De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Wauw Vinkje! Mooi en mjammmieeeee!

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Ja dat was het zeker jammiie!!!

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Vinkje, heerlijke/mooie taarten!!!! Hier op het forum zijn er een paar moeders die zulke taarten op bestelling maken. Ik vind het knap!

Giraf/Finn/J'adore, leuk dat jullie de naam van onze jongen mooi vinden! Dezelfde soort naam zoeken wij voor de 2de en het valt tot nu toe een beetje tegen. Vooral meisjesnamen zijn moeilijk.

Jankbuien, daar word ik soms ook gek van. Vooral als ie moe/hongerig/uit zijn ritme is, gaat ie zeuren.

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hihihihihihi Vink heeft het toevallig ook bij een mama van zp van ons andere topic besteld! Die maakt echt MOOIE taarten:$:$!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

ga zo ffies terug lezen, Maaike was stil tot 7:48 vanmorgen..echt..ik was ervoor al lang wakker, en het bleef maar stil...beter! En ze at 1,5 boterham op, dronk super en zit nu heerlijk in bad..is de crisis voorbij?? I hope so!!

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zo herkenbaar! Ik lag soms zelf al vanaf 6 uur wakker, helemaal in stress, te wachten totdat de kleine wakker zou worden. Soms sliep hij gewoon keurig tot tegen 8:00 uur, maar als ik dan om half 7 een kuchje hoorde, zat ik rechtop van de schrik!

Hij kan nog steeds zijn buien hebben, maar hij wordt wel steeds rustiger. Hij kan nog niet echt praten (paar losse woorden maar hij lijkt wel alles te begrijpen. Je nieuwste fase was dat hij zich steeds neergooide als hij iets niet wilde. Jas aan? NEEEEE! en hup, daar lag hij. Ik ben eerst het gevecht aangegaan en met veel strijd zijn jas aangedaan. Dat werkte niet. Later ben ik het gaan negeren. Okee, dan niet, dan kan je niet mee, dan gaat mama alleen. Even huilen, maar daarna kwam hij zelf met zijn jas in zijn handen. Hihi, dat werkt dus, en hij heeft nu ook door dat het niet werkt, want hij ligt de laatste tijd amper op de grond. De huilbuien die hij heeft komen denk ik door frustratie omdat hij wil gaan praten.

Dames, ik ga naar de huisarts. Ik kan niet eten, niet slikken en bijna niet ademen en praten. Mijn hele nek is dik! Fijn dat ik via het forum toch met jullie kan praten, zonder mijn stem te gebruiken. ;)

7. Funnyfant

WAAAAAT:$ JE hele nek is dik!!????:(:( Dat klinkt niet goed meis... Ga maar snel naar de HA!!! Sterkte:)

8. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Klinkt idd niet goed Nemo! Suc-6 bij de huisarts.

Vinkje, mooie taarten!

Heb vanmorgen erg moeten lachen! Kleine lag echt heerlijk te slapen tot 8 uur en ML lag ook nog te slapen. Normaal staat hij rond 6 uur op maar hij had hier in de buurt een afspraak. Dus ik dacht dat hij langer mocht blijven liggen. Staat ML rond 8.15 op, zegt ie 'wat zullen we gaan doen vandaag?"
    Dus ik kijk hem :( zo aan. Dacht ie dus dat het zaterdag was!!
    En ik maar denken dat ik hier de verstrooide zwangere muts ben!:p

9. Funnyfant

Hahahahahaha!! Geweldig! Tja onze mannen zullen wel schijnzwanger zijn hihihihi

10. giraf

giraf Niet meer actief

Whahaha! Das in tegenvaller dan als het pas woensdag is :D

Nemo
    hmm klinkt niet goed nee. beterschap!

Ik las dat er meerdere kindjes in een vervelende bui zitten, en iemand zei (volgens mij FF) dat het vanaf 2 jaar beter gaat....
    2 jaar?!?!?! :$ de mijne moet nog 1 jaar worden.... pfff..... hoop toch echt dat het een sprongetje is, want om nou nog 1 jaar lang zo'n diva in huis te hebben zie ik niet zo zitten hoor :p
    Mijn man zegt dat ze het diva gedrag toch echt van iemand in ons huis ziet en kopieert ;):)

11. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hee Maible!
    Hoe is het afgelopen met die lange sollicitatie van ML en wat gaan jullie precies verbouwen (las ik een tijdje terug)?

Nemo, vervelend zeg. Sterkte en succes bij de HA.

12. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Giraf, tja het kan inderdaad nog even duren, ben ik bang ;):p

13. giraf

giraf Niet meer actief

*zucht*
    ach, voor de rest is ze heel lief :D

14. Funnyfant

Hihihihihi meis het duurt nog wel even, maar het gaat wel op en af. Het blijft niet de hele tijd zo hihihihi:) Goede fase, slechte fase zeg maar:). Komt wel goed schatje!!

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Zo, ben weer terug.
    Ik heb in ieder geval en hele flinke keelontsteking (nou heb ik die gemiddeld 3 keer per jaar, dus weet wat het is).
    Maar ik moet zo ook naar het ziekenhuis, naar de KNO arts, omdat ze bang zijn dat er een abces aan één kant zit. Mocht dat zo zijn, dan gaan ze dat weghalen (brrrrrr) en anders wordt het gewoon een stevige antibiotica.

16. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Lief dat je daar naar vraagt Quint! Ml heeft die baan niet gekregen helaas. Van de 7 mensen zagen 2 bezwaren. Maar een dag later werd zijn leidinggevende gebeld met de vraag of ze hem mochten benaderen voor een ander project. Komt wel goed dus!

Wij gaan een aanbouw plaatsten beneden. Daar komen; een bijkeuken, speel/studeerkamer, slaapkamer met ensuite badkamer in. Flinke verbouwing dus. Omdat we veel zelf gaan doen zal het dus ook nog wel even duren voor het klaar is.

Giraf, leuk zo'n diva;) Kan ze al kruipen?
    Hier een mannetje wat ook de hele dag aandacht wil!

17. Funnyfant

Huuuuuuuuuuuuuuhhhhhh:(:(:$:$ Meissie toch!! Heeeeel veel sterkte en beterschap! Ik denk aan je!! Knuffel

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Meiden ben er even snel moet de deur uit en een hoop doen vandaag en morgen dus ben er niet echt, maar heb aan 2 van jullie een vraag:

@Nemo, Ik zou graag willen weten wat je uitgerekende datum is en of jullie willen weten wat het is en of dat dan bekend gemaakt wordt als dat het geval is. Dit is voor de site;)

@Ff, wat is nou je exacte datum dat je uitgerekend bent? Even aanpassen op de site.

@all, zover ik weet ben ik weer bij met de site als dat niet het geval is willen jullie even een gil geven dan? Thnx alvast :D

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    He jakkes Nemo! Ik hoop voor jou dat het geen abces is!

Sterkte meis!

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Voor zover bekend is Nemo nog niet zwanger, muts :D;):p

Deel Deze Pagina