@LM, ja heb het laatst ook gelezen maar had de update nog niet gezien, ech kippenvel all over jeetje wat een verhaal zeg. ken je haar?? @Giraf, ja vind ik ook ik wil ook snappe Nemo!!?? Oh en er is hier altijd plek hoor aan het ontbijt, lekker warme broodjes kerststol rollade enzenz. @FF, zou nog een foto maken ben het vergeten doe het echt voor je. Oh kan ook even google-en
Bekijk bijlage 208436 zo hele set voor madam dus, heb er ook nog een haarband bij gekocht maar ach dat kunnen jullie er wel bij bedenken he??
Oei, das wel een heel heftig verhaal Kan me voorstellen dat je er heel erg mee meeleeft na wat er bij jullie allemaal gebeurd is....
Giraf, muts, denk aan jezelf met of zonder H en dan heb je de naam. Is natuurlijk de mooiste naam die er is
Zie weer allemaal mooie jurkjes voorbij komen! Leuk he, dochters?! Meiden, ik durf het bijna niet te zeggen, maar in huize Giraf is er een bom gebarsten, wel een leuke bom Een vriendin van mij vertelde dit weekend dat ze weer zwanger is, dus nu hebben ML en ik discussie over wanneer nummer 3 mag komen (als het ons gegund is natuurlijk)..... zegt ML vanavond ineens "anders stop je toch nu al met de pil en dan zien we wel" Whaah!!! Spannend!!! We weten echt niet wat we willen.... aan de ene kant denk ik: we willen er 3, dus kunnen we maar beter gelijk doorgaan, dan is het even pittig, maar straks wordt het alleen maar makkelijker.... aan de andere kant: 3 zo kort op elkaar is misschien wel heel erg pittig en hoe moet ik het op mijn werk vertellen En daarbij, straks hebben we het geluk dat we er een 3e bij mogen krijgen, wil ik misschien wel een 4e.... wanneer houdt het op? Maar als ik heel eerlijk ben, dan zijn we er eigenlijk stiekem al een beetje aan uit en gaat de pilstrip weer de prullenbak in......
Zag heel veel leuke meidenkleren voorbij komen! Nu wil ik ook een meid! Funn, ga duimen dat de osteopaat Punky goed gaat helpen.
Wahahahaha, Giraf, leuk nieuws, ben benieuwd hoe snel het zal gaan Eerlijk is eerlijk ik zou het zo kort op elkaar nooit aankunnen dus respect en veel succes!!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Giraf!!!!!!!! Kunnen we weer op zoek naar roze voor jou!! Ik ben wel jaloers hoor!! ECHT.... Ik gun het je heeeeeeeeel erg maar ik hoop echt dat Vlekkie eerst mag End an jij er meteen achteraan dan kunnen jullie saampjes de zwangerschap door!! Goed idee? Kan ie op mn verlanglijstje? Thnx Quint!!!! ik ook!!! Je mutsje komt er aan.. All: Hebben alleen LM en Rasp mn post gehad???? Nou morgen dan
Over de derde: Ik had gister met ML een discussie over een derde kindje (hij wil er echt maar 2). Hij vraagt: Als ik er nou over 3 jaar echt geen meer wil, kun jij je daar bij neerleggen of krijgen we de ruzie van ons leven en staat er een scheiding te wachten? Ik zeg: Ik kan me daar wel bij neerleggen, maar het zou wel vreel zeer doen. Dus ik vraag: En jij? Als ik nou echt heeeeel graag nog een kindje zou willen, zou jij je daar bij neer kunnen leggen? Vond ie een stomme vraag en niet hetzelfde. Maar dat is PRECIES hetzelfde!!! Nou hij ging er nog eens goed over nadenken Oh en Giraf: Gewoon op je werk zeggen dat het goed is voor onze pensioenen later hahahahahahaha!!!