De 13 Musketiers deel IV

Discussion in 'De mama's' started by nemo1981, Nov 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    quint, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, wat een geweldige naam !!!
    geniet ervan !!

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    vandaag weer gewerkt, het heeft lekker doorgelopen dus dat was wel prettig werken :D, Meis, in ruur.lo zit Pan.dora, schijnt een goede te zijn, maar heb ik alleen van horen zeggen.

FF wel fijn dat er niets gevonden is, alleen wil je wel graag weten natuurlijk waar die koorts vandaan komt, wel raar dat ze zo'n hoge temp heeft maar er niets uitkomt, hopenlijk blijft het nu rustig en hebben jullie een fijn kerstweekeind.

merel, maakt niet uit hoe het heet, als jp maar geholpen word, heeft de "magneetman" nog wat uitgehaald ??;)

nemo, leuk kamertje !! hoe gaat het verder, niet zoveel misselijk meer en lekker VAKANTIE !!!!

giraf, maible, denk dr'om he !! ;):p

had vandaag een beetje roze met afvegen, dus hopenlijk komt het er aan, zo nu lekker met de voetjes omhoog op de bank TVOH kijken :D

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

koorts: ja ik ben wel blij dat ze helemaal is nagekeken... Maar het blijft wel gek... En ze heeft echt een traumaatje er aan overgehouden.ze werd in de hiel geprikt en daarna heeft ze wel heeeeeeel lang liggen krijsen terwijl ze de druppels uit haar hakje knepen... 2 buisjes vol, drup voor drup.... zooooooo zielig :( en ze noemde haar iedere keer enorm dik en dramaqueen... werd van binnen wel beetje boos :( maar ja... en nu wordt ze steeds met een enorme krijs wakker volledig in paniek... arm meisje...

4. Funnyfant

Oh en voor Boef nieuwe schoenen besteld :D meneer is alweer een mt gegroeid: 26!:$

...en punky was 6580 gram en 61,5 kg:):cool: Maar dan hoeft niet de HA van haar kruk te donderen omdat ze haar zo dik vond, en in t zkh iedere wit-jas opnieuw mij vertellen hoe dik ze wel niet is.... tssss komt vanzelf goed hoor!!:x

edit de schoenen:

5. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Lieve quint, quint-man en grote broer, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Wat een super nieuws! En nu heerlijk genieten. Dikke knuf! Sorry, ik krijg geen grote letters of plaatje in mijn bericht. Doe dit met mijn telefoon. Morgen een mooi bericht plaatsen met toeters en bellen ;)

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    FF wat zielig voor punk, en haar dan ook nog uitschelden :$:x
    maar 61.5 kilo voor een beeb van 3 mnd is wel een beetje veel he ;):p, ach komt goed meid, vaak groeien ze er zo overheen, zouden ze in het zkh toch ook moeten weten, stelletje #$%*#

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

FF, punky is perfect!!

Iedereen een fijne dag ben op weg na de slager en bakker , had gisteravond al de appie leeg gehaald.
    En dan even met f na de kapper!

Liefs xx

8. Funnyfant

WHAHAHAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAA ja indd wat een joekel:$:$:$:$
    hihihi cm natuurlijk;):p

9. Funnyfant

aaaaaaaaaaaaaaaah zo lief thanks!!!!
    ik ga ook zo bs doen

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Morge!!

Ff; puncky is NIET dik, gewoon een gezonde mollige baby zoals het hoort. Trek t je niet aan hoor, wat een domme uitspraken!

Meis, hier is ml maar de bakker en j.umbo, en ik lig met beide kindjes in ons grote bed!! Beter!

Etentje was lekker! Was verrassingsmenu, toen ik hoorde wat we kregen gruwelde ik ervan, maar het zag op t bordheerlijk uit, veel vis gehad.

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Zoals beloofd een felicitatie met wat meer kleur;)

QUINT VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON EN BROERTJE!!!

View attachment 209357

12. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Funn, wat een achterlijk van die arts:x Punk is prachtig en echt niet te dik!!! Ze weten niet waar ze het over hebben:x:x
    Je moet jezelf gelukkig prijzen dat ze nu wat bij te zetten heeft met die koorts.

Leuke schoenen voor Boef!

Merel. fijn dat het etentje toch geslaagd was. En gezellig, die nieuwe buren!

Vlek, heeft de ongi doorgezet? Ik hoop het zo..!

Madelief, het kan idd erg druk zijn met twee kindertjes! Fijn om weer iets van je te horen!

Rasp, wat een heerlijke koppies hebben die kinders van jou!

Oh, moet even rennen, O is zijn bed aan het afbreken geloof ik;):p

13. giraf

giraf Niet meer actief

Welke stomme arts durft te beweren dat ons mooie prinsesje Punky te dik is?!?!?!?!?!:$:$:(:(:$:$:(:(:$:$:(:(.... Tssssss!!!
    Hier was I ook altijd een lekkere mollige (lees dikke :)) baby en nu zit ze onder de middellijn...
    Over gewichten:
    Mijn nichtje is 10 maanden en weegt 10 kilo, I is nu 18 maanden en weegt ook 10 kilo. Volgens het CB zitten ze allebei perfect op de middellijn :( Rara hoe kan dat? Beetje vreemd dat ze allebei op het gemiddelde zitten terwijl ze zoveel in leeftijd verschillen ;):p

I heeft vanacht voor het eerst in een groot bed geslapen!
    Het is een beetje vroeg, ik weet het, maar we zitten weer in onze *we-proberen-te-zoeken-naar-een-oplossing-zodat-ze-wel-doorslaapt*
    Ze bonkte elke keer met haar hoofd en voeten overal tegen het ledikant aan, want ze draaid nogal vaak in haar slaap en dan werd ze daar weer wakker van. Nu dus een groot bed en ze is heel lief blijven liggen en heeft van 19:00 tot 6:00 geslapen! Knap kind! :)
    Ik durf alleen nog niet te hopen dat dit DE oplossing is, eerst maar eens 's middags en 's nachts een aantal nachten lief slapen ;):D

Verder ben ik er komende dagen niet. Vanavond kerstdiner bij mijn ouders, morgen kerstdiner bij vrienden en overmorgen kerstdiner bij schoonouders.....

Lieve, lieve, lieve musketiers ik wil jullie even een hele fijne kerst wensen met jullie gezin, familie en vrienden!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh funn, hebben ze dat echt gezegd dat Punky dik is?!?! Dan is onze Fee ook te vet hahaha........zijn gewoon goede eters en als ze meer gaan bewegen gaat dat babyvet vanzelf weg :D

Ik had gisteren trouwens nog geshopt voor Fee. Pakje links nieuw gekocht via mp voor 15 euro (is van Feetje) en voor de rest was ik 75 euro kwijt ipv 180.
    En dat zwarte jurkje heeft mijn schoonzusje ook gekocht en krijgen de nichtjes op 2e kerstdag aan :D

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Giraf, wat goed van I!!!

16. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Wil iedereen bedanken voor jullie felicitaties en iedereen hele fijne feestdagen te wensen!!!! Heb een paar eerste foto's en de volledige naam van L in mijn fotoalbum gezet. Het gaat prima hier.
    Zeepje zet hem op straks! Ben benieuwd wanneer het zover is.

17. Funnyfant

heeeeel mooie foto's meid! Wat een lekker jong! en hoe gaat t?

18. Funnyfant

Ik heb jouw eigen plaatje op de site gezet... Vond ik veel mooier!! En ook hele mooie dagen!!!! Zal wel lukken niet? :)

Dames: Thanks:). Nee ik laat me niet gek maken, ze doet het prima en volgt exact de lijn die Boef ook volgde. :D

Giraf; Wat top van I!!! Geweldig!

LM: Leuke kleertjes!

Vlek: Jaaaa laat het rijkelijk vloeien en daarna vruchtbaar bloeien!!!! :D

19. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Dank je wel, Funny!!! Jij bent zoals altijd lief!!! Gaat prima hier, het is wel even wennen met twee kinderen, M wil alle aandacht lekker voor zichzelf maar vindt zijn broertje ook interessant. Ben gewoon thuis bevallen :$:$:$
    Inderdaad niet je gek laten maken door gekke doktoren! Punky is gewoon een heerlijke baby zoals het hoort.

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sorry meiden, heb het even helemaal gehad...
    hoesten, keelpijn snotterig, sem ziek, manlief ziek...
    boos op de buurvrouw...bah

maar vanavond kerstavond vieren, heb er zin in:)

Fijne kerst allemaal!

knuffels

Share This Page