De 14 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Lou Lou, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    @madelief: nu wel iets beter. maar moet er wel bijzeggen dat ik net pijnstiller op heb, op bed lig en net tukkie heb gedaan. Ik heb het gevoel dat ik al heel wat ben, maar als ik opsta merk ik dat het toch nog niet best is.. Maar wel elke dag beter, dus komt goed!
    ML zei vanmorgen: zo, wat gaan we doen?? Ik zei, nou niks. Ben niet gelijk beter van één dag penicilline. ;)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ nemo Ja, rustig opbouwen hoor! Fijn dat je ff tukkies kan doen, dat zijn echt de rustmomenten. haha en mannen..die denken dat je gelijk alles weer kan, maar o wee als ze zelf ziek zijn;)

@all heb foto van jurk in me album gezet!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @Nemo: ja, haha. ik moest er steeds zo om lachen dat ik het opgenomen heb. Hij heeft alleen zo'n piepstemmetje!! En ML en ik hebben juist een vrij zware stem! Maar vond het ook erg lief.
    En dat praten komt vanzelf wel hoor! Was vanmorgen op kraamvisite en mijn zoontje scheelt 3 weken met haar zoontje. Nou wat een wereld van verschil....zijn woordenschat was heel beperkt. Maar zijn grove motoriek was weer veel beter t.o.v. die van mijn zoontje.

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ all: Rasp heeft om 15 uur intake!! Spannend!!!

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Wat zijn jullie toch lieverds, dank jullie

komt wel weer goed, idd papier werk is gewoon veel ook omdat het om een koets ging natuurlijk!!!
    Zaterdag nw auto kijken, was nog niet in de planning maar ja moet toch nu he!!
    maar goed de schrik zit er wel voor beide in, gelukkig zaat ik niet in de auto maar toe ze mij zagen zeiden ze ohoh u bent zwanger u heeft niets? dus ik nee kwam later.

@madeliefje, jij heb ook al zo'n mooie jurk leuk hoor, en laat je niet gek maken he door de kids!!

Ooit ga ik ook nog eens trouwen (wij zijn nu geregistreerd partner)
    als het gezin compleet is hebben we gezegd.

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0

ooooooooohhhhhh spannend

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Och, over een zware stem gesproken, dan heb je mij nog niet gehoord. Mijn moeder zegt altijd dat ik dan kwam aanlopen, klein meisje met krulletjes en dan kwam er met een lage stem "MAMA!" uit!!! Net zo'n pop waar de batterijen van leeg zijn. :p
    D heeft dat van me geërfd. Die heeft ook zo'n diepe stem. Merk wel dat het praten steeds beter gaat. De poes was eerst ppphh, toen oesj en nu poes. En er komen steeds meer dierengeluiden. Ach ja, maak me geen zorgen. Zijn fijne motoriek is altijd goed geweest. Met een maand of 8 maakte hij hele bouwwerken van duplo. En verder gaat zn ontwikkeling goed, hij begrijp iig alles wat je zegt (ook al doet hij soms van niet :D)
    Hij is ook heel erg van het ""DIE!!"" . Gewoon roepen en wijzen zeg maar. En wij luisteren dan ook nog. Tja, dan zou ik zelf ook het nut van praten niet zien.
    En in het ergste geval loopt hij wat achter qua spraak, so what?? Komt vanzelf.. Heb intussen wel geleerd dat van me af te zetten.

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    ML heeft zijn visstretcher in de tuin gezet. Nu kan ik lekker met mijn 2 mannen in de tuin hangen..

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Raaaaaaaaasp: hoe is ie?????? Alles goed bij de VK?

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    Bij een aanrijding tussen een personenauto en een paard en wagen in Gelselaar zijn woensdagmiddag twee gewonden gevallen.

Een 70-jarige man uit Geesteren reed rond half zes met zijn paard en wagen over de Brokersweg en wilde de Hekweg oversteken.
    Hij zag daarbij een auto die uit de richting van Neede kwam volledig over het hoofd.

De man uit Geesteren en zijn echtgenote die bij hem op de wagen zat, raakten bij de botsing gewond.
    Het paard en de bestuurder van de auto bleven ongedeerd en kwamen met de schrik vrij.

hihi dit las ik net op bokt.nl, soms van jouw man meis ???

11. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Meis, vervelend zeg een ongeluk!!! Dat zijn nooit leuke dingen, wel erg lief van je dat je bloemetje hebt gestuurd.

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja goed opgelet, idd dat is mijn man

@vinkje ach bloemetje kleine moeite groot gebaar

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
  14. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Jeetje zeg helemaal in het nieuws!!! Bij Hart van Nederland!! Inderdaad een groot gebaar en een kleine moeite!!
    Ik hoop dat je man de schrik ter boven is!!

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, vanaaf naar vk geweest en hartje dit keer goed gehoord!!Wat een opluchting! Heerlijk geluid! Kan er weer even tegen aan!

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Madelief: oh heerlijk voor je! Had net gezien dat je vanavond een afspraak had, nu ben je al terug! Kunje weer even op teren he!

Ben benieuwd hoe het met Rasp is!!

@ Madelief: gingen jullie niet bijna op vakantie??
    Ik heb net toch alsnog een paar daagjes weg geboekt. 3 nachten tussen pasen en de meivakantie in. Was betaalbaar en toch onze laatste 'vakantie' met zijn drieën. Hopelijk dan net zo'n mooi weer als afgelopen week!!!

17. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    madeliefje@ Wat heerlijk dat geluid,ga lekker genieten meid!!!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Merel Ja we gaan morgen over 2 weken...eerst de echo en dan lekker naar overijssel. Met dit weer hopelijk! Super dat je toch een paar daagjes hebt gepland!

@ Vink Ga ik zeker doen!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen meiden!

Vlekkie, zit jij ook op Bokt :D

Rasp, nog niet gezien?!?!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Madeliefje, waar in overijssel gaan jullie heen?

Deel Deze Pagina