LANG ZAL RASP LEVEN, LANG ZAL RASP LEVEN, LANG ZAL RASP LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, IN DE GLORIA, HIEP HIEP HIEP HOERA!!!!!! Een hele fijne dag gewenst! Hoorde dat hij iig al goed begonnen is met (uit)slapende kindjes en een man die wat vaker thuisblijft!
@Giraf, ja hoop het ook dat T wat minder heftig reageert we zullen zien. Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. Oh en je moet lekker doen waar je je goed bij voelt hoor,maar voorop staat dat je lekker moet genieten van je kindjes he. En opvang fijn, ga zo ff op de site kijken. Vraagje; we hebben elkaar kaartjes gestuurd met geboorte van de kindjes en om mekaar te feliciteren. Nou vroeg ik me het volgende af?? ja, wie vind het leuk om van ons een kerstkaartje te krijgen? eerlijk zeggen he
giraf, moet bekennen dat ik daarom ook af en toe wat minder hier ben meis, bedankt voor je belletje, heeft me goed gedaan !! en kaartjes is altijd leuk toch, ik doe mee zo dadelijk even paard opzadelen en even een rondje rijden, even frisse neus en m'n hoofd leeg maken.
Sorry Vlek, het is ook gewoon zo moeilijk! Als ik het zwaar heb met 2 kindjes dan voelt dat echt zo... maar als ik me dan bedenk hoe graag je met me zou willen ruilen, dan schaam ik me rot... Maar toch zit ik ook met mn gevoelens en hormonen en moet ik t ook effe kwijt. MAar ik vind het zo moeilijk en pijnlijk dat jij er zo last van hebt... Ik ga er op letten lieverd oke... Want ik wil niet 1 van ons benadelen omdat ik zit te zeuren... Hele dikke kus!!!
Hi! Vlek: gadver kan me voorstellen dat je dan denkt: waar bemoei je je mee!! Rot van je korte lontje, maar bedenk dat het niet uit jezelf maar van de medicijnen komt! Rasp: oh, da's beter voor je dan, thuis blijven. Met zo'n baan kan ik het me ook wel voorstellen, maar ik zou zelf nooit alleen mama willen zijn, vind het heerlijk er even uit te zijn, maar niet 8 dagen achter elkaar! Giraf: geen schuldgevoelens, ik schaam me ook wel eens als ZP meer aandacht vraagt als de kinderen, ik probeer ook steeds de balans te vinden, gaat hier aardig, mede omdat ik op mijn werk tussendoor kan spieken! Zo, hier de verstandige mama uitgehangen, ik heb zojuist een afspraak voor Jp gemaakt bij een magtnetiseur hier in de buurt. Hij had vrijdag dus een veeg poep in zijn luier van een drol die op komst was, en er tot op vandaag nog mooi inzit!! Ik ben het echt zo zat, hij wordt er zo'n ongelukkig mannetje van he! Donderdagmorgen zijn we aan de beurt, en ik moest hem zeker vertellen waar we naartoe gaan en waar hij mee gaat helpen. Ben benieuwd!!!
Giraf/maible, heb berichtje voor jullie op de site gezet. @Merel, oooh ja heel goed het gaat zo ook niet he, maby dat het een oplossing bied he. arme menneke. moet JP zichzelf ook naar van voelen he. @Vlek, aah even lekker paard rijden. en fijn maar je mag zelf ook altijd bellen he het is allemaal niet niets wat er allemaal op je pad komt. en wat vooral de medicijnen allemaal met je doen!! Oh hier is het nw woord de hele dag Nee, echt op alles!!! grrrr peuterpuberteit!! hii maar ook wel schattig hoor even van vanmiddag; ik vraag aan f wil je een broodje? Nee dus ik zeg oh maar dat is toch lekker??Nee Bah Wil je worst op je brood? Neeeee Kaas dan? Nee Maar wat wil je dan?? Mama ikke broodje eten!! Handig Not ach ja hoort er bij denk ik he schatje is het wel
Rasp, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En dan wil ik nog even een hele dikke knuffel geven aan Funny *HUG* En ook een hele dikke knuffel aan Vlekje *HUG* Verder heb ik niet bijgelezen............Juul is nog thuis en ben de hele ochtend al druk geweest. Eindelijk is het hier sinds een uurtje ff rustig...........
Meis, kaartje is altijd leuk. Alleen stuur ik dus zelf al 2 jaar geen kaartjes dus van mag het maar het hoeft zeker niet
Even kort: ben bij de VK geweest. Fijn gesprek. Is zo'n leuke man!! Ja man ja! Echt geweldig ontnuchterend. of eeh hoe noem je dat, geen poespas iig... Ik mag van hem de 20-weken echo in het ZH afbellen en dan ga ik naar het echo-centrum. Dan wist hij ook zeker dat hij goede info zou krijgen. Die 30 en 34 weken groei echo's hoefden van hem niet echt, maar als ik dat zelf wilde kon dat via hetzelfde echo-centrum. Zelfde geldt voor dagcurves prikken voor suiker. Hoefde van hem niet. Was trouwens op die weegschaal nu 4 kilo zwaarder dan dat ik was toen ik 10 weken zwanger was van Daan (en 5 kilo lichter dan de weegschaal in het ZH van paar weken geleden). Valt toch mee.. Ik mocht van hem ook gewoon thuis bevallen. Hij zei we kijken gewoon. Als je je goed voelt blijven we gewoon thuis en anders gaan we alsnog naar het ZH. Allerlei leesvoer meegekregen, bloeddruk gemeten (117/80, geen idee, geen verstand van ) en hartje gehoord. Tot vanavond!
Nemo, fijn dat je gewoon lekker thuis mag bevallen!! En klinkt als een fijn gyn!! Mocht ons ooit nog een 3e gegund zijn krijg ik een geplande ks, vind ik na mijn ervaringen ook wel een fijn idee.
ff; wat naar van ml werk zeg hopelijk gaat het snel beter of vind hij wat anders! nemo; beterschap meid rasp; fijn kado vlek; is ook erg moeilijk meid... knuf maible; jeej wat een gedoe met de pil zeg meis; je bent weer door de keuring van cb giraf; geniet lekker van je kids lm;leuke avatar merel super spannend, hoop dat het werken zal!!!!! nemo; fijn dat de vk je bevalt!
Giraf: Heerlijk dat het beter gaat... Ik heb ook besloten wat meer afstand te nemen op woendag, donderdag en vrijdag, want dan is Boef thuis... Verder kom ik gewoon als Punky slaapt of lurkt aan de (.) gewoon lekker klessen. Maar het scheelt dat ik nog geen huishouden mag doen (en ERG dat ik dat vind), dus alle tijd voor hier Vlek: Knuffie! Zeepje: Oh meid sterkte!!!! Snel een kaarsje branden! Nemo: Thanks voor de lieve sms!!!!! En wat een supernieuws zeg!! Geweldig Rasp: Ik ga voor je naaien! Wanneer nodig? Meis: Thanks meissie! Komt ook wel goed LM: Thanks liefie! Die kon ik gebruiken vandaag!! Jij ook 1 want Feetje is een beetje high maintanance las ik?? Sterkte meissie!!! Merel: Oh meid ik hoooooooooop dat t helpt echt waar!!! Als ie bevalt, mag ik jouw adresje dan? Thanks!! All: Ik heb net CB gebeld... ivm de wakkere uren van Punky (18:00-1:00) maar ze had ook geen oplossing zo 1-2-3. Alleen haar laten huilen in de uren dat het wel gaat, als Boef niet in bed ligt. Ook zei ze de maxi-cosi in bed zetten om de voeding te laten zakken ipv bij mij, maar dat zie ik niet zitten. Ze moet zo rechtop, dat het echt goed zakt... En ook daar brult ze in, dus... Maar ze heeft me wel ff een boost gegeven dat ik t goed doe en er niks mis is aan mijn moederinstinct. Wel fijn zo'n hart onder de riem! Oh ja en ik heb me ingeschreven voor het beste idee van Nederland Heb toch zooooo'n goed idee!! Jullie moeten allemaal een derde kindje willen hoor, om het dan uit te testen, want ik ga natuurlijk wel winnen hahahaha!!! Ik heb ML nog gebeld en hij heeft me toch wel een beetje gerust weten te stellen. Ook gaat hij kijken of hij niet drumlessen kan gaan geven een avond in de week. Mocht het nou toch foutlopen, kan hij dat als vangnet uitbreiden misschien.... En in de toekomst gaat hij zich wat verdiepen en verder scholen in webdesign, zodat dat ook een optie is. Toch wel iets van een vangnet
Update: ML heeft bij zn vader gecheckt in hoeverre hij zich zorgen moest maken: Svader is BOOS!!! En niet op ML Valt dus allemaal wel mee hoop ik...