Zeepaardje: Als je je niet topfit voelt zal de bevalling ook nog niet beginnen denk ik...even wachten is wel zo fijn nu toch, ben je weer beetje sterker lichamelijk. En je opa, tjee, ja kan me voorstellen dat dat extra heftig is nu zo vlak voor de bevalling. Ik duim mee dat alles gped gaat en dat hij lekker van jullie kleintje mag meegenieten komende weken! Meis: F in peuterbedje! Goed zo! Dat lokt dan ook wel erg voor ze he....eruit klimmen en de boel op stelten zetten Bedenk maar dat daar de lol ook snel weer af is als mama het negeert. Quint: hoe gaat het met je kleine mannetje?? En M, kan hij wennen aan alle aandacht? Komt je familie ook over naar hier, of hebben jullie het rustig nu? Leuke kraamhulp?? God wat een vragen, sorry!! ML belde me net: "raad eens wie ik net in de supermarkt trof?" De kraamhulp! (net als ik niet mee ga, had haar graag gesproken) Ze had paar dagen vrij nu en wilde misschien nog op de koffie komen. Altijd gezellig, ben benieuwd of het er van gaat komen! Nog een uur en dan ben ik vrij! Heb werkelijk geen ruk gedaan hier!! Beetje getekend aan een kast voor onze verbouwing. Morgen komt hier de meubelmaker op mijn werk, en kan ik hem mooi de tekening onder de neus schuiven voor een offerte!
Vlek: hoop dat het geen invloed heeft 1 dag eerder beginnen met medicatie. Lijkt me niet wel? Hoop dat het allemaal soepel verloopt deze keer! Lekker shoppen morgen, is leuk hè daags na kerst, lekker afgeprijst!! Meis: ik durf nog niet aan clysma's te denken.....ben bang dat hij daar helemaal overstuur van raakt. Gisteren heb ik hem onder het gillen en huilen (onder het verschonen, ik moest van hem afblijven)pijlsnel een zetpil naar binnen geduwd, ik dacht wellicht wil hij die er z.s.m. uitdrukken. En schaden doet het niet lijkt me. We mogen alleen 'aan hem zitten' als hij er zelf om vraagt, anders gaat hij echt door het dolle heen...
Hai meiden, alleen even een snelle zwaai vanuit hier Veel te drukke kerstdagen achter de rug..... I kan al niet zo goed tegen drukte, en die heeft natuurlijk weer veel te veel aandacht gekregen (waarom moeten opa's en oma's altijd per se aan die kleintjes friemelen, kussen en kroelen????) Maar goed nu dus even pas op de plaats met I en even een paar dagen serene rust en alleen de R'en...... Over een paar dagen hopelijk weer alles normaal en dan weer vollop present hier!
@Merel: Arme Jp!! Kan me het contrast voorstellen, allemaal complimentjes voor Jk en 'drama' rondom Jp. Hoe was het gegaan bij de poep-dokter??? Getsie, alweer gewoon aan het werk @Funny: beetje laat, maar wat stom hoe ze op punky reageerden in het Zh zeg! Hoe gaat het nu? Leuke foto's van de kids!! @Quint: mooie foto's van de kleine?? Hoe gaat het? @Vlek: ooh vandaag échte ongi dus?? Zal met de clomid toch niet uitmaken?? Ik duim weer voor een plakbeeb voor jou! @LM: hoe is het gegaan met Feetje op de opvang? @Meis: zo, T is er vroeg bij met zn tandjes! Wel zielig he... @Zeepje: hoe is het, redt je het nog?? @Rasp: hoe is het meid?? Je mag altijd gewoon even lekker bijlezen en een ego berichtje plaatsen he!! Hoop dat je je snel wat beter voelt.. @Rest: dikke knuffel Zo, kerst zit er weer op. Beetje onwennig, eerste keer kerst dat ML thuis was. Kerstavond bij ons thuis gegeten met mijn moeder en stiefvader. 1e kerstdag hadden we een etentje met de broers/zussen van smoeder. Uur rijden hier vandaan. 18:00 uur bowlen, 20:00 uur pas eten (en werd uiteindelijk pas 20:30 ) maar Daan is heel lief geweest. Smoeder had ook allerlei speelgoed ingepakt, kleurpotloden, stickers, etc. Om 22:15 hebben we lekker zn pyjama aangedaan, om 22:30 zijn we gaan rijden en 23:30 pas thuis... Pffff.. Wel gelijk verder gaan slapen. Hoewel hij eerst om 7:00 wakker werd, heeft hij toch verder geslapen tot 8:45 (normaal 6:30) Nu is ML weer naar boord, naar duitsland. Vrijdag ongeveer (als ze hopelijk weer in NL zijn) gaan Daan en ik naar boord voor Oud&Nieuw Ik kon vandaag de blije doos al ophalen, is dat normaal niet pas met 7 maanden???
@Giraf herkenbaar!!! Daan is ook een ongeleid projectiel op het moment... Hij slaapt vanavond bij smoeder, voor hem wel goed, daar hebben ze samen een goed ritme en lekker voor mama's nachtrust..
Vlek, vervelend dat je zo ongi bent!! Ben blij dat hier de week weer voorbij is Merel, wel leuk als kraamhulp nog even koffie komt drinken!!! Zeep, doe maar rustig aan. Hoop voor je dat de bevalling dan nog even op zich laat wachten! Giraf, sterkte meid! Hier ook weer gewoon even R-en We zouden met oud en nieuw eigenlijk bij vrienden blijven slapen, maar denk dat we toch maar thuis slapen. Fee heeft het goed gedaan. Heeft lekker geslapen, maar werd om half 4 wakker en wou voeding natuurlijk. Maar tegenwoordig moeten we dat zelf meegeven. Dit was eerder niet zo dus had niets achter gelaten. In de auto sliep ze alweer Oh en weet niet meer wie het vroeg, maar ik moet 9 januari weer beginnen. Weekje van 3 dagen en die vrijdag moeten we alweer naar Utrecht voor controle Heb eigenlijk wel zin om weer te werken!
Oh vergeet JP, zo sneu om te lezen hoe moeilijk dat mannetje het heeft........dan voel je je echt vreselijk machteloos als ouder lijkt me. dikke knuffel merel!
Lieve dames, heb niet alles bijgelezen maar zag dat Funn ziek is , T van Meis zijn tanden krijgt (sterkte, hoop dat ze snel door zijn), Vlek ongi is (jeeeeee! en nu op naar een vruchtbare ronde!), Nemo al blij is met de blije doos (zat bij jou ook alcoholvrij bier in???), leuke foto van D. ook, wat is ie al groot, zeg! Zeepje met haar 40+ weken eetkamerstoelen heeft gekocht Heel veel strkte met opa, hoop dat het a.s. donderdag goed gaat en dat hij jullie kleine binnenkort kan vasthouden LM al snel moet gaan werken en Fee al naar het kdv is geweest. Wat fijn dat het goedgegaan is! Giraf het heel erg druk heeft Merel niet z'n fijne kerst had, dikke knuffel en ook een knuffel voor Jp. Hoe is het gegaan bij de magneetman (vandaag toch?) Ik hoop echt zoooooo dat Jp geholpen kan worden. Hier gaat alles super ben zelf eerlijk gezegd verbaasd over. Wel doen wij het rustig aan, de grootste druktemaker hier is M en ik vind het moeilijk om hem bezig te blijven houden. Gelukkig is ml nu thuis. Familie uit buitenland zal zeker op bezoek komen, weet alleen nog niet wanneer. Misschien komt mijn moeder hier een maand of twee maanden oppassen als ik weer aan het werk ga. Kraamzorg (ivm feestdagen hebben wij al meerdere verzorgsters in huis gehad) vind ik wel fijn (ook om een keer mee te maken) maar ik zal het ook weer fijn vinden om geen vreemden in huis te hebben (klinkt misschien raar...) Zal snel mijn bv schrijven, het is toch anders gelopen dan wij dachten maar eigenlijk heel positief tot nu toe.
Quint: wat superfijn dat het zo goed gaat! Heerlijk als je moeder zo lekker lang kan komen straks, ook voor M fijn! Kan me voorstellen dat je je niet hecht aan de kraamhulp en dat je ze niet gaat missen straks. Jullie redden het prima zo te lezen! Houden zo! Helaas hier hetzelfde liedje.....val enorm in herhaling sorry daarvoor!! Geen poep, morgen 1 week... Net Jp in bad gedaan, ML droogt hem af staat hij alweer te knijpen, en op de kommode zijn luier aantrekken, zit er gewoon wéér poep tussen zijn billen. Nu steeds dus besmeurde luiers.....:x:x Kan er zo kwaad om worden he....en vraag je er iets over doet hij net of je lucht bent! Luisters totaal niet wat je vraagt of verteld!:x Sorry, zal er mijn kop over houden, saai nieuws zo steeds.
Hoi lieverds, @quint super meis dat alles goed gaat @merel, aaah jee dus hij moet wel beetjes poepen, hé wat moeilijk knuf Rest knuf voor julli e En wie oh wie heeft een jasje mt 74/80 in de verkoop voor T tje???
vlek; thanks meid... tja derde opereratie in 2,5mnd tijd ik vind die in wilp ook altijd leuk... hoe heet die tuinland/wereld... die aan de dijk... ? veel plezier, ik ga morgen hier in a ff nieuwe bloemetjes halen merel; thx meidhopelijk houd me lijf er idd rekening mee... en knap ik snel op! blijf van je afschrijven meid, oh leef zo met jullie mee...kon ik maar iets doen... knuffel giraf; doe idd nu maar ff lekker rustig aan met de kids... al die drukte ook! nemo; wel fijn dat ml dit jaar er met kerst bij is, lijkt me! wow oud en nieuw op een boot, dan zie je wel veel toch? gezelli! ja ik red het nog...zit alleen in me hoofd veel te malen... als ik ga bevallen mag me ma erbij zijn... pa past dan op sem, verder weet ik niet waar ik hem laten kan... maar pa zit ook erg met me opa(zijn pa) en moet de laatste 2dg van het jaar werken.... zal gewoon blij zijn als alles achter de rug is... lm; doe ik fijn dat wennen goed ging! quint; tja was al heel lang op zoek naar andere stoelen, maar we konden nergens slagen en nu hele mooie gezien, die ook nog een lekker zaten... maar ja je moet nooit stoelen kopen als je moe bent en overal wel wilt zitten banner staat je goed Fijn dat alles goed gaat!
morgen vk controle, manlief gaat mee, want die heeft t/,3jan vakantie... dan wil ik nog ff naar bloemist intra.tuin nieuwe bloemetjes halen en verder rustig aan doen... mega veel rugpijn, kan haast niet meer slapen... continu wakker... kleine beweegt sinds een dg of 2ook veel minder, nog wel regelmatig hoor... maar toch... ik ga nu naar bed, nog ff lezen en dan hopelijk lekker een goede nacht doorbrengen, ben daar wel aan toe... knuffels
He fijn Vlekkie, dat je ongi op gang is! Nu op naar je ei en de plakbeeb!!! Wat duren weken toch lang nu he meid... Oh S ook van slag door kerst? Ben heel benieuwd naar haar nieuwe kamertje Quint: Oh wat heerlijk om te horen dat het goed met je gaat meid!! En fijn dat mam zo lang in huis komt! Zeepje: He meid toch wat een pech... Ik brand ook een kaarsje voor opa donderdag... Sterkte! Merel: JA ik weet ook niet of ik een clysma aan zou durven... Eerst de poeppoli maar s afwachten... Heeft de zetpil geholpen? Doe ik ok altijd als ze niet willen poepen! Oh lees net dat t niet goed gaat... Waarom wordt je zo boos als hij vieze billen heeft? Lijkt me logisch als je darmpjes zo vol zitten dat je het soms niet meer op kunt houden... Jp is een enorm pienter mannetje.. vroegwijs.. Is het niet mogelijk dat hij TE vroeg wijs is.. Zeker sociaal-emotioneel kan hij die hoge cognitieve ontwikkeling moeilijk bijbenen lijkt het. Dat betekent hij eigenlijk meer kan dan goed voor m is? En dat hij daar zo vreselijk gefrustreerd en verward van raakt en de controle over zijn ontlasting hem enige houvast biedt? Je ziet dat ook vaak bij kindjes die op commando kunnen overgeven. Of hun adem inhouden tot ze blauw aanlopen... Ik geloof niet dat hij een spelletjes speelt meid... Al lijkt dat soms zo. Misschien is het fijn voor jezelf even over het "pientere" van Jp heen te stappen en hem als 'gemiddelde" driejarige te zien. Vergeet zijn wijsheid en even zien hoe klein hij eigenlijk nig maar is. De meeste jongetjes zijn nu pas zindelijk rond zijn leeftijd. Probeer ook eens zonder emoties naar de situatie te kijken. Soms helpt filmen en terugkijken daarbij. Dat scheelt jou de nodige frustraties en Jp ook! Want als hij merkt dat jij er opgewonden van wordt, zal het zijn gedrag extra versterken. En boosheid, daar snapt hij denk ik niks van... Dan krijgt het onbedoeld zo'n grote lading. En hij is echt ook pas drie... En je doet het SUPERGOED hoor!! Echt je bent een megakanjer en een hele lieve mama!! Ik probeer alleen een beetje mee te denken met je... Oh een kast getekend! Leuk...? Jammer dat je de kraamhulp gemist hebt. Zou wel heeeeeel fijn zijn als ze nog ff op de koffie kwam! Giraf: Heel goed meteen de RRR weer in de strijd... Kunnen ze zo last van hebben he... Knuffie! Waar is je banner??? Meis: Hihihihihi dus F vindt het maar wat leuk dat ze zelf in control is . Deed Boef eerst ook (weet je nog die speentjes in de plee). Maar tegenwoordig blijft hij keurig liggen! Nemo: Fijn dat ML thuis was... Toch wel prettig of niet? Goed dat Daan het zo goed heeft gedaan!! Oh lekker oud op nieuw op de boot! Lijkt me een mooie ervaring En je doos is blij LM: Wij moeten tegelijkertijd beginnen Ik begin 2 middagen... Fijn dat Feetje het goed heeft gedaan!!!
Mogguh! K#tnacht achter de rug. Punky 2x gepoept, Boef wakker van t hoesten, ik sliep pas om 3:00 en daarna tig keer wakker geworden van de rugpijn. Ach ja, morgen hopelijk weer beter
Grrrrr mn opleiding heeft DUBBEL collegegeld afgeschreven!!!!!! Heb zga niks meer... *zucht* en school is pas 9 jan weer open!
Rustig hier zeg!!! Vragen jullie je ook wel eens af waarom dat speelgoed met geluid altijd zo HARD moet??? Alsof alle peuters en baby's doof zijn hahahaha!
Goedemorgen musketiertjes @Funny, het is niet je dag vandaag of wel?? en balen zeg dat school je dubbel geld heeft afgeschreven, je kan tenmiste bij mijn bank, afschrijving ongedaan maken om dat dit foutief is. kan gewoon online bij Rabo. maby proberen waard?? heb je ook weer wat in de portemonnee he, en wat een mooie foto van ML en punky samen. @Merel, hoe is het nu met JP, gister weer bij de magneetman geweest heo ging dat?? en is er inmiddels al een klein drolletje ontsnapt? denk dat je het er wel uit wil kijken of niet?? @Vlek, hoe is het vandaag al 2de dag pillen of niet?? @Quint, oh wat fijn dat L zon makkelijk ventje is he, heerlijk genieten he. @LM, en alles goed gegaan met oefendag op KDV? en arme juul dacht hij dat hij blijven moest. En 9januari beginnen ja ik vroeg dat, oh jee wat gaat de tijd toch snel he!! @Zeepje, en al een beebje van de week weer vk of niet? @Madeliefje, meis hoe is het daar in het meiden huis?? alles weer in control? knuf voor jou @Rasp, aaah lieverd zit je even beetje in de knoop met je nw moederschap? wel fijn dat J het zo goed doet dan he lekker hoor. En even lekker je rust nemen lieffy @Maible, jij ook de feestdagen goed door? hoe is het met O en L? @girafje, jij lekker druk in je giraffenverblijfje?? en ligt de pil al in de prullemand @Nemo, lekker vakantie he, zag dat je met oud.nw bij ML aan boord ging, gezellig hoor, en wat een lieve foto van D in zijn bowlingshoes @Jadore, meid hoe is het met jou? ook lekker kerst gehad al weer bijna 2012 he, jou jaar!! en dat van je Aml he. Hier een lekker rustig dagje, ML is vandaag nog werken vanaf morgen heeft hij vrij!! Vannochtend is een vriendin die ik dus vorige week tegen kwam op FB langs geweest oh zo leuk en gezellig en dat na zoveel jaar.
ff; thx meid ohh wat een nacht zeg! mooie foto, maar wat balen van het geld zeg meis; ja vandaag vk, hoop alleen dat baby deze week nog komen zal... jij dus gezellige ochtend gehad met vriendin vk controle; alles was goed met ons kindje... wordt echt een flinkerd. nu geschat op ruim 4100gr... boeddha van me maar heb aan gegeven dat ik er echt doorheen zit... mocht kiezen of ik vrijdag of maandag gestript wou worden... heb gekozen voor maandag... maar als ik vrijdag wil, diensttelefoon en dan komt ze bij huis... spannend Nu nog mega verkouden benauwd en ontstoken tandvlees! Hierdoor heel de nacht wakker gelegen, ben op...