@Giraf, lekker middag gehad dus, en leuk een 3de hiii. (oh ben wel benieuwd waar door hij nu helemaal om is ??) geen omkoping toch? (ik ga ook zeker weer terug naar gyno zo als vannochtend afgesproken)
Meis Haha geen omkoping hoor, hij begon er zelf over FF vergeet ik nou al de hele tijd aan je te vragen, maar hoe gaat het met Vinkje? Jij kletst toch ook met haar in een ander topic? Laatste wat we hoorden was zat ze zwanger was/is..... Ben gewoon even benieuwd!
sorry meiden, hele middag mijn broer op visite gehad dus geen tijd om te kletsen Had net de politie aan de deur. Van de week was mijn Ford logo van de auto gejat (wat moet je ermee ?!?!) en ze hadden de dader. Ze hebben mijn gegevens genoteerd en zouden van de week nog even bellen hahaha Ik ga vanavond Rasp haar verhaal even lezen!!
Vlek: Lekker gereden, meid!! En je bemoeit je ook niet meid, je bent juist heel lief! Nee het is niet normaal dat een peuter zo laat nog wakker is. Het ging echt goed: Boef sliep tussen 20:00 en 20:45 tot de ochtend. Maar gisteren kdv gehad en dan is t meestal lastiger voor m... En Punky: gisteren de hap gebeld, het was zo erg Mocht ik een extra dosis medicaie geven en toen ging t beter. Nu moet ik de medicijnen proberen tussen 18;00 en 20:00 te geven, zodat ze er 's avonds minder last van heeft. Ze heeft nu haar moeilijke momenten en gaat niet slapen. Ik hoop dat vrijdag een betere oplossing komt voor mn meisje Ze heeft echt een paar uur per dag echt pijn, zo zielig. Nu ligt ze in de ww maar ze kreunt veel... zal zo wel wakker worden... Maar Boef heeft tot de 9 maanden tussen 18:00 en 23:30 wakkere uren gehad.... Ik hoop zo dat het dit keer eerder over is... Giraf: Vinkje heeft het laatst in juli gereageerd. Ik heb haar nog een kaartje gestuurd, maar niks op gehoord... Ik hoop dat alles goed gaat mer haar. Meis en Giraf: Wat een geweldig nieuws!!! Dus over 1,5 jaar zitten we weer te F5-en Meis: Ik kom er nog niet aan toe met mn kindjes vandaag, om je verhaal te lezen en op de site te zetten. Ik doe t als ML thuis is oke? xxx LM: Oke, wel super dat ze m hebben
Nee das waar thanx mop... Maar hopelijk gaat t snel beter. Ik kijk echt uit naar vrijdag... Oh ja Boef loopt al 3 weken zonder speen rond. Alleen nog in bed en in de auto/buggy En als ie ziekjes is ook.
Ha lieve meiden, Merel; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! HIEP HIEP HOERAAAAA!!!! En wat een draakje is Jp toch Even laten zien dat hij wel kan poepen en dus niet naar de 'dokter' hoeft. Funny, zo zielig voor Punky Ik hoop dat het helpt als je de medicatie rond 18.00 geeft. Arm meisje... Vlek, kreupel paard Dat is balen! Wanneer heb je weer een concours? Meis, kerstkaartjes zijn altijd leuk! Ik had wel het voornemen om kaartjes te sturen (ook naar jullie) maar het is er nog niet van gekomen.. Misschien dat ik dit weekend er mee aan de slag ga! LM, leuke kleertjes weer! Ik ga vrijdag de stad in. Er schijnt hier in de binnenstad een outlet te zitten met allemaal leuke merken Nemo, hoe voel je je? Nog ziekjes? Wolfje, ook al ziekjes Beterschap! Hoe is het met je opa? Giraf, wat super dat ML een derde ook ziet zitten!! Hier ook een Ml die aan het idee begint te wennen We moeten het dan wel weer goed timen, onze derde moet dan ook weer rond dezelfde tijd geboren worden Dus even waarschuwen als je weer aan de smep gaat, hihi. Hoe is het met je oma? Het is ook wel een hele zorg zo. Arm mens, rond deze tijd is het gemis van haar man natuurlijk extra. Rasp, hoe is het met je? Nog een leuke (rustige) verjaardag gehad? De rest; Zwaai en knuf!! Hier in huize Maible heerst de buikgriep Ik blijf maar luiers verschonen. Die Arme O heeft er helemaal rode billen van. En gisteren is de beurs van Ml gestolen:x:x Ze hebben geprobeerd te pinnen met zijn bankpassen en creditcard maar dat is gelukkig niet gelukt. Maar wat een gedoe om al die pasjes weer opnieuw aan te vragen. Hij had er ook zo'n beetje alles in zitten wat je maar kunt bedenken aan pasjes.
Funny, vind je het leuk als ik binnenkort op bezoek kom? En dan meteen met Merel afspraken? Het lijkt me toch wel erg leuk om jullie te ontmoeten
Maible: outlet?? Misschien ga ik wel met je mee vrijdag Kom ik met de trein Oh nee kinderarts... Oh nee buikgriep Blech dat vind ik de ergste van allemaal... beterschapjes!!!
Jaaaaaaaaaaaa!!! Allemaal lekker dichtbij Funny komen wonen Balen van de auto Komt er vast een betere op je pad binnenkort
lieverds ik kom vanavond of morgen op jullie reageren ik kom net binnen vliegen en ga straks zwemmen. Kus voor jullie FF, doe maar rustig aan morgen weer een dag om mijn verhaal te lezen hoor. moet je even kijken denk dat het te lang is
Merel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!!! van je kleine dochter al een leuke tekening gehad zag ik, superlief !!!!!!!!!!!!!! FF ja zo zou het "moeten" idd, wel vervelend dat het nu weer iets minder gaat. komt vanzelf weer goed hoop/denk ik. en op naar vrijdag, hopenlijk hebben ze iets waardoor punk weer lekkerder in haar velletje gaat zitten zo zielig zieke kids merel, hoe ging het bij ton ?? ben wel heel benieuwd wat ie nu gedaan heeft. maible, eind januari pas weer concour, dat scheelt. vandaag op het harde laten draven maar toen zagen we eigenlijk niets meer, kleine boef zal wel geen zin hebben gehad in de les ook al aan de buikgriep lees ik, oooh zo vervelend en vooral bij die kleintjes . hebben ze niets van de rekening af gehaald ? dat is wel heel fijn, wel heel vervelend, moet je alle passen gaan blokkeren en opnieuw aanvragen. die lui moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven :x fijne kerstgedachte hebben ze tegenwoordig :x meis,giraf,maible, jullie gaan mij niet inhalen he, ik gun jullie alle geluk, maar nu eerst ik vandaag de hele dag gepoetst, lijkt wel nesteldrang , echt alle plintjes en schilderijen zijn opgepoetst en alle kasten zijn van de muur geweest, maar dat was ook wel nodig, heb het niet meer gedaan sinds we hier zijn komen wonen 4,5 jaar geleden , net nog even gedweild dus huize vlek is vlekloos
Hoi meiden Pfff, wat een dag! Werd vanmorgen gebeld dat ik met J. naar het CB moest komen want er heerst kinkhoest en hij moest dan nu de inentingen hebben van 8 weken.....nou daar was deze mama niet op voorbereid dus. En vanmiddag heeft ie dus veel gehuild en wilde steeds bij me liggen en nu sinds een paar uurtjes slaapt ie gelukkig. En vanmiddag kreeg ik ook nog kraambezoek. Kortom een hectisch dagje en nu pas even op de pc. Verder gaat alles prima hoor! Nu ga ik even bijlezen!
Heh verdikkemie, beginnen er nu 2 kindjes te huilen hier...... Moet ik eerst maar even aandacht gaan geven.
Vlek; jaaaaa dat vind ik ook! Geen beebjes voor Vlek's beebje meer!!! Jij eerst!!! Rasp: He meid arme J tot zo? Nou ja ik kruip heerlijk achter mn naaimachine
Lieve schatten, ik vind het zo jammer dat ik er bijna niet aan toe kom om hier te kletsen en op jullie allemaal te reageren. Hopelijk heel snel weer orde in de keet hier en dan ben ik er weer helemaal bij!! Wij gaan zo naar bedje! Trusten allemaal!! Dikke knuffels XX
Hi! Dames, bedankt voor jullie felicitaties! Ik heb het minimaal gevierd vandaag, alleen ouders en schoonzus met kindjes over de vloer gehad, maar ik vond het heerlijk zo! (schoonloeder kwam nog even op de koffie met fashionchequ.e van 50 euro, dus ze was even welkom) Vrijdagavond heb ik feestje voor vriendinnen met aanhang, dus dan heb ik nog wat leuks in het verschiet. Kreeg van mijn ouders een mooie passpiegel, en van ML een fietsstoeltje voor achterop, en van mijn kindjes een 'muisje'. (draadloze muis) Vlek: ik ga morgen pas naar de magnestiseur, en ik snapte je berichtje over 'mooie tekening van je dochter' niet helemaal.... Of jij , of ik ben even de weg kwijt? Morgen hectische morgen, eerst prikje op CB halen en dan door naar de man met de magische handen. Morgenmiddag ben ik er weer! xxxx
Lieve raspie, dat is begrijpelijk toch?? Doe rustig aan meid Hier gaat het eindelijk weer een beetje. Wel nog thuis gebleven vandaag. Daan om 8 uur naar het kdv gebracht en zelf nog tot 11:30 liggen slapen Zal het wel nodig hebben gehad. Gelukkig weet ik dat Daan het altijd naar zn zin heeft op het kdv anders zou ik me nog schuldiger voelen. Ik zal snel weer op jullie allemaal reageren hoor. Heb wel braaf bijgelezen, dus ben op de hoogte Daan ligt trouwens nog steeds de longen uit zn lijf te hoesten hoor ik.. Heb hem al 3 dagen bisolvon gegeven