De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

Ik ben er morgen weer hoor. Voor jullie allemaal, bedankt voor de felicitaties en een dikke knuffel voor jullie allemaal en helemaal voor degenen die het een beetje moeilijk hebben nu.

Lof joe all!!! XX

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    huh :( had een berichtje geplaatst maar is niet hier te lezen, raaar !

FF, zo bedoelde ik mijn berichtje niet hoor :$, gewoon de foto's van jullie mooie kindjes blijven spammen en klagen is ook toegestaan ;)

fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen, ook wel fijn dat ML meedenkt over zijn toekomst,SV is nu boos op de LG begrijp ik :)D)
    en wat voor een idee had je dan ?? wij gaan zeker op je stemmen hoor !!!!!!!

zeepje, veel sterkte vandaag, heb je al bericht hoe het gegaan is ??

nemo, i didnt say i told you so :p, fijn meid dat je gewoon bij de nuchtere VK terecht kunt, komt helemaal goed !! wil je nu thuis bevallen of toch in het ZKH?

ritje op het paard heeft me goed gedaan, moet je maar vaker doen waren de woorden van ML :) oeps heeft ie miss toch wel last van mijn hormonen.

rest een dikke knuf en denk aan jullie !!

even een leuke foto van dochterlief met "nieuw" haar :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat een beauty Vlek!!! Mooie ogen!!

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een snoepie!!!!! :D:D:D Echt een leuk koppie zo met de haartjes :D

Aaah meid mag jij ook een keer??? Niet te druk over maken schat, komt goed. Kan hj vast oefenen voor als je dadelijk last hebt van de zwangerschapshormonen... En geeft niks joh, ik vind wel dat we er rekening mee kunnen houden als jij er last van hebt ;)
    Ja en SV was indd kwaad op de LG!!! :D

Tot morgen Jarige Rasp!!! Heb je een fijn dagje gehad? Xxxxxxx

LM: Thnx!!! :D Nee ik heb geen WF...

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff; leuke foto's! fijn dat het op ml werk meevalt!
    enne cb heeft je weer opgebeurd, goed zo!

vlek mooie foto van je meid met mooi kapsel;) fijn dat je lekker gereden hebt!

lm; nee heb ik niet...

rasp lekker verwend? tot morgen!

all; operatie is goed gegaan! nieuw buisje is geplaatst er zat een ontsteking...nu antibiotica...

kleine is mega druk in me buik...wordt met slapen straks nog wat;)

knuffels

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    goooeeede morgennnnn

zeepje, fijn dat alles is meegevallen met opa, hopenlijk een snel herstel.

FF wel heel fijn dat alles mee lijkt te vallen, maar denken aan de toekomst is nooit verkeerd natuurlijk.

vandaag werken in de bloemisterij, en daarna direct door na paardrijles, maar eerst even lekker zwemmen met onze kleine rebel ;)

een fijne dag, en pas op dat jullie niet wegwaaien als jullie de straat op gaan he :D

7. Zeepaardje

vlek; ja echt wel, ga hem vanmiddag ophalen van het zkh, hij mag naar huis:)

fijne dag meid!

all; hier mega keelpijn, snotterig hoofdpijn en misselijk, oh heb geen zin om ziek te worden:(

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zee, ik zeg tijd om te werpen!!!

vlek, fijne dag!!!

Meiden, vallen kleertjes tegenwoordig heel klein.
    Heb een leuk truitje voor Fee maar die valt heel klein. Ga hem zo maar weer uitdoen en verkopen denk ik.

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh vlek, haar van je dochter is echt leuk!! Mooie meid!

10. Funnyfant

Zeepje: Wat fijn dat de operatie goed is gegaan.. Moet jij nu hem gaan ophalen met je 38+ weken en snotterkoppie???????? Vind ik wel een beetje te gek als ik eerlijk ben :) Is er niemand die t effe kan doen voor je?? Knuffie en hopelijk zet te niet door :(

Vlek: lekker dagje vandaag!! Druk druk zoals we van onze lieve Vlek gewend zijn ;)

Oh en ik had het WEER verkeerd begrepen: Svader is niet boos op LG, maar op een bedrijf waarvoor alle spullen besteld zijn (en dus op voorraad liggen), maar die ze nu niet meer afneemt... Er zijn afspraken gemaakt, maar er is wat gedoe met belangenverstrengeling enz.
    Maar dat bedrijf moet snel dingen gaan afnemen anders trekt de geldpomper zn geld uit de zaak.
    Nou ik begrijp eindelijk het verhaal. Maar Svader (net van de operatietafel af*zucht*) gaat er achteraan. Als dat loopt met dat bedrijf is alles opgelost... :p

11. Funnyfant

LM: Oh wat ben ik verliefd op jouw meisje... Jammer ZO JAMMER dat we zo ver uit elkaar wonen, het had een leuk stelletje vriendinnetjes kunnen worden.. *zucht*;)
    Maar als onze meeting nu wel bevalt kunnen we wel jaarlijks een huisje huren en dan lekker met zn allen een weekendje doen!! Lijkt me SUPERLEUK!!!
    Maar dan moeten jullie wel allemaal blijven kletsen hoor! Meer, minder, maakt me niet uit, maar wel blijven:)!!

Zo gisteravond ging Punky om 23:00 slapen (veeeeel beter dan 1:00). Ze werd wel om 4:00 wakker voor een voeding, helaas. MAar daarna doorgeslapen tot 7:30. En ML is gaan werken en Boef naar het KDV, dus ik heb Punk naast me in bed gelegd en tot 10:20 geslapen :). Oh wat heeeeerlijk was dat!!
    Ik heb wel een rotdroom gehad. Ik droomde dat mn zus dood was :(:(:(:(:(:(:(:(:( OhEn het was al een poosje geleden gebeurd dus iedereen deed weer "normaal" maar ik werd gek van t verdriet in mn droom. Zo raar en akelig.. pfffff.

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Thnx liefie!! Jaaaa echt jammer dat we niet dichterbij elkaar wonen (iedereen trouwens)!! Leuk idee huisje huren!!

Wat een lekkere ochtend!! Vervelend zulke dromen!!!

13. Zeepaardje

lieverds niet bijgelezen... voel me beroerd:(

misselijk keelpijn hoofdpijn snotterig:X bah

knuffels en fijne dag

14. Funnyfant

He getsie meid :(:(:( Beterschapjes en stel t bevallen nog maar ff uit ;)
    Neem een Pmolletje dat helpt!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nemo, heb jij nog interesse in iets?
    Anders gaan ze mp op hahaha
    Allemaal maatje 50 en alleen de onderste 2 zijn 1 keer gedragen. (links bovenin is al verkocht waarschijnlijk :D)

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    En nog twee shirtjes in maatje 50/56, onderste is ook verkocht (ook maar 1 keer gedragen)

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Jajaja, nemo heeft altijd wel interesse ;) De portemonnee niet vrees ik..
    Ben toch nog thuis gebleven vandaag. Voelde me nog niet 100%, dus ik dacht ik doe rustig aan. Daan naar het kdv gebracht en ben vervolgens weer in slaap gevallen. Gevolg: hoofdpijn :(

Voor diegenen die het vroegen: natuurlijk geniet ik nog van de zwangerschap. Ik denk dat dit gewoon een buikgriepje was. Niks aan te doen. En we zijn allemaal ook weer de familie snotter...

Ohhh meiden, jullie schrijven zoveel waar ik op wil reageren, maar vergeet steeds te helft en op één iemand reageren vind ik dan ook niks..
    Voor jullie allemaal een dikke knuffel

18. giraf

giraf Niet meer actief

Bedoel je dat je hier wat minder bent omdat je meer tijd met S wilt doorbrengen? Of omdat wij soms 'zeuren' dat 2 kindjes soms druk is?
    Eerlijk zeggen hoor....*edit* zie al dat het anders overkwam dan dat je bedoelde...
    Mooie foto van S! En dat uitzicht uit jullie raam :$ *jaloers*
    Hoe gaat het verder met je? Alweer een beetje opgeknapt?

Meis
    Wij sturen nooit kerstkaartjes, maar krijgen is altijd leuk natuurlijk :)

Merel
    Oh spannend een magnetiseur voor Jp! hopen dat het helpt! Ben ook wel heel benieuwd naar de werkwijze van een magnetiseur...

Nemo
    Das wel fijn dat je thuis mag bevallen, of maakt het jou niet zoveel uit?

Zeep
    Hoe is de operatie van je opa gegaan?

Funny
    Je kunt toch ook boeken onder 1 deel van het bedje leggen? Zodat ze scheef ligt zeg maar?
    Ben benieuwd naar je idee voor het beste idee van NL! Vind ik echt een leuk programma om naar te kijken! Misschien win je wel en kunnen jij en je ML allebei lekker stoppen met werken ;):D
    Wat rot van je droom :( Ik kan ook heel vaak zo naar dromen en dan blijf ik daar de hele dag aan denken...

LM
    Hier wordfeud, vind er niks aan :)

Nemo
    Goed zo voor rustig aan doen! Lekker binnenblijven en uitrusten!

Net terug van oma. Is net weer geopereerd, maar gaat redelijk. Ze heeft het nu wel moeilijk met de feestdagen en alle ziekenhuisbezoeken, ze mist opa nu extra natuurlijk. Heel soms lijkt ze het wel eens een beetje op te geven :(
    We gaan maar extra vaak langs, dan fleurt ze gelukkig weer helemaal op!

Maar wat een weer vandaag :$ Bah! Wij blijven lekker de rest van de dag binnen!

19. Funnyfant

aaah arm oma :( lief dat je er veel naar toe gaat, arm vrouwke:)
    oh ja bedje staat al weken omhoog, nee t ging om het "uitbuiken". ze moet na iedere voeding 30 min rechtop ivm reflux. Maar dan valt ze in slaap, dus wakker wegleggen lukt niet... En omdat ze bij ML niet wil slapen hahahaha, moest ze dat leren...

20. Funnyfant

Ik denk dat ik Punk vandaag al 1000 x gekust heb.. Ik ben zo verliefd :) En zo lekker in die wangen bijten (met mn lippen) oooh ik kan haar wel opvreten :D:D:D :)

Deel Deze Pagina