Dank je zeepje, jij ook sterkte en succes met de laatste loodjes en ik houd het wel in de gaten hoor, wil de geboorte van jouw kindje niet missen hoor!!
Ah moppie wat vind ik dat rot ik weet als geen ander wat stress in en na de zwangerschap met je kan doen Als ik je ergens mee kan helpen dan moet je t zeggen. Ik wil er voor je zijn meid En goed van ML dat hij je terug heeft gefloten. Neem je tijd schat en gooi t er maar uit. gewoon een egobericht er tussendoor kan enorm opluchten!Kus lof joe!
Goedemorgen alle lieve musketiertjes, vast een fijne leuke gezellige rustige liefdevolle dag vandaag. Een hele dikke knuf voor alle musketierkindjes Xx
Goeiemorgen lieverds!!! Rasp, denk aan jezelf en aan je gezin! Dat gaat echt voor! Wij gaan nergens naar toe hoor, dus neem echt even de tijd voor jezelf! Dikke X voor jou!! Zeepje, ik ben elke 5 min. mijn telefoon aan het controleren op nieuwe smsjes Is Ml al een beetje bijgedraaid? Quint, jij ook al richting de 40 weken! Ik ben helemaal klaar voor de komende Muskebabies Vlek, heb je al gebeld met de ass? Ik vind het zo ontzettend rot voor je..! Laat die ongi nou maar snel komen! Dikke X voor jou! Hoe is het met S? Nog last van haar val uit bed? Funny, dat buro is echt heeeel gaaf geworden! LM, Wat een leuke foto van Jou en J De pret straalt er vanaf! Nemo, wauwie, mooie buik heb je!! Merel, wat leuk, naar de Efteling op jullie trouwdag! Wij zijn in juni 5 jaar getrouwd, moet ik ook nog iets leuks voor verzinnen. Giraf, hihi, die I pret in de supermarkt! Wat een lekker wijsneusje is het Meis, ook voor jouw kindjes een knuf! Madelief, ik mis je! Hoe is het met jou en de kindjes? Jadoor, lukt het allemaal met de bruiloft voorbereidingen? Hier is er (gelukkig) niet veel bijzonders. L is heeel lief. Ze slaapt nu van 20.00 tot 07.30(!).Soms komt ze rond 23.00 nog om een klein flesje maar lang niet altijd. Wat is ze toch een voorbeeldig kind. Ze probeert nu ook om te rollen, zo schattig. O krijgt weer kiesjes door en daar heeft hij enorm veel last van. Veel huilen, niet goed slapen en veel poepluiers. Hij vindt zichzelf reuze zielig Wat gaan jullie met de kerstdagen doen? Wij gaan 1e kerstdag naar mijn ouders en 2e kerstdag lekker thuis. Ml heeft helaas geen vakantie
Heeee Maible!! Wat goed!!! Hoe doen jullie dat toch met die kinders???? Mijn kindjes sliepen/slapen allebei als baby NIET tussen 20:00 en 23:00.... En dan tot 7:00 gemiddeld.... Alhoewel Boef wel tot 10:00 kon slapen... MAar dit vrouwtje ECHT NIET! Wij gaan kerstavond naar souders en 2e kd naar mijn ouders. Oud op nieuw ws bij mn broer en szus en Roc.co en nog een bevriend stel met een kleine Arme O, een echte kerel dus: Ik ben ziehiehielig Vraagje: Worden jouw kindjes 2talig opgevoed? En jouw eigen naam, sprek je die op zn hollands of op zn engels uit? Vroeg ik me altijd al af
Oh ja, mochten jullie vandaag iets in de bus krijgen... voor de mama's die nog niet bevallen of zwanger zijn: Geinspireerd op jullie kindjes
Ooooooooooooh getver!!! Doordat ik de eertse weken therapeutisch moet werken, gaat mn vakantie niet door dus moet ik 10-1 al beginnen... *zucht*
zwaaizwaai, weer eens vanaf mn werk We zijn bezig met het bedenken van een naam. Lastig. Heb wel een lijstje van stuk of 4 namen (wil weer 2 namen) Maar twijfel steeds of een naam wel bij Daan past. Moet dat echt, of als je een naam leuk vind is dat dan genoeg. Daan is namelijk een echte nederlandse naam (bestaat niet eens in het engels) en de naam die we nu hebben is wat engelser (wel nederlands uitgespoken hoor, niet helemaal engels, en funny, jij moet nu een beetje een idee hebben) Ook komen er vandaag van proefkaartjes in de bus, spannend!! (ook hier denk ik nog aan jou hoor funny!! )
Funny, ook lekker druk met de bezoekjes rond de feestdagen! Ik wil proberen dit jaar niet te veel bezoekjes te doen. Het is wel gezellig maar ik heb er dit jaar gewoon geen zin in Ik heb geen idee waarom mijn kindjes zo goed slapen. Omdat O zo´n makkelijke baby was had ik juist verwacht dat L wat moeilijker zou zijn (om voor O te compenseren) maar ze is juist makkelijker. Ik vind mezelf wel echt een bofkont hoor wat dat betreft. Een eventuele derde zal wel een terror kind worden O en L worden zoveel mogelijk tweetalig opgevoed. Ik zing en lees altijd in het Engels met ze en als O tv kijkt is het vaak BBC. Als mijn ouders oppassen spreken ze ook alleen Engels met ze. Ik begin het nu te merken, O zegt `duck`en `boy` Mijn naam is eigenlijk op z´n Engels maar niemand (behalve mijn ouders en fam. ) doet dat, zelfs ML niet. Op z´n Nederlands is ook wel makkelijker.
HUH Nemo ik raak helemaal in de war!!!! Wat moet ik al weten dan??? OMG ben ik weer s wat vergeten, oh neeeeee. Hahahahahaaha kan ik helemaal niet tegen joh hahahaha! Ah toe, doe me een pb En eerlijk is eerlijk; Boef en Punk zijn ook geen supermatch vind ik, maar ik was nu eenmaal helemaal verliefd op die namen . Ik vind niet dat de naam perfect moet passen bij broer of zus. Het zijn individuen en later leven ze ook "gescheiden" hun leven.
Een privebericht of een gewoon bericht hier? Sorry ben echt een zeef Maible; Lekker rustig aan! En jij, zeg jij t zelf op zn engels? Wel super dat ze tweetalig worden opgevoed!!! Hebben ze veel aan later!
MIJN bericht? Of JOUW bericht? en een paar wat terug? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH doe me dit niet aan Nemoootje! Hahahahahahaha!!
Hahaha, iemand die hem wel snapt?? Gaat niet heel specifiek om jou hoor, jij stuurde iemand anders ook al een bericht over een engels naam