De 13 Musketiers deel IV

Discussie in 'De mama's' gestart door nemo1981, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Aaaahhh wat lief!!!!!!!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden, ben er morgen weer... voorlopig 's avonds niet online:)

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ooooh ja nu valt het kwartje hier ook :D

en nog geen ongi :(, wel alle rugpijn en pijn in buik en bovenbenen maar geen ongi :x, hopenlijk morgen en anders bel ik ass wat te doen, zou het zkh tussen kerst en nieuwjaar "dicht" zitten denken jullie ??

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Vlek even heel stom, maar zwanger kun je niet zijn nu toch??? Je hoort soms dat je na een mk snel aanelt... Zal wel niet, maar t schoot door mn hoofd.. :)

5. Funnyfant

superlieve foto lm!!!
    zeepje: wat leuk!!!!!!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    FF, heb na de MK geen ongi meer gehad, maar ook geen ei volgens mij, heb met de povera proberen de ongi op te wekken, dus ALS ik zwanger was is dit niet heel goed geweeest voor het kindje denk ik.
    dus het is miss raar om te zeggen, maar ik hoop dat ik niet zwanger ben/was.

en wat een leuke site, staan weer veel leuke dingen op !! ik hou wel een beetje van dat stoere, dat zoete staat S ook niet zo.

LM, wat een leuke foto, kerstfeetje !!

7. Funnyfant

Ja dat bedoel ik.... Ik hoop t dan ook niet...
    Hopelijk komt de ongi snel dan... Ik heb geen idee of t ZH dicht is dan??

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hoi lieverds,

@Giraf, top project knap werk hoor!! ik heb al moeite met een kussensloop duurt gemiddeld een halve dag dus respect. en lekker geborreld??

@Vlek, oh vervelend dat je nog niet bent, ik had dat ook volgens mij had ik dat laatst verteld dus sorry als ik in herhaling val, maar had naar anderhalve week gebeld en prompt een dag later was ik ongi. Maar als je het niet vertrouwd even bellen maby urine/bloedonderzoekje. Maby heeft je lijf moeite met Hcg afbraak. En goed van ML zeg, ik ga morgen even een plaatje aan vragen.
    Maar volgens mij is het zkh wel beperkt open hoor, zag zoiets laats in de krant dat ze beperkte poli's hadden.

@FF, haaahaa zo grappig ja de foto, je ziet ze druk overleggen en doen, F hier kan ook zo druk zijn met van alles en nog wat.
    En had je al bedankt maar zo lief en crea weer van je lieverd.
    Doe je al weer opdrachten?

@Zeepje, fijn dat alles goed was bij verlos, maar niet leuk dat ML zo tegendraads is he, jeetje meid moet zwaar izjn voor je. en idd oma er bij zou ook wel heel druk zijn.

@Merel, toch nog naar de magn-man. En ja maby dat ze bij de poeppoli wat kunnen betekenen he. snap dat je alles wel wil doen met als doen dat JP lekker kan poepen hoop dat er snel een oplossing komt. En dank je T is ook een scheetje, ook lekker lang net als jou JK.

**lang oogverhaal**(ego)
    @Nou vanmiddag weer na de oogarts geweest, meting gehad bij F rechteroog is stabiel, linker oog word nu -4 gemeten, ze meten vorige keer -2.25 maar ja hoe ouder ze worden hoe betrouwbaarder dus kan zijn dat ze vorige keer ookw el meer sterkte had. dus nu maar weer nw glazen kopen in de bril. T heeft ook een wat luier oogje links dus daar hebben ze ook een kleine meting gedaan en die heeft ook een -sterkte maar goed dat is nog helemaal niet betrouwbaar pas bij 1jaar kunnen ze een voorlopige meting maken. maar goed ik ga me maar eens bij verzekeren;) wat die zit ook wel aan een brilletje. ML is ook bij de oogarts geweest ze hebben altijd gezegd dat het niet erfelijk is he, maar ze trekken dat nu wel in twijfel. ML ziet niets met zijn linker oog, en ze hebben er een glas voorgehouden en hij kon weer omtrekken zien dus wie weet met training. alleen is kenbaar geworden dat hij een afwijkende oogvorm heeft en groot risco op hoorvlies loslating.
    Nou ja als ze er pillen voor hadden dan deed ik ze hier in het water, de fase van er om janken heb ik gehad maar ja het komt toch elke keer hard aan dat je kindjes niet goed kunnen zien.

@Hier nu het rijk alleen ML is naar een bedrijvenborrel, beetje netwerken.

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hay vlekkie, gelukkig ben hier niet alleen:D:D:D

10. Funnyfant

sorry ff ego. weer ritje hap gehad. meisje had wéér 38.1... weer niks gevonden... weer in de gaten houden... weer... pffff

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oh jee, he wat kan het toch zijn??? en wat frustrerend zeg!!
    Zo kan het toch niet, hoe nu verder? ze kan toch geen koorst blijven houden lijkt me.
    Wat moet je verder doen nu?

12. Funnyfant

ik ga morgen naar mn eigen ha, want ik vind t indd genoeg geweest!!!!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja lijkt me ook idd, want zo kan het niet. Je word maar met een kluitje in het riet gestuurd en het gaat wel om Punky dus alles uit de kast hoor. Anders maar bloedonderzoekje, maby dat ze iets sluimerend heeft of zo ja zeg ook maar wat hoor.
    Maar jeetje zo kan het echt! niet meer.

14. Funnyfant

thnx meis!!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ahhhh Funny! Eerst wil ikje even bedanken voor de mooie hanger!! Hij hangt hier in de boom hoor! Echt leuk en lief, ik had ook je foto op hyves gezien en dacht net als Vlek: ohhh leuk! Die ene vind ik erg mooi (precies DIE!!! Je kent mijn smaak) maar ja, waar laat ik die nog op haar kamertje, ahaha!
    Maar hij hangt nu aan de boom, en hij gaat denk ik aan de kast of klink, ff stylish verantwoord ophangen he! xxxxxx
    Maar oh wat vervelend van die koorts!!!
    Morgen inderdaad HA bellen, laat ze maar eens grondig kijken!

Ik kom net thuis van de yoga (jaja, ben weer helemaal zennnn) zegt ML dat hij een half uur onder heeft gezeten met een brullende Jk!!
    ?????????????????????????????????????????????????????????????????
    Ik heb haar nog nooit 5 min horen huilen!! Dus er was toch echt iets met haar aan de hand, maar wat?
    Ze was gaan kreunen en beetje overstrekken. Ze heeft al paar dagen beetje krampjes lijkt het wel, en kleine week steeds om 5:30 wakker, ook kreunen en daarna met speentje weer gewoon slapen. Vandaag had ze 2x gepoept, voor haar doen heel veel dus, misschien heeft dat haar dwars gezeten. En ze had 37.6 net verhoging dus.
    Even kijken hoe het straks met voeden en slapen gaat.
    Vreemd hoor...

Jp heeft vanavond weer gepoept, jippie! Laatste keer was donderdag!
    Dinsdag weer terug naar de magische man waar ik ook niet meer in geloof...
    Nu ga ik vroeg naar bed, merk dat mijn nek compleet vast zit, het kraakt en doet als ik draai....beetje van kou ook misschien.

Oh en Meis, kan me voorstellen dat het je verdrietig maakt dat je kindjes een bril moeten...goed dat je het even hebt laten checken, lijkt wel erfelijk dus. Hopelijk toch niet wat je ML dan heeft van dat evt hoornvlies, klinkt behoorlijk heftig!
    Tegenwoordig zijn kidnerbrilletjes wel wat anders als vroeger, maar t kindje moet het zelf ook accepteren he....knuffel voor jou en je moppies!!

Lees zo in bedje nog even bij.
    xxx

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel, dank je lieffy, en hiep hoi JP heeft gepoept, nu hopen dat het ook door zet he, ach wie weet. Echt het komt goed schatje
    trust slaap lekker

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ja, ik weet, het komt goed, maar ik zou zo graag n datum weten....
    Jij ook truste!
    Morgen weer lekker thuis bij de kindjes, en jk ligt nu lekker aan de borst te lurken. Zo tevreden......I'm in love......

18. Funnyfant

Merel: Ooooh jee das nks voor Jk!!! :(:( Arm meisje :( Hier ook diarreetestanden gehad... misschien een buikgriepje? Oh fijn dat Jp heeft gepoept! Maar het is wel heftig zeg, bijna een week!!! Arme Jp:( Arme Merel...
    Hahahaha echt waar??? Wat goed dat ik je dan precies de goeie heb gegeven :D:D:D
    Tja voor de musketiertjes met 2 kindjes van hetzelfde geslacht heb ik maar gewoon iets gemaakt wat ik bij de mama's vond passen :D Bij Zeepje, Nemo, Quint en Vlek heb ik het ietwat gerichter op t oudste kindje gemaakt ;)
    Als jullie t niet mooi vinden gooi je t maar weg, no hard feelings!!! :D
    Enne graag gedaan meid!!!

Meis: Ja als er iets is met je kindjes is dat vreselijk. Dan breekt je hart... Ik hoop dat t loslatende hoornvlies niet erfelijk is!!! Dan ben je blind toch? Een vader van een kindje van mn BSO heeft dat aan beide ogen. Die heeft braille en alles moeten leren vantevoren... Lijkt me heel heftig! Maar zover is t allemaal niet en hoe moeilijk ook, een brilletje is wel helemaal hip en lekker eigenwijs :)
    Dikke kus!!!

Zo heb nog lekker wat kunnen knutselen. :) Oh wat een genot aan mn nieuwe mooie bureautje :D Als ik de la met lintjes en stofjes en applicaties opentrek dan word ik zoooooo blij!
    Alleen gaat mn leverancier van de applicaties stoppen! suuscreatief.nl is dat... ERG jammer! Maar ach er zijn er meer ;)

Slaap lekker dames!!

19. Funnyfant

ik bedoel natuurlijk van verschillend geslacht!!! ;)

Deel Deze Pagina