ja dat is ook zo, maar goed je kan er niets meer aan veranderen. denk ook niet dat dat gebeurd was (ze beroepen zich vast op de kleine lettertjes) Maar ja de boodschappen die worden ook fors duurder of heb ik daar als enige last van??
Rasp, wat een heerlijke foto!! En wat fijn dat het allemaal goed gaat! Geniet ervan meid! Merel, daar zou ik ook boos om kunnen worden! Maar in zo'n situatie ben ik op het moment zelf vaak veel te verbaasd om te reageren en dan bedenk ik me pas later wat ik allemaal had kunnen zeggen Maar balen is het wel, t gaat om veel geld! FF, ik vind het plaatje met het vogeltje het leukst! Hoe is het met je kindjes? Al een beetje opgeknapt? @sint, ik vind het ook lastig om iets te bedenken. Vooral voor L. Wij vieren sinterklaas altijd bij de schoonfamilie en dan krijgen alle kids een groot kado en nog wat kleine dingetjes van opa en oma.Kerst vieren we met mijn familie en dan krijgen ze dus van granny and granddad een groot kado. Ik vind het allemaal best veel voor die kleine hummels.
Meis, ik sta ook vaak in shock aan de kassa ML moet soms wel om me lachen want ik ben nou echt steeds beter naar aanbiedingen aan het kijken. (vooral als het om luiers gaat)
Maible, ik heb nog nooit, werkelijk nooit de volle prijs voor luiers betaald. Koop ze altijd in de aanbieding, vind het anders zonde van het geld... Merel, het is echt balen, jullie hebben gewoon pech gehad Ik denk verder niet dat je er iets aan zou kunnen doen/veranderen... Wat voor chugg.inton spul hebben jullie gekocht? M. is ook helemaal weg van chug. Wij hebben hem nu Tho.mas de trein gegeven, vindt hij ook hartstikke leuk. Ik ben sinds gisteren mijn rust kwijt. Ben naar de vk geweest en kreeg daar een paniekaanval. De baby is al volledig ingedaald (en dat voelde ik ook al een tijdje) en wordt bij de geboorte rond 3.000 gr geschat. Het gaat precies als bij M (was ook met 31 weken ingedaald en was ook rond 3.000 geschat). Nu denk ik dus echt dat ik rond 35-36 weken ga bevallen, zucht.
Hoi lieverds, ik haak gewoon even in hoor. Even onze lieve Quint een hart onder de riem steken, meid wat vervelend dat je je nu zo voelt, het hoeft niks te zeggen over deze zwangerschap natuurlijk, indalen kan al heel vroeg dat is niet raar maar ik kan me voorstellen dat voor jou dit anders is en het hele verhaal met M weer terug komt. Meid, probeer je rust terug te vinden, je kunt het! Het komt hoe dan ook goed!! Dikke knuf X
Merel, ooh gelukkig ja laats had ik karretje niet eens helemaal vol 100 euro nou dacht dat ze iets niet goed gedaan hadden. Maible, ja pampers houd ik ook in de de gaten zeker nu met 2 idd met alleen F was ik ook makkelijker er in hoor, maar nu loont het wel. QUint, aaah lieffy kan me voorstellen dat je daar van in paniek schiet, want weet zelf dat het veel zorg geeft als je kindje tevroeg komt. Maar idd wat rasp zegt je rust zoeken en die ook nemen he, want actief doen kan net laatste zetje geven. En hou in je achterhoofd mocht het echt zo zijn dat de baby weer met 35 weken komt, Kijk naar M dat is ook een grote knul geworden, dus alles komt goed Xx Ga nu even op de bankhangen!! (kijken hoe ML de mierzoeten cakejes wegeet grgrgr)
Oeehhh Quintje.....wat rot voor je dat je zo geschrokken bent! Wat heeft de VK erover gezegt? Had iemand niet in het begin jou al bang zitten maken over vroeggeboorte, of vergis ik me nu? Ga of moet je in het ziekenhuis bevallen? Goh.....kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het je allemaal effe door de vingers glipt qua gevoel hoe het eind zal gaan lopen..... Ik zou toch even nog een keer met de VK over je gevoels praten meid. Misschien dat de gyn je kan onderzoeken of de kansen vergroot zijn dat je vroeg gaat bevallen? Ik hoop toch heel hard voor je dat je de 37 minimaal gaat halen hoor! Sterkte meid! Wat kado's betreft, we zijn beetje los gegaan met de treinen van C. Hij krijgt een uitgebreide basisset voor zijn verjaardag en met de sinterklaas nog de looping en 2 losse treintjes. Ben erg benieuwd hoe hij het vind. Als ik over Thom.as begin heeft hij het steeds over de trein met de oogjes! Terwijl die van C ook ogen hebben!? Hij krijgt ook van die dia-cirkels voor zijn vieuwmaster van Thom.as. (vieuwmaster is zo'n ouderwets doorklik fotoaparaatje, weet niet of je het kent?) Funny: Eigenlijk wel erg jammer dat jullie zelf door jullie ouders nu geen uitgebreide sinterklaas 'kunnen' vieren. Ik ben blij dat we het dit jaar toch in de hand hebben weten te houden. Ze krijgen bij opa en oma ook best wat, maar gelukkig niet in het sinterklaas/verjaardags weekend. Mijn schoonloeder is het ergste, die koopt en koopt, en dan doet ze ons geloven dat het voor weinig geld is....ja ja... Maible: met jullie engelse familie is kerst ook erg leuk lijkt me, ook meer traditie denk ik? Mijn schoonvader is met een duitse vrouw getrouwd en zij doen ook met kerst kado's. Ideaal voor ons! Meis: is F ook rond sint jarig? Sorry, moet eens op de site kijken naar alle datums. Best lastig he....maar ik wil ook niet zoal ik zelf vroeger had, dat ik bepaalde kado's in de zak miste en die kreeg ik dan 9 dagen later met mijn verjaardag. ML zegt steeds: Jp krijgt gewoon 2x heel dicht op elkaar wat andere kids gespreid krijgen, pech gehad, hij krijgt er niet minder om. Iedereen voor TVOH??
Merel, nou ze is 6 jan jarig maar is toch redelijk kort er op, heb je net sint gehad dan kerst er ligt meestal ook wat onder de boom en dan is het zo verjaardag. En ja ik koop van alles en idd geeft nu pop en krijgt ze ook bedje en zo en met verjaardag wat anders want anders vind ik het idd ook zo raar ja. Zo'n viewer ken ik nog wel die hadden wij ook met van die schijven van karton met plaatjes er in, is dat wat je bedoeld?? TVOH ik heb het opgenomen, ML zit voor Top.gear hihi Oh ben zo klaar met de shakes, denk dat ik want ik wil afvallen en dat gaat ook gebeuren maar dit is niet te doen met een gezin, was vannochtend zo wappie toen ik in de auto zat 500calr per dag is ook niet veel he. Maar ja dan maar aan de son.ja bak.ker gaat het minder hard maar goed het gaat om het eind resultaat he.
hoi meiden nou vannacht om 01.30u is de ruzie eindelijk uitgepraat en heeft hij mij gelijk gegeven, hehe Tis nu allemaal weer goed en zijn nu op zoek naar geboortekaartjes Vannacht een vermoeiende nacht gehad... sem werd elk half uur wakker, heb dit nog nooit meegemaakt, was ook niet te troosten en helemaal driftig... Dus erg moe... vanmiddag zwemles gehad en morgen en zondag ook drukke dagen voor de boeg... hier nu heel de avond harde buiken, kan dit komen doordat baby druk is Ga nu ff bijlezen... Meiden fijn weekend allemaal! Knuffels
Lieve meiden, Dank jullie wel voor alle lieve woorden! Alles na 34 weken vind ik in principe goed al zal het wel zwaar worden met M erbij en zonder oppas. Tja, er zijn natuurlijk meerdere vk in de praktijk, de ene zegt inderdaad dat de kans op vroeggeboorte redelijk groot is en de andere denkt weer van niet maar zegt direct daarna dat als ik weeen krijg, moet ik gelijk bellen Lekker duidelijk zo. Zelf denk ik dat ze het gewoon niet weten en maar wat zeggen (sorry deze indruk krijg ik echt). Ik ga de volgende keer weer eens over beginnen. ML denkt trouwens ook dat de baby eerder komt en wil sowieso dat wij naar een zkh gaan, daar heeft hij een beter gevoel over. Merel, ben heel erg benieuwd wat Jp van de chug treinen gaat vinden! Rasp, hoe gaat het met jullie? Volop aan het genieten van de kleine man? Meis, niet naar ml kijken!
Ja die bedoel ik ja, met die schijven erin! Weet je dat mijn opa vroeger ook zo'n ding had? Niet met treintje Chug.gington maar met foto's van Lourdes HAHAHAHAH!!!! Oh 6 jan is nog te doen, maar wel achter elkaar he met kerst erbij. Pas maar op met je shakes....best eng als je er zo futloos van wordt. Zou dieëtiste eens checken.
Meis, wat Merel zegt, misschien inderdaad een goed dieetadvies? Wolfje, fijn dat de ruzie voorbij is. En gun jezelf ook wat meer rust, meid, je bent altijd zo druk met van alles en nog wat.
Quint: ik zou een second opinion vragen van de gyn hoor. Gewoon doen! Een week is zo voorbij, dus gelijk bellen! Ik zou me met zo'n vage antwoorden niet laten afschepen. Wolfje: we zeggen het nog 1 keer: je moet echt rustig aan gaan doen!!! Constant harde buiken is niet goed! Weet niet of je ooit blaasontsteking hebt gehad? Daar kun je ook heel veel harde buiken van krijgen. Leuk kaartjes uitzoeken, komt straks wel op de site he!! Ben benieuwd! ML eindelijk bijgedraaid, goed zo!! Rasp: geniet ze he meid!! Kun je je nu nog voorstellen hoe het die laatste wacht weer was?? Gek he...
kletskoppen--> niet veel onthouden ben ik bang... funny; beterschap daar! giraf; hele fijn avond! meis; weer genoten van de muziek, leuk zeg! merel; ohhh wat onwijs balen zeg:x kaartje komt zeker op de site moet wel vaak naar de wc maar denk niet blaasontsteking... quint wat schrikken meid... hopelijk zegt het niks over zw.duur, knuffel! ja doe rustig aan all; knuffels wil morgen, maandag of dinsdag mijn laptop wegbrengen voor reperatie, als dit nog mogelijk is... ik blijf het maar uitstellen, maar baal ervan dat hij niet goed werkt en dat ik er maar geen foto's op krijg dus als ik er een poos niet ben, jullie weten ervan xxx
Hi! Waar is iedereen toch steeds??? Ik ben aan het werk, helemaal alleen.....kip kip te zien hier.... Maar gelukkig maar tot 15 uur, daarna gaan we naar mijn ouders sinterklaas vieren en daarna naar verjaardag van mijn schoonbroertje, drukke dag dus. Ik zwaai maar ff naar iedereen, ik ben nu genoodzaakt om me op mijn werk te concentreren nu jullie me in de steek laten.......
Ben er wel hoor Merel! Quint Kun je niet al met 34 weken met verlof gaan? Je moet nu nog 9 dagen werken, en ik kan me voorstellen dat dat ook niet echt prettig voelt als je bang bent eerder te gaan bevallen.... Dan kun je proberen om thuis op je gemak nog een beetje rust te pakken... Sinterklaas Het is een hele lieve man hoor, maar hij kost me klauwen vol met geld! Neefjes, nichtjes, eigen kinderen....pfff.... ach ja, het is maar 1x per jaar toch? (net als kerst, pasen, verjaardag en weet ik veel wat voor dagen er allemaal kadootjes gegeven worden )
Je moet ook naar de I.ntertoys gaan.....daar kún je hele fijne kaartjes krijgen bij de kassa, en als je écht héél véél geluk hebt, krijg jíj het kaartje met 'alles gratis' erop.....
Hallo Iedereen, ja idd rustig. Merel aan het werk?? wanneer werk je dan?? Maar ik heb de boodschappen ook weer binnengesleept, en even pampers wezen halen 6 pakken, dus voorlopig wel weer genoeg hihi Oh en i.n.tertoys ja laten we het niet meer over gelukskaartjes hebben ik win ook nooit wat zo ga nu even de koelkast in de schuur uitsoppen die ruikt als of er een lijk in ligt.