De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Jeetje Jadore!! Wat vreselijk!! Dat is echt niet normaal, ik zou Lotte hierover berichten want dat kan gewoon niet!

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wel een goed idee Rasp! Ik zal de link even plaatsen kijken hoe jullie het lezen...naar mijn idee heb ik echt niets verkeerds gezegd terwijl mijn rugharen echt wel overeind stonden hoor, maar ik denk wel even na!

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik denk dat ze haar na moeten kijken! Want ergens zit er een steekje los bij dat kind!

4. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
  5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb even gezocht op haar berichten, maar of ze heeft last van haar hormomen of ze is gefrustreerd!
    Ze plaatst wel meer botte berichten op het forum........

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    oooo is het er zo een een bekende hahaha ongelooflijk zulke in en in trieste types en ik zou nu wat heeeel gemeens willen zeggen, maar ik zeg het maar niet maar wat ben ik blij dat ik net even wat meer hersencellen heb die ervoor zorgen dat ik niet gemeen ben!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bij mij kwamen ook al de meeste gemene opmerkingen in me op....................

8. raspberry

Ja bah wat een kreng!! Je hebt je goed verwoord hoor Jadore, petje af!

9. raspberry

Dames, ik ga shoppen!! Tot vanavond misschien!! XX

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Thanks lieverd! Veel shop plezier :D!!!!! Ik wil meeeee :p:D

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Shopse Rasp!!

12. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

#2452 Funnyfant, 8 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2011
    Zo.. Censuur :D Heb Jadore gesteund en mijn hart gelucht en daar gaat het om... Nu haal ik het weer weg ;)

Zo, sorry ik verlaag me even tot haar niveau, hahaha. Heel goed dat jij dat niet deed en dicht bij jezelf bleef meid! Heel goed gereageerd, wat een drol zeg...:(:(:(

13. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

shop ze Rasp!! :D

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat is duidelijk Rasp!!

Ik snap niet waarom dat soort mensen zoiets zeggen. Waar halen ze het lef vandaan. Het uiteindelijke doel is toch een mooi kindje in je armen te kunnen sluiten en voor de 1 zal dat makkelijk gaan en voor de ander zal er tegenslag zijn. Moet je daarom de meiden waarbij het makkelijk ging dan maar haatten <------zo zie ik het want anders zeg je zulke dingen niet.

15. giraf

giraf Niet meer actief

Jadore
    Had het topic ook al gelezen en heb op mijn handen moeten gaan zitten om niet te reageren :$ Sommige mensen :(
    Ze heeft het over dat mensen die snel zwanger raken niet weten hoe het voelt om in de MMM te zitten? Mijn nichtje is al ruim 6 jaar!!!! ongewenst kinderloos en zij "maar" 3 jaar en ze is nu zwanger..... Ik ken de frustraties/verdriet/pijn/woede/jaloezie helaas maar als te goed van mijn nichtje, maar NOOIT zal zij zo'n k*t opmerking maken naar mensen die snel zwanger raken.
    Verder zeg ik niks meer :x

***Tralalallala, we gaan weer met goede/vrolijke zin verder***
    We zijn vanochtend lekker naar de speeltuin geweest! Lekker in het zonnetje gezeten. Nu ligt ze lekker te slapen en als ze wakker is lopen we even naar de stad om zonnebrand, het arme kind had vuurrode wangen van de zon en die stomme moeder van haar had niet eens zonnebrand bij :)

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    weggehaald.............ga me niet verlagen tot haar niveau

17. giraf

giraf Niet meer actief

Madeliefje!!! Super dat de echo goed was!!!
    En nu lekker genieten van jullie welverdiende vakantie!!

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ahhhhhhhh Lieve Finn je bent echt een schat...ook al is het misschien niet even hoog niveau mij geef je er wel even een goed gevoel mee hoor :):D ik kan het me zo aantrekken als iemand zo tegen me doet terwijl ik echt niet iemand ben die ruzie gaat zitten zoeken of iemand een trap na wil geven, maar het kwetst mij gewoon als iemand dus indirect over mij durft te zeggen dat ik mijn van mijn kinderen hou, terwijl ik juist zooooooooooooo gezegend en blij ben met mijn kids en ik zeg altijd dat er niemand zoveel van iemand houdt als ik van mijn kids....maar dat geldt ook voor jullie allemaal allemaal moeders die zielsveel van hun kinderen houden welke ronde of manier dan ook! Potverdorrie wat jammer dat er zulke types op zp zitten echt heel kinderachtig! Maar Lief van je hoor FINNY en ze moeten ook van jou afblijven hoor :D:D:D bij mij kan je ver gaan, maar is de grens bereikt dan ben ik echt duivels! En ik ben heel blij dat je het zo voor me opneemt....denk mede door mijn zwangerschap krijg ik er gewoon buikpijn van en voel ik me schuldig tegenover mijn beeb en jullie hebben mij mooi wel weer rustig gekregen....lieverds (L)(K)

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jullie zijn echt super super lief!!!!!!!!!!!!!! Thanks lieverds!

Thanks Giraf! Ja echt erg he....en natuurlijk heb ik het zelf niey meegemaakt, maar dat hoeft niet te betekenen dat je je niet kan bedenken hoe verschrikkelijk het moet zijn! Ik zei er trouwens ook nog extra bij ik bedoel het niet kattig of wat dan ook maar wilde gewoon voor mezelf en diegene waarover ze spreekt opkomen!

Maar inderdaad verder laten we dat mens lekker dr eigen trieste persoon zijn, gelukkig is zij zo en niet ik!
    Nogmaals thanks betekent echt veel voor me meiden!!!!

Terug op de MOOI ECHO VAN MADELIEFFFFFFF :D:D:D:D:D:D
    en de andere leuke onderwerpen :D

20. giraf

giraf Niet meer actief

Jadore, probeer je er niet teveel van aan te trekken, zulke mensen zijn het niet waard! En als we gaan vechten doe ik mee hoor! Ik zit in team Jadore! :D

Even iets anders
    We gaan straks op vakantie naar turkije met die kleine, maar wat voor factor zonnebrand kan ik het beste gebruiken?

Deel Deze Pagina