Echt een lieve foto! De lol spat er vanaf!! En echt mooi je haar Oh dus A is maar 1:15 van hier? Valt me reuze mee... Punky gaat echt goed!! Gisteren kreeg ze erg veel krampjes van de nutriton, dus ik laat dat toch nog even achterwege.. Met de medicatie gaat t al zoveel beter!! Maar de temp is gezakt
Hallo liefjes, leuk hoor, zo'n verjaardag, maar ben versleten Vanmiddag komt er nog iemand die gisteren niet kon. Ik zal vanavond eens netjes op iedereen reageren.. Oh ja, ML was toch nog even thuis gisteren!! Speciaal voor jullie nog een buikfoto van 18 weken:
jadore Wauw hey! N alweer ruim 8 kilo!!! Wat gaat het hard! En de eerste fruithapjes, altijd leuk! rasp Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor, als je even wat minder tijd hebt voor ons! Family first! meis Gaaf! Die roze laarsjes voor F! (zouden ze die ook in maat 39 hebben? ) nemo Trek je het allemaal nog een beetje? Je voelt je niet zo lekker en dan moet je alles ook nog eens alleen doen als ML varen is Mooie buik!!!! FF Goed zo voor de medicijnen voor punky! Reflux is zielig he bij zo'n kleintje.... ik ben blij dat er medicijnen voor zijn! vlek wow! Lekker druk! Maar de familie komt dan kerst bij jullie thuis vieren? Moet je dan ook alleen koken, of doen jullie dat samen? Quint die 40 weken komen ook steeds dichterbij he... wie had dat gedacht! Zeep Whahaha, jij bent altijd zo druk bezig, je hebt niet eens tijd om te bevallen Merel Hmm beetje vaag dan van die magnetiseur... alsof hij er die dag geen zin in had Was Jp er wel van onder de indruk of deed het hem niet zoveel? maible Nog geen zin om te gaan werken? Ik stiekem juist wel Even iets anders dan poepluiers, voedingen en slaapjes.... LM Wat een lieve foto! Ik vind jou echt een mooie vrouw! En J heeft zo'n lekker guitig koppie madeliefje' Waar ben je lieffie? Alles goed???? Mis je...... Hier een saai weekend, regent de hele dag Die I was trouwens ook weer op haar best vrijdag: We gingen samen even naar de supermarkt, want ik was iets vergeten. Ze mag dan zelf lopen en dan is ze helemaal trots... duurt wel een uur om een meter verder te komen, maar vooruit Ze liep achter mij en ik draai me om en ben haar ineens kwijt. Hoor ik ergens iemand roepen "HHAAAAIIIIIIIII" ik denk dat kan er maar 1 zijn en ja hoor, zat I in het onderste (lege) schap naar iedereen te roepen "HHHHAAAIIIIIII" en mensen lachen Iedereen wilde haar kopen....... Mafkees! Vanmiddag sjoggingsbroek op de bank wortels kauwen Morgen lekker afgesproken met alle vriendinnen, gewoon lekker een avondje bijkletsen! Heerlijk!
ja er is even tijd voor zp merel, wel fijn dat ie het dit keer zonder drama heeft gedaan, miss heeft het geholpen, miss niet, maar van deze zijn jullie af en "werken" is idd bij de bloemist, thuis is hobby FF ik kan ook niet kiezen, helaas moet je toch zelf doen , ik dacht dat H zo'n 1.5 uur bij ons vandaan lag, maar het ligt dus vlakbij Nij.megen ?? beetje lullig van S zus en vriendin, maar het was alweer uitgepraat zag ik. LM, wat een mooie foto !! zeepje, jij sem nog dragen ?? kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de gebakken peren thuis, maar nu ie 3 is kan ie miss zelf gaan lopen of als je uitlegd waarom jij hem niet kan tillen dat papa het wel mag doen, of je ouders bij jullie laten komen, stel dat je struikeld met sem op je arm, ik wil er niet eens aan denken meid !! veel plezier met shoppen, altijd goed nemo, mooie buik hoor !! giraf, lekker een high-tea met vriendinnen , een dagje zonderen mag best ! quint, op naar de 40 weken !! ben een beetje teleurgesteld in mijn lijf , ja daar komt ze weer met haar zielige verhaal, sorry je mag het overslaan hoor. woensdag laatste pil provera geslikt, was vorige keer binnen 2 dagen ongi, nu nog steeds niets , ga morgen de ass maar bellen denk ik, wil zo graag weer verder maar mijn lijf houd me gewoon tegen. net boodschappen gedaan bij de makro, oooh in mijn hoofd kan ik iedereen wel verrot schelden en in elkaar timmeren, maar ik blijf lief hoor, maar van binnen vreet ik me helemaal op :x kost gewoon heel veel moeite om gezellig en vrolijk te blijven op het moment. wil het gewoon even van mij afschrijven, jullie hoeven mij niet op te beuren, het zal vast wel een keer goed komen, maar ben zo bang dat het bij 1tje zal blijven, ook al ben ik daar ook dolgelukkig mee hoor. soms word ik gewoon moe van mezelf, al die gedachten die heen en weer slingeren
Zeepaard: Is het nog gegaan met S? Wel balen al dat gezeul. Dan maar snel bevallen! Merel: Vaag verhaal die magnetiseur, maar ja wie weet werkt het. je vroeg nog iets over deurknopjes. Geen roze hoor, gewoon iets klassiekers denk ik. nu zijn het gewoon grijze 'staafjes' als deurknopjes. Jadore: Jaaaaa!!! Een meisje ja! Tenminste, als je een echo met 16 weken kan vertrouwen. Toen we bij Daan een pielie zagen hangen wisten we genoeg, nu vind ik dat lastiger.. Jeej, wat groeit N hard zeg, grote beer! Rasp: Hoe is het liefie. Wat een mooie bevallingsverhaal! Neem lekker je tijd meid, niet schuldig voelen Maible: Ooh, je verlof schiet inderdaad alweer op... Geniet er nog maar van! LM: leuk je haar zo! En wat een schattge foto's Meis: mooie bevallingsverhalen! Wel heftig ook. Hihi, leuke laarsjes.. Giraf: hahaha, gekke I!! Wel een feestnummer dus! Funny: fijn dat de medicijnen werken voor punky. Daan had voor zn reflux juist alleen JBPM en geen medicijnen.. Denk ook niet dat hij echte reflux had, zal allemaal wel met zn nekje te maken hebben gehad. Nu heeft Daan het trouwens weer de hele tijd over punky ipv boef Vlek: ahh lieverd toch.. Zal je niet proberen op te beuren okee Maar snap dat je hier gigantisch van baalt. Pfff, rot lichamen soms ook!! Misschien een boks-bal kopen?? Quint: jeeej 37 weken alweer! En nu moet je inderdaad voor de 40 gaan! madeliefje: Hoe is het meid?? Hier gaat alles wel goed, nog wel overgegeven vanmorgen, maar daarna gaat het gelijk wel weer. ML is alweer op de boot, maar daar gaan we zo heen om te eten. Nog 3 dagen werken en dan is het kerstvakantie!
Nemo: Prachtige buik!!! Echt mooooi! En het is echt zwaar voor je he mop Knuffie!! Fijn dat het nu beter gaat meid... Hahahahaha ja maar Punky is natuurlijk nieuw he We gaan gauw daten!!! Vlek: Ook ik al me inhouden, en je niet proberen op te beuren... (is wel moeilijk voor me) Maar meid ik kan me voorstellen dat je baalt als een stekker van je lijf En dat t loeizwaar is met je wisselende emoties... Dikke knuffel!!!! All: Hij is af. THANKS MEREL!!!!!! Je bent een geweldige schat!! Ik ben er heel blij mee en ik hou de knoppen even zo, totdat ik zeker weet welke ik wil. Twijfel nu tussen effen witte, roze of blauwe...
Wauw Funny! Hij is te gek geworden! Super mooie 'knutsel-kast' geworden. Knoppen kunnen altijd nog he! Nemo: wauw mooi buikje!! Fijn dat het beter gaat nu! Ochtendmisselijkheid gaat hopelijk dan nu snel ook over. Als je alles alleen moet doen is het wel zwaar lijkt me! Respect! Mailble en Giraf: werken is soms best fijn hoor! Vlek: Meid, kan me voorstellen dat je soms zin hebt om overal tegenaan te schoppen! En eigenlijk moet je dat gewoon kunnen doen! Weet zeker dat het uiteindelijk goed gaat komen, maar tis niet leuk zo dat je hormonen met je aan de haal gaan he. Knuffel vanaf het zuiden!!! Wolfje: Geen voorweeën nog?? Ben zo benieuwd! Giraf: geniale actie van I!! Beter dan in de winkel staan krijsen toch?? (hoe gaat het slapen intussen....?) Rest: zwaai en een hele fijne zondagavond nog!
ff; nijmegn 3kwartier ongveer... maar zetten de auto bij de P+R neer en met de bus naar het centrum...voor sem ook erg leuk as. zaterdag gaan we wel naar me ouders... vieren daar elk jaar kerstavond... die zaterdag erop bij ons fijn dat het met punky goed gaat! Super mooie kast lm; ik hoop stiekem ook dat ik of voor of na kerst beval... pff afwachten maar ahh leuk een schommelstoel, met sem niet gehad, nu mag ik hem lenen van vriendin lief die foto nemo; mooie buikfoto, en wat fijn dat manlief er was met je verjaardag doe er nu wat langer over met wandelen, maar kom er welfijn dat je je goed voelt, wel balen van het overgeven hoor! giraf; hou voor me bevalling de nachten vrij haha haha wat een stunt van I. in de supermarkt! vlek; sem kan ook zelf lopen doet hij ook altijd, maar vind het zielig om hem uit een warm bedje te halen, en zelf naar huis te laten lopen, doe het dan toch liever zelf Ondertussen al drie keer flink onderuit gegaan, dus wil nu ook echt niet meer vallen en al helemaal niet met sem! Meid wat ontzettend rot dat je lichaam niet doet wat je wilt, juist nu je verder wilt...Hoe moeilijk ook meid, heb vertrouwen... ik hoop met heel mijn hart dat jullie wens snel uitkomen mag!Knuffel! merel; nee hier is nog niks gaande helaas... all; vandaag dus naar nijmegen geweest.. was erg gezellig... toen begon het te sneeuwen en zijn we richting auto gegaan...nog wat leuke dingetjes gekocht...en thuis lekker chinees gehaald, mmm Verder nu onwijs moe...en barstende hoofdpijn, zo dus lekker naar bed... Morgen druk dagje... krijg nu echt last van nesteldrang... morgen wasgoed opvouwen... alles stofzuigen, en ik wil hier graag nog ff de stad in, mijn laarzen gingen vandaag kapot Dus nu op zoek naar nieuwe Ook nog overblijven, dit is de laatste week Knuffels!
zwaaizwaai.. ben versleten, ga nu ineens afkeer krijgen van werken gelukkig nog maar 3 dagen, dan vakantie en na de vakantie met frisse moed weer beginnen Nu maar eerst lekker slapen
Zeepje: Oh gezellig oud op nieuw met je ouders!! Ik ga naar mn broer en szus en nog 2 vrienden, OF we blijven lekker thuis. Gezellig!! Oh nee ik lees nu kerstavond. Oh wij gaan dan naar souders Goed dat je ouders dan naar jou komen ,maar ja dan lig je ook in je kraambed hahahahaha! Of je bent er alweer uit!! Merel: Thanks meid! All: Ik kreeg dit gedichtje van een vriendin van me... Zo toepasselijk op vooral onze oudste kindjes Het gebeu.rt niet meer zo vaak en je bent nog maar heel klein Maar ja, je h.ebt het elke dag zo druk met groter zijn S.oms zou ik je vast willen houden blijf eens hier, je gaat zo snel Na.tuurlijk, je wilt alles ontdekken dat begrijp ik dan ook wel Maar het gebeurt niet meer zo vaak dat je rustig bij me ligt Ik kijk naar je bloz.ende k.oppie langzaam vallen je ogen dicht Toch praat ik je altijd moed in hoor, de we.reld roept je: Kom! En al kijk ik vaak terug jij draait je alweer om
Morge! Funny, wat mooi, en zo waar!! Het gaat allemaal snel, maar wat mogen we ook blij zijn dat ze groot worden toch? Nemo: al een beetje bijgetankt vannacht? Mijn lijf lijkt ook wel een winterslaap te willen doen.... Je gaat hard op de 20 weken echo aan he! Al bijna op de helft!! Hier beetje aan het balen....begin weer meer moe te raken, en ben wéér afgevallen. Nu zit ik weer op het gewicht van voor mijn zwangerschappen....broek zit weer veel te los om mijn kont (voor zover je dat een kont kunt noemen) en dat komt gewoon van de BV, maar wil toch heel graag de 6 maanden volmaken. Als ik dat haal haal ik de 7 maanden ook wel maar ik wil ook aan mijn eigen lijf denken dus met 6 maanden ga ik eerst afbouwen naar: 7 - 15 - 23 uur BV en dan 11 en 19 uur fles. Daarna naar 7 en 19 uur BV en rest fles. Zou dat lukken denken jullie? Vraag me dat af of je na afbouwen nog van tijden kunt wisselen...? Ohhh Jp zit hier weer "stront" vervelend te doen! (OHHH, daar komt dat gezegde vandaan??!!) Word soms echt stuitermaf van dat jochie.....begin 3 jaar echt een klote leeftijd te vinden.....mijn lontje is zo kort, kan echt niet tegen die driftbuien en dat eeeuwige zelf-doen en zeuren..............:x
Morgen allemaal, kom even zo in vallen dus als ik iemand vergeet sorry al vast daar voor. @Nemo, fijne verjaardag gehad zag ik, en lekker verwent @FF, mooi hoor is je knutselburo geworden, echt profie hoor, leuk met het pip behang ook erg mooi, en kan zo geod toch nog zonder knopjes @Merel, aah vervelend dat JP zo zeurderig is. moet hij weer poepen? en 3 jaar ja dan willen ze veel maar zijn nog eigenlijk heel klein he. Ach komt wel weer maby maakt de kerst ook veel indruk op hem? @Giraf, hahahaha die I toch, wat een grappige meid. @Rasp, hoe is het bij jou lieffy? @VLek, druk geweest met de kerststukje in de weer? zalw el druk geweest zijn in de winkel of niet? en alle kadootjes al klaar voor de kerst, en dat je je vervelend voelt. Het is of je jezzelf niet bent he, en gewoon even lekker potje schreeuwen janken helpt soms wel hoor. hoop dat je ongi snel komt. (bij mij duurde het ruim een week, was toen ook helemaal niet lekker er van) Komt wel goed, en als je even je moet kletsen of gewoon even je verhaal kwijt je mag altijd bellen he!! @LM, mooi hoor dat donkere haar staat je goed ik heb het ook altijd donker. En we kunnen altijd xtje afspreken om te meeten met jou vlek en mij als jullie dat gezellig vinden?? @Hier gister heerlijk geshopt, leuk rokje en truitje voor me zelf gekocht, voor F een jurkje met legging van Li.ef! oh en nog nw laarzen voor mezelf echt ik ben helemaal blij Minder blij ben ik met dat F nog steeds aan het hoesten is ondanks dat ze de Prednison heeft gehad, dus van middag half 4 even nog naar de HA toe.
nemo; nog even dan lekker vakantie meid! ff; tja hier gaan alle afspraken wel onder voorbehoud mooi gedicht meid(L) merel; tja nu willen ze alles zelluf doen, al duurt het een eeuwigheid... wat naar dat je zo afvalt meid... sorry heb geen verstand van afbouwen BV meis; oh kleren van lief vind ik zo leuk haha!!! Wat naar dat F. nog zo hoest... all; net terug van de stad voor mezelf paar mooie laarzen gekocht, had ik wel verdiend vond ik Nog een paar oliebollen meegenomen, voor vanavond haha... vorige keer bij de vk 1kg afgevallen, kan er nu weer aan haha zit nu ff lekker aan een kopje thee Knuffels
Merel: He balen dat Jp weer moeite heeft met poepen Knuffie! en dat "zelf doen" heeft Boef ook heeeeel erg! Afbouwen: Ja dat kan gewoon hoor Misschien 2 daagjes even gek maar dan pakt je lichaam t weer op. Meis: Arme meid nog steeds niet beter jeetje Gauw naar de HA indd! Knuffie! En lekker geshopt!! heerlijk! Zeepje: Oh dat is wel verstandig hahahaha Jij ook al lekker geshopt! Meiden wel spammen he die nieuwe spulletjes!!! Ik wil ook meegenieten
mooi gedichtje FF, enne nog even een vraagje , hoe heb je het behang vastgekregen aan je mooie buro, hier had ik het geprobeerd met behanglijm, maar dat laat los meis, als het goed is zit je nu bij de HA, laat je even weten hoe het gaat ?? wel fijn dat je ff lekker hebt kunnen shoppen merel, echt balen dat JP nog zo'n drama maakt van het poepen , hopenlijk kan ie de knop snel omzetten, en hier ook een draakje in huis hoor, zelf lopen, zelf eten, zelf drinken, en oh wee als het fout gaat, dan is mvr toch boos tempramentvolle kids die musketiertjes zeepje, lekker kopje thee gehad, komt nu steeds dichterbij he meid, spannend hoor !! nemo, nog 2 daagjes werken en dan 2 wkn lekke rniets, is ML dan ook thuis of dat niet ? vandaag gaat het al stukken beter gelukkig, vanmorgen wezen sporten en daarna veel last van mijn buik maar helaas nog geen ongi, toen maar S in bed gedaan en lekker buiten aan het werk gegaan, ben net binnen maar voel me weer super !! kan natuurlijk ook zo weer weg zijn , maar dat zien we dan wel weer. die hormonen zijn maar rare dingen . vandaag 3 jaar getrouwd, dus lekker eten aan het koken, lekkere rollade mmmmmmmmmmmm.
Visions katrina sportieve dames kuitlaars van Visions - Dames - Dames laarzen - Kuitlaarzen - Schuurman Schoenen | Dat past me wel deze heb ik gekocht