De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Grinnik:D:D:p

Jadore, je hebt PB met mijn afspraken!

2. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hihihihihi Quint dat had ik haar net ook gepb't hahaha!!

Jadore: PB!

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Nemo, beterschap en veel sterkte straks. Klinkt wel heftig.

Maible, wat een grote verbouwing inderdaad. Denken jullie klaar te zijn voordat je gaat bevallen?
    En jammer van die baan maar gelukkig zeg je dat er andere mogelijkheden zijn, da's fijn!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    hihi, nee idd niet zwanger. Dus ook geen uitgerekende datum. Wel een soort NOD, maar die ga ik niet aanhouden, aangezien mijn ongesteldheid wegbleef ????? Misschien wel doordat ik ziek ben, geen idee...
    Pfff, vind het wel eng. Als het een operatie wordt niet echt, dat is toch onder narcose, maar hoop niet dat ze met allerlei slangetjes en stokjes in mijn keel moeten, brrrr

5. Funnyfant

Lieverd voor de zekerheid wel zeggen dat je zwanger probeert te worden!!!!! Wie weet???

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Ik hoop dat het meevalt Nemo! Hoe laat moet je in het ZH zijn?

Quint, denk niet dat we klaar zijn als ik moet bevallen. Ik hoop dat we dan de ruwbouw klaar hebben en dat ML dan aan de gang kan met de elektra etc. Ik denk dat we er toch wel een jaar (minstens) over gaan doen. Maar het heeft gelukkig ook geen haast. We kunnen nu prima wonen en de verbouw zooi is in de tuin. Maar het zal wel druk worden.

Giraf, wanneer gaan jullie aan de verbouwing beginnen?

7. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHHAHHHAHA
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wat erggggggg wat een blunder weer whahahahahhaa echt lekker zwanger he sorry Nemo :) maar mag ik dan weten wat je NOD is :)?

Pffff whahahahahahaa ik kom echt niet mee bij gewoon gelukkig zijn jullie wel scherp en allert...kan nou niet zeggen dat het tijd is voor cup-a-soup whahahahahahahha

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    11:00 uur

@Jadore: eeeh, dan moet je effe naar mn banner kijken. Nog 13 dagen geloof ik, reken maar uit. Maar ik ben eigenlijk gewoon aan het wachten tot mijn natuurlijke cyclus weer begint..

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik zet je dan op 4 april

10. giraf

giraf Niet meer actief

Wij gaan beginnen als we van onze huwelijksreis terugkomen, dus eind mei. Verbouwing duurt ongeveer een maandje, dus dan hebben we de maand juli om de kamers in te richten, behangen en vloeren leggen. En dan kan ik bevallen :D

Nemo,
    Jeetje meis, das ff schrikken zo.... Hoop dat alles meevalt straks in het ziekenhuis en dat je er met antibiotica er weer snel vanaf bent!

11. Funnyfant

ooooh ik wil ook verbouwen!!! Boven hebben wij lekekr veel ruimte, maar op de onderverdieping is het soms wel krap. We willen heeeeeeel graag een speelkamer aanbouwen, maar helaas geen geld voor:) Komt wel goed!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zwaai!!!!

Ik zat vanmorgen op een andere locatie voor een overleg :D

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vink, gave taart!!!

Ik maak ook taarten, maar niet zo mooi hahaha

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Nemo Beterschap meid!!!! tjonge, en dat drie keer in een jaar? Dikke knuffel!!

@ Maible ZO..das me een verbouwing...wordt het bouwval gezocht of help, mijn man is klusser?;) Heerlijk joh, das een hel ruimte erbij!!

@ peuterpubertijd hihi..meiden zijn dn vast dramatischer..klopt wel, hoewel ze nu echt een kort lontje heb hoor! We zijn er wel achter gekomen dat ze ws ook mega trek heb. (groeispurt?) Vanmorgen wilde ze al snel toch weer koek. Dus ze mocht tussendoor een koek en nog iets extra's. Ze bleef erna zeuren. Dus heb er aan tafel gezet, met een dubbelgevouwen boterhm in 2 stukken en tadaaa...ze zat ff te eten..hup..boterham helemaal op..en net ook nog ff 1. Dus al 3,5 boterham op vandaag en koek! Kmt misschien ook door het buiten spelen. Daarnaast is ze nog wel jengelig, dus negeren blijft belangrijk.

@ Wolfje Hoe was je verjaardag gisteren?

@ ik zit zo weer lekker buiten!! Ff was buiten hangen..ramen zemen lijkt me ook ff lekker, maar stel het toch uit naar volgende week i.v.m. me verjaardag. (visite moet het wel kunnen zien dat ze schoon zijn:D)

By the way hoop dat het over 2,5 week nog steeds dit weer is..dan gaan we op vakantie! Zou zooooo perfect zijn! Ik duim er al heel hard voor! Ben er zo aan toe!:)

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ben weer terug, brrrrrr...
    Hij wilde met een spateltje tot achter in mijn keel naar dat abces kijken, en als het een abces was, gelijk doorprikken!! Gelukkig zag hij vrij snel dat het geen abces was. Ik heb gewoon een hele erge keelontsteking. Toen ik 2,5 was zijn mijn keelamandelen geknipt, maar er blijken nog restjes te zitten, die steeds gaan ontsteken. Dus moeten binnenkort mijn amandelen worden geknipt. Ik hoop dat ik dan van die eeuwige keelontstekingen af ben!!

Nu met een penicilline kuur en een schaaltje vla op de bank... Zo lekker naar bed.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi dames

Heb even snel bijgelezen maar ik ga zo weg dus ik reageer alleen even op Nemo, Beterschap meid!!

Ik hoop snel weer wat meer tijd te hebben voor iedereen maar vandaag is het Rasp tijd!!!
    Ik ga straks eerst shoppen met mn zusje en dan om half 5 naar de film, Gooise Vrouwen, en daarna onbeperkt Tapas eten!!!!!
    Oh ik heb er zo'n zin in!!!

Dikke knuf! X

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    have fun Rasp!!

Nemo, sterkte meid!! Hoop dat je na het knippen van je amandelen je er vanaf bent!!!

18. Funnyfant

Sterkte Nemo!! En beterschap. Hier ook gemiddeld 2x per jaar keelontsteking en bijholtes en longontestekingen ook vaker:(. Lang leve allergieën en astma;) Maar ik heb mn amandelen nog... Mn moeder wilde ze niet laten verwijderen, maar ik weet niet meer waarom:p

RasP: Heeeeel veel plezier!!! Good for you!

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp, hele fijne dag geniet er van meid

Nemo, vervelend beterschap doe maar lekker rustig aan

20. giraf

giraf Niet meer actief

Raspberry
    Geniet er maar lekker van! Fijne dag vandaag!

Nemo
    Amandel-operatie is niet leuk meis... Maar na de operatie mag je wel onbeperkt ijsjes eten :p

Deel Deze Pagina