@FF, superrrrrrrrrrr!!!! En die foto!! Whahoeeeeeeeee hahahaha! @Zeep, sterkte met je opa en de laatste loodjes! Hopelijk duurt het niet lang meer voor jullie! @Merel, ik begin mn draai wel te vinden hoor. T is vooral dat ik met mezelf wat in de knoop zit momenteel. De kindjes doen het prima dus daar ligt het niet aan, het probleem ligt bij mezelf maar dat komt ook wel weer goed hoor. Heeft even tijd nodig en veel praten met ML. Jij succes morgen met jullie drukke dag. Wij zijn vanmiddag naar mijn ouders gegaan en waren pas om half 11 zonet weer thuis. V.era is de hele tijd wakker gebleven vanavond en was nog prima te spreken. Eenmaal thuis en op bed was ze wel meteen in slaap. Wij gaan nu ook naar ons bedje en morgen hebben we lekker een kerstdag met ons gezinnetje en gaan we lekker rustig aan doen. Trusten! X
WAAAAAAH ik heb een hele pagina gemist zie ik!! Na tr grote nieuws van Quint Sorry schatten!!! Rasp: Wat een PRACHTIGE foto's van je kindjes... wat zijn t toch mooierds... ongelooflijk! Fijn dat ML nu thuis is... Ben ik minder bezorgd om mn moppie Hoe gaat t met je moeder? Ja hahaha hilarisch he die foto van Punky Meis: Jij mag altijd alles vertellen, dat is juist gezellig!! Geniet ik van! Zo Mereltje is weer mooi gekapt!! Dat filmpje van jou was ook echt hilarisch hahahaha!!! Waarom ga je naar Venlo en niet naar Boxmeer? Dat is een hele fijne en goeie! Fijn dat t etentje meeviel Zeepje; Echt zielig dat Sem ook zo ziek is Boef heeft ook koorts en hoest zit te pletter!! Quint: Je mutsje is klaar!!! Nemo: Lekker ventje!!!! Meis: Gaaaave taart!! Mmmmmmm!! Was ie lekker? Maible: Thanks mop!! Heeft O het bed nog klein gekregen?? Hoe is t met pap? En met Mam? Giraf: Hoe gaat t met I in haar nieuwe bed?? En hoe is t met Oma? LM: Nee niet TE dik, maar wel dik hahahaha
Denk dat iedereen van de feestdagen aan het genieten is/het druk heeft. En Zeepje is aan het bevallen???
Hoi meiden... ff; super leuk mutsje thx is ook heftig... iedereen blijft ook maar zeggen dat hij nog leeft omdat hij de kleine wil zien en knuffelen... pff wat naar dat boef ook zo moet hoesten sem ook en dan erbij huilen van de pijn*slik* rasp; thx fijn dat je nu een dag met je gezin hebt! quint; nee dat duurt nog wel ff denk ik heb momenteel geen stem meer en vreselijk keelpijn morgen 2 verjaardagen, en boodschappen doen... manlief is deze week lekker vrij... dus ook samen ff lekker relaxen Knuffels
hiii lijkt het wel op he, ik ben igg bekaf morgen weer lekker gewoon doen, en kom dan lekker kletsen hoor Kersthug voor iedereen
jaaaa echt wel!! hier fijne kerst gehad... maar nu ziek als n hond ach ja... de kerstoutfits van mn bloedjes
mogguh... nog steeds ziekjes... Boef moet zo hoesten, dat ie moet spugen... maar ML wil m persé naar t kdv doen. Hij heeft geen koorts meer. Lastig hoor!!!
Morge! Zo weer aan het werk.....helemaal alleen......niks an! Collega's zijn allemaal weg! Funny: Beterschap daar! En ja, als je zeker weet dat het spugen van het hoesten kwam, zou ik hem ook wel maar het KDV hebben gebracht....maar niet leuk zo ziekjes.... Iedereen een leuke kerst gehad? Wij niet zo... Het was allemaal best gezellig hoor, maar we hebben van kerstavond tot en met vandaag met een lamlendige hangerige buikpijn hebbende Jp gezeten.......vanaf woensdag alweer niet gepoept. Hij is er nu echt ziek van....hij heeft op een paar muizenhapjes na dit hele weekend niets gegeten van ellende... Mijn moeder is nu met hem naar de Magnetiseur, hoop echt dat hij kan ontspannen en het vandaag los laat! Je ziet hem gewoon veranderen in een hoopje ellende, en als hij het kwijt is is hij weer helemaal onze actieve jongen
oh meid wat ellendig vind t zo sneu... ik hoop zo dst er een oplossing komt op zeer korte termijn. knuf!
goedemorgen meiden!! Arme JP, hoop dat de magnetiseur iets voor hem kan doen! Funn en Zeep, allebei ziekjes! Dikke knuffel!! Hier opzich wel leuke kerst gehad. Alleen besloot Fee 1e kerstdag niet mee te werken. Ze is, op 1 uurtje slaap na, de hele dag wakker geweest en heeft 's avonds alleen maar lopen krijsen. Heeft de pret wel gedrukt want kon niet eens even lekker genieten van het eten. Gisteren ging het beter, maar op een gegeven moment was ze het echt zat en begon ze weer. Nu ligt ze lekker te slapen. Ikzelf loop ook al 4 dagen met zware keelpijn dus klink lekker sexy
Goedemorgen meiden, Oh heerlijk de kerst weer achter de rug. @Merel, aaah wat zielig voor Jp en jullie ook natuurlijk, hoop echt dat de magneetman vandaag helpt en hij lekker kan poepen. Want is niets zo he. Hij hoort lekker te spelen/ eten en rond te rennen. En helemaal alleen op het werk ja idd lijkt me saai, ML hier is ook aan het werk die had er ook al zo'n zin in NOT. @Funny, wat zie punky en boefje er mooi uit in hun kerstkleertjes leuk hoor, maar ziekjes lees ik. Oh en boefje naar de KDV je moet doen wat je gevoel zegt is altijd het beste he. Beterschap @Quint jij lekker aan het genieten?? @Vlek, hoe is het bij jou, begonne aan de nw reeks Clo.mid? hoop dat je deze keer wat minder bijwerkingen heb!! en mijn wens voor volgens jaar is dat je dan ook lekker zwanger mag worden!! Knuf voor jou Lieffy!! @LM, ooeeehhh sexy idd, rustig aan dan maar, en niet leuk dat Feetje er niet zo'n zin in had! En nu hoeft er meot er niets en gat ze lekker slapen kinders soms ook he!! Hier alles lekker rustig T is tanden aan het produceren oh zal zo blij zijn als ze er eindelijk door zijn, wat een gemartel dikke bobbels onderin kwijlen en af en toe zal het hem pijn doen dan gilt hij als een keukenMeid!! ???waarom worden kinderen niet geboren met alle tanden??? ???heeft de natuur niet aan de mamas gedacht??? ???en aan de portemonnee (jemig wat gaan er een pampers door)???
Meis: ohhhh tanden! Da's op tijd! (hier althans) Wel sneu ja, veel pampers.....zou hopen dat Jp nog een tand moest krijgen... LM: Feetje van de leg dus met kerst?? Krijgen ook veel aandacht he die kleintjes! Jk heeft ook veel minder geslapen, maar boeide haar niet, ze blijft lachen, moe of fit Vind het nu zowieso heel rottig....tegen Jp ligt iedereen te zeuren dat hij moet poepen en van ons heel vaak 'nee' te horen krijgen als hij wéér op schoot wil onder het eten. En tegen Jk word alleen maar "Ohhhh en ahhhhh" en "wat ben jij toch lief!!" en "kijk ze lacht alwéér" gezegt.....zo van; dát is me toch een lief kind, maar jij jp.....?? Probeer hem zoveel mogelijk positief te benaderen, maar is soms zo moeilijk! Hij heeft me op de bank om hem zien liggen janken 1e kerstdag, komt hij naar me toe: Mama zal ik een doekje voor je halen??? Zo sneu!
Merel, lieffy toch het is ook niet makkelijk he, en JP is net zo lief als JK maar ja als ze wat groter worden en dan beetje aan het zueren zijn dan zijn het "vervelende"kinderen. en baby's al huilen ze alles bij elkaar zijn ze nog lief zo gemeen. Maar kan me voorstellen dat je er om moet huilen dat JP niet poepen wil en vooral dat hij er zo veel last van heeft. heb je al eens na gedacht om als hij zo als het weekend er zo veel last van heeft een miniklysma te geven?? het is geen def. oplossing maar in zulke gevallen wel een uit komst. maar goede maby wil je dat wel niet. Hoop dat er snel een oplossing komt, en positief blijven ja soms heel moeilijk (f slaapt sinds kerstavond in haar peuter bedje, ze wou het zelf maar ooooh nu breekt ze de boel af boven en ik maar lief doengrggrgr) Kussies komt goed hoor, echt voor alles is een oplossing!!
Merel: Ja het is ook zo lastig... Voor jullie maar zeker voor Jp En dan positief blijven is vreselijk moeilijk... Ik kan me helemaal voorstellen hoe verdeeld je je moet voelen... Knuf! Meis: oooooh tandjes, arme T Knuffie!!!!! LM: Spannend!!! Hopelijk gaat t helemaal perfect!
Funny, dank je, bij jullie allemaal al weer beetje opgeknapt?? LM, oooh spannend, wanneer moet je weer werken dan? gelijk in het nw jaar al weer of heb je nog even? Maar oh zo je kan hier wel een BOM afschieten wat een rust ladies, iedereen aan het genieten, werken, of wat dan ook?? Zeepje, hoe is het bij jou al voor tekenen??
merel; oh meid wat heb ik met JP en jullie te doen zeg:x dikke knuffel lm; oh wat naar dat F. niet wou slapen... hier slaapt sem vanaf 6wk overdag niet, dus weet wat het is... meis; oh wat een ellende ook die tandjes zeg:x hier is alles nog rustig... all; opa wordt as donderdag weer geopereerd... hoop zo dat hij er weer goed uit komt, vind het nu wel mega heftig hoor... bah vandaag nieuwe eetkamer stoelen gekocht... kan ze waarschijnlijk in januari ophalen! verder nauwelijks een stem, hoop dat ik voor de bevalling wat opknap... heb trouwens onwijs veel last van me rug en kan haast niet meer slapen... wordt echt tijd dat de kleine eruit komt nu hoor! xxx
ja ben ik weer even, even tijd tussen het drukke programma merel, wat naar dat het nog steeds niet wil met jp, kan ook echt niets meer bedenken wat dan wel zal helpen zeepje, hopenlijk je beeb voor het nieuwejaar eruit, zou fijn zijn en sterkte met opa ! kaarsje gaat hier donderdag aan voor hem. meis, die T is lekker op tijd met z'n tandjes , "leuk" he zo'n peuterbed waar ze zelf in en uit kunnen klimmen , ik kan S gelukkig nog in het ledikantje houden, na die ene keer weet ze dat ze er niet uit mag klimmen maar snel haar kamertje in orde maken, kan ze daarheen verhuizen. LM hier ook een meiske wat van de leg is door alle aandacht met de kerst, nog oudjaar en nieuwjaardag en dan kan het gewone leven met regelmaat weer beginnen gelukkig !! vandaag mega ongi, hoop niet dat ik een dag tevroeg met de clomid ben gestart , nou ja we zien wel. vanavond paardrijden en morgen naar de intra.tuin met vriendin en S, ff kerstshoppen