De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vreemd dat hij de band verkiest boven zijn dochter?!?!

Sterkte met kleine punky

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

oh nee toch niet, hij is meteen naar huis gekomen... ik was blijkbaar erg duidelijk :);)
    Omdat we morgen naar de ka moeten, vanavond even aankijken.. Als t hoger wordt moeten we meteen naar de KA... Net was t 37.8 gelukkig...

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    FF, arme Punky toch, hoop dat ze snel beter is hoor, en goed dat ML naar huis is gekomen!!
    Hoe laat moet je bij de KA zijn morgen? hopen dat vannacht de temp niet stijgt he.

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zo hier de kindjes op bed, ML de deur uit!!!

hiii zp tijd!!
    waar is iedereen? lang uit op de bank?

5. Funnyfant

Wolf: Meid toch :( Beterschap!

Quint: oooh ook lekker zo'n kleintje :) Fijn dat alles goed was!! Maar druk druk nog steeds! Jij kan niet stilzitten of wel :p

Meis: Hoezo stom???? Prachtig verwoord juist! Vind je het zo goed op de site, of wil je het als 1 verhaal op een van de twee of allebei??

Vlek: WHAHAHAHAHAHAHAHA Geniale actie van S!!!! Love it!!! hihihihihihihi zie t al helemaal voor me hahaha!
    Goed idee om t weer te kopen... Gaat vast helpen :) Hopelijk helpt mijn zakje ook ;)

Morgen om 13:15 bij de KA... ik ben zo benieuwd!! Ik heb al een boel vragen opgeschreven...

Ik heb deze schoenen voor Boef gezien... ben helemaal verliefd... zou ik t durven om ze online te bestellen? Hij heeft nu 25, zal ik dan 26 kopen??
    Bekijk bijlage 207043

Even een fotootje van gisteren. Ik vind het zo knap dat ze zo lacht ondanks de pijn. Ze was trouwens wel erg suf net :(:(:(:(
    Bekijk bijlage 207042

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Funny, nee helemaal goed (dacht ooh schaam kom ik met mn jumbo verhaal) zo.
    Aah wat een schatje is punky toch zeg, T was van de 38.4 van de prikjes ook zo duf van de week, had zetpil gegeven en beetje water en lekker laten slapen. Zo zielig vind ik ze dan he.

Wat een gave schoenen zeg, zou 26 doen desnoods watje voor in joh of dikke sokken aan, is ook zonde als hij een groei spurt krijgt en ze niet meer past. ben ook nog opzoek naar schoentjes voor T maar vind het zo moeilijk, ML wil nike air voor hem ik iets meer ja volgens ML kakkerschoenen. nou fijn dan, ach ga binnenkort de stad ik ga ik lekker kijken en zelf een keuze maken.;)

Is je ML nog naar de band?

7. Funnyfant

Meis: Nee maar hij is wel weer de hort op... zucht.
    Maar uhm 38.4 van de prikjes mag... MAar 38.2 zomaar mag niet voor de 3 mnd!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    nee dat is ook helemaal waar idd, zomaar koorst is niet goed, en heel goed dat je aan de bel heb getrokken.
    Bedoelde is zo zielig als ze koorts hebben en zo suf zijn. snappie?

Ach was beetje te veel info van mij, ach sorry.
    Maar ja kan me voorstellen dat je denkt *zucht* dat ML weg is, lijkt met ook niet altijd leuk hoor. Ml is nu weg maar dat is sinds tijden dat ik hem ook eens de deur uit krijg hiiii

9. Funnyfant

Oooh neeeeee zo bedoelde ik t niet schat, sorry! Ik zat met 2 kindjes dus ik typte snel.. Had ff niet in de gaten hoe het "klonk". Neeeeee ik bedoelde het echt alleen als uitleg!!! Sorry liefje ik weet dat je het altijd goed bedoeld!

10. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Funn, beterschap voor jullie kleine meid en succes morgen bij de ka, hoop dat Punky heel snel beter wordt.
    Hele leuke schoenen! Zelf durf ik niet via internet te kopen, niet alle schoenen passen hier ivm hoge wreef.
    En ik zou heel graag even niks hoeven te doen ;) maar er zijn eenmaal dingen die moeten gebeuren en die ml hier zeker niet doet (babykleding, kamer poetsen, was draaien, luiers uitzoeken, administratie etc).

Zeepje, let je goed op jezelf? Beterschap.

Vlekkengek, leuk al die cadeaus!!! Ik geloof ook in maansteen, volgens mijn werkt het echt! En zo is het maar net: mooi geknipt kraambed in, hahahahaha.

Meis, druk bezig met het potje, knap van F.
    Ik ben denk ik gemiddeld, hoor, niet heel erg klein maar zeker niet groot, idem ml.

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    FF, **smak** ach ja allebei moe denk ik dan krijg je dat;)

Quint, jeetje je bent nog druk, gewoon ML aan het werk zetten hoor.
    Oh bij F hadden ze een dag voor de geboorte ook nog gezegd oooh dat word een heel klein kindje nou met 5 weken te vroeg woog ze nog 2950 dus viel reuze mee, bedoel ze kunnen schatten maar wat je baby echt weegt weten we pas straks he.
    Vind je het niet een raar gevoel, en ook wel weer een fijn idee dat je al verder zwanger bent als met M?

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Meis, ml laat sommige dingen aan mij over ;) Hij helpt altijd heel goed met M en hij moet volgende week een examen voor zijn werk doen dus zit ie veel te studeren.
    En je hebt helemaal gelijk wat het schatten betreft, rond 3 kg vind ik het eigenlijk prima.
    Het is inderdaad heel gek dat ik nu bijna 37 weken ben, had ik niet verwacht. Nu denk ik: wij gaan die 40 weken ook nog halen! Voel me goed maar zwaar is het ook wel.

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Quint, ja ik vond het ook raar, is toch voor het eerst en ja vond het steeds zwaarder worden, en ach had bij 35 weken het gevoel veel energieker te zijn raar toch eigenlijk.
    En tuurlijk ga je de 40 weken halen, je bent nu al zo ver he, en ja 6 pond is toch prima

14. Funnyfant

ja quint lekker 40 weekjes nu?:)

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ha meiden,

Quint, je gaat dit keer wel richting de 40wkn. Super hoor! En rond de 6 pond is toch netjes? Ik heb vanaf week 34 om de week een groei echo gehad omdat L erg klein zou zijn. Ze was 3160, een prima gewicht. Ik heb het idee dat ze er vaak ook naast zitten bij de vk

Zeepje, beterschap!

Funny, hoe is het ondertussen met Punky? Is de koorts al wat verder gezakt? Gelukkig is ML toch naar huis gekomen.
    En die schoenen zijn gaaaaaaf! Ik weet niet of ik schoenen zou durven bestellen zonder te passen.

Meis, ik heb met open mond jouw verhalen gelezen!

Vlek, S is echt een boefje:D Alle kado's uitpakken:p Die hanger klinkt erg mooi. Ik hoop dat de maansteen snel zijn werk doet!!

LM, leuke kleertjes! Jurkjes vind ik ook erg kort vallen. Ik doe er vaak een legging van de He.ma onder. Dat vind ik mooier zitten dan een maillot.

Giraf, leuk, een mini-meeting:D Je kan ook meerijden als je wil.

Nemo, hoe is het? al een beetje opgeknapt?

Rasp, ik heb jouw verhaal gelezen. Ik word altijd helemaal emo van die verhalen. Zo mooi hoe je het helemaal zelf hebt gedaan!

Hier een drukke dag gehad. De buikgriep lijkt gelukkig al redelijk over te zijn bij O. Hij is nog wel erg hangerig. Morgen gaan beide kindjes naar het kdv en ik ga lekker de stad in! Funny, ik weet niet of die outlet iets is (en of ik het kan vinden;)) maar ik laat je het je weten als het de moeite waard is!

16. Funnyfant

Dat is goed Maible!! Ben benieuwd! Waar zou hij moeten liggen?
    Ze had net 37.7 dus t lijkt wel te zakken ja. Nou maar duimen dat t zo blijft!
    Boef heeft vandaag ook al 4 diarreeluiers gehad, maar hij is niet ziekjes gelukkig...

17. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Fun, gelukkig is de koorts aan het zakken!

Die winkel moet ergens te vinden zijn in de buurt van de Bij.enkorf. In dat smalle straatje tussen de Za.ra en H&M in, richting het beursgebouw. Ik ken daar wel een kinderkledingwinkel maar die is duuuuuuur. Dus ik hoop niet dat vriendin die bedoelde.

Ik heb net zo'n gaaf vest gezien voor O. Als ik morgen niets leuks vind ga ik m echt bestellen:D
    Grasgroen retrovestje (model Matty) van Molo | Kixx Online kinderkleding & babykleding

18. Funnyfant

Oh daar!
    oh wat een GAAAAAAAAAAAAAF vest!!!!! Wel duur, maar ik ben zo DOL op die retro zweedse merken!!!!!!
    Moonkids, Molo, Katvig enz enz

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik vind m ook zo gaaf! Ik had hem al eerder gezien maar toen was ie niet in de aanbieding.
    Ik vind die retro stijl ook erg stoer voor die kleine mannen:D

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    :):):)NEMO! :):):)
    Van Harte met je verjaardag!
    Hoop dat je een mooie dag hebt!
    (blijf maar lekker binnen bij de kachel....brrr)

Deel Deze Pagina