De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zoooooooo, ik zit en nu maar hopen dat M nog even blijft slapen. Heb vandaag goedkoop pampers ingeslagen, word daar altijd blij van. Vind het toch de beste luiers (maar Kruidvat is ook niet slecht).

Merel, een beetje vaag van die magnetiseur idd. Hoop toch dat het heeft geholpen. Enne M is ook af en toe vervelend, hoor, het hoort erbij denk ik dan. Merk alleen dat ik niet veel kan hebben op dit moment en dat ik snel boos word en da's niet goed, he.

Funn, het is mooi geworden!!! Echt heel erg mooi, wauw.

Vlekkengek, knuffel, begrijp wel je gevoelens en duim dat de ongi snel gaat komen.

Zeepje, doe je rustig aan? De baby kan nu elke dag komen, ben echt heel erg benieuwd naar!

Nemo, nog een weekje en dan is het kerstvakantie! Heerlijk!

Meis, hoe gaat het nu met de kleine meid? En shoppen is altijd leuk! Heb ook zin in maar doe het voorlopig niet.

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlek; gefeliciteerd met jullie 3jarig huwelijk:) Fijne avond gewenst, en fijn dat je je nu iets beter voelt, knuffel!

3. Zeepaardje

quint; ja doe (voor mijn doen;)) rustig aan...
    veel mensen denken dat de baby deze week komt afwachten...

vind het nu echt wel spannend worden

all; oja nog jullie meningen ideeen nodig...

als de bevalling begint... wat dan tegen sem zeggen...
    hij gaat dan naar me vader toe, of kan ik hem beter nu voorbereiden hierop...?

4. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Ja, Vlekkengek, gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!!

Zeepje, leuke larzen, lekker warm!!!!!

5. Zeepaardje

quint; idd laarzen lekker warm, vind ik wel lekker, als me voeten maar warm zijn...;)

6. Zeepaardje

*oeps* zit me te bedenken dat ik elk jaar naar me opa en oma ga week voor kerst om hun een kerststukje te brengen...
    heb ik dus helemaal nog niet gedaan...morgenvroeg maar bloemetje halen en na overblijven brengen... oh ben er met mijn hoofd ook helemaal niet bij...
    dus van het schoonmaken komt dan weer niks terecht;)

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Zo weer terug van HA, het is wat rustiger dus nu voorlopig even pufjes geven voor de nacht en aan zien als ze weer koorts krijgt bellen!! dus afwachten maar

@FF, ja ik ga morgen foto's voor je maken wat ik gekocht heb goed;)

@Vlek, fijn dat je al weer beter voelt en GEFELICITEERD 3 jaar, ik ben as 19jan 3 jr getrouwd hii
    hoop daat je ongi snel mag komen

@Quint, nee shoppen op het eind van de zwangerschap vond ik ook niets hoor, doen maar lekker rustig aan

@Zeepje, oooh leuk laarsjes lekker warm, en morgen maar gauw een kerststukje brengen he, oh en voorbereiden, wij hebben vertelt als de baby komt ga je naar opa en oma, en als mama dan met de baby thuis is komt oma je ook snel brengen.

Zo nu even weer na het eten kijken boerenkool staat er hier op het menu.
    (vlek als ik eerder had geweten dat jij een rollade eet was ik richting T gekomen, oooh dat vind ik zo lekker!! voor kerstontbijt ga ik er ook eentje braden jumjum)

8. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Das goed hoor Meis!!! Eet smakelijk!!! :D:D

Vlek: Ik heb deze: Die plakt beter, maar is echt lijm, dus krijg je daarna bijna niet meer los :D;) Maar is ook een stuk goedkoper!!
    Bekijk bijlage 208127

Quint: Ha meid! En heeft M nog lekker geslapen? Beetje bijgetankt :) Is alles klaar voor de kleine beeb? :D:D:D

Zeepje: Mooie laarzen! Lekker warm :) Sem: Ja ik zou het hem indd wel vooraf zeggen, wat er staat te gebeuren. Hij heeft een leeftijd waarop dat wel zo prettig is voor hem. :)
    Als het dan gebeurt is het ook geen paniekerige verrassing voor hem, stel het is heel vroeg...

9. Funnyfant

Oh oenebal: GEFELICITEERD Vlek!! Alweer 3 jaar :) Wij juli 2012 5 jaar hihi

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Vlek van harte met jullie 3 jaar getrouwd!!

Zojuist hebben wij ook ff besloten dat we het dit jaar met ons gezinnetje gaan vieren. Wij zijn 18 mei 5 jaar getrouwd, en dat valt net als 5 jaar geleden op de vrijdag na H.emelvaartsdag!
    We willen graag naar de E.fteling 2 dagen met 1 hotelovernachting. Wilde we vorig jaar al maar kwam er vanwege de zwangerschap niet van.
    Hoeft ML er ook geen vrij voor te nemen, en Jp heeft leuke leeftijd voor zijn eerste kennismaking met de E.fteling.
    Als mijn ouders 40 jaar getrouwd zijn willen ze nl ook met het hele gezin gaan (weekend in E.fteling Bungalowpark), da's over 2 jaar, dus dan is nu wel leuk om zelf eerst te gaan.
    Gauw even boeken, kan ML er niet meer onderuit :p

Zeepaardje: oeh lekker warme laarzen!! Ik heb ook steeds koude voeten nu, brrrr
    Wij zeiden 's morgens toen de weeën begonnen waren gewoon: Jp, vandaag komt de baby eindelijk!!!! Hij ging met oma mee, en vond het jammer dat oma niet meer met hem naar de treinen wilde gaan kijken toen we belden dat de baby er was. Hij wilde niet naar huis, oma wel!!
    Heeft hij het nu nog over, hij kan het helemaal na vertellen hoe het die dag gegaan is. (oh, en houd er rekening mee dat hij toch van slag kan zijn de dag dat hij de baby ziet, en alle drukte ineens voor de deur staat. Jp heeft diezelfde avond gespuugd puur van spanning)

Meis: oh was vergeten dat je meisje zo'n last heeft van haar luchtwegen. Hopelijk snel verbetering, onze petekindjes hebben er momenteel ook zo'n last van.

Quint: Oh M ook soms draakje?? Al foto's geknipt van hem bij de buik????????

Oh.....had echt pesthumeur richting Jp.....snap ook niet waarom, maar alles aan het mannetje irriteerde me.....pfffff, nu weer beter humeur.
    Zometeen maar even dikke knuf geven. Gelukkig zijn die kleintjes wel vergevingsgezind....:)

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vlekkie, gefeliciteerd meid!!!

Verder niet bij gelezen...........ben moe.....weet niet of jullie dat topic van Romy hebben gelezen, maar het doet me zoveel denken aan de tijd met Fee dat het me een beetje uitput. Vandaag ook nog eens een drukke dag gehad dus nog niet de tijd genomen om bij te lezen hier.

12. Funnyfant

Merel: Ja dat hebben wij ook gedaan bij Boef. Ging prima!! :D:D
    Maar ik dacht: Sem is wel bijna 4, dat is al bijna een kleuter. Dat is wel een beetje anders vind ik ;) En Jp is een heel wijs en slim manneke, begrijp me niet verkeerd. Hij begrijpt meer dan andere kindjes van zn leeftijd. Maar toch zou ik het bij Sem wel vertellen, hij is toch stiekem een stukje ouder. ;)

13. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    even snel, S heeft ons duidelijk gemaakt dat ze naar een grote bed wil ;), net een hoop gedoe boven, en een geschreeuw :$, is ze uit het ledikantje gevallen :(, ze is nu even beneden dus geen tijd om te reageren :)

14. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zeepje, ik zou het ook gewoon vertellen aan Sem. Hij is inderdaad al bijna 4 en begrijpt alles.

Merel, leuk naar de Efteling!!! Wij zijn in 2012 10 jaar gehuwd :$ misschien een reden om te vieren, eigenlijk nog niet eens over nagedacht.
    Nee, nog geen foto's gemaakt omdat M heel erg verkouden is. Alles zit onder slijm en snot en de arme schaap ziet er niet uit. En ja, hij heeft ook zijn driftbuien, leuk als ie op straat gaat liggen krijsen en iedereen je aankijkt ;) Gelukkig was ML toen mee en hebben wij hem met zijn tweeen weggetakeld want meneer wilde niet lopen... Geloof niet dat Jp zoiets doet ;)

Funn, de babykamer is klaar maar de kinderwagen en de box nog niet maar het kan ook na de bevalling. Heb voorlopig genoeg te doen als M naar de opvang is. Voel alleen dat ik snel moe ben en da's niet handig.

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Vlekkengek, knuffel voor de kleine meid. Niet erg gevallen, hoop ik?

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden

Ik volg alles nog wel hoor en heb nu wel even behoefte om even iets te schrijven hier. Het gaat allemaal niet zo goed helaas. Met de kindjes gaat het prima maar met mij niet zo goed. Ben in een enorme dip beland en ben nu heel erg mijn best aan het doen om er weer uit te komen, veel praten met ML helpt al wel wat maar het heeft even tijd nodig denk ik. Het is een beetje veel om alles op te schrijven hier, wil ik jullie ook niet mee belasten maar niet te veel zorgen hoor, het komt echt wel goed. Het is geen groot drama maar ik vind het wel erg jammer dat ik me zo voel......het begon allemaal zo goed en positief. Maar goed, ik doe mn best en ik volg jullie wel en zodra ik de behoefte heb kom ik weer lekker meekletsen hoor.

Knuf X

17. Funnyfant

Oh arme S, geef haar maar een dikke kus!

Quint: Doe maar rustig aan meid, je lichaam is niet voor niks zo moe! ;) En nee puberende peuters zijn niet handig nu :( Knuf!!

LM: Ah meid toch ik kan me voorstellen dat het allemaal naar boven komt nu... :( Jeetje zeg :( Knuffel!!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Rasp, een hele dikke knuffel, neem je tijd en let goed op jezelf, je gezin en je gezondheid zijn allerbelangrijkst.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dank je lieverd! Ik ben ook min of meer terug gefloten door Ml om me meer te richten op mezelf. Ik leef zodanig met jullie allemaal mee dat ik voorbij ga aan mezelf en me druk ga maken om jullie. En dat moet natuurlijk ook niet.
    Maar hoe dan ook leef ik wel met jullie mee hoor alleen probeer ik me er niet door mee te laten slepen en dat kan alleen als ik wat minder hier ben.

20. Zeepaardje

thx meiden denk idd dat ik het sem van te voren uit ga leggen...

wordt helemaal gek van ml....sinds hij thuis is.. is hij mega kortaf en zegt nauwelijks wat...pakt alleen drinken voor zichzelf.. heb hem al gevraagd wat er is, maar krijg geen antwoord:( pff zeur... ga naar bed toe...
    afgelopen weekend was hij lekker vrij, is hij zaterdag alsnog gaan werken, dus denk dat die gewoon moe is... bleh...

vlek; tja opeens zijn ze er aan toe... dus nu een groter bed;)

rasp; meid dikke knuffel, zorg goed voor jezelf... knuffl we zien je wel weer verschijnen als jij er aan toe bent:)

Deel Deze Pagina