Goedemiddag, @Madeliefje, oh fijn even wat van je te horen, is ook best pittig met 2 kindjes, en jij ook fijne dagen he @FF, oh heel goed even naar de KA, en ach bezorgde moeder is beter als niet toch? en het is en blijft raar dat punky zo'n koorst blijft houden, dus nakijken kan zowiezo geen kwaad. laat je weten hoe het was?? Ik ben met de kindjes even bij de buuf geweest voor het eerst we wonen hier nog niet zo lang, en ze wou ook eens weten de buren die bij ons onder de kap wonen vertellen dat ze ruzie hebben met ons?? nou ik weet van niets, enige wat hun doen is dingen vertellen over ons terwijl wij nooit langer dan 10minuten met ze gesproken hebben??!! Beetje zielig toch, maar ja krijg je in een klein gat als waar ik woon he. Verder was het heel gezellig, en gaan snel even verder beppen. Oh dames als jullie het vervelend vinden dat ik alles deel tav wat ik zoal meemaak en bezig hou, wel zeggen hoor. no hard feelings lieffys
Nou Meis, dan stop maar eens met die prive-shit, ha ha ha! Nee gek! Vind het juist leuk om ook andere dingen hier van anderen te lezen die niet 100% over de kindjes gaat. Je bent toch een mens, niet alleen mama. Hopelijk komt er dan wel duidelijkheid, want geroddel in de straat moet je niet hebben. Vandaag verhuizen onze vrienden, dus vanaf morgen hebben we weer buurtjes!! Funny: Oh nee toch, hoop toch niet dat ze je meisje ter controle net nú willen opnemen! Ga er maar vanuit als het niet super ernstig is en ze ook niet weten hoe of wat dat ze dan ná de kerst gaan checken. Wel vreemd hoor....Nog even rekken en ze is over de 3 mnd en is het dan niet meer 'erg' ....wel raar eigenlijk zo'n leeftijdsgrens toch? Vind het voor een kind van 3 ook niet normaal als het zo vaak boven de 38 heeft terwijl er niet veel te merken is van ziek zijn. Ik ga er uit je verhaal ook vanuit dat Punky 's avonds geen suf of ziekig kindje is met die verhoging? Of merk je ook dat ze echt pijn heeft? Sorry als ik nou iets stoms zeg hoor, dan heb ik wat gemist.... Madelief: heb je het zo zwaar meisje? Of wil je gewoon je tijd goed verdelen. Of maak je momenteel een lastig fase door met de kindjes? Doe maar rustig, komt goed hoor. Al missen we wel een paar 'deelnemers' hier.....raspje, madelief, jadore....toch stiller zo... Ik ga zo naar de kapper als ik vrij ben. Vanavond etentje met mijn werk. Niet zoveel zin in. Is altijd beetje chiquer eten zeg maar. Ik ben niet zo van de slakken, eendelever pastei en wildgerechten....dus hopelijk is het een beetje te doen. Ik kan dan altijd beetje in paniek schieten onder het eten....bang dat ik het niet weg krijg of op kan, kan ik echt zenuwachtig van worden. Beetje soort eetprobleem van vroeger...
Merel, hahahaha alleen als jij ook stopt Oh lekker naar de kapper dus, ik ga morgen even met F samen, de ladies weet tiptop voor de kerst hii. Maar ja ken dat wel mijn vroegere baas wou ook altijd naar sterrententen, grgrgr idd moest een keer aan een houtduif, ben niet verder gekomen als een borstfiletje. Maar slakken nee, net als oesters en mosselen niet aan mij besteed van die slijmpjes eten. Maar onthoud 1 ding je moet vooral niet eten wat je niet wil, en 1 hapje proefen is voldoende (tenmiste zo is mij het geleerd) KOmt wel goed!! Oh en ik vind het ook altijd leuk om dingen te lezen die niet alleen over kindjes gaan hoor, gewoon de dagelijkse beslommeringen zeg maar. En leuk je vrienden komen naast je wonen he altijd gezellig kunnen jullie lekker samen klinken op het nw jaar
Geboren! Vanochtend is onze kanjer Quint bevallen van hun 2e zoon L! Alles gaat goed met moeder en kind! (verdere info op onze site in het gastenboek) (FF wil jij een mooie geboortemelding maken voor op onze site?)
Hoi meiden Heb niet bijgelezen sorry erg drukke dag gehad,... nu erg moe, zo ff lekker zwemmen en stomen sem is ziek... zo zielig... verkouden,koorts hangerig... manlief ook, gaat lekker hier dus... Dikke knuffels en ik denk aan jullie!
HOERAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Weer een musketiertje erbij!!! Het heeft dus toch doorgezet gisteren!! Super gedaan meid! Van harte met jullie lieve kleine L!!! Geniet van deze bijzonder mooie kerst!!! (goed getimed!) En toch bíjna de 40 weken gehaald!
Quint en familie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!!!!!!!!!!! Sorry meiden, verder niet bijgelezen Gisteren uit eten geweest. Vanmorgen heeft Fee de hele ochtend lopen krijssen (stond zelf mee te janken, wist niet meer wat ik er mee moest) en vanmiddag met mijn schoonzusje even kerstinkopen gedaan en nog geshopt.
Lieve lieve lieve Quint, M en Quintman!!!! WAUWWWW!!! Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje L!!!! Wat een mooie dag om geboren te worden kleine L: Precies op je verjaardag!!!!
melding staat op de site!!! Ben net een uurtje thuis van t ZKH. Er is niks gevonden in het bloed of de urine.... Dus... Geen oorzaak te bekennen van de koorts, dan zal t wel bij haar horen...
Uitspraak van jou of van de arts??? Hopelijk geeft het jou genoeg vertrouwen en rust dat er niks geks gevonden is, maar blijft ergens toch beetje vreemd he... Ik heb 9 jan een afspraak staan bij de kinderarts voor Jp. Poeppoli bestaat niet echt geloof ik, kinderarts sluit eerst de lichamelijke dingen uit en dan wordt je doorverwezen naar een kinderpsycholoog. Ben erg benieuwd.
Jawel bestaat echt!! Mn nichtje heeft zelfs in t poepklasje gezeten!! Uitspraak van de arts in opleiding...
Quint, Quintman en M. van harte met jullie zoon L en broertje. Gefeliciteerd, en lekker genieten samen!!
Funny, jee niets gevonden jeetje, he maar een kind die altijd koorst heeft?? volgens mij kan dat niet maar goed ik heb er niet voor gestudeerd he. Xx, kusjes voor zieke punky Merel, poep/plaspoli bestaan hoor!! hier heet het Pipopoli
Ja meiden, ik weet dat het wel bestaat, maar in V.enlo heet het gewoon blijkbaar niet zo, maar doen ze er wel wat aan. xx
Funn, ergens wel jammer dat ze niets gevonden hebben lijkt me. Of ben je zelf wel gerustgesteld? Merel, ik hoop dat ze JP snel kunnen helpen!! Het is zo vervelend als je niet durft te poepen!!
Lieve Quint, Quintman en de grote broer, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! Wat fijn dat hij er al is en wat een mooie stoere naam! Lekker genieten samen!
Bekijk bijlage 209263 Hoi meiden Wat super dat we er weer een klein musketiertje bij hebben. Ik vind het wel jammer dat ik de aanloop er naartoe gemist heb. Ik ga even bijlezen want ben we erg nieuwsgierig naar alle berichten. Hier gaat het een beetje beter, Ml heeft een weekje vakantie nu dus dat is heerlijk en daar gaan we van genieten. Ik maak meteen maar even van de gelegenheid gebruik om onze J te spammen: