De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

oh dat is wel slim om even uit te zoeken dan.. maar gelukkig zijn er heeeeeel veel stoere brilletjes!! :D

2. Funnyfant

Vazen op de vensterbank?? tsss zoooo 2011;):cool:

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja dat is ook zo F heeft ook een hele stoere!! hadden jullie wel eens gezien toch?
    paars met hartjes aan de zijkant erg leuk. en belangrijkste hij is nog heel!!

4. Funnyfant

....peuters zijn leuker :p

5. Funnyfant

superleuk!!!

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hahahaha idd zoooo 2011, wat lief staan ze ook nog tegen elkaar te overleggen??

Heb foto in album gezet van F met bril

7. giraf

giraf Niet meer actief

Hebben we gasten?!?! Gezellig! Zal ik een appeltaart bakken voor bij het meelezen? :) Of hebben de meelezers liever iets van kwarktaart? :D

Meiden even een foto van mijn project.... ballonrokje voor I:
    Bekijk bijlage 208663

8. giraf

giraf Niet meer actief

En hier heeft ze hem aan:
    Bekijk bijlage 208664
    Ben er stiekem best een beetje trots op :)

Nu omkleden en naar de kerstborrel van de zaak! :)

9. giraf

giraf Niet meer actief

Mooie bewegende lange vazen FF! ;):D:p

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Even heeeeel snel:

Wat een mooie kindjes heb je Meis!! Wauw, T is echt een snoepje!!! Echt een ventje ook, lekker menneke!! F ook mooie meid hoor!

Giraf: wauw te gek, knap gemaakt hoor!! Ik heb nog een super leuke balonrok liggen voor JK, van lief, wil hem dit weekend aandoen.

LM: strakke buik!! Hier een magere stek....heb me gewogen van het weekend.....55 kilo....:$:(, kan er niks aan doen, val gewoon super af van BV, en zo ook geen vet dat eraan blijft hangen helaas!!!

Nieuwe afspraak met Magn voor Jp gemaakt, nog maar een keer proberen. Morgen naar HA voor uitstrijkje en dan vraag ik verwijzing voor poep.poli....

Tot vanavond!
    xx

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi meiden, even een knufje van mij voor jullie!!! X

12. Funnyfant

Merel: zullen we n transplantatie doen? ik doneer vrijwillig 10 kilo!!! :D

Giraf: superleuk!!!! patroon? of uit t bolletje? anders wil ik m ook wel :)

Meis: Wat een superleuk brilletje op een superlief meisje!!! :D

13. Funnyfant

Knuffie terug Rasp!

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ff; tja ga het ook niet doen;) maar ohhh eikel...
    vanmorgen werd hij wakker en zonder iets te zeggen naar werk gegaan...na me vk controle bel ik hem altijd op.. heb ik nu niet gedaan, geen zin in!
    mooi die kaart(L)

meis;wat een lieve foto's!

LM; zo dat heb je goed gedaan meid!

nemo; fijn dat jij en ml dezelfde smaak hebben wat kaartje betreft:) was hier gelukkig ook zo...

giraf; wat een leuk rokje:)

merel; wanneer kun je er terecht met Jp?

all; vk controle was goed...
    werd ik net gebeld, of ik vandaag en morgen op me oppaskids wou passen... nou sorry nee,daar heb ik geen zin in nu hoor:$
    vanavond oma ophalen en bij me ouders dumpen hihi... heb geen zin om haar nu te logeren te hebben... vanavond ga ik dus naar me ouders... gezellig kaarten... ben er voorlopig dus minder...
    knuffels

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jeetje zeep, dat ze dat nog durven vragen met 39 wkn zwangerschap :$, het kan elk moment gebeuren !!
    ML een beetje tegen burn-out aan het hangen? heeft ie met kerst vrij zodat ie lekker bij kan tanken of moet ie dan ook werken ??

nemo&FF snap niets van de namen met een H en in het engels :(

mere, ik wil ook geheel vrijwillig wel 20 kilo doneren hoor (maar snap dat heel slank zijn ook z'n nadelen kan hebben hoor)

meis, hoe is het gegaan, wel fijn om dat uit te laten zoeken idd, weet je ook eens wat he ;)

FF hihi wat een geweldig leuke foto, zijn ze vliegtuigen aan het spotten of zo ?? en nog heel erg bedankt voor je lieve paardje, zag hem al bij je foto's liggen en stond bijna op het punt om te mailen wat ie moest kosten :), hij hangt nu in de boom, echt heel lief !!!!

sorry de rest zwaai zwaai, ben er niet helemaal bij met m'n hoofd, moet nog veel doen voor kerst.

gister is ML naar het gla.zen hui.s in leid.en geweest, was superleuk aan z'n reacties te horen, voor L.TO heeft ie daar warme chocomelk verkocht, in 4 uurtjes tijd hebben ze E 1100 opgehaald !!

16. Zeepaardje

vlek; ik stond er ook echt van te kijken... en ze waren nog teleurgesteld ook, ja je hebt sem toch ook... ja klopt maar 2 oppaskids erbij zie ik nu echt niet zitten!
    ach ik zal het nu wel gedaan hebben, boeien!

ja manlief moet vrijdag werken voor het laatst, dan weer 4jan... dus anderhalve week vrij...en in januari heeft hij alle vrijdagen vrij gevraagd...

maar vind het echt niet leuk hoe hij zo doet... hopelijk is hij er snel klaar mee...

zo jou ml is gister dus heel goed bezig geweest:D Leuk!!!

17. Funnyfant

Vlek: Zooooooooo dat is veel geld!!! Oh wat fijn dt je m zo leuk vind!!!!! :D:D Echt leuk:D:D de naam van Nemo is de naam die 2 dames op ons topic ook hebben ;) Beiden met H hahahaa! HEEEEL dom van giraf dat ze m niet snapte ;):p Geintje Giraf!!!;):D:D:D
    Boef en zn nichtje kijken naar de bomen en de wolken! En ja die 2 hebben hele conversaties hahahaha :D

Belachelijk Zeep dat ze je niu nog vragen tssss :( Jammer dat ML nog niet is bijgetrokken... Goed dat je oma naar paps en mams brengt! Ben heul benieuwd naar je kaartje! En die van Nemo ook!

18. Funnyfant

Vlek: Ben je al ongi?????

19. Zeepaardje

ff; ja ik baal ook echt van ml...vooral omdat ik het waarom niet weer:(

oh en sem is gek op de auto... had heb eerst aan de deurklink gehangen, maar nee dat was niet goed... moest op zijn nachtkastje liggen:p

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Even ego, sorry................wilde jullie deze nog even laten zien en dan ga ik nu echt even wat eten :D

Deel Deze Pagina