De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Quint, ja anderen mogen het ook weten :D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou dan zijn wij ook heeeeeeeeeeel benieuwd!!!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

hihihihihihihi sorry Jadore, op dat moment is het ECHT niet leuk, maar als je het zo leest is het een slapstick:p:D:D:):):) hihihihihi

LM: Leuk!! Spannend!!!!! Ben heeeeel benieuwd!!!:D:D:D:D:D

Quint: Hoe gaat ie meid?? Is je ei al in zicht??? :)

4. Funnyfant

Ik ben heel even naar de HA. Heb ineens allemaal blaasjes onder mn neus... Nog NOOIT gehad!!! Hopelijk heb ik nu geen koortsneus!!!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    30 april ben ik jarig dus mooi verj. kado hahaha

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen dames,

Zo daar ben ik weer, was al even druk geweest en dacht nu eerst even bijlezen.

@vinkje jammer, maar begrijpelijk hoor jij ook heel veel succes he met je zwangerschap

@nemo, oh vervelend dat je zo ongi bent

@Merel, oh lekker ijsjes gegeten gister, maar lastig en rot dat je zoveel harde buiken heb is heel vervelend en dat je je even helemaal niet lekker in je velletje voelt, maar ken dat wel hoor. even een break nemen en stapje terug doen

@lm, oh super is idd mooi verjaardagskado, je kan al gaan af tellen hihi

@FF, succes bij HA, hopelijk geen vorm van Herpes, want zo klinkt het wel een beetje. hopen dat het snel over gaat

@jadore, word volgens mij heel mooi die kamer, echt lekker meidenkamertje, hier is het ook lekker roze.

@Madeliefje, heel veel succes vandaag met de echo

@rest die ik vergeten ben sorry dikke knuf voor jullie

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Jadore: zwaar K*T van de hele situatie! Dan zit je helemaal te stressen als je bezoekt hebt/krijgt! Ik zou ook helemaal over de zeik zijn. (alleen kwaad op mijn vader, die doet al het schilderwerk als ik het al niet zelf doe)
    Hopelijk heb je alles schoon gekregen???

@ Fin: helaas klint het als herpes virus..... (ik had ooit een koortslip en zat bij Te.dje op het terras met vrienden zegt mijn vriendin (voor de gein): "Waaaaaaaaat, hedde geej Herpes???"
    Godnogantoe hou je bek gek!!!:$

@ LM: leuk leuk!! enne....niet ons ook al verlaten he! Beter af en toe een inspring bericht als afhaken, kunnen je niet missen hoor! (Vinkje ook niet hoor, maar begrijp het wel)

@ Madelief: VEEL PLEZIER VANDAAG BIJ DE (18,5) 20 WEKEN ECHO!!
    We wachten geduldig op het mooie nieuws!!

@ Vlek: hoop dat je vandaag positief ei-gesprongen-nieuws krijgt. (En liefst nog beter nieuws natuurlijk!) Ik duim!

@all: ben aan het werk....blerh...

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel, werkze, en ja idd bleh met dit weer

@all, nou heb ook een buikfoto in mijn album gezet, het duurde ff maar daar is ie dan

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga nog nergens heen Merel :D
    Maar door het niet bijlezen heb ik af en toe wel het idee dat ik overal buiten val haha
    In het weekend is het voor mij altijd familietime dus dan mis ik ook al best veel.

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meis, gave buik!! Mooie trui trouwens!
    Wit blijft alleen bij mij nooit wit :D

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

Oh thanks, maar ja wit, heb hem nooit aan als ik weet dat ik thuis ben hihi, want anders blijft bij mij wit ook geen wit.

maar even over je berichtje van dat je door het weekend boel mist.
    ik heb het zelfde hoor want in het weekend hebben wij ook familytime. maar lees zo goed mogelijk bij. doe mijn best.

dus je bent niet de enigste;););)

12. raspberry

Meis, das al een mooi buikie!! En inderdaad ook een leuk shirt!

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    #2413 Lou Lou, 8 apr 2011
    Laatst bewerkt: 8 apr 2011
    @LM, komt voor de bakker :D
    Hey volgens mij staat jouw verjaardag niet op de site! Uhmmmmm even checken...wanneer is J eigenlijk ook alweer jarig?

@Rasp Zwaai :D

@Quint, Finn en Merel :) whahaahahahha wat erg he hahaha, maar het ergste is dat ik er gister dus echt niet om kon lachen en ik gewoon chago deed waar mijn visite bijstaat...op dat moment kan het me niets schelen, maar dan denk ik er vandaag aan en dan denk ik pffff Jadore kon je je niet wat meer inhouden :) het meeste is wel weg, maar nog niet alles en ik moet straks als alles klaar is zowel beneden als boven helemaal vlekvrij gaan maken...wat een job maar ja was echt kwaad op ManLul whahahahahahahhahhaa maar nu kan ik er ook wel om lachen hoor dus niet erg dat je lacht zou ik ook doen :D:D:D:D

@FF, wat is een slapstick :) oooooh wat heb ik de laatste tijd toch :)

@Merel, werkze meisy! Hoe voel je je nu?

@Meis, ja heerlijk die meidenkamer...vind het persoonlijk leuker om te doen dan de jongenskamer tot nu toe dan :) misschien komt dat straks wel! Behang komt woensdag of mischien eerder dus als we een beetje "klaar" zijn kom ik de kamers showen :D en jullie al bezig in de kamer? Wat me trouwens nou lastig lijkt he...koop je nou wel neutrale dingen...nee toch ik bedoel alleen jullie weten het en andere niet...maar ben je dan niet bang dat andere je dan toch roze of blauw zien kopen ofzo? Ga zo naar je foto in je album kijken :D

@de 14 of nu eigenlijk 13 musketiers: Als iemand laat maar zeggen het net zoals Vinkje op de eoa manier te veel vindt worden en zich er prettiger bij voelt om te zwaaien dan geeft dat natuurlijk niet! Natuurlijk is het onwijs jammer....we hebben immers een klik met elkaar dus we zien iedereen liever komen dan gaan, maar we moeten wel realistsich blijven dat we allemaal moeders zijn en een gezin hebben en het druk hebben en als je daardoor dingen mist en inspringt je er niet op aangekeken wordt natuurlijk! Het enige wat fijn is als je besluit niet meer te komen even net zo netjes als Vinkje even gedag komt zeggen of wanneer je tijdelijk even geen puf, zin of tijd hebt je gewoon even zegt lieverds ik kom voorlopig af en toe even zwaaien of ik kom nog wel terug maar voorlopig druk of voorlopig even helemaal niet...allemaal goed natuurlijk, maar wel fijn om te weten! Nou wilde mijn mening hierover even delen, ook omdat ik de site natuurlijk behoud en als er iemand weg gaat zal ik toch een nieuw wachtwoord enzo sturen gewoon zodat alleen diegene erop kunnen die hier meepraten. Bedoel het allemaal goed hoor meiden maar wil het wel even zeggen :)

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja en dan denk hij moet ook nog groeien, komt het wel goed???

maar dank je en ja ben ook heel blij met dat shirt is van Noppies.

Rasp, ben je afentoe nog even naar je mooie foto aan het kijken, van de kleine?? lekker genieten he

15. raspberry

@Meis, wees blij met je mooie buik! Groot, klein, maakt allemaal niet uit, er zit nieuw leven in!!
    Ik kijk inderdaad elke dag even naar de echofoto. Hij is ook zo duidelijk, heerlijk!!

@Jadore, dat heb je mooi gezegd, we hebben inderdaad een band opgebouwd hier met elkaar en liefst houden we iedereen hier maar soms kan het niet anders.
    Hoe is het nu met je vloer?

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @jadore, denk dat ik wel kies om kleertjes te kopen wat echt bij het geslacht past, want heb ook nog veel neutrale kleertjes omdat we bij de eerste niet wisten wat het worden zou.

Maar zie evt dan wel een nw WW komen, en ja het is gewoon zo dat je soms ook druk bent en ik heb savonds gewoon weinig puf en in het weekend vaak andere plannen, dus ja dan ben ik hier minder
    hoop dat jullie dat snappen???

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Rasp, thanks meis :D met de vloer is het min of meer wel goed gekomen hihihihihihi moet alles wel nog gaan doen met peut maar dat doe ik pas als ik weet dat alles klaar is!

@Meis, Mooi buikje! Ja dat bedoel ik juist te zeggen dat zp bij ons alle natuurlijk niet op de 1e plaats komt :p en dat dat dus juist logisch is dat je er soms meer bent en soms minder en dat dat gewoon goed is! Ja ik ga even de site aanpassen en een nieuw WW en dan denk ik dat ik weer even wat nuttigs ga doen in huis ;)

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jadore, ik ben 30 april jarig en J 1 juni.

19. Funnyfant

NATUURLIJK begrijpen we dat!!!

Nou Ha zei: Het kán herpes zijn, maarrrr het doet geen pijn, dus waarschijnlijk krentebaard!!:D:D:D Zou ik wel fijner vinden hoor!!! Is ook niet leuk, maar toch beter dan herpes!
    Maar ze zei dat al het niet behandeld wordt ik een enorme rode megageinfecteerde neus kan krijgen:$:$:$:$ Help!! Dat wil ik niet hoor! Ik ga smerensmerensmeren!!! Bn superbang om Finn te besmetten, doe er maar een pleistertje op denk ik:)

@Jadore: Hihihi ja, sorry ik zou op dat moment ook pislink zijn op Mlul, en bloedchagrijnig, maar als je het zo leest is het toch stiekem wel hilarisch;):D Kun jij zelf t WW aanpassen, of moet ML het ff doen?
    Je hebt het heel mooi verwoord:)

@Rasp: Ja heerlijk turen naar de mooie echo:) Dinsdag mag ik heeeeeel lang gluren, dus ik hoop daar een mooi fotootje van te krijgen:)

Meis: Mooie buik en leuk truitje:D

LM: Ik wil je best in een pb updaten over de belangrijkste stand van zaken hoor, eens in de week ofzo... Nergens heen gaan hoor!!! :):)

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Arme finnie! Knuffel meid!!!

En lief van je!!! Maar als ik daar aan begin word ik echt lui hahahaha

Deel Deze Pagina