Oh hahahahaha, da's de andere Jk!!! Da's het zoontje van vriendinnetje van de zwangerschapsgym! Nou snap ik 'm!! Ik dacht echt: waar heeeeeeeft Vlekkie het over!????
sorry merel, dacht idd dat het je lieve dochter was ,maar zij is natuurlijk ook veeeel knapper . en was even in de war, dacht dat je gister al naar de magn zou gaan nemo, das toch heel fijn, even lekker op adem komen, hoe voel je je ? rasp, lekker hectisch, wel vervelend dat dat zo snel moest, maar ook wel heel fijn, ik heb van dichtbij gezien wat kinkhoest met kleine kindjes kan doen FF nog wat leuks gemaakt ?? heb nu een abbonement op knippie, ben benieuwd of dat wat word. dadelijk na het eten even lekker naar de intra.tuin, moet nog groen en dingetjes hebben voor kerststukjes
Nee natuurlijk niet! Eerst een heel lief broertje of zusje voor S! Veel plezier bij de intratuin! Maible/FF/Merel Als jullie gaan meeten, mag ik dan ook komen? FF Hmm is niet leuk om je meisje zo te zien lijden ik wou dat ik er iets aan kon doen lieverd.... Merel Leuk vrijdag feestje met je vriendinnen! Ben benieuwd hoe het vandaag bij de 'poepjesdokter' is... Nemo D ziekjes en hoe voel jij je? Hier een dagje binnen door de regen, maar ze zijn allebei behoorlijk druk, dus ik denk dat ik ze straks toch even buiten ga laten uitrazen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa natuurlijk Girafje!!! Ik wordt helemaal blij!!! Iedereen is welkom! Vlek: Oh leuk de knippie... vind m wel duur, dus ik ben benieuwd wat je er van vind... Oh ik ben dol op int.ratuin rond kerst Wat ik aan t maken ben... mmmmmm... tja... Ik zal t snel laten weten oke? Merel: Ben heel benieuwd wat T.on kan doen!!! Rasp liefie: Jij moet echt even meer aan jezelf denken en minder aan ons schatje. Je bent superlief, maar we begrijpen allemaal dat het gewoon hartstikke zwaar is met 2 kindjes. En als je dan in je zwangerschap al veel energie in hele zware en spannende dingen hebt moeten steken, zoals met mams, en heel weinig slaap door V. en dan zo'n tergend lange bevalling, ja dan blijft er voor de kraamtijd weinig energie meer over he schat! Steek die energie die er nog zit maar lekker in jezelf en je gezinnetje! Wij gaan nergens heen en ik wacht met smart op je! Nemo: Lekker effe aansterken he mop! Anders kom jij ook gewoon deze kant op als de rest komt Als je dat leuk vindt Maible: Hoe gaat het nou met je? Knuffie! Mliefje: Alles goed schat??? Quint: Hoe is t bij jou? bijna 37 weekjes nu!!! Jaaaa!!!! Zeepje: Ben je aan t bevallen????? AAAAAAAAAAHHH spannend!!!! Meis: Heee lieverd, weer muziekles vanochtend? Zo leuk! Heb je nog leuke foto's? En de rest: Nog leuke foto's van het kroost? Oh jee ik vergeet de helft weer Sorry!!!
Morning Ladies Iedereen lekker geslapen? wij wel heerlijk tot 8.30. @FF, oh je houd het wel spannend zeg wat je aan het maken bent, en morgen muziekles morgen tevens de laatste. @Vlek, lekker naar de intra altijd leuk waar ga je naar toe dan? L? of ergens anders? Vlek, jij bent nu de volgende om zwanger te worden niemand anders!! Oh en geloof dat ik iets moet ophelderen, ik heb gister gezegd dat de gyno mij Ooit nog wel eens terug ziet, maar echt voorlopig ga ik van deze 2 eerst genieten en pas als T ook naar PSZ is denk ik er weer eens over hoor. We hebben het er idd wel over gehad, of nu snel een 3de of wachten en dan nog 2. Haaaa heb ML overtuigd dat 4 ook wel heel leuk is. Wil eerst nog studeren enzo zulke zaken. en lekker op vakantie gaan enzo.
Slapen??? Nee niet echt: Punky sliep weer pas om 0:15 tot 5:00.... En daarna 8:00... Nu slaapt ze nog, maar helaas was Boef ook om 8:00 wakker...
Funny, ja dat zijn wel gebroken nachten, ach komt wel met punky. en 8u is toch heel netjes? ik heb sinds 5 nachten weer het bed voor me alleen gehad dus was heerlijk F is braaf in dr bedje blijven liggen. Nou was niet gemeen bedoeld lieffy, maar we waren het over uit gezien ook mijn gezondheid dat nu 1tje niet kan, en een nakomer vinden we niet leuk. Dus moest ML me gelijk geven dus ja dan maar 4 he. (moet het ook allemaal willen natuurlijk he) (had je mijn verhaal nog gelezen) Xx
hoi meiden even snel berichtje... ben helemaal niet lekker... en heb het eigenlijk beetje gehad hier... tot snel weer... knuffels
arme zeepje beterschap meid!!!! en je hebt t zwanger ziek en misselijk zijn gehad neem ik aan, zp toch niet of wel??? kan t me helemaal voorstellen! Lieve Zeep-beeb D), kom eens gauw ui mama's buik!! We willen je ziiieeen!!!!!! Meis: jee.... Meis: hihihihi nee weet ik toch schat Kus!!! en 8:00 is heerlijk... vanaf een uur of 9:00... Niet vanaf 0:00 met 5:00 ertussen hahaha
ooooh vergeten : Punky rolt van buik naar rug!!!!!!! heb t op film ze deed t met 6 dg al, maar toen niet meer... en nu wel weer!!
@FF, oooh leuk zeg van punky die is er ook snel bij he overal. T doet het ook naar zijn rug rollen en ook nu op zijn zij in de box. Maar ja ach komt wel vanzelf dat ze de nachten doorslaapt, je mag dr altijd brengen in training hier hoor!! Oh T heeft een tik, die gaat een rondje om zijn as in de box, maar ja soms komt hij dus vast te liggen met de benen tussen spijlen, gillen dat hij dan doet net een meid! @Zeepje, beterschap, en hoop dat je kleine babytje er snel is ben zo benieuwd!! leuk hoor heb wel weer zin in een vers babietje
Zeepje sterkte!! Meis, ja heb mijn slaap uit. Om half 9 al haha funn, wat knap van Punky!! Zo na een oorverdovend geschreeuw en een badje ligt ons spookje eindelijk te slapen.
hahahaha dat zal dan wel, wel grappig ligt ie daar een beetje door de box te schuiven. F was altijd heel rustig, vind het wel leuk als ze wat meer doen en kunnen. Zal straks even een foto zoeken, heb wel leuke maar moet op jacht naar de kabelheel handig weet nooit waar het allemaal blijft. Lieffy had je nog mijn verhaal kunnen lezen?