De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oh ff spuien hoor!!! Gisteravond sinterklaas gevierd met de meiden: mn szusje (van Roc.co) is de vrouw van de drummer van ML's band(mn broer dus), en M is ook de vriendin vd zanger. En moeder van No.a... Nou gisteravond die 2 de hele avond gezien. ML moet optreden vanavond en nu blijkt dat M en mn szusje daar vanavond gaan kijken... En denk je dat ze me uitgenodigd hebben???? Nope. Trutten :( Ben best boos...

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zo even snel reageren;

@Merel, nou ja wie weet het is toch even afwachten hoe het nu met het poepen gaat, ja ach denk zo baat het niet schaad het niet toch? en wel fijn dat hij idd gepoept heeft he.
    En ja je mag ze overnemen hiii ze zijn echt leuk he, Ml had ze laatst gezien in kinderzaak waar we waren en zei toen oooh die zijn leuk, ik dacht dit is mijn kans bestellen:D heb er maar niet bij verteld wat een paar sneeuwlaarsjes kosten:)

@FF, Oh jee ja jij hoort daar toch ook bij is toch ook gezellig er even uit te zijn. kan je niet als nog gaan? wat flauw. maar wind je niet te veel op he, is niet goed voor je. ik ga nu ook ff kijken welke knopjes ik het leuks vind

Zo nu even op de bank morgen naar de stad met mijn moeder, even een kerstoutfitje score.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    FF, 13 of 14, vind het nml ook wel leuk als het blauwe uit de vlindertjes terug komt in de knopjes.
    maar ja weet ook niet hoe de rest van je interieur er uit ziet he.

4. Funnyfant

Hahahah Meis, ik twijfel precies tussen die 2 :) Nu zijn de kleuren: Antraciet, paars/roze en wit... Maar ik wil meer aquablauw en minder paars in huis... Dus t kan beiden :) Maar ook 6,8 en 12 vind ik erg mooi... *zucht* ik laat ML maar kieen denk ik.

En ik krijg helaas op zo'n korte termijn echt geen oppas meer... Vind t ook nogal wat om Punky zo achter te laten, daar moet ik me op voorbereiden hahahha ;) Nee ik ben er gisteren al uit geweest, dus das genoeg, maar me vragen was wel leuk geweest, toch?

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff; tja knoppen... 12/14/17 vind ik erg mooi! Maar volg je eigen gevoel;)
    idd flauw dat ze je niet gevraagd hebben!

meis; doe rustig aan!!! Beterschap met F.

merel; genieten doe ik zeker:)
    hopelijk helpt de magnetiseur...
    en lekker verwend voor je verjaardag, altijd leuk;)

6. Funnyfant

heb net ff gebeld met szus. het was toevallig net vanmiddag afgesproken... ze vond t ook lwel ullig dat ze me niet gevraagd hadden... t is weer uitgesproken nu gelukkig:) was n foutje ;)

7. Zeepaardje

ff; fijn dat het in ieder geval uitgesproken is... knuf

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @FF, fijn funny dat het uitgesproken is, en ja kiezen is niet zo moeilijk.

@Zeepje, dank je komt wel goed met F maar is nog wel aan eht hoesten ach even aan zien he.
    ooooh de baby kan elk moment komen? voelt dat zelf ook al zo?

9. Zeepaardje

meis; nee heb totaal niet het idee dat de baby snel zal komen...

denk zelf na de kerst... 29 heb ik in me hoofd...
    ach we zullen zien:)

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
  11. Zeepaardje

maible; nog een week of 3,5 dan weer aan het werk...

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Funny, fijn dat het weer is uitgepraat met je szus. Hoe is het met Punky? Heeft ze nog koorts? En reageert ze goed op de hogere dosis medicatie?
    Ik zal zo even rustig naar de knopjes kijken.

Merel, ik hoop dat die magnetiseur toch iets voor Jp heeft kunnen betekenen. Je kan nu in ieder geval niet zeggen dat je niet alles probeert om het op te lossen.

Meis, lekker shoppen morgen, heerlijk!

Wolfje, hoe is het met de jeuk?

Quint, hoeraaaaa, 37 weken alweer! Hoe voel je je? Ga je al bijna bevallen?:D

Ik ga nu weer even verder. ML en ik zijn tekeningen en een planning aan het maken voor onze verbouwing.
    Fijne avond allemaal!

13. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36

Daar zat ik vandaag ook aan te denken... Wat vliegt de tijd. Ik heb nog helemaal geen zin om te gaan werken, blegh!

14. Zeepaardje

maible; pff tja moet dan toch eens gebeuren he;) maar snap dat je er niet naar uitkijkt... nu lekker extra genieten van je kids:)

jeuk; heb er vandaag telkens vaseline opgedaan, hielp wel wat meer...

net in een warm bad gezeten voor me rug, had ik achteraf beter niet kunnen doen... Jeuken!!!
    maar nu weer ingesmeerd met vaseline... dus is te doen...

15. Funnyfant

Ja ik oooook... Heb er wel zin in hoor!

Oh gaaf Maible, de verbouwing!!

Madeliefje: Alles goed????????? Mis je!

16. Zeepaardje

straks richting huis en bed... ben best moe...
    moet alleen ff wachten, huissleutel kwijt:x

moet helaas sem zelf meenemen:( manlief mocht het niet doen:x
    en als hij het dan wel doet.. .zitten we thuis met de gebakken peren... krijsen van boosheid...
    dus tja...

morgen naar nijmegen toe, wil nog klein kadootje hebben voor sem met kerst...

dat ventje heeft ook nog niks he:p

en als de baby geboren is krijgt hij ook een kraammand met elke dag kado;)

xxx

17. Funnyfant

Is Nijmegen niet kei ver weg voor jou Zeepje? Das echt maar een half uurtje bij mij vandaan... :) Ik heb er 4,5 jaar gewoond, dus moet je nog tips nodig hebben ;)
    Jeetje dat gesleep met S is ook niet goed voor je.. MAar ik snap wel dat je niet op dat gekrijs zit te wachten... Kunnen je ouder nu deze weekjes niet bij jullie komen?
    Truste!!

18. Funnyfant

Jee er is echt geen drol te doen in het café... :p

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Funn, hoe is het met punky??
    En Nijmegen is ongeveer 45 min hier vandaag :D

Maible, jij ook weer aan het werk bijna. Ik ook..........ene kant ook wel zin in, maar vermaak me thuis ook prima eigenlijk haha

Zee, nog geen beeb? Je moet wel snel bevallen hoor, of na kerst, maar dat je iig lekker kan genieten van kerst :D

Fee heeft lol in haar schommelstoel hahaha

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D gezelligheid rond bedtijd

Deel Deze Pagina