De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Rasp, en bedankt! Nu heb ik zin in aspergesoep (had wel iets gezien over asperges maar dat lust ik niet hahaha)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@LM, hahahahaha sorry! Het gaat hier veel te vaak over eten he haha.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja echt TE vaak :D

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja het gaat vaak over eten, en dan met name Junk-food

asperges zijn toch gezond????;);););)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja deze keer gaat het over gezonde dingen!!
    Dames ik ga me even nuttig maken in huis.
    Tot later!!

XX

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja wel gezond, maar nu heb ik zin in aspergesoep :D

Succes Rasp!!!

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    En ja hoor, het gaat hier weer over eten ;)

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hahahaha ik zie EIEREN!!!!

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    *bedenkt zich dat er nog een choco eitje in haar tas zit en duikt onder bureau*

10. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

DAAR! wie heeft het hier nu over ETEN????:D:D

Leuke avatar Quint hahahaha net de vorm van eierstokken, maar dan met paaseieren hahahaha!!! Echt geniaal:D

@Nemo, Lekker rustig aan, het is ook niet niks!! We zijn er voor je:)

@Wolfje, Hele mooie camera! Duur? Ik zoek ook nog een mooie:) Oh enne als je je reading niet durft te openen, dan mail hem mij maar :D Dan lees ik hem eerst ff door. bereid ik je even voor en dan durf je wel ;)

@Merel, Zooo herkenbaar meid! Ik had echt hetzelfde bij Finn, maar dat was echt Finn die steeds tegen mn blaas drukte!! Ik vond het ook heel akelig, maar alles kwam goed:)

@Jadore, Je bent een schatje!! MWWAAAAH!

@Meis: Kraaivrije zone? Geweldig, fijn hoor!!

@Giraf: Jaaa dat receptje wil ik ook wel:D mmmmmmm!

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Quint, mooie lage temp nog steeds! Lekker zo stabiel houden of nog meer zakken en dan ineens omhoog en 9 maanden hoog houden :D

@All. lieverds ben even druk dus lees hopelijk later even bij! Iig wilde ik even zeggen dat er nieuwe foto's op de site staan :D altijd leuk! XXXX

12. Funnyfant

Oooooh vergeet ik Vlek!! Sorry lieverd :(
    Hoe gaat het meissie? ben je zenuwachtig voor morgen, of valt het mee? Ik hoop echt dat je een mooie eisprong hebt gehad :) Duim duim duim :)

13. Funnyfant

ben overigens weer op mn werk, dus kan niet veel kletsen vandaag :(

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Maak jij het maar weer ongezond hoor!!!:p:p:D:D:p:p

Was ie wel lekker??

15. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Vlek, je mag me ook alle afspraken doorgeven van je gyn hoor voor de site, we volgen je graag :p:D:D:D:D:D:D:D:D

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Gelukkig wel, en hoe is het met jou???

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hoihoi!
    Wij zitten lekker even Boes te kijken. Straks een boterhammetje en dan gaat Daan nog even naar bed. Heb hem vanmorgen opgehaald bij ML, op het terrein van de Shell. Dan moet je je helemaal officieel aanmelden met paspoort en krijg je een pasje en helm..
    Ik wil wegrijden met Daan, komt er een man helemaal in stress naar me toe. Er brandje een oranje lampje en dan mag je niet rijden. "Heb je geen veiligheidsinstructies gehad!!!!!??" EEhh, nee. "Dat is raar, nou rij dan maar door..."
    Vreemd...
    Nog even een oude leuke foto:

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Meis: Ja ik heb al heel lang harde buiken....vanaf week 17 zeker!
    Jij nooit dan? Had het bij J ook erg veel en vaak, en VK zei dat ik dat dan bij een 2e veel sneller en vaker zou voelen omdat de baarmoeder door 1e zwangerschap veel gevoeliger is...:)

@FInn: ben blij natuurlijk dat het geen blaasontsteking is hoor, dus ik ga er inderdaad vanuit dat er 1tje tegenaan ligt te stampen. En soms is het ook echt stampen, niet normaal hoeveel kracht een kindje van 24 weken kan geven.....sta er soms echt versteld van!:$ Maar prettig is anders!

Koffiedate was leuk, uit ander kindje kwam weinig geluid....en op de terugweg kwamen we een KDV-kindje tegen uit zijn groep, en die keek uit zijn ogen als een baby en zei niks en zwaaide ook heel babyachtig tegen J. Ik schrok er gewoon van zo babyachtig dat hij nog was....(is in maart 2 geworden) Bevestigde me weer dat J echt wel net een kleuter is qua doen. (soms ook jammer hoor, denk dat ik daardoor mijn 2e kindje heel lang klein probeer te houden onbewust)
    We gaan boterhammetjes eten! (aspergesoep mmmmmmm idee voor komende dagen....paaseieren heb ik zat ik huis, ,maar van chocolade slippen mijn darmen dicht...:()

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    hey meiden, spring ff in hoor! Vanmorgen flink aan het opruimen hier/stoffen/zuigen. Helaas problemen met de stofzuiger...grrrr...

Druk dagje, maar des te sneller gaat tie voor bij...ben zoooo benieuwd morgen!

@ Rasp Meid, nog aan het genieten?;)

@ knuf voor iedereen!!

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Leuke foto!! Enne....fijne instructies, werknemers nemen ze zelf ook serieus zo te lezen....??

Deel Deze Pagina