De 13 Musketiers deel IV

Discussion in 'De mama's' started by nemo1981, Nov 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Nee zijn vader is aandeelhouder, maar zn directe LG is een ander. Nou nee niet echt op t matje... Maar meer van: Ik moet winst gaan maken anders doek ik t op!

2. Funnyfant

Rasp: Thanks meid.. Nee ik weet niks meer.... Dit is t. Er moet omzet gemaakt worden. Punt.

Ach ja we gaan maar gewoon door ik kan het toch niet doen... Loslaten dan maar....

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@FF, ok daar heb ik per ongeluk even over heen gelezen, het gaat dus echt om meer omzet. Wat spannend zeg! Heeft Ml niks achter de hand qua werk? Hopelijk gaat het allemaal goed komen meid, niet te veel zorgen maken al hoor.

4. raspberry

Heb ik trouwens ook nog niet verteld. Mijn vent gaat voor zichzelf beginnen, misschien al per 1 januari. Dat betekent dat ik, als ik dat wil, niet meer hoef te werken. En ik zit er sterk aan te denken om dat te doen. De 8 dagen achter elkaar werken vind ik vreselijk nu met de kindjes. Mijn werk vind ik geweldig maar dat kan ik ook weer gewoon gaan doen als de kindjes naar school gaan. Of als alleen V.era al naar school gaat ofzo.
    Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik wil maar ik heb ook nog genoeg bedenktijd want ik heb sowieso nog onbetaald verlof straks tot 1 juni.

5. Funnyfant

Nee niks achter de hand. Hij zegt "niet druk maken", maar ja.... dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Tja ik was er niet bij vanmorgen natuurlijk, maar goed....

Oh wat fijn dat ML thuis is naast t werk :) Geeft echt meer rust he schat!

6. Funnyfant

Oh wat zalig!!! Heerlijk meissie!!!

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Lieve Rasp
    Van harte gefeliciteerd!!
    Ben ziek thuisgebleven vandaag. :( Om 13:30 nog wel naar de VK (dat had ik anders in mn tussenuren gedaan).
    @rest: dikke knuffel, ik ga nog even liggen

8. raspberry

@FF, ja goed he, zijn allemaal fijne dingen voor mij waar ik me op ga focussen, dat moet me toch op de been kunnen houden, plus mijn lieve musketiertjes!
    Dikke knuffel voor jou lieverd, komt wel goed schatje x

9. raspberry

Ik ga ff voeden!

10. raspberry

nemo, beterschap meid!

11. Funnyfant

Nemo: Beterschap schat!
    Rasp: Dat heb je ook wel verdiend! Gun het je heeeeel erg :) (maar ben wel jaloers ;))

Heb net nog ff gebeld: Het was zo: De 2 aandeelhouders hadden met elkaar gesproken. Er moest nu wel iets gaan veranderen en dingen verkocht worden. Zij zitten gewoon met het probleem dat er al een jaar niet veel omzet is gemaakt. Het was dus geen "standje" naar ML toe, maar meer een gesprek wat er moet gebeuren nu. Die man is gewend spullen voor 100.000 tegelijk te verkopen... tja... Maar hij gaat straks nog even praten met zn LG. Ik wil weten of hij ander werk moet zoeken!! Maar een eigen bedrijf zou ik ook wel voor hem willen... Wat kan hij:
    Websites ontwerpen, maken en beheren
    Grafisch ontwerpen (van logo's en visitekaartjes tot cd-hoesjes)
    Films monteren
    Muziek opnemen en afmixen.
    Drummen (zou hij les in kunnen geven)
    Logistiek, administratief, finacieel, communicatief kan hij bijna alles

oh moet voeden!!!

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    Rasp, van harte met je verjaardag, maak er een leuke dag van !!!!!!

en wat fijn dat je miss thuis kunt blijven, wel spannend als ML z'n eigen bedrijfje gaat opzetten, wat gaat ie dan doen?

FF, heb je al bericht gehad van ML ? hopenlijk niets ergs

nemo, veel beterschap, het buikvirus is aardig actief, ook in deze buurt, ons heeft ie ook al aangedaan, maar gelukkig zijn wij er weer vanaf.
    leuk kamertje by the way !!:D

merel, hoe gaat het nu met JP? hopenlijk kan ie de gedachten dat poepen zeer doet snel omzetten in iets positiefs.
    wel heel sneu hoor, en dan moet je zelf ook nog doen alsof er niets aan de hand is ;)

wolfje, en quint, jullie schieten aardig op he, spannend hoor !!

LM, en ?? een ruzievrije zondag gehad ;)

ben vandaag zo duf als een konijn, uitgaan is niets meer voor mij :) en vooral de dag erna je verjaardag vieren was niet zo'n goed plan, maar we hebben het overleefd.

meis : herken jij het ook dat je zo opvliegerig word van de provera?
    zaterdag een fikse ruzie gehad met ML, normaal echt nooit ruzie.
    het is wel weer goed gekomen, maar normaal zou ik het langs me heen laten gaan, maar nu zat ik als een bok op de haverkist ;)

word ook helemaal down van al het babynieuws, in mijn omgeving zijn er zoveel zwangeren en ik hoef maar 10 min tv te kijken of er is iets op over zwanger worden/zwanger zijn/bevallen/of dikke buiken.
    op het feestje kwam ook het 2e kind aan de orde, heb maar gezegd dat het kwam zoals het kwam, maar diep van binnen stak het echt recht in mijn hart, als ze wat gedronken hebben durven ze de vragen te stellen die ze normaal niet zouden vragen helaas :(

nog 3 pillen en dan wachten op nod, vaak 2 dagen na de laatste pil, en dan die ander :(,maar het is voor een goed doel moet ik maar denken

13. Funnyfant

aaah lieve vlekkie toch :( kan me voorstellen dat t pijnlijk is... :( Knuff

14. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Lieve Rasp, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Een hele fijne dag samen met je man en kindjes!!!!! Hiep hiep hoera!!!!

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Jeetje, Funny, wat naar die onzekerheid..
    Maar zoals ik het begrijp is er nu dus een plan van aanpak mbt de omzet. Dus voorlopig is Ml nog even veilig. En rondkijken voor een andere baan is nooit onverstandig. Zeker niet in de huidige banenmarkt.

Rasp, wat heerlijk dat je zo goed hebt kunnen slapen! En een mooi vooruitzicht heb je zeg! Tot juni lekker thuis bij de kindjes en dan ook nog de mogelijkheid om dat zo te houden. Ik zou het wel weten!:D

Vlek, dat is idd pijnlijk:(
    Waar bemoeien die mensen zich mee:x Dikke knuf!

Nemo, beterschap! Straks lekker naar het hartje luisteren! Is dit je eerste bezoek aan de vk? Je had eerdere controles toch in het zkh?

Ik heb vanmorgen besloten weer te stoppen met de pil. Niet om zwanger te worden hoor! Maar ik word helemaal gek van die rot hormonen! Ik zit nu op cd 8 en ben weer ongi:x Dat had ik de vorige pilstrip ook al. Toen was ik ook ongi van dag 8 tm de nieuwe strip. Ik ben nu dus drie weken ongesteld en 1 week niet ipv andersom. De huisarts zegt alleen een zwaardere pil te kunnen voorschrijven maar dat wil ik al helemaal niet. Nu dus maar aan de condooms of toch maar een spiraaltje...:(

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Quint, ik zag nog foto´s van je pracht buik voorbij komen!! Mooi!!:D

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    hoi lieverds, kom zo reageren moet er eerst 1 in bedje drukken :D

18. Funnyfant

Maible; Ja de pil was ik ook klaar mee ;)
    En nee geen plan van aanpak.. ML moet t maar gaan opknappen... :(

Oh dames ik ben er effe niet hoor. Het is weer drama met Punky en die stress van ML's werk ik heb effe nergens zin in.
    xxx

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Hallo lieve musketiertjes

@Rasp, en lekker aan het genieten?? ben je nog lekker verwent met kadootjes?? En goed zeg dat ML voor zichzelf gaat starten. en ja kan niet anders zeggen dan dat het heerlijk is thuis te zijn bij de kindjes.

@Vlek, aaah lieverd, ja dat doet idd pijn he. maar hou je vast aan de gedachten dat het voor jullie echt ook nog komt. En ja provera, clomid en die utrogestan. ik werd er helemaal gek van!! was me zelf niet meer en ja en had constant een kort lontje.

@Nemo, beterschap en straks even babytje luisteren, rustig aan.

@Maible, oh ja herken ik wel dat van de pil na F had ik dat ook, ben toen aan zwaarder pil gegaan maar voelde ik me niet fijn bij en ben toe ook gestopt ook omdat we wisten snel weer zwanger te willen worden. en nu spiraal bevalt prima.

@FF, jeetje kan me voorstellen dat je daar mee in je maag zit, maar meestal loopt dat wel goed ach mannen roepen ook maar altijd wat he. zal toch niet zomaar de zaak opdoeken?? eerst moet ML maar even praten dan he. en ja anders als nog voor zich zelf. Komt wel goed schatje

@Merel hoe is het bij jullie??

@hier na CB geweest liep weer eens lekker uit, maar T is goed gegroeit nu 64cm en 6590gr dus helemaal goed, liep wat voor in ontwikkeling dus alles top. he ja je zieet het zelf wel maar bevestiging is altijd lekker he.
    morgen komt de fysio voor T om nog een meting van zijn koppie te maken maar die is ook weer mooi rond dus vewacht er niet zoveel spannends van. verder een drukke week veel visite's en vriendinnen maar wel gezellig dus.

20. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek
    Jij ook al zoveel feestjes! Lijkt wel of iedereen in December jarig is ;)

Quint
    Heerlijk verlof meid! En wat een prachtige buik!!! Echt een mooi puntje! :)

LM
    Nog geen ruzie gehad met VL, das ook een saai weekend dan :cool:;):p

Meis
    Hier heeft J ook al zijn 2e prikjes gehad. Bij de 1e reageerde hij ook vrij heftig met veel huilen en verhoging, maar bij de 2e helemaal niks! Hopen dat T er deze keer ook geen last van heeft....

Wolfje
    Hmm, jezelf zo rot voelen is niks :( Ik kon op het laatst ook alleen nog maar huilen leek het wel :)

Nemo
    Beterschap lieverd! Gaat nog niet echt lekker zo he met de zwangerschap? Kun je er wel een beetje van genieten?

Vlek
    Dikke kus voor jou lieverd! Het is ook niet niks he, en dan zitten wij hier vaak nog te klagen dat 2 kindjes zo druk is :)
    Maar net wat je zegt, als mensen wat drank ophebben denken ze ineens dat ze alles maar mogen vragen. Misschien voortaan zeggen dat je niet alles in het leven kunt plannen, zijn ze gelijk stil!

FF
    Hmmm lastige werk-kwestie.... Mijn zwager heeft ook in zo'n soort sector gewerkt. Als hij genoeg verkocht was hij het lievelingetje van de baas, maar als hij eens een maandje wat minder had verkocht keek de baas hem niet eens aan :(
    Misschien inderdaad eens kijken of hij voor zichzelf kan beginnen... Talenten heeft hij genoeg!

Maible
    Ja, ja, stiekem stoppen met de pil met als excuse 'de hormonen' ;)
    Haha en dan straks hier een foto met 2 streepjes.....
    Nee hoor, als je er zo'n last van hebt moet je er gewoon mee stoppen. Hier wilt ML zijn eigen sterelliseren als we "genoeg" kindjes hebben, maar ben zo bang dat er dan iets missgaat en hij doet het dan niet meer :):):)

Even iets heel anders.....
    Ik zal ik misschien wat minder komen. Ik merk aan mezelf dat ZP soms gewoon een obsessie begint te worden. Wil meerdere keren per dag kijken of er nieuwe berichtjes zijn, hoop dat de kindjes lang slapen of lief zelf spelen zodat ik op ZP kan, of ik reageer geirriteerd als ik hier iets aan het typen ben en de kindjes willen aandacht. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn, dus heb besloten soms even wat meer afstand van het topic te nemen. Heb nog maar een maand verlof en wil echt optimaal genieten van de vele vrije uurtjes met de kinderen voordat ik weer moet gaan werken. Dus dan weten jullie waarom ik er misschien niet meer altijd ben....

Verder gaat het hier super! Er is weer rust in huize giraf! :)
    En we hebben opvang vanaf Februari voor de kinderen! Er is een last van mijn schouder gevallen!

HEEL lang verhaal hierover op onze site.....

Share This Page