De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    LM, aaah wat een lieve foto zeg, nou lekker toch ze slaapt dus sssssssstttt zachtjes typen he;)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Waarom doet facebook nu zo raar?!?!
    Meer mensen last van?

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh kleertjes zijn ook binnen :D

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    het even gekeken maar nu doet mijn FB het wel weer goed, maar heb de hele ochtend al ruzie met de computer

Maar wat een leuke kleertjes zeg!! is Feetje straks helemaal de prinses

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zodra ik inlog krijg ik een hele rare lay-out :D

Kleertjes vallen wel heel groot dus denk dat ze ze voorlopig nog niet past haha
    gister nog even rompers gehaald bij de hema voor Juul. Lekker warm in de winter en dan straks in het voorjaar beginnen met onderbroekjes en zindelijkheidstraining :D
    Was 25% korting bij Hema

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Meis: WAAAAAAAAAUUUUWWWIIEEEE wat een verhalen joh!!!! Jeetje meid wat een weg naar je erst meisje :(:(:( Pffff echt zo heftig niet normaal. Wat moet jouw geluk groot zijn geweest toen je F in je armen had. En daarna Dubbel geluk met T... Wauw... Ze staan op de site

7. Funnyfant

Leuk LM!! Ik kreeg voor boef alle boxers en hempjes van mn neefje dus die draagt ze al een jaar :D zo cute!! Hij gaat nu ook op t potje hij doet alleen nog niet plassen :)

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @LM, ja ik heb ook onderbroeken in huis (Bumba onderbroeken):p, en F gaat wel op het potje en doet ook wel plasjes er op elke ochtend en avond, en nu heeft ze vanmiddag besloten dat ze alleen een onderbroek aan wil, ach ja heb de verwarming aan en spek zat heeft ze op de benen.
    Doet je FB het al weer gewoon?? Maar een romper is wel lekker voor de winter he, vind het altijd wel fijn ze komen ook niet uit de broek en zo he

@FF, ja kon het niet anders neerzetten vandaar een heel verhaal en ook wat er allemaal aan vooraf ging. ja ach heb zelf gister ook wel even een traantje gelaten is ook allemaal niet niks he.
    En ja was heel blij toen F geboren was en alles goed was (nichtje van ons had net daarvoor een dood geboren kindje, en had constant het idee oooh nee dat hangt ons toch ook niet nog boven het hoofd, ach zal wel stom zijn maar zo voelde het wel)

Oh en boef dus ook op de pot!! leuk is dat worden ze wel heel groot he.

9. Funnyfant

Meis: ja het is heftig!.. Maar ik ken dat gevoel wel... Ik had na de geboorte van Feetje ook wel even de twijfel toch naar t zkh te gaan, want je beseft je ineens dat t allemaal heel kwetsbaar is....

10. giraf

giraf Niet meer actief

Meis! Wauw wat een verhaal meid! Prachtig! :)

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, hoe was het bij de magniteseur (of hoe je het ook schrijft)?

Zeepje, beterschap en ik hoop dat de baby snel gaat komen!!!!!

Dames die voor een derde kindje gaan, succes!!!

Giraf, ga je zeker smsen, leuk!

Verhalen heb ik nog niet gelezen, ga ik vanavond doen.

Hier alles goed alleen mega druk. Dinsdag naar een ziekenhuis geweest voor een hartfilmpje + echo van de baby (alles goed, het is een kleintje, zeker in vergelijking met de rest van jullie kindjes, 2.800-2.900 met 40 weken denken ze), gisteren M ingeschreven op een basisschool, wat een gedoe, en ook uit eten geweest, was heerlijk, vandaag naar de kapper en daarna kleren en beddengoed uitgezocht en gewassen, wilde ook nog het kamertje gaan poetsen/bedje opmaken maar ben een beetje moe, doe het morgen wel.

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden sorry dat ik niet op jullie reageer...
    ben gewoon helemaal op...

te lage bloeddruk 100/50
    daardoor duizelig en hoofdpijn.
    blaasontsteking nog niet voorbij, dus aan de tabletten

baby mag van mij komen... al denk ik over tijd te gaan...
    hij trapt er nog lekker van los daarbinnen;)
    vorige week al 3600gr...

morgen ff wat boodschappen halen, dan heeft sem weer zwemles...
    en daarna weekend:D mannetje weer thuis...

knuffels voor jullie

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sterke zeep! Hoop dat ie gauw komt!!

Meiden........ik zou toch denken dat dit een jurkje is maar vind hem erg kort. Dus maar een broekje onder gedaan (links met maillot en rechts met broekje)

14. Funnyfant

dat heb ik ook steeds... Mn zus zei dat t normaal is voor babyjurkjes :)

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Quint, fijn dat alles goed was, ach wie weet krijgt de baby een groei spurt toch? maar zelf ben je ook niet heel groot toch?
    rustig aan dan maar

@Zeepje, de baby zit nog lekker warm zo te lezen:D

@LM, ja idd het is meer een tuniekje zeg, maar wel erg leuk zo op een broekje, Feetje heeft gewoon lang boven lijf had F ook en nog steeds koop jurkjes altijd maat groter.

@giraf, thanks, ja kon het sorry niet korter vertellen

@FF,oh gelukkig vind je me niet stom, maar ja het was heftig maar goed heb nu 2 prachtkinders om trots op te zijn.

Zo hier ben ik inmiddels aan de 1na laatste onderbroek toe, we hebben er al 6 doorgedraait, en 3 plasjes op het potje!!!
    Madam had besloten dat vandaag de dag was geloof ik dus morgen maar snel onderbroeken kopen

16. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    LM, met broekje is idd leuker

meis, zal je verhalen zo even lezen, al weet ik de helft al ;)
    hier ook al een poosje hempjes met onderbroekjes, zo schattig :D

zeepje, veel plezier vanavond en ML lekker thuis van het weekeind.

quint, wel rustig aan doen he, wel lekkere en leuke dingen gedaan zo te lezen, lekker uit eten en naar de kapper, als je haar maar goed zit in het kraambed he ;)

ML is nu lekker patatjes aan het halen :), en S wilde heel graag mee, he wat naar nu heeft mama het huis voor zich alleen.

net nog even kerstkadootjes gehaald, ook nog een heel mooi hangertje gekocht, een kruisje en een maansteen, het kruisje is voor dat we het geloof hebben dat het goed komt en de maansteen helpt mij hopenlijk bij het zwanger worden, vorige keer ook gedaan, na 1,5 jaar was ik zwanger van onze *, noem het toeval of niet, ik wil het lot niet tarten nu.
    kom ik thuis heeft S alle kadootjes die al onder de boom lagen uitgepakt ;), ML heeft het gelukkig niet gezien aangezien ik hem had met de lootjes :D

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, hahaaa die S toch, barste vast van nieuwsgierigheid hii, en mooi idee de hangertjes, en idd van de maansteen baat het niet schaad het zeker niet, ach joh komt helemaal goed!!
    En patatjes maak me gek, ik eet Mie!!

En lekker even het huis voor je alleen, vanaaf is ML weg dus ik heb ook rust:D:D

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    De jurkjes van Z8 vallen wel langer, maar idd kan beter een maat groter kopen. Deze had ik gekregen.

Meis, wat goed! Toch nog 3 plasjes!

Vlek, geniet van je momentje alleen!!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    haha die S!!!

20. Funnyfant

dames heb niet gelezen. Punk heeft 38.2... heb /hAP hebeld.
    ML is met de auto weg:(:(. hij moet eerst nig iemand thuis brengen, dat gaat dus voor... Moeten misschien naar zkh, maar band gaat weer voor... das de druppel die %@$@$%@band is klaar.

Deel Deze Pagina