Ha ha, foei Meis achterstallig onderhoud?? en nog wel in de koelkast van de schuur???? Kan niet he.....slons! Straks staat de politie op de stoep vanwege die lucht.... Ik val vandaag in voor de baas. Mijn andere collega was vrij en normaal is de baas dan alleen. (hebben zaterdags de winkel open) Maar die was ook verhindert en ik ook half dus dan maar tot 15 uur open. Heb nog geen kip gezien, dus niet zo erg voor een keer. Ik werk op dins/woe/vrij maar was gisteren dus vrij. Nog 1 dingetje en dan houd ik er echt over op.... Krijg net een foto door op gsm van een aanbieding van de set van C treinen die wij gisteren van 130 voor 79 euro hebben gekocht.....volgende week in de aanbieding van 130 voor 49 euro!!! Bah, ik haat dit soort acties, zo vlak voor Sint. Ze weten dat niemand op het laatste nippertje zulk duur spul gaat kopen, want stel dat het 'hoofdkado' dan niet meer te krijgen is! Soms.....grrrrrrrrrrrrrrrrr............... Ok, genoeg nu. Fijn weekend!!
Hoi meiden Iedereen een lekker weekendje? Hier vandaag even een offday. De kraamtranen steken nu ineens pas de kop op, loop de hele dag al om alles en niks te janken. Heb ook al met een lichte migraine aanval op bed gelegen maar dat zette gelukkig niet door dus dat gaat goed nu. Kortom even een minder dagje maar nog steeds wel genietende van man en kinderen hoor. En die traantjes gaan wel weer over, dat hoort er bij he. Meiden ik ga hopelijk snel weer echt met jullie mee kletsen hoor. Iedereen een heel fijn weekend gewenst en tot gauw maar weer!! Dikke knuf! X
Lieve meiden, Ik ben tot en met vrijdag me laptop kwijt ivm reperatie... Dus nu kan ik alleen af en toe op de laptop van me ma... Kan dus niet alles bijlezen en reageren, dan weten jullie ervan! Heb al een mooi geboortekaartje gevonden, as week hopelijk naar de drukkerij, proefdruk vragen... en ook weer pech hier--> wou kleertjes wassen voor de baby--> wasmachine kapot:x ze komen pas 30nov voor reperatie Fijn weekend! Denk aan jullie, knuffels mij!
Rasp, aaah even een mindere dag, laat de traantjes maar lekker lopen joh idd hoort er bij, en fijn dat je zo aan het genieten van man en kids. en kletsen komt wel weer eerst lekker genieten meid Merel, was dat ook mijn Inter?? dan kan je bellen met klantenservice dat je niet bent ingelicht bij aanschaf dat het volgende week in de aanbieding is, want als winkel weet je al een week wat er volgende week in de korting is. Doen dus!! Nou ik ga zo even eten maken, vanaaf kraamvistie dus ben er morgen weer. Knuffel voor jullie allemaal lieverds
ha lieffies ik lees af en toe wel mee hoor, ik kan toch niet helemaal zonder jullie !! gister een super avond gehad, concert was meer dan steengoed !! had donderdag een behoorlijke offday, maar nu gaat het wel. het leven gaat door en dat is maar goed ook, erin blijven hangen is ook niets. S heeft vandaag haar klomp met tekening gezet voor sinterklaas, volgens mij vinden wij het leuker dan S zelf maar goed . (voor alle musketiers die een mk hebben gehad nog een vraagje, hoe lang na de mk blijf je bloeden, ik word er niet goed van ) woensdag weer gyn, ben benieuwd wat ie gaat doen.
Hier ook ziekjes, behoorlijk verkouden. Merel, volgens mij kan je de treinen terugbrengen en daarna weer in de aanbieding kopen. Het is wel een gedoe maar schelt geld. Ennne ik heb een paar weken geleden niks gewonnen bij de intertoys. Mocht ook een kaartje trekken maar helaas... Wolfje, wat rot dat de wasmachine het niet doet. Ik zou echt niet zonder kunnen. Succes met je computer!!! En je bent bijna 35 wekene weer, jeeeeeeeeeej! Rasp, jammer van wat minder goed dagje, hoop dat het morgen weer beter gaat. Neem je tijd en rust, je bent net bevallen. Vlekkengek, leuk van die klomp met tekening. S wordt vast en zeker goed verwend door de Sint. Bloeden ging bij mij na een mk vrij snel over. Na een dag of 4-5 zoiets was alles weer schoon maar ik had voor de mk al twee weken lang bloedverlies. Daarna moest ik ook nog heel lang wachten totdat mij hcg gedaald was, duurde echt weken. Heel veel sterkte en gelukkig kan je al snel bij de gyn terecht. Giraffie, tja alles is gewoon heel erg duur, vind ik, niet normaal. De prijzen gaan alleen maar omhoog. Toch maar op de aanbiedingen letten (ook voor de speelgoed)? Of het slim is, weet ik niet maar ik wil toch tot 36 weken doorwerken. Zit toch liever 2 weken langer thuis met de baby. En ik doe op mijn werk redelijk rustig aan, geen stress.
@Vlek, wat ben je toch een kanjer, ik heb echt diep respect voor je. Je bent een topwijfie en je verdient het zo erg, het MOET gewoon snel op je pad komen, dat geluk is heel erg aan jou besteed lieverd. Dikke knuf! X
Merel Weet niet zeker of ze verplicht zijn je het prijsverschil terug te betalen; Nee, u hebt er geen recht op dat u het prijsverschil terugkrijgt. De verkoper mag namelijk zelf weten of hij zijn producten afprijst, en wanneer hij dat doet. En u bepaalt zelf wanneer u iets koopt. Hebt u een product gekocht, dan zit u eraan vast. Dus ook aan de prijs die u daarvoor heeft betaald. Misschien wat Quint zegt: Terugbrengen, tegoedbon / geld terug, en alsnog de treinen kopen. Quint Als je tot 36 weken wilt werken moet je dat gewoon doen hoor, ik had ook liever extra weken met baby ipv 'alleen' thuis zitten. En als ze op het werk rekening met je houden is het goed toch? Vlek Leuk dat het concert fijn was! Ik denk dat Sinterklaas toch meer leeft bij de wat oudere kindjes (en hun ouders ) Funny Hmmm not zo funny even dus Rustig aandoen lieffie! Laat de boel maar lekker de boel en ziek eerst maar eens goed uit met de kindjes.... Laat ML maar rennen met de beschuitjes, kopjes thee en kippensoep! Rasp De bekende kraamtranen.... (ik heb er nu soms nog last van ) Heerlijk toch? Gewoon even lekker huilen omda je zo op en top gelukkig bent met je gezin! Wolfje Fijn dat je (waarschijnlijk) een geboortekaartje hebt gevonden! Meis Een vieze koelkast met een lijk erin????? Hmmm, ik weet toch niet zo zeker of ik wel een meeting met de musketiers wil Hier gaat alles goed. J slaapt al een paar dagen van 22:00 tot 8:00 En dan is het dat ik hem om 8:00 wakker maak voor zijn flesje, anders slaapt hij nog langer! I ligt in bed van 19:00 tot 7:00, laten we het daar maar op houden Vandaag lekker naar het bos met zn alle! Fijne zondag meiden!
Zo even kijken wat ik onthouden heb dames: Allereerst coole lijken in de kast van meis Giraf: Hmmmm fijn dat J het zo super doet en I... Hopelijk wel snel weer beter meissie... Quint: He meid toch wat schrikken Ik hoop echt voor je dat je gewoon met de 37 weken mag bevallen! En dat je nog even je rust weer kunt vinden. Hele dikke knuffel!! Vlek: Aaaah heerlijk genoten dus. Goedzo! Ik heb volgens mij een dag of 5-6 gebloed toendertijd. Oh meis wat hoop ik toch dat het er eindelijk eens helemaal mooi voor je uitziet... Ik duim voor je woensdag!!! Rasp: Aaaaaah liefie een offday en dan nog mij smsen (las t net pas sorry) Wat ben je toch een liefie!! Hoe is t nu met de kraamtraantjes? Niet leuk maar gelukkig gaat t weer over Merel: Ja ik wist dat wel van die stapel daarom zei ik meteen: stennis scheppen! Ik weet uit ervaring dat als je naar itoys terug gaat en zegt dat je t niet eerlijk vindt van de korting (en leg het verhaal van de kaartjes er ook maar bij uit) dat ze je wel die korting alsnog geven!!! Hahahaha ja zo'n ding is leuk!!! Ken ik zeker nog ik had die met pippi langkous met een bandje er bij met t verhaal er op. PING en dan moest je klikken naar t volgende plaatje Meis: Jaaaa boodschappen zijn echt schrikbarend duur... Pffff ik maak me flinke zorgen hoor over deze depressie Sint: Ik heb ook nog geen idee... Heb mn ouder en souders een lijstje gemaild met de vraag aan te geven wat zij zouden doen. En mn ouders hebben dat gedaan, maar mn souders niet. Dus ik heb nog altijd niets kunnen kopen... Wolf: Ja potverdrie blijf t niet zeggen drol!:x Denk dat je niet blij bent als je kleintje dadelijk eerder komt omdat je niet je rust pakt meid!!! Bedoel het niet rot lieverd maar je lijf geeft toch echt aan rustiger aan te moeten doen!!! Wel superleuk dat je ws het kaartje hebt!! He stomme LT, hopelijk snel gemaakt!! Ziek: Pfffff nog niet echt beter. Boef wel lijkt t. Maar Punky heeft net weer 37.8 gehad... In de ochtend. Ik moet van de HA pas bellen als ze 38 heeft, maar ze heeft nu al vanaf dat ze een week is, af en aan verhoging!! Ben t echt zat hoor! Ze ligt nu in bedje maar als ze dadelijk wakker is en nog verhogong heeft ga ik gewoon bellen en zeg ik dat ze 38 heeft hoor! Ik wil nu wel eens weten wat mn meisje heeft!!! Ik heb koppijn en keelpijn en ben heel moe... Boef heeft wel wat gespookt vannacht, helaas... Die gaat nu weer zo moeilijk slapen... Tja..
@FF, als het je een fijner gevoel geeft dan zou ik ook gewoon de huisarts raadplegen hoor. Weet wel dat de "thermostaat" van een baby nog niet helemaal is zoals het moet zijn waardoor ze heel erg kunnen schommelen in hun temperatuur. V.era had dat ook erg vaak, ook vaak een temp van 37.6 of ietsje hoger. Ik bleef erg dwangmatig tempen en daar werd ik alleen maar gek van want er was gewoon helemaal niks aan de hand. Ze heeft van zichzelf sowieso een wat hogere temperatuur. Dit kan dus ook wel het geval zijn bij Punky of misschien heeft ze wat te veel kleertjes, dekentjes?.....anyway, voor je eigen gevoel kan het prettiger zijn dat er even goed naar haar gekeken word, dat snap ik heel goed, dus gewoon doen dan hoor! Sterkte met jezelf en de kleine meid! X
Lieve Rasp dat weet ik: ze heeft ook best een hoge lichaamstemp: 37.2 / 37.3 Maar ze blijft zo snotteren en ze drinkt nu ook heel slecht/onrustig door haar neusje en ze spuugt steeds heel dik slijm... Echt zo zielig. Ze oogt ook echt ziekjes en niet fit. En aan de kleertjes kan het niet liggen: Romper korte mouwen, katoenen shirtje lange mouwen en een broekje. En sokjes. En dan onder 1 deken en 1 laken...
@FF, oh ik wist niet dat ze nog zo snotterig was.....nou dan zou ik er werk van maken lieverd, gewoon heen gaan, sta maar op je strepen hoor!!
Zo het lijk in de koelkast is hier geruimd hoor!!! @Giraf je hoeft niet bang te zijn hahahaha @FF, oh ja zou ook even bellen nou 0,2celc praat je er zo even bij je moet ook naar je kindje kijken hier hebben ze lage temp dus bij 38 hebben ze echt koorts gewoon bellen dus beter te vaak als te weinig he. En Lieffy komt goed met je probeer lekker positief te blijven soms moeilijk maar wel proberen he, en dan komt het vast goed Smak* @Rasp, haaa lieffy hoe is het met jou nog lekker aan het genieten kraamhulp nu weg? en de traantjes nog aan het stromen? Zo wij zijn hier ook lekker het bos in geweest heerlijk even een frisse neus halen, en beweging altijd goed he Tot laters meiden
Strakjes was t alweer gezakt naar 37.4 dus ik heb niet gebeld. Ik temp nu even iedere luierverschoning. En als t weer omhpg schiet bel ik lsnog en anders ga ik morgen even naar de HA. Heb een hele waslijst voor de HA: Heb allemaal megaontstekingen in mn liezen. Blijven komen en heb er echt last van. Ik wil een foto van mn bekken laten maken want het voelt zo slecht aan! Ik wil anticinceptie Ik wil weten of de cyste aan mn eierstokken nu helemaal weg is aangezien daar in mn zwangerschap niks meer mee is gedaan. Boef heeft nog maar 1 balletje in zn zakkie ??? Boef heeft allemaal waterwratjes Punky's naveltje is dieprood en ziet er ontstoken uit Punky blijft kwakkelen... Zo lekker lijstje he!
Meis: Lekker zeg in t bos! Giraf ook al. Heerlijk... Oh en Punky ligt al de hele dag in haar bedje boven en ze slaapt supergoed!!!! Dan maar die trappen op en af, maar ze slaapt echt beter boven!
Funny, idd wat een lijstje (ben je wel uurtje mee zoet) maar wel goed dat je even naar de dingen laat kijken, en foto van bekken zou ik dat ook moeten doen?? Hoop dat jullie snel opknappen meissy echt en dan alles achter je laten en met de neus de lucht in!!
Oh sorry zie net je berichtje pas, maar heb wel een week bloedverlies gehad. Als je niet vertrouwd even gyno bellen. Maar spannend idd wat hij gaat zeggen woensdag, hoop daat je snel weer van start kan gaan. En 2de wondertjes is jullie zo gegund, komt allemaal wel goed En hoe vond S het vannochtend?? toen de schoen gevuld was?? F stond hier te springen en juichen en in de tuin te kijken op Pietje nog ergens was zo leuk.