De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh jee er is dus wel nog iets enger dan poepen: De poepjesdokter... Nou weet je in ieder geval wel dat het een mentaal probleem is en niet fysiek... Het is een kleine stap, maar het is iets...

2. Funnyfant

Hahahaha Meis: Nee geen staartje, ik heb speldjes besteld op "jouw" site... Ik ben veel te bang dat de haartjes uitvallen, doordat mn smoeder dat steeds zei in t begin zit ik steeds te wachten tot t gebeurd :)
    Ach ja en ieder kindje heeft iets (of meer ietsen) moois!! Zeker musketierkindjes!!!!

LM: Ja en vaak kun je dezelfde kleren hebben, maar door t net iets anders te combineren wordt het een heel andere stijl hahaha!
    Ja alledrie de kleuren heb ik, erg he! En ook nog een ander jurkje :)

3. giraf

giraf Niet meer actief

NATUURLIJK WEL!!!!! Ben juist super vereerd dat ik hier het GROTE nieuws mag melden!!!! :)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi dames, heb jullie vandaag wel een beetje verwaarloost, was druk met vanalles en met name de kindjes natuurlijk. En nu heb ik even tijd maar wil ik heel graag mijn bevallingsverhaal in elkaar zetten. Het wordt wel een lang verhaal aangezien de bevalling ook lang duurde natuurlijk en ik wil het voor mezelf ook op papier hebben dus vandaar dat het misschien wat uitgebreider is.
    Dus FF, het komt er aan!!

Knuffels voor jullie allemaal!! XX

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Truste liefjes

6. raspberry

Aah Nemo liefie, beterschap en lekker slapen!

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Dank je Raspie..

8. Funnyfant

Ml is oefenen Boef en Punk beiden wakker. Punk heeft PIJN. Hap gebeld, nog n dosis Nexium moeten geven... ML zegt: Ik vindt t erg, maar ik MOET oefenen. za optreden :( snap t wel hoor.. Maar ik zit er weer mee..

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    iedereen weer lekker aan de klets geweest zo te lezen, zag al weer veel leuke kleertjes voorbij komen.

zeepje, fijn dat het met opa zo goed gaat !! hopenlijk blijven deze buisjes dit keer wel zitten.
    en dat overblijven is vrijwillig neem ik aan, zou er nu wel mee stoppen, je kunt elk moment bevallen !! als je straks bevallen bent moeten ze ook iemand anders hebben om het over te nemen, dus zou er zeker achteraan gaan dat ze vervanging regelen.

rasp ben benieuwd naar je bevallingsverhaal !! hoe gaat het met mams ??

merel, veel succes vandaag, jk spuitjes en jp naar de peopjesdokter, hihi wat kunnen kleine kinderen toch allemaal verzinnen he, hij maakt er idd wel tussen z'n oren een probleem van zo te lezen, hopenlijk kan de magnetiseur hem geruststellen.

quint, lekker aan het genieten van je verlof ??:D

FF, zo niet leuk :(ben je de nacht goed doorgekomen? is het niet misschien iets om met boef en punk naar een ost te gaan ?? vind het eigenlijk niet echt gezond dat ze zo lang wakker zijn :), wil me nergens mee bemoeien hoor schatje maar vind het zo zielig voor jou, jij zit telkens met de gebakken peren:(, en ik denk dat daarom boef ook geen afstand kan doen van z'n speen omdat ie overdag best moe is. nogmaals ik wil me nergens in mengen, maar maak me een beetje zorgen om je.

meis, T geen last van z'n prikjes gehad ? en fijn dat z'n hoofdje weer rond is :D

LM, lekker aan het shoppen voor je meid :D, er is zoveel leuk spul te krijgen. ben je alweer aan het rijden of nog niet ?

nemo, hoe gaat het met je buikgriep, alweer een beetje beter of nog zo misselijk ? ik had het een weekje geleden ook, was echt 4 dagen ermee onder de pannen :(, hopenlijk snel beter, beterschap iig !!

giraf, alles goed in het giraffenverblijf, lekker van je kids aan het genieten :D

mlief, bij jullie ook alles goed, ook alles al klaar voor kerst ?

jadore, druk bezig met je bruiloft, niet te perfect maken he ;)

maible, lekker van je kids aan het genieten ?

als het goed is niemand vergeten :), werd vanmorgen wakker en lag er geen ML naast me, zat ie op de bank :(, had last van oorpijn en was maar tv gaan kijken, ach ja ieder z'n ding :D. oren waren gister gewoon schoon, kwam door de verkoudheid zei de dokter.
    gisteravond nog even paard gereden, maar in draf was ie iets kreupel :( (beetje mank) in de wei een glijder gemaakt of zo, dus na een paar rondjes te hebben gedraafd toch maar gestaakt voordat het erger werd.
    gister ging het heel goed met zwemmen, zo schattig om te zien dat ze dan zo hun best doen :D

10. Funnyfant

Fijne verjeurdag veur ow, fijne verjeurdag veur ow, fijne verjeeeuuuurdag, fijne verjeeeeuuuurdag, fijne verjeurdag veur oooow!!! (ff op zn H dialect, want G kan ik niet :p)

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd Mereltje!!!!!! Fijne dag vandaag!!!! :D:D:D:D:D:D

11. Funnyfant

Rasp: Heb weer traantjes moeten wegpinken bij je bevallingsverhaal. Zo prachtig weer, vooral het einde, zoooo mooi... MAar wat een zit zeg poeh!!
    Hij staat online!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel, gefeliciteerd een hele fijne dag vandaag.

Hieper de piep!!!!!!!! Hoera

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemiddag allemaal,

@Vlek, oh fijn dat het zo goed gaat met zwemmen, vandaag laatste pil zag ik en dan wachten op ongi hoopt dat het snel komt voor je.
    voel je je al een beetje beter?

@FF, hoe is het met punky gegaan vannacht?

@merel, weer een jaartje ouder fijne dag en lekker laten verwennen door je ML en je lieve kindjes

@nemo, is de cracker blijven zitten?

@ben vannochtend al naar de gyno geweest, controle of spiraal goed zit nou alles helemaal goed dus dat is wel fijn. hoef niet meer terug te komen. (maar gyno zegt aaah zie je nog wel eens terug toch?? ja ach vast wel zeg ik:p)

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel van harte meid!!!

Fijne dag! XX

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Van harte merel

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    JAAAAAAAAAAAA!!!!!!! MEREL, VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!!!! LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, HOERA!!!!!!! Maak er een hele mooie dag van samen met ML, Jp en Jk!

17. raspberry

Lieve Merel, van harte gefeliciteerd!!!
    Fijne verjaardag gewenst!
    3 dikke smakkerds XXX

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp, wat een mooi verhaal, en idd werd ook emo zo mooi dat je zelf je kindje helemaal alleen gekregen heb.

Oh ben vanmiddag ook zelf eens in de pen geklommen, had nog niets op papier, maar heb het zojuist naar FF gemailt.
    Dus het is onder weg

19. giraf

giraf Niet meer actief

lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven, hiep hiep hiep hoera!!!!!

gefeliciteerd met je verjaardag lieve merel!!!!!

20. giraf

giraf Niet meer actief

*snik*
    Wat een prachtig bevallingsverhaal Rasp!

Wij hebben ook iets besloten....
    I is wilde met oma mee, dus zijn ML en ik lekker met J uit lunchen geweest. Even lekker de tijd om samen weer eens te kletsen. Komt het onderwerp toch al gauw weer op kinderen.... eerst wilde ML geen 3e, maar hij is helemaal om! Sterker nog, zodra J een jaar is gaan we voor een 3e! Ik ben helemaal blij! :)

Verder niet veel geschreven hier? Allemaal een ZP-loze dag? ;):D

Deel Deze Pagina