met dat kleine beetje weekend wat er nog over is.

@Merel, hoe is het met JP? en verder met jullie en alles.

@FF, heb je nog een beetje lekker geslapen??

@Maible, jaaaaa nr 3 leuk hoor, altijd een optie om open te houden. En jullie ook een kerstboom gezellie he weer.

@Giraf, en is de storm al gaan liggen:D;)

Zo ga eens even op de bank, was hier ook weer een druk dagje, buitenverlichting gedaan. heb krans voor aan de deur gemaakt.
    enz enz verplichte nummers in het huishouden.
    Maar de kindjes liggen heelijk in bed nadat ze even uit gebreid in badje zijn geweest.

Morgen CB met T rond half11u prikjes brrr hoop dathij deze keer wat minder reageert er op.

Deel Deze Pagina