De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ook hoofdpijn, vandaar maar kort gebadderd..
    Rustig aan doen he???

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

nemo; irritant hoofdpijn!

doe rustig aan ja:)

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ik heb de puf niet om bij de te lezen en te reageren. Dat wordt dan morgen maar... Wilde ook nog opruimen vanavond, ook geen zin in, ga slapen
    (natuurlijk ook vandaag weer gezeik met zwager, vandaar de hoofdpijn denk ik. Wel besloten dat ik vanaf nu niet meer inga op zijn smsjes)

4. Zeepaardje

nemo; klinkt als een goed plan, s6 ermee meid, probeer het wat van je af te zetten, knuf

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Ben vroeg wakker vandaag. Maar komt niet door de echo hoor! Vanmiddag heb ik er spijt van dat ik nu wakker ben, maja, als ik eenmaal niet meer kan slapen!
    Kleintje in me buik is ook wakker, grappig hoe goed je ze op bed kunt voelen!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!!

Vinkje, jammer meid! Maar ik begrijp het wel! Ik heb ook eens op het punt gestaan. Er is zoveel bij te lezen 's ochtends en met mijn werk is dat soms best lastig (receptie werk dus veel telefoon).
    Meid het gaat je goed! Een hele fijne zwangerschap gewenst en ik zal je stiekem zo af en toe eens even in de gaten houden ;)

Kus

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel, hele dikke knuffel meid!!!

8. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

GOOOOEEEEEDEMORGEN!!!
    Mliefje, Vlekkie: Spannende dag voor jullie twee:)
    Jadore: Waar was je nou ineens??? Ik heb je nog ge-pb't maar:(:(:(.. Toch niks gebeurd???
    Nemo en Wolf: Hoe is het met de hoofdpijn... Beetje gezakt? Rustig aan he meiden:) Heb je al bericht Wolfie?

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goedemorgen! Hoofdpijn gelukkig gezakt. Daan was niet al te vroeg wakker gelukkig (7:45) en we zijn al lekker in bad geweest. Straks aankleden en op de koffie bij m'n vriendin. Ze is heel leif hoor, maar een beetje type dat zegt zegt dat haar dochter op Daan zijn leeftijd al veel meer zei.. En die was ook al zindelijk toen ze 2 was.. Pfff, heel goed van haar dochter hoor, maar voelt net of ik me met Daan moet bewijzen..
    Ze bedoelt het niet zo denk ik, want het is echt een schat. Was onze ceremoniemeester, dus zegt genoeg denk ik. Maar voel me met Daan daar altijd zo lullig...

Nog steeds niet goed bijgelezen en als als Daan op bed ligt vanmiddag ga ik het hele ruim opruimen, dus dan ook geen tijd.. Typen jullie niet te veel vandaag, dan kan ik nog bijlezen... ;)

10. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Whahahaha ik zal me inhouden NEmo ;)

Wat betreft jouw vriendin: Waarom praat je er niet eens over? Ga je lekker met zn tweetjes uiteten en dan leg je gewoon uit wat het met je doet. Zonder verwijten of vingerwijzerij, maar oprecht dat je dat moeilijk vind en je het gevoel krijgt dat D zich moet bewijzen. Waarschijnlijk heeft ze het zelf niet eens door en is dat helemaal niet haar bedoeling en zal ze er rekening mee houden!! Gwloof me, opkroppen is nergens goed voor en ook niet eerlijk tegenover haar, want zij weet het niet, dus kan er ook niets aan veranderen! Zou jij niet ook graag de kans krijgen iets te veranderen als je per ongeluk iemand kwetst met een gedrag? Ik wel!!! Knuffels!!!:D:D

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tis rustig hier, zit iedereen van het weer te genieten?!?!

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goeeeeedemorgen meisies

@Finny neee joh lieverd, was heel druk gister had visite en er ging echt van alles mis wat een drama kon wel janken. ML was bezig met de trap verven en had gemorst op een trede waarvan hij zei dat ik op die kon lopen dus mijn hele parket zat onder de spier witte verf dus wij stonden een discussie te houden of ik wel op de goede tredes had gelopen en ondertussen loopt Chloe naar de trap past met dr handen vol in de verf ze zat heeeeeeeeeleeeeeeeeeeemaal onder en ik had haar net in bad gedaan en klaar om in bed te gaan en kreeg die verf er amper af...mijn visite was te vroeg dus die zaten sowieso al een half uur alleen beneden...ja sorry maar ik was Chloe aan het badderen en klaarmaken en de trap werd geverfd dus kon er ook niets aan doen dus ML zei dat ik dus op de verkeerde tredes had gelopen.......dus ik weer naar boven en beneden voor Chloe en toen WEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR die hele vloer onder :( bleek dus dat ManLul had gemorst en ik niet optijd had gezien dus weer voor de 2e keer dikke verf van het parket boenen met mijn knieeen op de grond..geen vent die me zal helpen grrrrrrrrrrr zo dat was het :p hahahahahhahahahaha :)

@Vinkje, je hebt weer pb terug :D ik vind het heeeel erg jammer je bent zo'n gezellige lieve meid, maar heel begrijpelijk! Denk dat iedereen wel eens op dit punt is gekomen of komt ;) Liefs voor jou!

@All, ik spring even in!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb 29 april mijn geslachtsbep. echo :D

14. Zeepaardje

hoi even snel bericht van mij, ben naar de garage en met sem naar cb, knuf

15. Zeepaardje

oja nog geen bericht van reading:(

16. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Leuk LM :D! Liever voor de site voortaan alleen via pb, anders mis ik het misschien en als ik dit nu niet bij jou zeg weet ik zeker dat er meer via topic doen :p dus sorry is niet streng bedoelt lieverd maar gewoon even zeggen :D:D:D:D ga t op de site zetten :D Leukkkkkk ben reuze benieuwddddd :D

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    o hoe laat LM?

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh ik wilde je nog pb-en voor de site, was meer voor het topic :D

Om 17.45 uur haha
    Zet dat gelijk mijn pretecho erbij op 4 juli om 19.00 uur ;)

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    J’adore, sorry het is eigenlijk heel erg maar ik moest zo lachen om je trapverhaal… Ik zie het gewoon zo voor me…

LM, ga je het geslacht met ons delen?

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!!

@LM, spannend!! Nog een paar weekjes en dan weet je het!

@Madelief, leuk vandaag de echo!! Veel plezier!

@Vlekkengek, succes meid!!

Deel Deze Pagina