De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    even snel, drukke dag gehad en morgen weer werken dus dan komt het reageren er ook niet van.

FF fijn dat ze je serieus nemen in het zkh !! wel heel vervelend dat punk aan de medicatie moet, maar als het is om geen pijn te voelen dan geef je ze met liefde.

meis, wat vervelend, jeetje ! psk is een soort kramp toch :)?
    hopenlijk gaat het snel beter na deze medicatie, beterschap voor je meiske.
    mooie laarsjes, lekker warm idd

zeepje, waren de pannekoeken lekker :D

rasp, hihi en die sleutel uit z'n buurt houden he ;)

nemo, lekker verjaardag gehad :D, tvoh was weer leuk he !! wat is het toch moeilijk kiezen wie de beste is.

morgen werken en dan s'avond uit eten, bowlen en stappen, jeetje lijk wel weer 18 :$, hebben we weer een week nodig om bij te komen :), maar dat kan niet want volgende week DRUK !! alleen maandag nog tijd om boodschappen te doen :$ oh help moet nog leuke dingen uitzoeken voor het kerstdinner.
    even het weekschema, voor wie het interessert, anders scroll je maar naar beneden :p

maandag, nog enigzins vrij (zijn dan 3 jaar getrouwd)
    dinsdag, s'morgens zwemmen en daarna werken tot 18.00 s'avond nog paardrijden
    woensdag, he ook nog vrij :$ maar moet nog bloemstukjes maken
    donderdag, kids van zus hier, dus lekker druk, s'morgens op basisschool bloemstukjes maken met de kids.
    vrijdag, werken
    zaterdag, werken, s'avonds naar de kerk
    zondag komt mijn kant van de fam hier kerst vieren inc kadootjes :D
    maandag 2e kerstdag, nog niets maar willen nog naar het dolfinarium in die week

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

druk Vlek!!!

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen,

@Vlek, werkze vandaag, en een druk weekje, hier niet veel anders helaas ach ja kunnen we straks onderuit gezakt onder de kerstboom zitten he:D

@FF, hoe is het met punky vandaag?

Nou hier ook een drukke dag, even het huis op orde, ML ga zo hardloop wedstrijd doen. en morgen stad al het een beetje redelijk weer is.

Iedereen een fijn weekend

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meis; leuke snowboots:)

vlek; heerlijk...alleen spek aan de zoute kant dus veel gedronken savonds;)

vlek geniet van je drukke maar gezellige week:)

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Wat een rust hier!!!

Vlekkengek, lekker druk maar leuk, meid. Straks gezellig onder de kerstboom met je familie!

Zeepje, nog niet aan het bevallen? Bijna 39 weken, spannend.

Funn, wat fijn dat Punky geholpen wordt en dat jullie serieus genomen worden. Hoop dat ze binnenkort pijnvrij is.

6. Zeepaardje

nou hier gaat het wel iets beter niet veel helaas;)

Vanmorgen boodschappen gedaan.. en kerstkadootjes gekocht...
    Heb ook wat voor de baby gekocht... denk dat die na kerst komt, maar goed... dan hebben we in ieder geval wat;)

Kleine is onwijs druk in me buik, geniet er echt van (ja zelfs snachts:p)...vooral omdat dit de laatste zwangerschap is en de laatste weken...

Zitten nu bij me ouders... straks lekker eten... en dan ga ik hier in bad, heb zo'n pijn in me rug...
    Hopelijk mag manlief sem vanavond mee naar huis nemen...anders ben ik weer de pineut:p

Sem verteld nu iedereen dat zijn broertje er snel aan komt haha
    Het duurt hem ook wel lang nu...

ML nog een week werken en dan 2wk(!) vrij...

meiden fijn weekend allemaal en tot snel weer!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, hoe is het gegaan met Jp bij de magnetiseur???????

8. Zeepaardje

quint; nee zit er voorlopig nog niet in;)

hoe is het met jou dan? JA 37wk:D

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zeepje, JA nu mag ik ook!!!! Maar voel nog niks aankomen, hoor. Geen idee wanneer het gaat gebeuren, hoop zelf die 40 weken te halen, lijkt me bijzonder.

10. Funnyfant

Meis: oh ja gave boots!!

Zeepje: ga nou s bevallen ;):p:D ben zo benieuwd!!! ik wil F5-en :D fijn dat t iets beter gaat!

Quint: jaaaaaaaaaaaaaaa 37 weken!!!! op naar de 40 :D

11. Funnyfant

Merel: hoe was t indd?

All: Welke knoppen zal ik doen voor de secretaire... hij krijgt het pipbehang van Jk er nog in... En hij is wit nu...
    zoalsvroeger.nl

12. Zeepaardje

quint; ik heb ook geen idee wanneer het hier gaat gebeuren denk zelf tussen 2de kerstdag en nieuwjaarsdag... maar ja kan ook nog later... afwachten hoe moeilijk ook
    hopelijk haal je de 40 wk meid:)

ff; ja liefst doe ik dat ook nu haha

hoe is het met boef en punky?

13. Funnyfant

t gaat best goed!! Boef heeft niet geslapen vanmiddag, maar hij is wel lief :)

14. Zeepaardje

ff; dat is fijn dat hij ondanks dat die niet geslapen heeft, wel lief is!!!

15. Funnyfant

Dit is de kast nu hij wit is. De donkere stukken krijgen Pip-behang :)
    Dus welke knoppen vinden jullie leuk? zoalsvroeger.nl

16. Funnyfant

ja scheelt de helft ;)

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, mooi word het hoor, heb nog geen tijd gehad om naar de knopjes te kijken. En fijn dat Boefje wel lief is.

@Merel, had het al gevraagd maar weet het niet meer, hoe is het gegaan bij de poepjesdokter?

@Zeepje, druk geweest zie ik, nu lekker met de beentjes omhoog.

Hier een drukke dag gehad, zouden nog buurtfeest hebben maar F is nog ziek en heb zelf na de boodschappen last van de bekken.
    dus maar even rustig aan

18. Funnyfant

Alles op een rij... Merel: Das t behang toch? :D

19. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zo, even weer wat tijd voor ZP
    Afgelopen dagen druk gehad, op het werk en thuis, dus even pas op de plaats en prioriteiten stellen he!

Ik ga gegarandeerd vanalles vergeten, dus alvast sorry!

Funny: Ik zou kiezen voor knop 12 of variant daarvan. Die met die strepen heb ik in zwart wit op Jp zijn kommode gezet, erg leuk!! Het streepje is wat minder zoet denk ik, alhoewel er véél leuke bij zitten he!
    Wordt al mooi, en subtiel wat je met behang gaat doen, was eerst bang dat het té veel van het goeie zou worden.
    Ik ben plannetje aan het smeden om onze slaapkamer een nieuwe zoete look te geven. Ik wil iets in grijs/roze/lavendel/zacht blauw enz. Heb wat klassieke krullerige fotolijstjes en passpiegel, dus wil het wat klassieker maken daar. ML wil het niet, maar ik ga eerst rustig zoeken naar wat ik wil en daarna begin ik op een morgen en als ML dan terug van zijn werk komt is het al te laat....gna gna....
    Fijn dat je nu weet dat je gelijk had wb de reflux van Puncky, dat geeft al veel rust denk ik, dat je gehoord en begrepen word. (en geholpen!) gaat het al beter met haar?

Vlek: zo druk druk, mag je ook lekker uitrusten en je laten verwennen met kerst!!
    Wij hebben kerstmorgen nog wat kado's bij schoonpa voor de kleintjes.
    Je zult wel helemaal in de kerststukjes zitten in de bloemisterij?? Ik neem tenminste aan dat je daar bent als je schrijft 'ik moet werken'. Je werkt thuis immers de hele dag door toch mee met ML?

Quint: wauw meid, 37 weken bereikt!!! Da's voor jouw echt een mijlpaal he! Op naar de 40!! Ben zo benieuwd wanneer je gaat bevallen en hoe!

Wolfje: 39!!!!! Tjee wat gaat het snel! Doe rustig en geniet ze van de laatste weken he!!!

Rasp en Meis: wauw wat een prachtige verhalen van jullie beide op de site! Echt zo puur en mooi hoe de ene de 'doe het zelf'-bevalling ervaart en de ander er een lange weg ernaartoe doormaakt. Wat een wonders he!

Meis: super stoere laarsje, echt schattig! Ik wil ze overnemen als ze F niet meer passen ha ha!

Even kort mijn verhaal over de magnetiseur.
    Ik weet het niet.....ben er toch a het bezoek heel sceptisch over. Ben zelf ooit bij die man geweest en hij zei toen rake dingen en trok goeie conclusies. Nu leek het of hij er geen zin in had. Enige wat hij deed was soort handoplegging en zeggen: Jp, je bent nu een grote jongen en vanaf nu ga jij op de wc poepen.
    Hmmm, ja ja......feit is wel dat hij die avond dus gepoept heeft zonder als te veel toestanden. Wel hele dag huppelen, maar wie weet had hij het anders nog wel 2 dagen opgehouden als we niet geweest waren.
    Verder niet meer gepoept, maar ook geen ophoud-verschijnselen gemerkt. Ik hou jullie op de hoogte.

Verder gisteravond mijn verjaardag met vrienden gevierd, werd niet laat, wel lekker verwent, mooie theeglazen, kookboekje, H.ema bonnen...altijd leuk!
    Vanavond verjaardag van mijn irritante schoonzus die zonder overleg vanavond voor zich heeft ingepikt om het te vieren. Heb het zo gehad met d'r, stom mens.

Nemo: nu we het over schoonzussen hebben, hoe is het met die van jou? Die was toch ook zwanger? Nog 'last' van d'r gehad?

Meeting: Maible, Giraf, Nemo, Funny: mijn deur staat ook open hoor, is natuurlijk best druk met al die kindjes, maar heb er vaker een boel over de vloer gehad van zwangerschapsyoga.

20. Funnyfant

Ja ik kan gewoon echt niet kiezen ;)
    Hahaha op BB kiezen de meeste voor nr 15, maar ik wil perse zilver beslag :)
    Lekker verwend weer!! superleuk! Ik heb gisteren sinterklaas met de meiden vd vriendengroep gehad.
    Toch naar de verjaardag van Szus? ;)
    hmmm die T.on klinkt wel een beetje vaag indd... Maar ja boeie als t helpt! :D
    Meeten; Van mij mag t ook bij jou hoor Merel, ik heb maar een klein huisje hahahaha!! ;) Het maakt me niks uit :)

Deel Deze Pagina